15 Maddede Giderli Kraliçe Demet Akalın Gibi Olabilmenin Sırrı

-
2 dakikada okuyabilirsiniz

Şüphesiz ki bulunduğu konuma tırnaklarıyla gelen bir kadın Demet Akalın.Tatil düşünmeden, dur durak bilmeden çalıştı ve sonuç olarak popun kraliçesi ismini sonuna kadar hak etti. Peki giderli kraliçe gibi olabilmek için neler yapmalıyız?

1. Her zaman atarlı olmalısın. Uçan kuşa, doğan güneşe bile kafa tutabilmelisin.

2. Karşına çıkan engeller seni durdurmamalı, asla pes etmemelisin.

3. Ne yaşanırsa yaşansın, yüzündeki gülücük asla solmamalı.

4. Karşındaki insana sürekli "ben muhteşemim, pırlantayım, çekil kenara ezik!" bakışı atmalısın.

5. Sana veya bir başkasına yapılan haksızlıklara asla sessiz kalmamalısın.

6. Taşı gediğine koymakta ustalaşmalısın.

7. Bir ortama girdiğinde, yürüyüşünden bile asalet ve gurur akmalı.

8. Kimseye tam olarak güvenmemelisin. Bugün dostun olan, yarın seni sırtından vurabilir.

9. İçin kan ağlasa bile, etrafa "üzülmedim ki siz kimsiniz de beni üzeceksiniz" imajı takınmalısın.

10. İntikam, senin için yemek üstü çay gibi bir şey olmalı. Yıllar geçse de içindeki öfke soğumamalı.

11. Kazanmak senin için her şeyden önemli olmalı. Gerekirse aç, susuz, uykusuz günlerce çalışabilmelisin.

12. Gerekli bedduaları edip, ağzına gelen her şeyi söyledikten sonra hala için soğumadıysa konuyu Allah'a havale edebilmelisin.

13. Kafan asla boş durmamalı. Her an plan yapmalı, işlerini kafanda halletmelisin. Vücudun dinlenebilir ama zihnin asla!

14. Kendi kuralların olmalı ve o kurallardan asla ödün vermemelisin.

15. Duruşunla dosta güven, düşmana korku salmalısın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ayse-bizimyer

Allah aşkına..

serkan-ozcelik

Bu kafa kesen manyak liseli kız olma klavuzu ahahahah!! Siz ne kadar geri zekalı, psikopat bir güruh oldunuz ya :D "Her zaman atarlı olmalısın." "Karşındaki insana sürekli "ben muhteşemim, pırlantayım, çekil kenara ezik!" bakışı atmalısın." "Kimseye tam olarak güvenmemelisin. Bugün dostun olan, yarın seni sırtından vurabilir." "İntikam, senin için yemek üstü çay gibi bir şey olmalı. Yıllar geçse de içindeki öfke soğumamalı." "Gerekli bedduaları edip, ağzına gelen her şeyi söyledikten sonra hala için soğumadıysa konuyu Allah'a havale edebilmelisin." "Her an plan yapmalı, işlerini kafanda halletmelisin." Bunları yapan uygulayan entri haline getiren delidir, manyaktır, sapıktır, tımarhaneye kapatılması elzemdir. Genç nesillerin dimağına bu şekilde tecavüz etmeyin :D

serkan-ozcelik

Bu arada bedduları da Güneş Tanrısı Ra'ya iletiyorsun he baktın olmadı, için soğumadı o zaman Allah'a havale ediyoruz. "Gerekli bedduaları edip, ağzına gelen her şeyi söyledikten sonra hala için soğumadıysa konuyu Allah'a havale edebilmelisin." ne demek aq. Oksijen israfı editör.

ebrar-ak

Bir şey soracağım ya Demet Akalın'ı sevmeyenlerin burada ne işi var acaba? Kötü yorum yapmaya mı gelmişler?

ada-gultek

Demet Akalın ın sesine güzel diyenlerin kulağı duyamıyor heralde. Kadının bu kadar popüler olmasının tek sebebi attığı saçma sapan twitler ve yaptığı tuhaf hareketlerden başka bişey değil. İnsanlar böyle manyak ve kendini bişey sanan bir kadını sadece merak ettikleri için takip ediyorlar ve sürü psikolojisi de var diyebilirim. Kendini çok bişey sanıyor ama ilk piyasaya çıktığında ne olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz bence. Bilmeyip de arkasını kollayanlar da araştırsın ne mal olduğunu.

ebrar-ak

Sesi güzel olmasa şarkıcı olmazdı.

ada-gultek

sesi güzel olmayan ve şarkıcı olan bin tane insan var haberin var mı sesiyle stüdyoda bin kez oynuyorlar o kadının

ebrar-ak

yav he he hem sevmin hem de çan çan konuşuyon siktir gir kızım gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır

justice-fighter

kurban olun siz demete

Başlıklar

Demet Akalınçaytatil
Görüş Bildir