Evli ve Çocuklu Olmasına Rağmen İki Kız Arkadaşıyla da Tekrar Evlenmek İsteyen Adamın Bi' Garip Hikayesi

31PAYLAŞIM

Adamın resmen 2 farklı hayatı varmış. 😱

Kaynak: https://www.mirror.co.uk/news/weird-news...

Sizleri 35 yaşındaki Marco Santo Silva ile tanıştıralım. Almanya'da yaşayan Marco aslında 35 yaşındaki Daniela Silva ile evli fakat 2012 yılından beri enteresan bir evlilikleri var.

Şimdiki planı ise eşinin dışında 2 kız arkadaşıyla daha evlenmek, bu arada eşinin de haberi var bu durumdan.

Marco ofislerinde çalışan Jessica ile tanışıyor daha sonra da asistanlık yapan Kamila ile tanışıyor ve bu üçlü birbirinden epey bir etkileniyor.

Tanıştıktan kısa bir süre sonra sevgili olan üçlü, şu anda birlikte yaşamak istiyorlar. Marco'nun aslında iki evi var diyebiliriz, zamanının bir kısmını kız arkadaşları ile olan evinde geçirirken bir kısmını ise iki çocuğunun da bulunduğu aile evinde geçiriyor.

Marco bu konuda şunları söylüyor: "Eşim Daniela ile 2012 yılından beri aslında açık bir evlilik yaşıyoruz, 4 ve 7 yaşında olan 2 kızımız var."

"2019 yılında Jessica ve Kamila ile tanıştım daha sonra da onları birbiri ile tanıştırdım. Bu arada yanlış anlaşılmasını istemem Kami ve Jessi ile bir ilişkim var ama onlar lezbiyen değiller sadece arkadaşlar."

Evliliğinden olan çocuklarının da sevgilileri ile çok iyi anlaştığını söyleyen Marco, tek korkusunun çocuklarının okulda zorbalığa maruz kalması olduğunu da dile getiriyor.

"Çevredeki insanlar bizi bir arada gördükleri zaman kadınlar korku içerisinde izlerken, erkekler kıskanıyor. Erkekler bana genellikle böyle bir şeyi eşime nasıl kabul ettirdiğimi soruyor."

Dünyaya değişik türde bir ilişkinin de olabileceğini göstermek isteyen Marco, iki kız arkadaşı ile birbirlerini sürekli desteklediklerini belirtiyor.

Ve son olarak Marco, bir sonraki adımda birlikte yaşayıp çocuk sahibi olmak istediklerini söylüyor.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda buluşalım...

Bu içerikler de ilginizi çekebilir;

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
kubraozata_44

erkekler nasıl karısına kabul ettirdiğini soruyomuş. açık evlilik yaşadıklarını söylemiş yani zaten en başından beri iki tarafta istediğ kişilerle takılabiliyor . benim algıma ters . sevdiğimi paylaşmm

riza-r-akin

maşaalah amca zetina dikiş makinası gibi sanırım

duygusal_panda

Karısı da kendisine sevgili yapsın.

darkosman

Şeriata gel yavrum +1 bonus itelersin..

nesibe-tahir

Şeriatı iyice öğren ondan sonra gel buraya.

xvala

Şeriat ne , anlatsana! Kadınları edilgen gören, başını vucudunu kapatan, erkeğine hizmet hala getiren gerici yobaz kafa, şeriat değil mi!.. Batıda olunca ahlaksız oluyor ( ki olay zaten ahlaksızca) Müslüman ülkelerde Hacı hoca ve türevleri 4 kadın caiz , cennete göğüsleri tomurcuklanmış huriler vaat etme, ahlaklı mı(!) oluyor? aa kadınlara da huri vaat ediyordu çok eşitlikçi( bu dünyada yasaklıyor, öteki (olmayan dünyada) özgürlük vaat eden şeriat bak sen) birde din adına katliamlar var tabi, bir otelde insanlar diri diri yakılıyor!,Din ortaya çıktığından beri katliamlar yaşanmış! Şeriat ülkesi İran'nın durumu ortada! neler dönüyor orada dünya biliyor.. fakir iran halkına ikiyüzlü bir dinci baskı şeriat dayatılıyor, oysa zengin İranlı çılgın alkol seks içeren ev partileri yapıyor.. gerçek islam bu değil gibi, gerçek şeriat bu değil saçmalığına gireceksen hiç anlatma. Şeriatın gerici dinin en gerçek haliyle din bundan ibaret

ahpte-pateh

Harem kurmuş herif. Valla her kadından 2, toplam 6 çocuk. 3 de kadın, toplam 9 boğaz. Geçindirebiliyorsa hiçbir şey de denemez, özgür bireyler sonuçta. Hoş değil tabii, hakka giriyorsun pezevenk.

Görüş Bildir