Ayakkabı Kutusuna İlk Ceza

-
1 dakikada okuyabilirsiniz

Ayakkabı Kutusuna İlk Ceza

Evindeki ayakkabı kutularında 4,5 milyon dolar bulunan Genel Müdür serbest kaldı ancak ayakkabı kutularını haber yapan TV kanalı ceza yedi.

Gazeteport'un edindiği bilgiye göre RTÜK toplantısında Ulusal TV'nin 18-20 ve 21 Aralık 2013 günleri yayınladığı ''İstanbul'daki büyük yolsuzluk operasyonu'' haberleri ele alındı. Programda İşçi Partisi Genel Başkanvekili Basri Özbey ''Bu rüşvetten BOP eşbaşkanı Erdoğan'ın aldığı paylar nedir? İsviçre'deki 8 tane milyar dolarlık hesaplarda yatırılan paralar bu rüşvetlerden ne kadar pay alınarak oraya ulaşılmıştır..." dedi.

Selda Bağcan'ın "Yuh yuh" şarkısına da yer verilen ''Alternatif'' adlı programda ise sunucu Sabahattin Önkibar ''Bir bankanın genel müdürünün evinde ayakkabı kutularında 4.5 milyon dolar çıkıyor. Tayyip Erdoğan bunu görmüyor. Türkiye Cumhuriyeti devletinin Başbakanı adeta mafya örgütü liderleri gibi telefon dinlemelerine girdi. Sayın Başbakanım, o bakanınızın oğlunun evine para sayma makinesini ben mi koydum'' dedi.

RTÜK üyeleri de ''Hukukun üstünlüğü, adalet ve tarafsızlık ilkelerine aykırılık, yargı süreci tamamlanmayan bir konuda, kişilerin suçlu gibi gösterilmesi'' nedeniyle, Ulusal TV'ye 11 bin 886 lira para cezası verdi. RTÜK, Kanal D, Samanyolu ve Kanaltürk'te yayınlanan aynı konudaki haberler için ise, "Verilen bilgilerin haber niteliği taşıdığı ve haber sınırları dahilinde yayın yapıldığı'' gerekçesiyle cezaya gerek görmedi.

GAZETEPORT | ANKARA

Haberin Tamamı İçin:

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!
YORUMLAR İÇİN TIKLAYINIZ

Başlıklar

AnkaraİstanbulİsviçreKanal DRecep Tayyip ErdoğanSelda Bağcan
Görüş Bildir