Bu içerik, sadece içeriği yaratan kullanıcı profilinde listelenmektedir. Onedio ana sayfasından, kategori sayfalarından ve arama motorlarından bu içeriğe ulaşılamaz.

Ne Kadar Yaratıcısın?

7.5bPAYLAŞIM

Yaratıcılığın hangi seviyede? Bunu öğrenmenin tek yolu var!..

1. Hazırsan çocukluğuna inerek başlayalım: İlk yaratıcı eserini ne zaman verdin?

Mucize bir çocuk değildim belki ama bir star ışığı vardı bende.
İlkokulda ront ve piyesler benden sorulurdu.
Kardanadam yapmıştım bi kere, efsane olmuştu.
3 yaşında yaptığım çizimler hala annemin buzdolabında asılı!

2. Kendini kursa yazdıracaksın, haydi bir güzel sanat seç!

3. Yaratıcılığında azalma gözlendi, acilen ilhama ihtiyacın var. İlhamın kaynağı ne?

Güzel Bir Melodi
Doğa
Güzel Kadın/Erkek
Başka Sanat Eserleri
Nane Şekeri

4. Bak ilham geldi bile. Hangi reklamı sen yarattın?

Tobasco Reklamı
Beyazlatıcı Reklamı
Hard Rock Cafe Reklamı
Ekstra Sert Kahve Reklamı
Van Gogh Müzesi Cafesi Reklamı
Lego Reklamı

5. Bu harika reklamını güzel bir font ile süsle şimdi...

6. Elin değmişken bir de logo patlattın, peki hangisini sen tasarladın?

7. Gerçekten inanılmazsın! Nereden geliyor böyle fikirler aklına?

8. Tebrikler, bu başarıyı kutlamak gerek. Akşam kiminle yemek yiyeceksin?

Picasso
Tarantino
Lady Gaga
Andy Warhol
Nihat Doğan
Salvador Dali

Yaratıcılıkta Uzaysın!

Bir şeyler üretmek sende bir oluş, adeta bir varoluş. Gerçekten yetenek diye bir şey varsa, o sende vardır. Çoğu kişinin aksine, yaratıcılık sancıları falan da çekmezsin, bir konu ya da temaya konsantre olman, o sanat eserinin ortaya çıkması demektir zaten!

Yaratıcılıkta Hayal Gücü Komutanısın!

Senin hayatının kelimesi imge. Baktığın her şeyden bir anlam, bir estetik algı malzemesi çıkartır, imgeyi de en incesinden görürsün.

Senin Yaratıcılığın Orjinal!

Senin için yaratıcı olmak ya da olmamak aslında mesele değil. Şu hayatta en değer verdiğin şey kendini ifade etmek, kendini ifade etmek için, yaratıcı olman gerekiyorsa olursun. Ayrıca anlama çok önem vermiyorsun. Zaten şu hayatta anlamlı olan bir şey var mı ki?

Yaratıcılıkta Ajdarsın!

Yaratıcılıkla uzaktan yakından alakanın olmadığını söylemek gerek. O kadar alakan yok ki, yaratıcılık sana tur bindirirken arkanda kalıyor, o derece. Çikita muzların ve dahi bilumum nane şekerlerinle, kimse seni anlayamadı. Ulyses’e yapısökümle anlaşılır, Dali’nin tablolarıysa Yorumbilim’le bileşenlerine ayrılır da, seni anlamak: İmkansız!

Bu içerik, sadece içeriği yaratan kullanıcı profilinde listelenmektedir.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
yazarvedoktorolmayolunda

Yaratıcılıkta Hayal Gücü Komutanısın!

Gizli Kullanıcı

Butun olasiliklar ilk soruya verdiginiz cevaba gore ayarli... yani diger sorulara ne cevap yazarsaniz yazin sonuc hep ayni cikacaktir :D

silan-devrim

Bir şeyler üretmek sende bir oluş, adeta bir varoluş. Gerçekten yetenek diye bir şey varsa, o sende vardır. Çoğu kişinin aksine, yaratıcılık sancıları falan da çekmezsin, bir konu ya da temaya konsantre olman, o sanat eserinin ortaya çıkması demektir zaten!

gamze.tuncer

Orjinalsin! Senin için yaratıcı olmak ya da olmamak aslında mesele değil. Şu hayatta en değer verdiğin şey kendini ifade etmek, kendini ifade etmek için, yaratıcı olman gerekiyorsa olursun. Ayrıca anlama çok önem vermiyorsun. Zaten şu hayatta anlamlı olan bir şey var mı ki?

zeki-lap

Senin için yaratıcı olmak ya da olmamak aslında mesele değil. Şu hayatta en değer verdiğin şey kendini ifade etmek, kendini ifade etmek için, yaratıcı olman gerekiyorsa olursun. Ayrıca anlama çok önem vermiyorsun. Zaten şu hayatta anlamlı olan bir şey var mı ki?

Görüş Bildir