Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Paris Hilton Hepimizin Unuttuğu Şeyi Hatırlattı: Kim Kardashian Kötü Bir Kopyadan İbaret!

-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Kanye West, yanına Kim Kardashian'ı da alarak ünlülerle dalga geçer gibi bir video klip hazırlattı. Onlar kendi eğlencelerine bakarken, Paris Hilton olaya karıştı ve olanlar oldu...

Paris Hilton geçenlerde, GQ dergisine kapak olduğu tüm fotoğrafları “Kendime ait tüm GQ kapaklarını seviyorum.” notuyla paylaştı.

Bu durum, GQ’nun son sayısına kapak pozu veren eski kankası Kim Kardashian’a bir sataşma olarak algılandı.

Paris Hilton, doğuştan zengin ve bir hayat boyu ünlü olan ayaklı bir TV şovu gibiydi.

Süper zengin ve ünlü olmanın ne demek olduğunu, böylesine bir şöhretle nasıl "hiçbir şey yapmadan" ünlü ve zengin kalınabileceğini bize göstermişti.

Kim Kardashian ise Paris Hilton’un 10 yıl sonraki çakması gibi desek yeridir.

Paris, geçenlerde bunu bize hatırlattı.

Kardashian, Paris’in 2000’li yıllarda kolunda gezdirdiği aksesuar gibiydi.

Hiçbir şey yapmamakla ünlü olan Paris Hilton’un yaptığı bir şey vardı: İnsanları ünlü etmek!

“Kardashian’ların hepsini ben meşhur ettim. Bana hayatlarını borçlular!”

Verdiği bir röportajda, Kardashian'ları kendisinin meşhur ettiğini söylemiş ve insanları ünlü etmek konusundaki başarısını herkesle paylaşmıştı.

Paris Hilton, Kanye West’e de Kim'i kimin meşhur ettiğini hatırlatmayı ihmal etmedi.

😎

Bildiğiniz üzere Kanye West, yatakta birçok ünlü kişinin olduğu bir video klip hazırlayarak yine gündem olmayı başardı.

Bu ilginç klibi çeken Kanye, şarkısının adını da famous yani ünlü koyunca olanlar oldu...

Klibi izlemek isteyenleri şöyle alalım.

İşler böyle giderken, Paris Hilton’un bir hayranı kimin kimi meşhur ettiğini hatırlatmakta gecikmedi!

Klipte Kanye ve Kim'in yanında yatan Taylor Swift'in suratı yerine Paris Hilton'unkini yerleştiren hayran, "SÜRTÜĞÜNÜ BEN 'MEŞHUR' ETTİM" notuyla bu fotoğrafı paylaştı.

Bu beni güldürdü! 😂 @parishilton sen bir numarasın! Kanye, sanatçıları ve ünlüleri yargılamadan önce kendi evine bir göz atmalısın! 😂😂

Paris Hilton da hayranının paylaştığı bu espirili fotoğrafı beğenmekte gecikmedi!

Açıkcası, hangisini daha çok sevdim bilmiyorum. 😂

  • Paris Hilton'un bu fotoğrafı beğenmiş olması gerçeğini mi?

Yoksa,

  • Hayranın hazırladığı bu mükemmel capsi mi?

Karar vermek zor... 🤔

Doğrusunu söylemek gerekirse, Kardashian’ın ünlü olmasını sağlayan kişi gerçekten de Paris’ti!

10 yıl önce bugün, Kardashian’ın kendisiyle birlikte kırmızı halıda olmasını sağlamıştı.

Hatta Kanye West bir röportajında, Kim Kardashian’ı ilk kez Paris Hilton’un yanında gördüğünü söylemişti.

Kardashian ile Hilton artık eskisi kadar yakın değiller…

Yine de bir arkadaşlıkları var, hatırlatalım. Paris, bu sene sosyal medyadan Khloe ve Kim’in doğum günlerini kutlamıştı. 

Bakalım, daha neler olacak? Heyecanla bekliyoruz.😄

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
xzr-aslanov

ermeni milletinde böyle haraketler çok oluyor. Azerbaycana da aynen bunu yapmışlardı. Karabağda yedizdirib içizdirib yaşamalarına izin vermişdik amma onlar kısa zamandan sonra "Karabağ bizim" demişlerdi. Yalanladıkdan sonra ise rusyanın yardımıyla torpakları işgal etmişlerdi. Kardashianda aynen bunu yapıyor Parise. Kanı zaten ermeni. Ünlü oldukdan sonra kazık atdı Parise. Amma Paris Hilton da Kanye gibi boş insan diyil. Önem vermez böyle şeylere. Kardashian ne yaparsa yapsın Parisin dırnağı bile olamaz o da ayrı

tarik-16

http://derdinisikeyim.blogspot.com.tr/ bas butona.

mecliseoyverme

Yorum yapanlar iyi ihtimalle işsiz ve boş ama kötü ihtimalle ya para için yorum yapıyor ya da robotlar.

wednesday-addams

kim ünlü ettiyse etti ama gerçek şu ki; kim kardaşyan ünlüler dünyası açısından büyük bir kazanç değil, tıpkı paris hilton'un olmadığı gibi... ;)

sadeyeswaitingforyou

Amk gereksiz galerisi. Kim kardashian başkası sayesinde meşhur oldu da Paris hilton bütün o paraları ve ünü kendi mi kazandı ? Galeride bile yüz kez belirtiyor doğuştan zengin ve ünlü olduğunu. Buna rağmen "Açıkcası, hangisini daha çok sevdim bilmiyorum. " cidden bu kadar boş muhabbet görmedim . paris doğuştan zengin kim de onun sayesinde zengin bir farkları yok amk bizene

Başlıklar

Kanye WestKim KardashianParis Hiltongündem
Görüş Bildir