Oryantal Didem'in Şovu Sırasında Kafasını Çeviren Bülent Serttaş'ın Yeni 'Çıplak Kadınlı' Klibi Olay Oldu

672PAYLAŞIM

Herrrrrrkes işini nasıl da biliyor ama! 🥰

Geçtiğimiz ocak ayında Oryantal Didem'in sahne performansı sırasında kafasını çeviren bir Bülent Serttaş vardı hatırlar mısınız?

Zaten Didem'e de sansür uygulanmıştı. Abiyeyle dans etmek ne ya?!

İşte bu fotoğrafta görmüş olduğunuz Bülent Bey, yeni bir şarkı yapmış; üstüne de klip çekmiş.

Teaserını yayınladığı klibi deniz, kum, güneş, yat, pahalı araba, bikinili kadınlar ve bir miktar üstsüz kadınlardan oluşuyor.

Şaka değil, gerçek! 🥰 Oryantal Didem'in şovu sırasında kafasını çeviren Bülent Serttaş, kendisine işte böyle bir klip çekmiş:

Sonrası da malum...

👇

👇

👇

👇

Herkes ekmeğinin peşinde işte... 🥰

Siz ne diyorsunuz?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
pazartesi

Ulan görmek istemiyorsan bakma ozaman diyip bakmayınca da söven bi sizi gördüm mq. Belki karıyı sevmiyor size ney aq. Herkese bakmak zorunlu mu aq.

bombossaksikafa

Klip çekimleri sirasinda bulent ustsuz kadinlarina dik dik bakiyor muymuş?

uuwuwuwuuw

Sence? O bakan aklını hangi sahipsiz koyun alıp götürdüyse işte öyle. Aleyna Tilki'de olsa bu orda çalışan kameranıdır, söyleyenidir herkes bakar.

liar

Yani davranışı saçma olabilir belki de, dans eden bi kadına bakmadı diye de bu kadar suçlanması manasız bi insanın.

bozok33

Şu başlığı ben atsam "koca klipte kadını mı gördün" der bi de yobaz ilan ederdiniz amk :D

adamolunlan

lan siktiredin şu luzumsuz yaratığı. Manav olsa yarım kilo domates almaya gitmem amına koyim.😒😒

Görüş Bildir