
Ayrılıklar Sürüyor: Kızılcık Şerbeti'ne Bir Oyuncu Daha Veda Ediyor!
Show TV ekranlarının sevilen dizisi Kızılcık Şerbeti, dördüncü sezonuyla önümüzdeki sezon izleyici karşısına çıkmaya devam edecek. Üç sezondur 10'lu reytingleri görmeyi başaran dizide Pembe karakterine hayat veren Sibel Taşçıoğlu'nun ayrılması büyük etki yaratmıştı. Ayrılıkların süreceğini öğrendiğimiz Kızılcık Şerbeti'nden ikinci veda haberi geldi. Birsen Altuntaş'ın haberine göre dizinin Meri'si Şebnem Bozoklu, sezon finalinin ardından diziye veda edecek.Kaynak: Birsen Altuntaş



















