Duyduğunuzda Sinirden Ellerinizi Titreten 19 Klişe Söz

 > Komik-
2 dakikada okuyabilirsiniz

1. Abi Türkiye'de bor varmış ama Amerika çıkartmamıza izin vermiyormuş.

2. Abi filmini iyi çekememişler yha, kitabı daha iyiydi...

3. 22 adam bi' topun peşinde koşuyor, futbol çok saçma bi şey yaa...

4. Abi her şeyi bırakıp bi' sahil kasabasına yerleşeyim diyorum.

5. Ahmet Kaya'nın siyasetiyle işim yok abi benim. Müziğini seviyorum ben.

6. Sizin maaşlarınız, bizim vergimizle ödeniyor...

7. Coca Cola yazısını tersten okuyunca Allah yok yazıyormuş.

8. Eurovision'u kimsenin taktığı yok, bir tek biz önemsiyoruz.

9. Abi bira hamallık yeeaaaa...

10. Sevmiyorum ben Ankarayı, bir kere deniz yok, bişi yok. Nasıl yaşıyorsunuz orada?

11. İstanbulda yaşanmaz ya, gidicen bi hafta tatil yapıp geri dönecen.

12. Ben dizi izlemiyorum yha daha çok belgesel falan...

13. Sen çok iyi birisin ama ben birine bağlanmak istemiyorum. Sorun sende değil bende...

s1000.photobucket.com

14. Çay harareti alır yhaaaa...

15. Aynı tayfa, aynı komutanlar olsun tekrar yaparım askerliği..

16. Ben erkeklerle daha iyi anlaşıyorum. Küçükken hep erkeklerle top oynuyormuşum. Hiç barbie bebeğim olmadı.

17. 6'yı boş ver abi yakında 7'si çıkar onu alırsın.

18. Almanca çok kaba dil yhaaa...

19. Amerika'da Starbucks'a kamyoncular gidiyormuş.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
brkdmr

-Orda Kızlar Teklif Ediyormuş. yok mu, o da olsaymış keşke

prettywitch

7-13-16 en çok yaşadıklarımdan.

tahakkavuk

6-8 bence olmamış.

dedittiremez-miyim

Bir örnek daha: Filmi izleme boşuna, film şöyle bitiyor zaten, ......

nsikiz

çoğu saçma olmuş. hazırlayan adamın dünyadan haberi yok

heisenberg

Yaş kaç merak ettim bunları daha önce sık sık duymadıysan sıkıntı sende az insan içine çık :)

Başlıklar

Ahmet KayaBarbieEurovisionçaydizifutboltatil
Görüş Bildir