Kömür Devrini Bitirdiler: 900 Derecede Isıtılan Kahve Enerji Kaynağı Oldu
Güney Koreli bilim insanları, her gün tonlarca üretilen kahve atıklarını yüksek performanslı bir enerji kaynağına dönüştürmeyi başardı. Kore Jeobilim ve Mineral Kaynaklar Enstitüsü (KIGAM) tarafından geliştirilen yeni teknoloji, ıslak kahve telvelerini sadece 90 saniyede biyokömüre (biyoçar) dönüştürüyor. Chemical Engineering Journal’da yayımlanan bu yenilikçi araştırma, biyokütle enerjisinin önündeki en büyük engellerden biri olan yüksek nem sorununu tamamen ortadan kaldırıyor.Detaylar 👇Kaynak