10 Soruda Sevgilinle Neden Ayrıldığını Söylüyoruz!

-

Ayrılıklar da Onedio testlerine dahil....

1. Ayrılığınızla ilgili ne hissediyorsun?

İyi ki diyorum, şimdi hiç olmadığım kadar mutluyum.
Canım hala yanıyor.
Onu çok özlüyorum ama devam etse daha kötü olacaktı her şey.
Umrumda değil, o kaybetti beni.
Hırsımı alamadım, hala nefret ediyorum ondan.

2. Peki malum kişiyi tek bir kelimeyle şikayet etsen?

3. Tartıştığınızda genelde haklı çıkan kim olurdu?

Her zaman o, çünkü asla kabul etmezdi yanlışını...
Ben tabii ki
Kendimizi o kadar kaybediyorduk ki haklı çıkan olamıyordu.

4. Şu anda farklı biriyle ilişkisi var mı?

5. Sana ulaşamadığında tepkisi ne oluyordu?

Öyle bir şansım yoktu, kapıma dayanıp deliye dönüyordu.
Umursamazdı, genel tavrı bu zaten.
Hemen kafasında komplo teorileri üretmeye başlardı. Aldatıyor muyum onu diye...
Biraz trip atar sonra toparlardı.

6. İlişkiniz süresince eski sevgilisiyle bir iletişimi oldu mu?

7. Okul ya da iş hayatın hakkında olan tavrı nasıldı?

Sürekli ne kadar boş(!) şeylerle uğraştığımı söylüyordu.
Hiçbir zaman desteklemedi beni.
Bir tavrı yoktu, sormazdı hiç.
O konuda hakkını yiyemem çok ilgiliydi.

8. Ne sıklıkla tartışırdınız?

9. Ayrıldıktan sonra konuştunuz mu?

Hayır tabii ki, ne yazarım ne de ona cevap veririm.
Barışmak istedi ama zor da olsa dönmedim ona.
Ben konuşmak istedim, engel olamadım kendime...
Evet hala da konuşuyoruz :/

10. Zor bir soruyla noktayı koyalım. Hala seviyor musun onu?

Evet :(
Hayır
Cevap vermek istemiyorum...

Aldatılma!

Canını hiiiç sıkma, elbet kapına gelip yalvaracak bir gün. Hatasını anlayacak ama iş işten geçmiş olacak. Çünkü o gün geldiğinde sen çok güçlü ve kendinden emin bir şekilde tavrını koyacaksın ona. İşte o zaman ne kaybettiğini çok iyi anlayacak. Hatta muhtemelen şu anda nasıl bir hata yaptığının farkındadır. Yazmadıysa eğer emin ol yüzü kalmadığı için. Seni hak etmeyen biri için sakın üzülme. Hayat karşına çok daha iyi ve seni hak edecek insanlar çıkaracak. Biz buna eminiz sen de ümidini kaybetme.

Aşağılama/Saygı Problemi!

Bir ilişkide asla olmaması gereken bir problem bu. O yüzden ayrılık kararı kesinlikle çk doğru olmuş. Seni sürekli aşağılayan sana saygı bile duymayan biriyle olup hayatını kendine zehir edecektin belki de? Evet belki şimdi üzülüyorsun canın yanıyor ama her şey geçtiğinde iyi ki diyeceksin. Yaptığın işlerde arkanda durmayan, sana hiç bir zaman destek olmayan biriyle olman seni ömür boyu mutsuz edecekti. Karşına çok daha iyileri çıkacak merak etme.

Eleştiri/Yalnızca Kendini Haklı Görme!

Sürekli eleştirilmekten ve asla haklı olamamaktan sen de yoruldun değil mi? Bu o kadar yanlış bir şey ki. Gerçekten seni tebrik ediyoruz bu kararı aldığın için. İlişkiniz devam etseydi eğer seni ruhsal olarak çok yoracaktı. Zaten sen bunun farkına varmışsın ki yollarınız ayrılmış. Tabii ki eleştiri güzel bir şey ama bunun bir sınırı var. Her yaptığın şeyde eleştirilmek asla destek görememek seni iş hayatında da bir süre sonra mutsuz edebilirdi. Çünkü bu hayatta en çok değer verdiğin insandan yapıcı hiçbir şey duyamamak bir süre sonra "Acaba sorun gerçekten ben miyim, gerçekten becereksiz miyim?" diye saçma bir düşünceye inanmana sebep olabilirdi. Sana yeni hayatında mutluluklar diliyoruz, bunu sonuna kadar hak ediyorsun.

Dengesizlik!

Ne istediğini bilmeyen, nerede nasıl davranacağını bir türlü oturtamamış biriyle bir ömür geçirmek? Sen de gördün ki bu hiç kolay bir şey değil. Asla onun neye nasıl tepki vereceğini bilemeden yaşamak çok zor. Ya da bir gün çok mutluyken bir gün sonra sanki senden nefret ediyormuş gibi davranması... Bu işkenceyi kendine çektirmene ne gerek vardı değil mi? O yüzden bu ayrılık senin için çok doğru olmuş. Bir gün seni senden daha çok düşünecek biri çıkacak karşına ve o zaman bu kararının ne kadar doğru olduğunu bir kez daha anlayacaksın.

Eskiyi Unutamama!

Kabul ediyoruz bu durumu atlatmak biraz zor. İnsan ne olursa olsun yediremiyor kendine bu durumu. Ama bir de şöyle düşün, aklında zaten biri varken başkasıyla birlikte olabilen biriyle ne kadar sağlıklı bir ilişki kurulabilir ki? Bunu fark etmen senin için en iyisi oldu. Ayrıca kafasında bir sürü insan olan kalbini bu kadar kolay herkese açabilen birini ister miydin gerçekten hayatında? Tamam, şimdi üzülüyorsun belki ama emin ol her şey geçip gittiğinde üzüldüğün zamanlara gülüp geçeceksin. Onedio demişti dersin :)

Kısıtlanmış Hissetme/Aşırı Kıskançlık!

Bu ilk başlarda bir çok kişiye çok güzel gelebilir. Tatlı kıskançlıklar, beni benden çok düşünüyorlar... Ama öyle bir an var ki, işte o sınırın geçildiği an. Artık özgürlüğünü yitirmiş hissediyorsun. O ne derse onu yapmak zorunda olduğunu hissediyorsun. Bu çok yanlış, sen de çok iyi biliyorsun. İlişki de sadakat kişiye bağımlılık değildir ama karşındaki kişi resmen senin ona bağımlı olmanı istiyor. Bir zaman sonra bu hayatı kendin için değil onun isteklerini yerine getirmek için yaşadığını fark ettin değil mi? Bu ayrılık sana çok iyi gelecek bunu unutma. Bu hayat senin, önce kendini mutlu etmelisin. Bu yolda da seni desteklediğimizi bil :)

Onedio Testlerini Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
orkun-orkun

yanlış bildi laksdfaşsd

merve-koca8

iyi bir karar evet bende biliyorum dengesiz olduğunu! Bildi :)

hera-sude-r

Aldatılma! Harbi bildi

orhan-ulusoy

Aldatılma!

coldeki-kutup-ayisi

Çok kasmayın , zamanla geçmez ama zamanla alışırsınız.Yaşım 26 , onu ilk gördüğümde 15 yaşımdaydım , 2.5 yıl sadece uzaktan takip edip tanımaya çalıştım utangaçtım napim.Sonra bi yolunu bulup konuştum , kabul etmeden 4-5 kere reddetti.Kabul ettikten sonra şimdiye kadar nerdeydin dedi.Saçma sapan sebeplerle aramız soğudu ve doğum günümden 2 gün önce bitti herşey.Birlikte geçirdiğimiz 6 yıl üstüne benim onu tanıdığım 2.5 seneyide koy oldu mu sana 8.5 yıl , hayatımın 3 te 1 i ediyorlan.Tek yapabildiğim düşünmek , ağladım hemde çok.Derlerya erkekler ağlamaz ben boyuna ağladımlan , içim patlayacak sanki beynim aşırı çalışan motor gibi ısınıyo sürekli.Neyse hikaye uzayacak ben susayım , zorlamayın kendinizi kırmadan birbirinizi bitsin en iyisi.zaman halledecek zaten gerisini..

pisuwar

tamam abi..

wellington

Geçmiş olsun birader, üzme kendini artık.

33nesli-han

geçmiş olsun

Başlıklar

onediotatlı
Görüş Bildir