Görüş Bildir

Cinsellik Hakkında Daha Önce Duymadığınız İçin Hayıflanıp Uzaklara Dalacağınız 27 Şey

Anasayfa > Gündem

Dünyanın dört bir yanından cinsellik hakkında söyleyeceği olanlar Buzzfeed'de bir araya geldi, tecrübelerine dayanarak verdikleri cinsellik hakkındaki tavsiyeleri, bilinmesi gerekenleri, yapılması gerekenleri, bilgileri, kısaca her şeyi sizler için derledik. 

Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp.😏

Kaynak: https://www.buzzfeed.com/caseygueren/...

1. Kayganlaştırıcıyı ihmal etme, bazı pozisyonlar onunla daha başarılı.

1. Kayganlaştırıcıyı ihmal etme, bazı pozisyonlar onunla daha başarılı.

Kayganlaştırıcı kullanmak, cinsel ilişki esnasında alacağınız zevki arttırabileceği gibi, partnerinizle olan bütünleşmelerde, deneyeceğiniz pozisyonlarda da büyük kolaylık sağlıyor. Yani önyargınız olmasın :)

2. Bebe yağı genital bölgelere sürülmez, sürülürse sonradan yakar.

2. Bebe yağı genital bölgelere sürülmez, sürülürse sonradan yakar.

Kullandığımız bazı ürünlerin, sadece bazı bölgeler veya yaş grupları için kullanılması tesadüf değil. Kulaktan dolma bilgilerle hareket ederek cinsel ilişkiye girerseniz zararlı çıkarsınız ;)

3. Erkeklere geliyor: Konu önce kadın için kapanmalı çünkü sizin için kapandığında uzun süre açılmayabiliyor.

3. Erkeklere geliyor: Konu önce kadın için kapanmalı çünkü sizin için kapandığında uzun süre açılmayabiliyor.

Cinsiyet ayrımcılığına kesinlikle gerek yok ama partnerinizle önce konu hakkında ufak bir konuşmak, iki tarafın da istekli olması şart.

4. Mastürbasyon hem kendi vücudunu tanımak hem de ne istediğini anlamak için muazzam bir yöntem.

4. Mastürbasyon hem kendi vücudunu tanımak hem de ne istediğini anlamak için muazzam bir yöntem.

Ayrıca pişman edecek tek gecelik ilişkilerden kurtulmak için birebir. Vücudunuzu tanıyın, hem de çok iyi. Bu arada fazla mastürbasyon yapmak, cinsel performansınızı düşürebilir.

5. Kendini medyadaki standartlara göre değerlendirme çünkü cinsellik ekranlarda göründüğü gibi bir şey değil.

5. Kendini medyadaki standartlara göre değerlendirme çünkü cinsellik ekranlarda göründüğü gibi bir şey değil.

Televizyonlara, internette yer alan videolara, hikayelere kesinlikle aldanmayın. Hiçbir şey göründüğü gibi değildir.

6. Neyin nerede olduğunu bilmek önemli.

6. Neyin nerede olduğunu bilmek önemli.

Hani dedik ya yukarıda, vücudunuzu tanıyın diye. Cinsel bilgi havuzunuzu genişletmek size büyük fayda sağlar. En büyük faydasını da cinsel ilişki esnasında göreceksiniz zaten. Karşı cinsin cinsel bölgesi ile ilgili bilgi edinmenizi tavsiye ediyoruz.

7. Kötü kokular, kramplar, mide guruldamaları ya da osuruklar... Bunlar cinsellikte olan şeyler, utanıp da güzel anları mahvetmeye gerek yok.

7. Kötü kokular, kramplar, mide guruldamaları ya da osuruklar... Bunlar cinsellikte olan şeyler, utanıp da güzel anları mahvetmeye gerek yok.

Tamam hiç kimse osurmuyor farkındayız fakat pompalama hareketiyle vajinaya giren havanın çıkışı da aynı sesi çıkarabilir.

8. Cinsellik hayatına girdiği ilk zamanlarda, orgazm olacağını düşünürsen, yanılırsın.

8. Cinsellik hayatına girdiği ilk zamanlarda, orgazm olacağını düşünürsen, yanılırsın.

Ben-Diğer herkes

9. Kaç kişiyle cinsel ilişkiye girdiğinin hiçbir önemi yok; önemli olan korunmak ve keyif almak.

9. Kaç kişiyle cinsel ilişkiye girdiğinin hiçbir önemi yok; önemli olan korunmak ve keyif almak.

Mutlaka korunun. Hatta prezervatif (kondom) seçerken de ucuza kaçmayın arkadaşlar. Oradan aşıracağınız 10 lira, 20 lira uzun vadeli planlar yapmanıza neden olabilir :/ Babalara gelmeyin!

10. Vajinanın iyiliği için cinsel ilişkiden sonra işemeyi ihmal etme.

10. Vajinanın iyiliği için cinsel ilişkiden sonra işemeyi ihmal etme.

Bunu da atlamayın, bizden size bir tüyo olsun.

11. Görüntünden memnun ol ve bunu karşındaki de fark etsin.

11. Görüntünden memnun ol ve bunu karşındaki de fark etsin.

Sürekli kendini yargılayıp durmak yerine anı yaşa ve vücudunu sevdiğinden emin ol. Negatif düşünceler karşındaki insanı da olumsuz etkiler.

12. Orgazm, cinsel ilişkideki yegane kriter değil. Orgazm taklidi yapmanın da hiçbir anlamı yok.

12. Orgazm, cinsel ilişkideki yegane kriter değil. Orgazm taklidi yapmanın da hiçbir anlamı yok.

Unutmadan; partnerinizin o gün orgazm olmaması keyif almadığı anlamına gelmez.👍

13. Hem cinsel ilişkiden önce hem de sonra suyun önemi büyük. Yıkanmayı ihmal etme.

13. Hem cinsel ilişkiden önce hem de sonra suyun önemi büyük. Yıkanmayı ihmal etme.

Bazı çiftler bunu her boşalma sonrası da yapıyorlar. Temizlik çok önemli arkadaşlar. Suyu ihmal etmeyin, bol bol duş alın, terinizi de atmış olacaksınız.

14. Sarhoşken cinsel ilişkiye girmek iyi bir karar olmayabilir.

14. Sarhoşken cinsel ilişkiye girmek iyi bir karar olmayabilir.

Siz siz değilseniz 'sexs' yapmanın pek de anlamı yok.

15. Kondom kullan. Evet her defasında.

15. Kondom kullan. Evet her defasında.

Ve evet her yer için ayrı bir kondom...

16. Vücudunun her koşulda saygıyı hak ettiğini unutma.

16. Vücudunun her koşulda saygıyı hak ettiğini unutma.

Kısaca; beğenmeyen almasın... 😌

17. İsteklerin ve beğenilerin konusunda dürüst ol.

17. İsteklerin ve beğenilerin konusunda dürüst ol.

O an içinden geçeni söylemekten de çekinme. Her zaman harika sonuçlar alamayabilirsin ama konuşmak birçok şeyin yoluna girmesini sağlar.

18. İki tarafın memnuniyeti ve saygısı esastır.

18. İki tarafın memnuniyeti ve saygısı esastır.

Dedik ya karşılıklı konuşmak önemli diye. Birbirinizi küçük düşürücü veya incitici sözlerden, ithamlardan mutlaka uzak durun. Karşılıklı memnuniyet, iki insanın da önce kimyalarının tutması ile başlar. Bunu saygı ile devam ettirirseniz, iyi bir performansla da taçlandırırsınız.

19. Yapmak istemediğin bir şey varsa, yapmak istemediğini söylemen gerek.

19. Yapmak istemediğin bir şey varsa, yapmak istemediğini söylemen gerek.

İstemediğin şeyleri yapmak zorunda değilsin ve fakat karşındaki de bunu bilmeli. Sessiz kalmak çözüm değil. Kesin, kırmızı çizgiler olabilir. En başta bam diye de atlamayın. Karşılıklı memnuniyet, saygı esastır dedik. İstemediğiniz bir şey olursa bunu o isteğin olduğu anda söyleyebilirsiniz basitçe. Bundan daha doğal ne olabilir?

20. Alışık olmadığın şeylere karşı açık ol belki de hoşuna gidecek.

20. Alışık olmadığın şeylere karşı açık ol belki de hoşuna gidecek.

Alışkanlıkların dışındaki herşeye kulak tıkamak monotonluğun temel sebeplerinden biri. O tuhaf görünen oyuncaklar ya da ilgini çekmeyen pozisyon belki de seni çok mutlu edecek. Açık görüşlü olmak yeter de artar.

21. Ortada bir cinsel ilişki varsa yapan herkes heyecanlı ve istekli olmalı.

21. Ortada bir cinsel ilişki varsa yapan herkes heyecanlı ve istekli olmalı.

Öylesine cinsel ilişkiye girmek ne sizi ne karşınızdakini mutlu edecektir. İyisi mi hiç bulaşmayın. Bazen havanda olmamak doğal bir şey, partnerinle aranda sorun yaratmamalı.

22. Seçici olmak iyidir.

22. Seçici olmak iyidir.

Öyle her dala atlanmaz diye bir söz vardır kültürümüzde. Seçici olmak kötü bir şey değil. Kimya ve enerji diyoruz üzerine basa basa. Anladınız işte siz onu.

23. Hoşlandığın o kişiyle henüz sevişmek istememen gayet doğal.

23. Hoşlandığın o kişiyle henüz sevişmek istememen gayet doğal.

Yalnızca dış görünüşünü beğenmiş olman yeterli değil tabii ki. Bir çekim enerjisi gerekiyor, kimyanız uyuşmalı ve iki taraf da birbirini istemeli. Kaldı ki çeşitli psikolojik veya fizyolojik sebeplerden dolayı da cinsel ilişki hemen cazip gelmeyebilir.

24. Ya da hiç beğenmediğin hatta anlaşamadığın o insanla sevişmek istiyor olabilirsin.

24. Ya da hiç beğenmediğin hatta anlaşamadığın o insanla sevişmek istiyor olabilirsin.

Yeter ki hislerinden ve ne istediğinden emin ol, suyu bulandırma.

25. Beyler unutmadan; farkında olmasanız da kadınlar da cinselliği sizin kadar önemsiyor ve seviyor.

25. Beyler unutmadan; farkında olmasanız da kadınlar da cinselliği sizin kadar önemsiyor ve seviyor.

Kadınlar size lütuf olsun diye sevişmiyor beyler, tabii ki tıpkı sizin gibi önce kendilerini düşünerek sevişiyorlar. Saçmalamayın.

26. Keşfedilecek çok şey var ama aceleye gerek yok, anı yaşadığına emin ol ve tadını çıkar.

26. Keşfedilecek çok şey var ama aceleye gerek yok, anı yaşadığına emin ol ve tadını çıkar.

Bulunduğun anın gerçekten tadını çıkarmalısın. Zaten medya ve karşına çıkan hikayelerle ilgili herşeye inanma demiştik. Şimdi buradan yola çıkarak herşeyi denemeye kalkarsan olmaz.

27. İyi seksi nerede yapsan tanırsın.

27. İyi seksi nerede yapsan tanırsın.

Yaşta başta değil kiminle olduğuyla ilgili. O insanla karşılaştığında zaten fark edeceksin.

BONUS: Rahat ol, kasma.😌

BONUS: Rahat ol, kasma.😌

Cinsellik bu ya, kasma.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
324
238
104
85
74
54
48