Tek Bir Soruyla Ne Kadar Seks Bağımlısı Olduğunu Söylüyoruz!

-

Seks sırasında yapmayı en sevdiğin seks pozisyonun ne?

En sevdiğin seks pozisyonu hangisi? 😀

Müptezelsin!

Sen tam anlamıyla müptezelsin! Seks denilince kendinden geçiyorsun. Her an seks yapabilecek bir potansiyele sahipsin. Resmen bir kaplana dönüşüyorsun. Seks olmadan senin hayatının hiçbir anlamı yok. 😀

Çılgınlar gibisin!

Sen seks denilince resmen çıldırıyorsun. Seks yapmaktan o kadar çok keyif alıyorsun ki, her an her yerde yapabilirsin. Bu da senin sekse ne kadar bağımlı olduğunu gösteriyor. Vallahi senin gibi çılgınını görmedik. Yerinde asla durmuyorsun! 😀

Tazmanya canavarı gibisin!

Ne desek bilemedik! 😂 Açıkcası seks denilince akla ilk gelen kişi sensin. Çünkü o kadar işinin ehlisin ki seks yaptığın insanlar seninle tekrar tekrar sevişmek istiyor. Sen de bundan hoşlanmıyor değilsin hani. Seks bağımlısı bir insan olarak çok çok iyisin.

Seks aşığısın!

Sen resmen sekse aşıksın! Seks yaparken karşındaki insan sana tapıyor be! Nasıl bu kadar aşkla ve şevkle yaptığına inanamıyorlar. Zevk vermeyi o kadar çok seviyorsun ki karşındaki insana, bunu yaparken kendin de zevk alıyorsun. Harikasın!

"Vaovvv" böylesine hiç rastlamamıştık!

Sen resmen seksin kralısın! Nasıl başarıyorsun bilmiyoruz ama senin gibisini daha önce hiç görmedik. Nasıl seks bağımlılığıdır bu. Senin için her şey bir yana seks bir yana. Seni ayakta alkışlıyoruz.😂

Havada karada seks!

Sen havada karada seks yapmayı seven bir insansın! O kadar çok keyif alıyorsun ki hiç yorulmadan yapabilirsin. E bu durumda karşındaki insanın da senin gibi olması gerekiyor. Eğer o da öyle olursa senin için tadından yenmez.😂

Eh o kadar da olsun!

i.pinimg.com

Sen o kadar fazla bağımlısı olmasan da seks yaptığın zaman dünyadan kopuyorsun resmen. Öyle çok fazla müptelası değilsin. Ama seks yaptığım zaman güzel yaparım diyenlerdensin. 😂

Öyle böylesin!

Eh işte olacak o kadar! Öyle çok aramazsın ama bir sevgilin olduğunda da istersin. Seversin yani. Neden sevmeyesin ki? Hele sevdiğin insan olduğunda seks yapma isteğin depreşiyor resmen.😂

Az da olsa anlıyoruz ya!

Az da olsa anlıyorsun sen bu işten ya. Öyle fazla bağımlısı olduğunu söyleyemesek de seks konusunda çok iyisin. Az ve hakkını verecek şekilde seks yaparsın. Öyle her zaman her yerde yapmayı tercih etmiyorsun. E senin de kendine göre kriterlerin var. 😂

Ne anlarım ya seksten!

Aman sen seksten hiç anlamıyorsun be tatlım. Az da olsa biraz uğraşsan mı? İlerde sevgilin olduğu zaman sıkıntı yaşamayasın sonra. Senin seks bağımlısı olmadığını biliyoruz da bu kadar faza değil mi? 😂

Alakan bile yok!

Amann sen de bir insanın hiç mi seksle alakası olmaz? Yahu daha önce sen hiç seks yapmadın galiba? Ya da yapmak istemedin. Çünkü senin gibisini çok az gördük. Bizden söylemesi. 😂

Seks de ne?

"O da ne" der gibisin. 😂 Olursa olur olmazsa olmaz modunda takılıyorsun. Hiç umurunda olmaz. Çünkü senin önceliklerin her zaman daha farklı. Seksin de bir sırası var. Değil mi?

A post shared by @onediocomtest on
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
exit

test saçmalık o konuya değinmeye gerek yok ama asıl mesele aşağıdaki yorumda; Selenay kardeşim aşağıda bir şeyler yazmış imansız falan yok kardeşim sen zihnindeki bu tür duyguları saçma sapan ahlak duvarları ile ördükçe aman ayıp aman söz etmeyelim dedikçe ileriki yaşlarında bu bastırdığın duygular çok çok daha büyük sorunlara dönüşecek, bu konularda daha yararlı bilgi veren siteleri takip et tam tersine, yoksa psikolojik olarak çift karakterli, içine kapanık estetik zevki olmayan ya da gelişmeyen her konuda sınırlı bir birey olacaksın bunun iman ya da şaman ile bir alakası falan yok. Yanlışta olsa gör ama doğrusunu öğren kal sağlıcakla.

kemal-duruk

keske bı de ''hepsı'' dıye bır şık olsaymış :)

orhan-ulusoy

Seks aşığısın!

mistymaydawn-serenairis

seks asıgısın

selenay-gucum

onedio malmısı nben daha 14 yaşındayım bunlar özel olarak saklanır neden dışa vuruyorsunuz butun herkes goruyor bunları ne kadar imansız insanlaro ldunuz ya

Başlıklar

CinsellikTercih
Görüş Bildir