"Keşke Galatasaray'a Gelseydim"
Mancini döneminin sona ermesinden sonra Galatasaray'a önce evet diyen fakat Başkan Akhmedov'un baskısıyla Shakhtar'da kalan Luce yakın çevresine, 'Keşke teklifi kabul etseydim' dedi. Kariyerini 10 yıldır Ukrayna Ligi ekiplerinden Shakhtar Donetsk'te sürdüren Mircea Lucescu kısa bir süre önce Galatasaray'ın kapısından dönmüştü... Sarı-Kırmızılı yönetim, Roberto Mancini ile yollarını ayırdıktan sonra ilk olarak Rumen teknik adama teklif yapmış ve olumlu yanıt almıştı. Herkes Luce'nin yeniden Florya'ya dönmesini beklerken son dakikada şok bir haber gelmişti. Shakhtar Donetks'in başkanı Rinat Akhmetov'un yoğun baskılarına daha fazla dayanamayan Lucescu, Ukrayna kulübünde kaldığını açıklamıştı. Fakat Rumen teknik adamın bu kararı nedeniyle pişmanlık yaşadığı ortaya çıktı. Ukrayna'da yaşanan büyük karışıklıklar nedeniyle içinde bulunduğu durum her geçen gün daha da kötüye giden Luce'nin Galatasaray'a gelmediği için büyük hata yaptığını düşündüğü belirtiliyor. BENİM İÇİN BÜYÜK BİR FIRSATTI Lucescu'nun yakın çevresine de, 'Burada yaşamak artık çok zor bir durum haline geldi. Akhmetov'un baskılarıyla yapılan teklifi geri çevirdim. Ama şimdi hata yaptığımı çok daha iyi anlıyorum. Galatasaray benim için büyük fırsattı' dediği öğrenildi. EKONOMİK KRİZ DE BAŞLADI Ukrayna basınına yansıyan haberlere göre ülkedeki sorunlar nedeniyle Shakhtar'da ekonomik kriz başlamış durumda... Yönetimin birçok futbolcunun alacaklarını ödeyemediği ve krizin önümüzdeki günlerde daha da büyüyeceği öne sürülüyor. 5 FUTBOLCU FİRAR ETMİŞTİ! Geçtiğimiz günlerde yaşanan bir olay Shakhtar Donetks'teki krizin büyüklüğünü gözler önüne sermişti... Fransa'da Lyon ile hazırlık maçı yapan Shakhtar'ın 5 yıldızı Alex Texeira, Fred, Dentinho, Douglas Costa ve Pereyra ülkedeki sorunlar nedeniyle Ukrayna'ya gitmeyi reddetmişti. Fakat kulübün FIFA tehdidi sonrasında 5 futbolcu zorla da olsa kampa katılmıştı. Kaynak: Akşam
Fenerbahçe de Passolig'le Anlaştı!
Sarı-Lacivertli kulüp, Passolig ile taraftarlarına sadece bilet satacak. Toplu taşıma ve kredi kartı özelliği yok. Bu nedenle de F.Bahçeliler, ezeli rakipleri gibi 25 TL değil Passolig kartı için sadece 8 TL ödeyecek F.Bahçe de Passolig sistemine girdi. Ancak Sarı-Lacivertli taraftarlar, Passolig kartlarını ezeli rakiplerinin neredeyse üçte biri fiyata alabilecek. F.Bahçe yönetimi, Passolig'den önce taraftarlarına bilet satışında öncelik tanıma gibi birçok ayrıcalık sağlayan 'Taraftar Kart' sistemini uyguluyordu. Taraftar Kart sözleşmesi gereği kulübün bankalar ile imzaladığı sözleşmeler vardı. Bağlayıcılığı bulunan bu sözleşmeler nedeniyle de Taraftar Kart'tan Passolig Kart'a geçişte bir süre gecikme yaşandı. ÜÇ BÜYÜKLERE 17 TL KALIYOR Ancak bu sorun da aşılmak üzere. F.Bahçe yönetimi ile Passolig Kart'ın tedarikçisi Aktifbank arasında yapılan ilk görüşme olumlu geçti. Tarafların bugün bir kez daha bir araya gelmesi bekleniyor. Prensip anlaşmasına göre F.Bahçe taraftarları, Passolig Kart'ı sadece 8 TL ödeyerek alabilecek. Passolig Kart için Beşiktaş, G.Saray ve Trabzonspor taraftarları 25, Bursaspor taraftarları 20 ve diğer kulüp taraftarları 15 TL ödüyor. Bu ücretlerin 7.90 TL'lik kart ücreti dışındaki kısmı kulüplerin kasasına giriyor. OTOBÜS VE VAPURDA GEÇMİYOR F.Bahçe taraftarlarının 8 TL'den alacağı Passolig Kart'ın ise önemli bir özelliği var. Sarı-Lacivertli taraftarlar, bu kartla sadece maç bileti alabilecek. Otobüs, vapur gibi toplu taşımada kullanma özelliği yok. F.Bahçeli taraftarların Passolig Kartı ayrıca kredi kartı özellikleriyle alışverişte kullanma özelliklerini de taşımayacak. F.Bahçe'nin de sisteme dahil olmasıyla birlikte Passolig Kart'ın Süper Lig'de yeni sezon başlamadan daha da yaygınlaşması bekleniyor. Kaynak: Akşam
Rahmi Koç'un Yıllar Önce Süleyman Seba'ya Yazdığı Mektup
İşte yıllar önce işadamı Rahmi Koç'un, dönemin Başkanı Süleyman Seba'ya yazdığı ve bugün Beşiktaş Kongre üyesi Tuğrul Yenidoğan tarafından sosyal medyaya düşen ve paylaşım rekoru kıran mektubu: 'Sayın Beşiktaş J.Kulübü Akaretler 'Beşiktaş'ımız: yenilmez unvanını korumak ile birlikte, beraberlikle neticelenen maçlarının sayısı artmaktadır. Tabi insan hep yenmeye alışınca, bir puan almak dahi tatmin etmez oluyor. Önümüzdeki çetin maçlar var. Arkadaşların çok iyi hazırlanmaları ve taraftarı tatmin edici neticeler almalarını canı gönülden temenni ederim. Tertip etmiş olduğunuz piyangodan Uğur Ekşioğlu bey 50.000 adet almıştı. Bunları şirketlerimiz ve bayilerimizin gayreti ile satmaya muvaffak olduk. Zatıalinize, 1.276.571.298'lik bir çek taktim ediyorum. 1.250.000.000 TL bilet ücreti, 26.571.298'de satılan biletlerin bu aradaki faiz farkıdır. Her zaman belirttiğim gibi, zatıalinizin dirayetli ve ciddi idarenin sonucu, kulüpte, ahenk, birlik ve dirlik vardır. Bunun böyle devam etmesini diler. Zatıalinize, Uğur bey ile birlikte idare heyeti üyelerine sevgi ve saygılarımızı sunarım. Rahmi Koç' Beşiktaş Divan Kurulu, 31-G maddesiyle '3 toplantıya üst üste geçerli mazereti bulunmadan katılmayanların Divan üyeliği düşer' Rahmi Koç'un da aralarında bulunduğu 283 kişinin Divan üyeliklerini düşürmüştü. Haber Türk
Türkiye'nin İlk Ekolojik Stadı Yükseliyor
Sivas'ta geçen yıl temeli atılan 25 bin seyirci kapasiteli Türkiye'nin ilk ekolojik stadının 2015-2016 sezonunda kullanılabilir duruma geleceği bildirildi. Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanlığı iş birliğinde Sivas'ta yapımına başlanan Türkiye'nin ilk ekolojik stadında gelecek ay çatı kaplaması ve cephe konstrüksiyon imalatına başlanacağı bildirildi. Gençlik ve Spor Hizmetleri İl Müdürü Salim Kılıç, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 18 Haziran 2012'de ihalesi yapılan, kendi enerjisinin bir bölümünü üretecek, yağmur ve kar sularını depolayacak, ısıtma sistemli ve 25 bin seyirci kapasiteli Türkiye'nin ilk ekolojik stadının temelinin 25 Mayıs 2013'te atıldığını anımsattı. Sivas 4 Eylül Stadı inşaatının iklim koşulları gereği beklenen sürede tamamlanamadığını belirten Kılıç, 'İnşaat, iklim elverdiği sürece hızlı bir şekilde devam ediyor fakat resmi süre olarak ekim ayının sonlarında bitmesi gereken stadyum, kentin iklim koşulları gereği biraz uzadı. Stadın açılışı biraz gecikecek. İnşaat bitse bile içinin ince işçiliği ve zemininin tam anlamıyla hazır olmasını hesaba katarsak, 2015-2016 sezonunda fiilen kullanılabilir duruma gelir' dedi. Çalışmaların yoğun şekilde sürdüğünü dile getiren Kılıç, şöyle konuştu: 'Çalışmalar mevsim elverdiği ölçüde hızla devam ediyor. Yaklaşık üç ay sonra stat dışarıdan bitmiş gözükecek ama içerideki ince işler, elektrik, doğalgaz, ısıtma sistemleri ve zemin çalışmaları devam edecek. Stadyumun yanında 4 bin kişilik spor salonu inşaatı sürüyor. Yüzme havuzu, idare binası, antrenman sahaları, güreş eğitim merkezi olacak. Gençlik merkezi inşaatı devam ediyor. Atletizm pisti tamamlandı ve hizmete açıldı. Gelecek senenin sonunda burada Türkiye’nin en güzel spor komplekslerinden biri olacak ve biz de bunun heyecanını yaşıyoruz.' Gelecek ay çatı kaplama başlayacak Yüklenici firmanın proje müdürü Fikret Kahraman ise stadın betonarme imalatının yüzde 85'lik kısmının bittiğini ve eylül ayında betonarmenin tamamen bitmesini hedeflediklerini aktardı. Kahraman, çalışmaların hızla devam ettiğini anlatarak 'Prefabrik tribün imalatlarımız yüzde 70 civarında bitti. İnşallah ekim ayında tamamlanmış olacak. Çelik imalatımız devam ediyor. Yüzde 45’lik bir kısmı bitti. Önümüzdeki ay içerisinde de çatı kaplaması ve cephe konstrüksiyon imalatına başlayacağız. Mekanik, elektronik ve kalan diğer ince işler de devam ediyor' dedi. Çatının tamamen kapanmasından sonra koltukların yerleştirilmeye başlanacağını aktaran Kahraman, bahar aylarında da çim ekiminin ve çevre düzenlemesinin tamamlanacağını belirtti. Kahraman, stadın kuzey bölümünde iki kabuk sistemi olduğunu dile getirerek, şunları kaydetti: 'Kuzey bölümde bulunan iki kabuk sistemi sayesinde kuzeyden gelen rüzgarlar kesilerek stat içinde ısı artışı olacak. Statta ayrıca alttan ısıtma ve tribün ısıtması olacak. Enerji panelleri sayesinde de elektriğinin bir kısmını kendisi karşılayabilecek. Ayrıca çatıda bulunan oluk sistemi sayesinde biriken yağmur ve kar suları kanallar vasıtasıyla stadın bodrum katında bulunan depolarda biriktirilerek kullanılabilecek.' AA
"Biz Bunları Haketmiyoruz"
Galatasaray'ın Belçika'da White Star Brüksel ile oynadığı hazırlık maçında Burak Yılmaz ile taraftarlar arasında yaşananlar moralleri bozdu. Kaçırdığı gol sonrasında taraftarların tepki gösterdiği Burak, oyundan çıkarken kendisine hareket eden taraftarla tartıştı. Maçın ardından yıldız golcü moralsizdi. Burak Yılmaz, 'Biz bunları haketmiyoruz. Bu kadar yolu onlar için geldik. Taraftar bizim canımız ciğerimiz. Bu bir hazırlık maçı bu maçta ben gol atsam ne olur atmasam ne olur. Bu tür davranışlar doğru değil. Bize destek olmaları gerek. Başarı için hepimiz birlik olmalıyız' diye konuştu. Ligtv
Burak Yılmaz ve Taraftarların Tartıştığı Anların Yeni Görüntüleri Ortaya Çıktı!
Belçika’da oynanan hazırlık maçında taraftarlarla tartışan Burak Yılmaz sarı kırmızılı taraftarları ikiye böldü.Galatasaray’ın iki sezondur en golcü oyuncusu olan Burak Yılmaz hazırlık maçında kaçırdığı gollerin ardından taraftarlar tarafından yuhalanmış bazı taraftarlar da bu olaya tepki gösterip yıldız oyuncuya destek olmuştu. Oyundan çıkarken kendisine tepki gösteren taraftarla tartışan Burak Yılmaz için sosyal medyada da büyük bir fikir ayrılığı yaşandı. Bazı Galatasaraylılar Burak’a hak verirken bazıları da Burak’ın o taraftarla böyle bir tartışmaya girmesinin doğru olmadığını belirtti. Bu arada dün oynanan hazırlık maçında Burak’ın tartıştığı taraftarın bulunduğu tribünde olayın an be an görüntülendiği ortaya çıktı. Burak o görüntülerde kendisine tepki gösteren taraftarı soyunma odasına giden tünele çağırıyor. Melo, Amrabat ve Chedjou da taraftarı yatıştırmaya çalışıyor.Eurosport
Reklam
Süper Kupa Maçı Mustafa Kamil Abitoğlu'nun
Fenerbahçe ile Galatasaray arasında oynanacak Süper Kupa maçını Mustafa Kamil Abitoğlu'nun yöneteceği açıklandı.Spor Toto Süper Lig şampiyonu Fenerbahçe ile Ziraat Türkiye Kupası galibi Galatasaray arasında 25 Ağustos Pazartesi günü Manisa 19 Mayıs Stadyumu'nda oynanacak TFF Süper Kupa müsabakasını Mustafa Kamil Abitoğlu yönetecek. Abitoğlu'nun yardımcılıklarını Aleks Taşçıoğlu ve Serkan Ok yapacak. Karşılaşmanın dördüncü hakemi Ali Palabıyık olurken, ilave yardımcı hakemlik görevlerini ise Tolga Özkalfa ve Çağatay Şahan yürütecek.Haber Türk
Cech'ten Galatasaray İtirafı!
Chelsea'nin kalesini koruyan Petr Cech sosyal medya üzerinden takipçilerinin sorularını cevaplarken, Galatasaray cevabı ile dikkat çekti. İngiltere Premier Lig ekiplerinden Chelsea'nin kalesini koruyan Petr Cech sosyal medya üzerinden takipçilerinin sorularını cevaplamaya devam ediyor. Twitter'a yakın zamanda katılan ve takipçilerinin sorularını fırsat buldukça cevaplamaya çalışan tecrübeli eldivenin, Galatasaray cevabı dikkat çekti. Bir takipçisinin; 'Oynadığınız en gürültülü stat hangisiydi?' sorusuna; Cech, Galatasaray cevabı verdi. Skorer
Reklam
"O Altı Maçı Oynamak İstiyoruz"
Arsenal karşısında Beşiktaş’ın en büyük kozu olan Demba Ba, İngiliz basınına açıklamalarda bulundu. Beşiktaş forması altında ilk 11’de çıktığı ilk maçta üç gol atarak İstanbul kariyerine iyi bir başlangıç yapan Demba Ba, Arsenal maçı öncesinde İngiliz basınına açıklamalarda bulundu. Daily Mail’e konuşan Demba Ba, Chelsea kariyeri hakkında ise “Mourinho beni seçmedi çünkü ben Chelsea için bir yıldız değilim. Orada birçok yakın arkadaşım var. Eden Hazard ve Branislav Ivanovic ile çok yakınız. Tüm iyi dileklerim onlarla. Umarım ligi kazanırlar” dedi. Senegalli forvet, Arsenal maçı için ise şunları söyledi: ' Çok genç ve öğrenmeye açık bir takımız. Arsenal ile iki maç yapacağız ve ikisi de çok zor olacak. Şampiyonlar Ligi’ne girip o altı maçı oynamak istiyoruz.”' Demba Ba, Beşiktaş’ın kendisine çok fazla ilgi gösterdiğini ve çok fazla düşünmeden bu teklifi kabul ettiğini de sözlerine ekledi.Eurosport
"Transferler Derbiye Zor"
Sü­per Lig'de 2014-2015 se­zo­nu yak­la­şır­ken ilk bü­yük he­ye­can Sü­per Ku­pa ile ya­şa­na­cak. 25 Ağus­tos'ta oy­na­na­cak maç­ta son şam­pi­yon Fe­ner­bah­çe, ge­çen se­zo­nu Tür­ki­ye Ku­pa­sı şam­pi­yo­nu ola­rak ka­pa­tan eze­li ra­ki­bi Ga­la­ta­sa­ray ile Ma­ni­sa'da kar­şı kar­şı­ya ge­le­cek. Ar­tık sa­yı­lı gün­ler ka­lan zor­lu der­bi Ga­la­ta­sa­ray için bir un­van mü­ca­de­le­si­ne de sah­ne ola­cak. Son iki Sü­per Ku­pa'da Fe­ner­bah­çe'yi ye­ne­rek mut­lu so­na ula­şan Sa­rı-Kır­mı­zı­lı­lar, bu se­zon­ki fi­nal­de de ra­ki­bi­ne bo­yun eğ­mez­se bu or­ga­ni­zas­yon­da ay­nı ra­ki­bi 3 yıl üst üs­te ye­nen tüm Av­ru­pa genelindeki ilk takım ola­cak. ‘Tüm ilk­le­ri biz ba­şar­dı­k’ Ko­nuy­la il­gi­li ga­ze­te­mi­ze de­ğer­len­dir­me­ler­de bu­lu­nan Ga­la­ta­sa­ray Ba­sın Söz­cü­sü Şük­rü Er­gün de bu ta­ri­hi un­va­na sa­hip ola­cak­la­rın­dan hiç şüp­he et­me­dik­le­ri­ni söy­le­di. Ga­la­ta­sa­ray'ın 'ilk­le­rin ta­kı­mı' ol­du­ğu­nu di­le ge­ti­ren Er­gün, “Türk fut­bol ta­ri­hin­de tüm ilk­le­ri Ga­la­ta­sa­ray ba­şar­mış­tır. Sü­per Ku­pa ma­çı­nı ka­za­na­rak bu ye­ni un­va­nı da ala­ca­ğı­mız­dan hiçbir şekilde şüp­hem yok” yo­ru­mun­da bu­lun­du. Ta­kım­da­ki son du­rum hak­kın­da da bil­gi­ler ve­ren Er­gün id­di­alı ko­nu­şa­rak “Tüm fut­bol­cu­la­rı­mız ve tek­nik he­ye­ti­miz Sü­per Ku­pa'ya çok ha­zır ve bi­len­miş du­rum­da­lar. Ho­ca­mız Pran­del­li de çok he­ye­can­lı. Do­la­yı­sıy­la Ga­la­ta­sa­ray için çok ra­hat bir maç ola­cak. Fe­ner­bah­çe'yi ye­nip ku­pa­yı ka­za­na­ca­ğı­mı­za da­ir en ufak şüp­he ta­şı­mı­yo­rum” di­ye ko­nuş­tu. Trans­fer­ler derbiye zor Şükrü Er­gün, Ga­la­ta­sa­ray­lı ta­raf­tar­la­rın me­rak­la ta­kip et­ti­ği trans­fer ça­lış­ma­la­rı hak­kın­da da çar­pı­cı bil­gi­ler ver­di. Baş­kan Ünal Ay­sal ve tek­nik di­rek­tör Ce­sa­re Pran­del­li'nin oyun­cu tak­vi­ye­si ko­nu­sun­da bir­lik­te me­sa­i har­ca­dık­la­rı­nı ifa­de eden Sa­rı-Kır­mı­zı­lı ida­re­ci “Ta­kı­ma kat­kı sağ­la­ya­cak genç ve ye­te­nek­li oyun­cu­lar ge­le­cek. Za­ten baş­ka­nı­mız da bu se­ne 'Çi­lek trans­fe­ri bek­le­me­yin' de­miş­ti. Bu isim­le­rin ta­nın­mış olup ol­ma­ya­ca­ğı­nı bek­le­yip gö­re­ce­ğiz” ifa­de­le­ri­ni kul­lan­dı. Er­gün ye­ni trans­fer­le­rin Sü­per Ku­pa ma­çı­na ye­tiş­me­si­nin ise zor ol­du­ğu­nu söz­le­ri­ne ek­le­di. Bugün
Bir Yeteneğin Hazin Sonu: Ricardo Quaresma
Öncelikle şunu belirtmeliyim, burada başarısız bir futbolcudan bahsetmiyoruz. Sporting Lisbon, Barcelona, Porto, İnter ve Chelsea gibi dev kulüplerde oynamış, FIFA Yılın Golü ödülü kazanmış, Portekiz milli takımında 30 maçta 7 gol atmış biri başarısız sayılamaz. Ancak şu da bir gerçek ki onun yeteneğinde bir futbolcunun buralarda tutunamayıp hiçbir zaman bir türlü 'en iyi' oyuncular arasında gösterilmemesi tek bir şeyi açıklıyor: Disiplinsizlik.
Reklam
Türk Futbolunun En Unutulmaz 10 Maçı
100 yılı aşkın sürede birçok önemli maç oynadı Türk takımları ve taraftarlarını sokaklara döktü. Biz de biraz geçmişe gittim, milli maçları hariç tutarak Türk futbol tarihinin en unutulmaz maçını sorduk jürimize. Türkiye Ligi’nden Türkiye Kupası’na, UEFA Kupası’ndan Şampiyonlar Ligi maçlarına ilginç bir liste çıktı ortaya.
Manchester United'ın 7 Numara Efsaneleri
Her futbolcunu formasını giymek istediği bir kulüptür Manchester United. Peki ya ManU'lu oyuncuların giymek istediği forma hangisidir? Bu sorunun cevabı tabiki United tribünlerinin, Sir Alex Ferguson'un ve hatta o formayı giymemiş olanların bile favorisi olan 7 numaradır.
Çarşı Dünya Rekoruna Hazırlanıyor!
Beşiktaş'ın taraftar grubu Çarşı, Salı günü oynanacak Arsenal maçına rekorluk bir çalışma ile hazırlanıyor.Beşiktaş’ın en büyük taraftar grubu Çarşı, 19 Ağustos Salı günü oynanacak UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turu ilk maçına önemli bir hazırlık yapıyor. Çarşı grubu, Salı günü oynanacak maçta tribünlerde açılmak üzere “dünyanın elle hazırlanmış en büyük pankartı”nı hazırlamaya çalışıyor. Twitter’da paylaşılan fotoğraflarda kalabalık bir taraftar grubunun bu pankart için özel tulumlar giyip günlerdir hazırlandığı belirtildi. Bu dev pankartın Beşiktaş-Arsenal maçı öncesinde Atatürk Olimpiyat Stadyumu’ndaki yerini alması bekleniyor. AMK Spor
Reklam
Kemal Kılıçdaroğlu İsminin Kültür Merkezine Verilmesine Karşı Çıktı
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Nevşehir'in Hacıbektaş ilçesinde kendi ismi verilen kültür merkezinin adının değiştirilmesini istedi. Hacıbektaş Belediye Başkanı Ali Rıza Selmanpakoğlu, adının verildiğini açılışa katıldığında öğrenen Kılıçdaroğlu'nun, 'bunun yanlış değerlendirebileceğini' söyleyerek, değiştirilmesini istediğini aktardı.Selmanpakoğlu, belediye binasında gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçenin ihtiyacı olan kültür merkezinin Beşiktaş Belediyesi'nin desteğiyle yapıldığını anımsattı. Belediye Meclisi kararıyla CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun adının verildiği merkezin açılışının dün Uluslararası Hacı Bektaş Veli Anma ve Kültür Sanat Etkinlikleri kapsamında yapıldığını hatırlatan Selmanpakoğlu, 'Bizim yıllarca özlemini çektiğimiz bir salondu. Çünkü, maddi açıdan böyle bir salonu yaptırma şansımız yoktu. Beşiktaş Belediyesi'nin öncülüğünde harabe haldeki bir binayı kullanılır hale getirdik' dedi. İsmini kültür merkezine vererek, Kılıçdaroğlu'na sürpriz yaptıklarını ifade eden Selmanpakoğlu, 'Kılıçdaroğlu, kapalı bir salonun yapılması konusunda yönlendirmede bulundu. Biz de kültür merkezi haline getirdiğimiz bu salonunun ismini Kemal Kılıçdaroğlu Kültür Merkezi olarak belirledik. Belediye Meclisinde aldığımız kararla da bunu gerçekleştirdik' diye konuştu. Merkeze isim verirken herhangi bir şekilde Kılıçdaroğlu'na sormadıklarını dile getiren Selmanpakoğlu, durumu kendisini davet ettikleri gün söylediklerini belirtti. Kılıçdaroğlu'nun kültür merkezinin açılışından dolayı memnun olduğunu vurgulayan Selmanpakoğlu, şunları kaydetti: 'CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, ayrılırken bana ricada bulunarak, isminin verildiği kültür merkezinin adının değiştirilmesini istedi. 'Merkeze ismimin verilmesi aleyhimde kullanılabilir. Bunu yanlış değerlendirebilirler ve sanki benim isteğimle verilmiş gibi düşünülebilir. Oysa ben böyle bir şey istemedim. Teşekkür ederim. Uygun görmüşsünüz ama mümkünse ismini değiştirseniz sevinirim' dedi. Genel başkanımızın bu hassasiyetini anlayışla karşılıyorum. Çünkü siyasette bu tür şeyler yanlış kullanılabiliyor. Kültür merkezinde aranılan özellikler; bilgi, akıl, sanattır. Bu saydıklarımızın hepsi genel başkanımız Kılıçdaroğlu'nda vardır. Bu özelliklere uygun birisi olmasaydı biz zaten onun ismini vermezdik.' CNNTürk
Muhteşem Bir Başarı Hikayesi
Sınırlı imkanları bahane ederek kendine tembelliği huy edinen insanoğlu, bazen bir adım atıp ufak imkanlar oluşturunca işte böyle muhteşem şeyler de olabiliyor. (Bu film gerçek bir hikayeyi anlatmaktadır.)
Reklam
Slaven Bilic: 'Arsenal Maçında En Büyük Silahımız Demba Ba'
Beşiktaş-Arsenal maçına iki gün kala The Sun on Sunday gazetesi, Bilic ile Türkiye'de yaptığı söyleşiye tam sayfa yer ayırdı.En yüksek tirajlı pazar gazetesi, 'Bilic uyarı vuruşunu ateşledi: 'Bizim Ba Arsenal için çok yüksek gelir' manşetli haberinde, Slaven Bilic'in Demba Ba ile Beşiktaş'ın 30 milyon sterlinlik Şampiyonlar Ligi maçında Arsenal'i devireceğine inandığına dikkat çekti. Beşiktaş teknik direktörü Bilic'in, Senegalli golcü futbolcu ile ilgili olarak şu sözlerine yer verildi: 'Demba bizim Arsenal'e karşı büyük silahımız. Büyük oyuncular büyük maçlarda maçın sonucunu değiştirirler. Demba bizim için çok iyi bir oyuncu. Takım arkadaşları ona inanıyorlar ve o takıma güven sağlıyor. Biz de büyük isimler yok ama tutum, sistem ve disiplin var' Yedi yıl önce Hırvatistan İngiltere'yi Wembley'de 3-2 yenip Euro 2008'den elediğinde Biliç'in yaptığı şöhrete dikkat çeken İngiliz gazetesi, eski West Ham ve Everton savunma oyuncusunun Arsenal çarpışmalarıyla ilgili şu söylediklerini yazdı: 'Hırvatistan, İngiltere'yi yendikten sonra ilk büyük maçım Arsenal ile oldu. Arsenal karşılaşmak istediğimiz en son takımdı. Onları yenmeyi hayal veya umut etmiyoruz. Onları yenmeye hazırlanıyoruz ve onları yeneceğimize inanıyoruz. Arsenal'e karşı 10 maçta belki sekiz maçı kaybederiz ama ben sadece yüzde 20 şansımız var demek istemiyorum' Beşiktaş'ın Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde yapılan söyleşide Biliç'in şu sözlerine yer verildi: 'Takımımım alçak gönüllü fakat kendine güvenir, korkmaz olmasını istiyorum. Kaybedecek bir şeyimiz yok diye düşünmemizi istemiyorum. Bu mağlubiyetin ilk adımıdır. Arsenal net favoridir fakat ben de beklentisi olan 15 milyon taraftarı olan büyük bir kulübün teknik direktörü olarak baskı altındayım. Ben favori olmayan takımların favori takımları yendiği çok maçta oynadım, hocalık yaptım. Favoriyi yenmek mucize değil. Wembley'de İngiltere ile oynadığımızda onlar favoriydi. Sonra Almanya ile Euro 2008'de oynadık. Kağıt üstünde onlar çok daha iyiydi' Geçen yıl Arsenal iyiydi ve iyi başladı fakat birinciyken bile Arsenal'in şampiyon olacağını sanmadım. Birşey eksikti. Gerektiğinde sertleşen yüksek kaliteli lider futbolcuları yoktu. Tony Adams olması şart değil. Thierry Henry, Denis Bergkamp veya Vincent Kompany gibi belkemiği futbolcular. Arsenal'in bu çeşit futbolculara sahip olduğunu bilmiyorum. Ramsey çok hızlı değil. Beyninde Paul Scholes değil. Denis Bergkamp, Mesut Özil, Roy Keane değil ama 10'da 9 her şeye sahip Arsenal'in en önemli futbolcusu. Biz fazla heyecana kapılmayacağız ama Chelsea'yi yenmenin bize zararı olmadı' dha
Juventus Semih Kaya İçin Geliyor
Galatasaray savunmasının temel direği Semih Kaya'nın dünyaca ünlü İtalyan devinin yakın takibinde olduğu iddia edildi.Üçüncü Fatih Terim döneminde kazanılan iki şampiyonluğun yanı sıra İmparator'un Galatasaray ve Türk futboluna armağan ettiği Semih Kaya devlerin radarında... Galatasaray'da sergilediği başarılı performansla çok sayıda Avrupa devinin yakın takibinde olan Semih Kaya'nın Juventus'a transfer olabileceği iddia edildi. Antonio Conte'nin görevden ayrılmasıyla birlikte geçtiğimiz sezon oynadığı 3-5-2'den 4-4-2'ye dönmesi beklenen Juve'nin tecrübeli ve uzun yıllar forma giyebilecek bir stoper aradığı ve Semih Kaya'nın da adaylardan biri olduğu belirtildi. Semih & Juventus flörtüne ilişkin İtalyan basınında yer alan iddialar her geçen gün daha yüksek sesle dile getirilirken, Juventus'un genç futbolcu için 8 milyon Euro'luk bir teklifle Galatasaray'ın kapısını çalmaya hazırlandığı ifade edildi. Galatasaray formasıyla 4 sezonda 87 Süper Lig maçına çıkan Semih, iki şampiyonluk yaşamıştı. eurosport
Fenerbahçe'ye 12.5 Milyonluk Ağır Fatura
Fenerbahçe'nin yeni sezonda kadrosunda düşünmediği iki yıldızının maliyeti düşündürüyor.Fenerbahçe'nin yeni sezonda kadrosunda düşünmediği ve şu ana dek takımdan ayrılmayan Krasic ve Yobo'nun maliyeti cep yakıyor. Sarı lacivertli takıma Aykut Kocaman döneminde transfer edilen ancak geçtiğimiz sezon Ersun Yanal'ın bu sezonsa İsmail Kartal'ın planlarında yer almayan ikilinin bugün U21 takımıyla beraber Topuk Yaylası kampına katılırken, büyük bir uluslararası tecrübeye sahip iki futbolcunun maliyeti düşündürüyor. Juventus'tan transfer edilen Krasic'in yıllık ücreti 2.3, Everton'dan alınan Yobo'nunsa 2 milyon Euro'luk net ücreti sarı lacivertli takıma yılık 12.5 milyon Lira'lık fatura çıkartırken, iki oyuncunun geleceği belirsiziliğini koruyor. Uğur Aktan
Reklam