
Kimler Geldi Kimler Geçti'nin Yeni Sezonunu Birlikte İzleyen Mert Demir ve Serenay Sarıkaya Dillere Fena Düştü
Netflix’in popüler dizisi Kimler Geldi Kimler Geçti'nin 2. sezonu, 15 Mayıs 2025 itibarıyla izleyicilerle buluştu. Dizinin başrol oyuncusu Serenay Sarıkaya ve sevgilisi Mert Demir, dizinin yeni sezonunu birlikte izledi. O kareleri paylaşan senarist Ece Yörenç X'te goygoy tufanı estirdi. Mert Demir'in bıyıklı imajı birçok benzetmeyi de beraberinde getirirken o halleri kameralara yansıdı.



















