onedio
Görüş Bildir
article/comments
article/share
Haberler
İki Kafadar Sanat Galerisinde Yere Gözlük Bıraktı, İnsanlar Sanat Eseri Sandı!

etiket İki Kafadar Sanat Galerisinde Yere Gözlük Bıraktı, İnsanlar Sanat Eseri Sandı!

Erkam Evlice
26.05.2016 - 15:53

Modern sanatlar söz konusu olduğunda sınırların olmadığını bilmek gerekiyor. Eh, bu müzeyi ziyaret eden insanlar da öyle düşünmüş olmalı...

İçeriğin Devamı Aşağıda chevron-right-grey
Reklam

Olay San Francisco'daki bir müzede meydana geldi.

Olay San Francisco'daki bir müzede meydana geldi.

Sanat müzesindeki yılgın atmosfere biraz heyecan kazandırmak isteyen iki kafadar, bir köşeye gözlük bıraktı...

Sanat müzesindeki yılgın atmosfere biraz heyecan kazandırmak isteyen iki kafadar, bir köşeye gözlük bıraktı...

'HAHHA SANAT GALERİSİNDE YERE GÖZLÜK KOYDUK VE...'

Ve sonrasında yaşananları bir köşede hınzırca kayda aldılar. Gönderiler kısa süre içinde 40.000'e yakın etkileşim aldı.

Ve sonrasında yaşananları bir köşede hınzırca kayda aldılar. Gönderiler kısa süre içinde 40.000'e yakın etkileşim aldı.

Bkz. Sanatı sanat için yaşayan bir adet uzakdoğulu.

Böyle ortamlarda sanatsal algı pik yapıyor. Parkelerdeki düzensizlikte dahi bir düzen aranıyor.

Böyle ortamlarda sanatsal algı pik yapıyor. Parkelerdeki düzensizlikte dahi bir düzen aranıyor.

Bunun bir sanat eseri olmadığını düşünerek eğlenmek kolay ama işin asıl boyutu da bu noktada başlıyor aslında.

Bunun bir sanat eseri olmadığını düşünerek eğlenmek kolay ama işin asıl boyutu da bu noktada başlıyor aslında.

Sen çek ben de çekicem...

İçeriğin Devamı Aşağıda chevron-right-grey
Reklam

Neyin sanat olduğundan ziyade, neyin sanat olmadığı insanlığın son yüzyılda üzerine sıkça eğildiği bir tartışma biçimi.

Neyin sanat olduğundan ziyade, neyin sanat olmadığı insanlığın son yüzyılda üzerine sıkça eğildiği bir tartışma biçimi.

Yirminci yüzyılın başlarında, Fransız sanatçı Marcel Duchamp'ın yaptığı şey de bu tartışmaları ciddi anlamda ateşlemişti.

Yirminci yüzyılın başlarında, Fransız sanatçı Marcel Duchamp'ın yaptığı şey de bu tartışmaları ciddi anlamda ateşlemişti.

Duchamp, seramik bir pisuvarı birkaç ufak darbenin ardından 'sanat eseri' olarak sergilemeye koymuştu. Kopan onca yaygaranın ardından gerçekliğin işaret ettiği şey ise yalındı: Bir şeyin sanat eseri olup olmadığına karar verebilen bir kıstas yoktur.

Bugün Pisuvar (Fountain) sanat konulu tartışmaların neredeyse başat aktörü.

17'lik iki ergenin yaptığı bu muziplikte böyle bir kaygı olmayabilir. Ama ikinci bir Duchamp krizinin eşiğinden dönülmüş gibi görünüyor.

17'lik iki ergenin yaptığı bu muziplikte böyle bir kaygı olmayabilir. Ama ikinci bir Duchamp krizinin eşiğinden dönülmüş gibi görünüyor.

Şunu şuradan bi' aliyim...

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda chevron-right-grey
Reklam

Keşfet ile ziyaret ettiğin tüm kategorileri tek akışta gör!

category/test-white Test
category/gundem-white Gündem
category/magazin-white Magazin
category/video-white Video
category/eglence BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
2064
631
144
59
47
25
24
Yorumlar Aşağıda chevron-right-grey
Reklam
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Yorum Yazın
Pasif Kullanıcı

bir şeye baktığınız zaman hiç bir şey anlamıyorsanız o kesin sanat eseridir

Taylan Okur

"modern" sanat eseridir.

Natiq Hesenov

o kadar boktan seyleri sanat olarak yutdurdular ki artik sanat eseri neydi onu sasirdilar garibim

dürüst

sonra da saçma sapan fırça darbeleriyle oluşan şekle bunda ne bok var almış fırçayı sallamış deyince de onlar sanattan anlayan olur sen de cahil olursun