Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Emrah Serbes'ten Yolsuzluk Göndermesi: 'Son Montajı Halk Yapacak'

 > -
2 dakikada okuyabilirsiniz

Emrah Serbes'ten Başbakan Erdoğan İçin Olay Açıklamalar

Emrah Serbes'ten Başbakan Erdoğan İçin Olay Açıklamalar

Ünlü senarist ve Gezi Parkı sürecinde Erdoğan hakkında söyledikleriyle olay yaratan Emrah Serbes, Artı Bir TV canlı yayınında Mirgün Cabas'ın konuğu oldu.

Her Şey programında Türkiye'nin sıcak 'tape' gündemini de değerlendiren Serbes, " Fazla konuştuğumu düşünenler 'Bu adam yazardı, şimdi başka yere gitti' diyor. Onca tape'den sonra sen nereye gittin abi?Çıldırt bizi, güldürt bizi hocam, gönder tapeleri. Oturuyoruz, amcam eniştem var Berat'a bir fikir geldi. Osman'a da bir fikir geldi. Osman kim mi? BİM'den Le Kola alan 845 TL maaş alan bir adam. Eğer bunlar gerçekse kapatalım ülkeyi. Artık TC kimlik numaramızla kombinasyonla loto oynayalım." diye konuştu.

Başbakan Erdoğan ve Bilal Erdoğan arasındaki görüşmelere de gönderme yapan Serbes'in açıklamalarının satır başları şöyle:

Son montajı halk yapacak. Tazmanya canavarı bile böyle yemedi.

Medyada, başbakan ve Bilal'i kafada çorapla banka soyarken görse 'o marka çorap kullanmıyorlar' diye savunacak adamlar var.

Merkez medyada çalışıp,ekmek parası için demesinler,o ekmek paranda 19 yaşında bir gencin kanı var,deme böyle.

Bana diyor ki ormanda yaşa. Ben yaşarım abi. Ama sen de o duble yollarda çadır kur yaşa.

Park direnişi falan derken baktım TOMA gelirken alkışlıyordu çocuklar. Niye alkışlıyorsunuz diyorum, abi ilk kez canlı TOMA gördüm diyor.

Ben en çok çocuk ruhlu siyasetçileri seviyorum. Metro geldi ilk ben kullandım pozları var. Düşünsene New York metrosunda yeni bir hat açılacak yanında Obama, New York Valisi falan. Türkiye'de ise tüm kabine aynı vagonda. Bi devirse tüm kabine gitti.

Beni siyasetçi falan anlamam bana ağaçlar kesilirken üzerine atlayacak adam lazım. Sırrı Süreyya abi gibi. Biliyor musun onun arabasında çift direksiyon var, eşbaşkan kontejyanı var ya.

Ben hangi partiliyim biliyor musun; TOMA su sıktığında orada kim bayrağınıtutmuş direniyorsa beni o partiye yazın.Yeni bir kitap üzerinde çalışıyorum. "Hürriyetleri için öksüren çocuklar" hakkında bir roman... Çok yakında Gayri safi milli gaz'dan payımıza düşeni alıyoruz.

Cumhuriyet

Haberin Tamamı İçin:

Onedio Gündem'i Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!
YORUMLAR İÇİN TIKLAYINIZ

Başlıklar

Barack ObamaBaşbakanBilal ErdoğanGezi ParkıKitapolay
Görüş Bildir