Görüş Bildir

Deep Turkish Web'in Dilimize Taktığı Bir Garip Kalıp: ''Noluyo Kardeşim Ne Bu Tantana?''

Anasayfa > Goygoy

Deep Turkish Web sevdiğimiz bir oluşum. Videolarında kullandıkları müzikler istemsiz şekilde herkesi güldürürken bir de yeni bir kalıp ortaya çıkardılar. Sonrasında olanlar oldu.

İyi eğlenceler. 😂

Söz konusu olayın başlangıcı bu video. Sonrasında capsi herkesi esir aldı. Şimdi de ''noluyo kardeşim ne bu tantana'' kalıbı dillerde. 😀

Bir kere mizahçıların diline düştükten sonra geri dönüşü yok. 😁

Bir kere mizahçıların diline düştükten sonra geri dönüşü yok. 😁

1. Muhabbeti biliyormuş gibi bir bakış atmış resmen. 😂

2. Yat yat yeni yıla girdik sadece.

3. Cuk oturmuş. 😅

3. Cuk oturmuş. 😅

4. Gereksiz gerginliklerden kaçınalım.

5. Vallahi biz de bilemedik. 😁

6. Ağızlar sulandı.

7. Güzel bir kelime şakası. 😬

8. Çok lezzetli görünüyor. 😄

9. Kimin bandanasııı bu?

10. 😃

11. Valla harika bir baklava olduğu kesin.

12. Gereksiz gerginliklere gerek yok hocam.

13. Çok doğru. 😬

14. Biz de bilemedik valla. Ne bu tantana?

15. Keyfini kaçırdınız. 😄

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
149
48
22
16
6
2
2
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Rolshun

popüler kültürden tiksiniyorum lan her şeyi tüketiyor adiler aykut elmasın twitter nicki geldi aklıma onudabitirin

Terminator T800

çok komikmiş kardeş salamuraya yatır gelecek sene de güleriz. hepsine bu sene gülmeyelim. israf olur.

pinpon

komik değil