RTÜK'ten İki Gazeteye Ambargo

 > -

RTÜK'ten İki Gazeteye Ambargo

Milliyet'ten Aydın Hasan'ın haberine göre, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın başlattığı yolsuzluk operasyonun ardından hükümet ile cemaat arasındaki ilişkilerin iyice gerilmesi, kamu kuruluşlarında da ilginç uygulamalara neden oldu. Türk Hava Yolları'nın ardından Radyo Televizyon Üst Kurulu da, kurumsal olarak alınan gazeteler listesinden Zaman Gazetesi ile Bugün Gazetesi'ni çıkardı.

BAKANLIKLAR DA ALMIYOR İDDİASI

Zaman Gazetesi, fiili olarak Gülen Cemaati'nin resmi yayın organı olarak algılanıyor. Bugün Gazetesi'nin de cemaate yakınlığı biliniyor. Yolsuzluk operasyonunun ardından bu gazetelerdeki yayınlar, dikkat çekmişti. Türk Hava Yolları, yurt içi ve yurt dışı uçuşlarda dağıtılmak üzere her gün bin 750 Zaman Gazetesi alıyordu. Yolsuzluk operasyonlarının ardından THY Zaman Gazetesi alımını durdurdu. Ankara'da bazı bakanlıklar ile kamu kuruluşlarının da, cemaate yakın gazeteleri kurumsal alım listesinden çıkardıkları konuşuluyor.

Vatan

Haberin Tamamı İçin:

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!
YORUMLAR İÇİN TIKLAYINIZ

Başlıklar

AnkaraAydınİstanbulTürk Hava Yolları
Görüş Bildir