Görüş Bildir

etiket Ortamlarda Yerden Yere Vurup Evde Gizli Gizli Dinlemelere Doyamadığımız 16 Parça

Haberler
> Ortamlarda Yerden Yere Vurup Evde Gizli Gizli Dinlemelere Doyamadığımız 16 Parça

Flörtleşmelerin üçüncü sorusu 'Hangi tür müzik dinlersin?', arkadaş ortamlarında bir araya gelmenin sebebi ve daha birçok şey müzik zevki! Peki zamanın genelinde çok başka tür müzikler dinlerken, yaz gelince Demet Akalın'a bayılmamamız... Utanacak bir şey yok arkadaşlar, işte itiraflarımızı sizler için derledik!

1. Edis - Perişanım

2. Aleyna Tilki ft. Emrah Karaduman - Yalnız Çiçek

3. Berkay - İki Hece

4. İdo Tatlıses - Sen

5. Ben Fero - Demet Akalın

6. Ece Seçkin - Adeyyo

7. Rozz Kalliope & Ece Seçkin - Benjamins 3

8. İrem Derici - Kalbimin Tek Sahibine

9. Ayşe Hatun Önal - Efsane

10. Reynmen - Hazel

11. Norm Ender - Mekanın Sahibi

12. Simge - Öpücem

13. Demet Akalın - Türkan

14. Gece Gölgenin Rahatına Bak - Çağatay Akman

15. Gülşen - Yatcaz Kalkcaz Ordayım

16. BONUS: Murda & Ezhel - Aya (prod. Spanker)

17. Zamanımızın çoğunu evde geçirdiğimiz şu günlerde müzik hakkında her şey @yuzdeyuzonline Instagram ve Twitter hesaplarında!

17. Zamanımızın çoğunu evde geçirdiğimiz şu günlerde müzik hakkında her şey @yuzdeyuzonline Instagram ve Twitter hesaplarında!

#yüzdeyüzmüzik artık #yüzdeyüzonline!Online konserler, ilginç bilgiler ve daha fazlası için @yuzdeyuzonline Instagram ve Twitter hesaplarını takip et!

instagram.com/yuzdeyuzonline

twitter.com/yuzdeyuzonline

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
76
23
14
11
3
2
2
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Can Arat

Rap olanları eşek gibi dinliyorlar hatta ortamlar denilen yerlerde de çalınıyor. Aya, Mekanın Sahibi falan güzel şarkılar zaten. Perişanım şu son çıkan, güze... Devamını Gör

Melek Manass

BÖYLE DÜŞÜNMENE ÜZÜLDÜM BENCE "RAP" BİR SANATTIR. KALİTELİ OLANLARI DİNLE TAVSİYE EDERİM ...

hiç işte

Bunların yarısı severek dinlediğim şarkılar yarısını ise bilmiyorum. Dinleyip seversem yerden yere vurmam. Hele de yalnız çiçek bence baya baya güzel bir şarkı.

melodi

En k9tüsü yanlız çiçek berbat söyleyen Aleyna sesi :(

Kobra murat: kukuli mogali. Hadise: 0 tolerans.