Görüş Bildir
Haberler

etiket Hayatı Alt Üst Olan Adamın, Dünyanın Ucuna Yaptığı Yolcuğu Anlatan Yılın En Etkileyici Albümü

OdysseuSword
14.01.2015 - 01:39 Son Güncelleme: 14.01.2015 - 13:31

Eşi tarafından terk edilen ve işini kaybeden bir adamın, çok etkileyici bir karar alıp yılın en iyi ve en ilham verici hikayesini oluşturmaya Alaska'ya yani yolun bittiği yere kadar motorla yolculuğa çıkması gerçekten hiçbir zaman umutsuzluğa kapılmamamız gerektiği gözler önüne seriyor.

Kaynak: http://imgur.com/a/J7kZJ

2. ''Ciddi anlamda eşyalarımızı motorlara yükledik ve San Francisco'dan yola çıktık.''

3. ''Kaliforniya'daki ilk ve son gecemizde arkadaşlarımızla okyanusa yakın bir yerde kamp yaptık.''

4. ''...ve hızlıca Oregon'a geldik.''

5. ''En güzel manzarayı yakalamak için az tercih edilen yolları seçtik. Crater Lake, Oregon''

7. ''Oregon sadece karla kaplı dağlardan ve çamlardan oluşmuyordu. İşte tırmandığımız bölge Smith Rock.''

8. ''Portland'a doğru hızlıca yol aldık.''

9. ''Bütün paramızı benzin ve yol için ihtiyaçlarımıza harcadık. Portland'ta arkadaşlarla ya sabahladık ya da ücretsiz alanlarda kamp yaptık.''

10. ''Şehirlerin içinden hızlıca geçtik. Çünkü kuzeye doğru yol almayı ve doğaya yakın kalmayı tercih ettik.''

12. ''Washington Eyaleti, Olympic National Park. Muhteşem bir yer.''

13. ''Yerel yaban hayatıyla tanıştık ve arkadaş olduk.''

14. ''Manzaradaki ve doğadaki değişiklikleri günlüğe aktarmak istediğimiz için, yükseklere çıktık. İşte Washington'ın en yüksek yerlerinden biri Hurricane Ridge, tabi akşam güneşiyle rahatlayan büyük erkek bir geyikle birlikte.''

15. ''Buradan Kanada'yı görebiliyoruz. İşte biz geliyoruz Vancouver...''

17. ''Vancouver gerçekten muhteşemdi. Tam anlamıyla ilk defa Kanada'daydık.''

18. ''... ve yeni arkadaşlarımız oldu ve bizi büyük illegal çılgın bir bisiklet partisine davet ettiler.''

19. ''Parti bizim için yabani hayata dalmadan önceki, son ve biraz da çılgın bir medeniyetti.''

20. ''Çılgın partiden sonra sabah, kuzeye doğru adamakıllı yola koyulduk.''

22. ''Dağları aştıktan sonra, Britanya Kolombiyası'ndaki kırlara ulaştık.''

23. ''... ve gün içerisinde gecenin geç saatlerinde kamp kurduk. Saat 10 civarıydı. Gece geç saatler gerçekten güzeldi.''

24. ''Uzun ve oldukça sıkıcı Alaska yollarında bazen ayaklarımızı kaldırıp rahatlıyorduk.''

25. ''Bazen komik yerlerde kamp yapıyorduk. Burası ineklerin otlandığı bir yer. Bu fotoğrafı çektikten kısa bir süre sonra inekler ve büyük boğalar tarafından kovalandık.''

27. ''Yukarıya çıktıktan sonra ilk buzulu gördük. Şimdi gerçekten kuzeye varıyoruz. Yukon'un hemen güneyindeyiz.''

28. ''Diğer motorcularla karşılaştık. Bolivya'dan gelen bu adam gibi. Bazı insanlar Amerika'nın yukarısından, aşağıya yolculuk ediyor.''

29. ''Kuzeydeki ormanlarda aydınlığın azaldığı ve uzun gün batımları olan, tundradan önceki son ormanlık alan. Oldukça fazla sivrisinek yüzünden tam fotoğrafını çekemedik.''

30. ''Yukon'daki Alaska otoyolunda, yola koyulduk. Yolun gittiği yere kadar manzarayı harika bulduk.''

32. ''Küçük bir Alaska kasabası olan Skagway'e olan gezimiz nefes kesiciydi. Klondike Altına Hücum zamanından iyi bilinen White Pass yolu inanılmazdı.''

33. ''Skagway, Klondike Altına Hücum zamanından bu yana eski bir liman kasabası. Bir kaç eğlenceli ve inanılmaz derecede harika yerli kızlarla tanıştık ve bize etrafı gösterdiler.''

34. ''Bu iyiliğin karşılığını verdik ve ben bir tanesini motorumla gezdirdim. Teşekkürler Sarah!''

35. ''Yukon'dan çıkış yolumuz bize bu manzarayı bahşetti. Günler boyunca gökkuşağı vardı.''

37. ''Gece için yeni Alaskalı arkadaşımızla kamp yaptık ve daha kuzeye doğru yol aldık. Ulaşmamız gereken bir Kuzey Kutup Dairesi vardı.''

38. ''Yukon'dayken ev için hızlı bir fotoğraf çektik. Eşyalarımızı yerleştirmekte daha iyiye gidiyoruz.''

39. ''Kamp kurabilmek için günün sonunda oldukça bozuk yolları aşmış oluyor ve bazen de devrilmiş ağaçlar ve Kanada geyikleri tarafından yolumuz kesiliyordu.''

40. ''Yukon nehrini geçme zamanı. Bu kadar kuzeye vardık. Buradaki feribot 7/24 çalışıyor ve Alaska'ya gidebilmeniz için tek yol.''

42. ''...ve sonunda Alaska'ya varıyorsunuz. Sınır halkı çok arkadaş canlısı. Oley!.''

43. ''Yollar aniden pis bir hal alıyor. Taşlı ve çamurlu oluyor.''

44. ''Manzara gitgide kasvetli olmaya başlıyor.''

45. ''Ama aşağıda kaçınılmaz güzelliği ve genişliği olan bir Alaska manzarası var. Sizi gerçekten ufak hissettiriyor.''

47. ''Denali National Park'a vardık ve yürüyüşe çıktık. Gece saat 1 civarı evet yanlış duymadınız gece saat 1.''

48. ''Bir kaç tren yolu fotoğrafı çekmek için beklemiş olabilirim. Eski tren yollarına bayılıyorum.''

49. ''Kuzey yolu boyunca iyi zaman geçirdik. Yeni lastik takmanın tam zamanı. Fairbanks (bu resmin çekildiği yer), 50 kişiden fazla nüfusu olan son durağımızdı.''

50. ''Gece 2.30 hala aydınlık ve çok güzel. Amerika'nın en tehlikeli yolunda, Arktik'e doğru yola çıktık. Dalton Otoyolu.''

52. ''Kutup dairesini gösteren tabelaya geldik. Ama henüz varamadık. Kuzeye yolun bittiği yere kadar gitmek istiyoruz.''

53. ''Kuzeyde bu adamı yürürken gördük, bizde kendimizi alayına gider zannediyorduk.''

54. ''Brooks Sıradağları'ndaki bayırlar, Arktik Okyanusuna kadar görebileceğimiz son dağ sırtını gösterdi (Tabi eğer devam ederseniz,Kuzey Kutbu). Brooks sırası, ormanlık arazi ile konuk sevmez Arktik Kuzey Yamacını ayırıyor.''

55. ''Gerçekten, dağ geçidini geçtik ve ağaçlar birden kayboldu.''

57. ''Dalton, insanlardan sık sık geçiş ücretini alıyordu. Yolun kenarında pek çok enkaz ve kaybedilen insanları hatırlatıcı işaretler vardı.''

58. ''Başardık!!! heyecanlı olmak için maalesef aşırı derecede donduk ve üşüdük. Arktik Okyanusu'ndan önce, bu mesafede insan kontrolünde olan son yer Prudhoe Bay ve Deadhorse idi.''

59. ''Deadhorse'un tuhaf bir özelliği vardı.''

60. ''ABD'deki en büyük petrol sahası buradaydı. Hayrete düşmüş ve biraz da burada olmaktan dolayı kendimizi garip hissetmiştik. Bütün petrol makinelerinden, işçilerden ve güneşin hiçbir zaman batmamasından dolayı böyle hissetmiştik.''

62. ''Üzerimizde ki bir yağmur fırtınası, araziyi apokaliptik hale dönüştürdü.''

63. ''Yol, tahmin edilebileceği gibi ''hemen hemen'' bir yoldu.''

64. ''Ama geçide doğru yaklaştığımızda, neden bu yola çıktığımızı hatırladık.''

65. ''Hayatımda gördüğüm dünyadaki en güzel yer.''

67. ''480 kilometre sonra ağaçları tekrar gördüğümüz için mutluyduk.''

68. ''Ağaçlar ve o manzara! ''

69. ''Fırtına bizi sonunda yakaladı. Ama bu başarıyı elde ettikten sonra, eve dönmek için yolumuza koyulmaya başlamıştık.''

70. ''Her şeyi hesaba katarak, 17.700 kilometre ya da evimizden yolun sonuna kadar yol yaptık, gidip dönebileceğimiz en kuzey yer. Unutulmaz bir şeydi.''

Yorumlar ve Emojiler Aşağıda
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!