
60 Yaşından Sonra İş Nasıl Bulunur?
60 yaşını aşmış emekli bir arkadaşım İstanbul Büyükşehir’in İSMEK kurslarına katılmış. İSMEK de artık “Enstitü İstanbul” olarak yeniden yapılanıyor. Amaç arkadaşlarıyla buluşup oyalanmak ve yeni bir şeyler öğrenmek. Sınıfında bir albay emeklisi, kurslara “Yeni bir iş kurmak” niyetiyle katılmış. Kursu tamamladığında “Kentsel dönüşüm uzmanı” sertifikası alacak. O yaşlardaki bir başka kursiyer de “Emlak Satış Danışmanı” olmak niyetinde. Başka sertifika alanları da var…Hani ben “120 yıl yaşama isteğini” etrafıma aşılıyorum ya. Aslında, asırlık yaşama isteği bu kariyer arayışlarının bitmemesi ile de desteklenmelidir. Artık, 60 yaşından sonra yeni bir meslek için çok geç kalmadığını gösteren pek çok gelişme ve olaylar da etrafımızda yaşanıyor.




















