'Yaz Gelirse Gelsin, Diyet Yapmıyorum Banane' Diyenlerin Haklı Sebebi 13 Yiyecek

-

Sizin de "Yaz geldi şekerim, diyetteyim" diyenleri duyunca sinirleriniz bozuluyor mu? Cevabınız evet ise siz de vefalı bir yemek dostusunuz demektir. Bu canım yiyecekleri bir mevsim boyunca kaderine terk etmek ayıptır, günahtır. İşte yaz diyetçilerine karşı "Diyet yapmıyorum ulan!" diyenleri haklı çıkartacak 13 şahane yiyecek ve içecek...

1. Mantısız bir hayat düşünülemez!

Bir diyetin en zor kısmı mantısızlıktır. Yaradan bize bu yiyeceği ödül olarak verdiyse yemek zorundayız arkadaşlar.

2. Kebap da yemeyeceksek ölelim bari!

Bir insanın kebap yemek için her imkanı müsaitse ve yemiyorsa o insan biraz eksiktir. Mutlu olmak kesinlikle kebap yemeye bağlıdır.

3. Karışık kızartma kokusunu duyuyorsanız yaz gelmiş demektir!

Şimdi zaten bu yemek yazın çıkan körpecik sebzelerden yapıldığına göre diyette olmanın ne manası var? O kokuya dayanıp yemeyenler kendini Tibet'te bir manastıra kapatabilirler.

4. Hamburger dedin miydi akan sular durur!

Şöyle 200 gr köftesiyle, efendime söyleyeyim çeşit çeşit sosuyla, yanında patates kızartmasıyla ne gidiyor bu da be!

5. Baklava demek namus meselesi demek!

O kadar sahip çıktık "Baklava bizimdir" diye. Yemeyip ne yapacaktık ya, müzeye mi koyacaktık?

6. Birayı buzzz gibi içmek için yazı bekleyenler eklesin!

Güneşin altında, şöyle dışından damla damla sular süzülen bir bira içmeyi düşünmek bile çok fantastik!

7. Salam - sucuk - sosis ve pastırmanın bütün günahı boyuna kolye yapılabilir!

Bunların kilo aldırdığını bilmek çok kötü bir şey ama kimin umrunda? Her türlü gideri var.

8. Mısır veya patates cipsi, dünyayı eğlenceli hale getiren bireylerdir!

Film seyrederken, sohbet ederken ya da hiçbir şey yapmazken eliniz kontrolsüzce onlara gidiyor değil mi? Gitsin gitsin, afiyet olsun.

9. Makarnanın sihirli kıvrımları ve vazgeçilmezlik...

Kimisi "İki kaşık yedikten sonra şişmanlatmaz" diyor ama sorun şurada: Makarna iki kaşık değil tabak tabak yenir.

10. Ekmek yemeden doyan biraz şeydir!

Genlerimizde yok bir kere, yapacak bir şey yok. Diğer ekmekler alınmasın ama beyaz ekmeğin yerini de hiçbiri tutmuyor.

11. Fındık kreması mutluluğun diğer adı, yaramazlığın en tatlı halidir!

Kontrolünüzü kaybedip kavanoza kaşık daldırdığınızda kendinizi biraz daha özgür hissedersiniz.

12. Kuru yemiş demek festival demek, şenlik demek...

Kuş gibi pıt pıt atacaksın ağzına, coşacaksın lay lay lay...

13. Börek olmadan bu dünyanın ne anlamı var?

İster su böreği, ister kol böreği... Hiç fark etmez arkadaşlar. Önemli olan damağınızın neşesi, midenizin şenliği.

Sırf mayo giymek için diyet yapanlara karşı her daim bu yiyeceklere vefa gösterenlere bin selam olsun!

ONEDİO YEMEK SUNAR!

Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.


BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Yummy

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
mahinev-kol

amk okuyunca irademin arşlarda olduğunu falan düşündüm.

ezgisen

ALLAHUAKBAR :) yemekk be yemek daha ötesi yok

sunflower

kebap, mantı, cips, hamburger, pizza vs olmadan da yaşarım. Ama karşık kızartma, baklava, pide Allah'ımmmmmmmm :))))

no-name

Katılmıyorum. Hayatımda bir kere bile diyet yapmadım ama bunların çoğunu yemiyorum. Ve gayet mutluyum. Tamam,belki o kadar mutlu değilim fakat mutlu olmamamın sebebi bunları yememem değil.

visneli-brownii

Şimdi bol domates soslu bi makarna olacaktı offf :)

Görüş Bildir