Ne Mevzular Döndü Ama! Gıybet Kazanı Bu Hafta Hepimizin Küçük Dilini Yutturan Dedikodularla Kaynıyor

-

Shakira kemerlerinizi bağlayın, gıybet yolculuğuna çıkıyoruz! 😘

1. Biliyoruz, aşırı saçma ama Can Yaman ile Kıvanç Tatlıtuğ kıyaslamasının yapıldığı zorlu bir haftadan geçtik arkadaşlar.

Can Yaman'ın yurt dışı izdihamı, Kıvanç Tatlıtuğ için söyledikleri; Kıvanç'ın efsane cevabı... Bütün bir hafta boyunca bu ikiliyi konuştuk!

Olayların hepsi,

Yoksa Hepsi Kurgu mu? Gittiği Her Ülkede İzdiham Yaşatan Can Yaman'ın Paralı Hayran Tuttuğu İddia Edildi! - onedio.com
Yoksa Hepsi Kurgu mu? Gittiği Her Ülkede İzdiham Yaşatan Can Yaman'ın Paralı Hayran Tuttuğu İddia Edildi! - onedio.com

Tek tek,

Tepkiler Büyüyor! İspanya'da İzdiham Yaratan Can Yaman, Aynı Zamanda Madrid'de Olan Kıvanç Tatlıtuğ'a Gönderme Yaptı - onedio.com
Tepkiler Büyüyor! İspanya'da İzdiham Yaratan Can Yaman, Aynı Zamanda Madrid'de Olan Kıvanç Tatlıtuğ'a Gönderme Yaptı - onedio.com

Ayrıntısıyla buralarda!

Can Yaman'ın Bulunduğu Mekana Giriş Yapıp, Apar Topar Çıkmasına Neden Olan Kıvanç Tatlıtuğ'dan Beklenen Yanıt Geldi! - onedio.com
Can Yaman'ın Bulunduğu Mekana Giriş Yapıp, Apar Topar Çıkmasına Neden Olan Kıvanç Tatlıtuğ'dan Beklenen Yanıt Geldi! - onedio.com
Yeliz Yeşilmen’in Benzini Bittiği İçin Hüngür Hüngür Ağlayarak Çektiği Video “Allah Başka Dert Vermesin” Dedirtti! - onedio.com
Yeliz Yeşilmen’in Benzini Bittiği İçin Hüngür Hüngür Ağlayarak Çektiği Video “Allah Başka Dert Vermesin” Dedirtti! - onedio.com

2. Gelelim Yeliz Yeşilmen hanıma!

Benzini bittiği için yolda kalan ve bunu ağlayarak takipçileriyle paylaşan Yeliz Yeşilmen, gerçekten hepimize ağır dramlar yaşattı.

Ne bitmez çilen varmış, vah vah!

Yeliz Yeşilmen’in Benzini Bittiği İçin Hüngür Hüngür Ağlayarak Çektiği Video “Allah Başka Dert Vermesin” Dedirtti! - onedio.com
Yeliz Yeşilmen’in Benzini Bittiği İçin Hüngür Hüngür Ağlayarak Çektiği Video “Allah Başka Dert Vermesin” Dedirtti! - onedio.com

3. Damla Ersubaşı, eşinin ihanetine uğradı!

İddia filan da değil, bildiğiniz aldattı adam. Damla Ersubaşı da "Evet, görüntülerdeki eşim" dedi. Sonrası mı? Instagram'dan silmeler, engellemeler... Aa, bir baktık 3 gün sonra ünlü oyuncu "Mustafa gerekli açıklamayı yaptı. O yüzden benim de çok bir şey söylememe gerek yok. Şu an için her şey normal." dedi. 

Ne diyebiliriz...

4. Saadettin Saran'ın, Defne Samyeli'nin peşinden koştuğu iddia edildi!

Herkes ekmeğinin peşinde arkadaşlar, görüyorsunuz!

Ayrıntıları burada!

Sadettin Saran'ın, Kısa Süre Önce Cem Yılmaz'dan Ayrılan Defne Samyeli'nin Peşinde Olduğu İddia Edildi! - onedio.com
Sadettin Saran'ın, Kısa Süre Önce Cem Yılmaz'dan Ayrılan Defne Samyeli'nin Peşinde Olduğu İddia Edildi! - onedio.com

5. Gururlandırıcı bir haberle devam edelim... Haluk Bilginer, Şahsiyet dizisindeki oyunculuğuyla Uluslararası Emmy'de 'En İyi Erkek Oyuncu' seçildi!

Sana bayılıyoruz sevgili Haluk Bilginer!

Bir kez daha tebrik ederiz!

Şahsiyet Kazandı: Haluk Bilginer 47. Uluslararası Emmy Ödülleri'nde 'En İyi Erkek Oyuncu' Seçildi - onedio.com
Şahsiyet Kazandı: Haluk Bilginer 47. Uluslararası Emmy Ödülleri'nde 'En İyi Erkek Oyuncu' Seçildi - onedio.com

6. Ömür Gedik'in gece gece verdiği cinsel tavsiyeden eminiz ki haberiniz vardır.

Hani şu muzlu olan...

Karşılığında sevgilisi Ferhat Göçer de cevap vermekte gecikmemiş! "Yiyorum ulan et!" demiş.

Ayrıntıları burada sizlere anlattık!

Verdiği Cinsel Tavsiyeyle Hepimizi Şaşırtan Ömür Gedik'e, Sevgilisi Ferhat Göçer'den Kendisini Dumura Uğratacak Bir Cevap Geldi! - onedio.com
Verdiği Cinsel Tavsiyeyle Hepimizi Şaşırtan Ömür Gedik'e, Sevgilisi Ferhat Göçer'den Kendisini Dumura Uğratacak Bir Cevap Geldi! - onedio.com

7. Oğuzhan Koç ile Demet Özdemir'in birlikte olduğu iddia edildi!

Taraflar bunu yalanlasa da Yağmur Tanrısevsin, yakın arkadaşı Demet Özdemir'i Instagram'dan takibi bıraktı...

Ayrıca Yağmur Tanrısevsin'in, Oğuzhan Koç ayrılığını kaldıramadığı ve bu yüzden de hafızasını sildireceği de konuşuluyor...

Bilemiyoruz Altan.

Birlikte Görüntülendiler! Demet Özdemir ile Oğuzhan Koç'un Gündeme Bomba Gibi Düşen Aşk İddiası - onedio.com
Birlikte Görüntülendiler! Demet Özdemir ile Oğuzhan Koç'un Gündeme Bomba Gibi Düşen Aşk İddiası - onedio.com

8. Selin Ciğerci'nin fıtık ameliyatı olan kocası Gökhan Çıra'nın ayaklarını öpmesi de haftaya damga vuranlardan!

Yani, inanılmaz bir kadın olma yolunda ilerliyor gibi geliyor...

Merak edenler için buyursunlar...

Selin Ciğerci Kocası Gökhan Çıra'nın Ayak Parmaklarını Tek Tek Öperken Yayınladığı Videoyla Bombayı Bıraktı - onedio.com
Selin Ciğerci Kocası Gökhan Çıra'nın Ayak Parmaklarını Tek Tek Öperken Yayınladığı Videoyla Bombayı Bıraktı - onedio.com

9. Müge Boz, minik kızının dünyaya geldiğini böyle duyurdu! 😍

10. Danla Bilic, Ece Seçkin'in klibinde oynadı!

Bakalım, merakla bekliyoruz videoyu... 🙄

11. Şeyma Subaşı, kendisiyle ilgili merak edilen her şeyi Kanal D Ana Haber bülteninde anlattı!

Ne alaka aslında değil mi ana haber bülteni filan?

Ama çıkmış anlatmış arkadaşlar, ne yapalım yani...

Ayrıntılarını merak edenler buraya baksın!

Şeyma Subaşı Kendisiyle İlgili Merak Edilenleri ve Hakkında Çıkan İddiaları Ana Haber Bülteninde Tek Tek Anlattı - onedio.com
Şeyma Subaşı Kendisiyle İlgili Merak Edilenleri ve Hakkında Çıkan İddiaları Ana Haber Bülteninde Tek Tek Anlattı - onedio.com

12. Aleyna Tilki, photoshop ile poposunu büyütünce dalga konusu oldu...

Hayır yani ne gerek var? Vallahi bıktık artık yahu...

Aleyna Tilki, Popo Yamultmalı Photoshop'u Yüzünden Dalga Konusu Oldu! - onedio.com
Aleyna Tilki, Popo Yamultmalı Photoshop'u Yüzünden Dalga Konusu Oldu! - onedio.com

13. İsmi açıklanmayan bir vatandaş, ünlü rapçi Ben Fero hakkında çocuklara ve gençlere kötü örnek olduğu gerekçesiyle suç duyurusunda bulunmuş!

Klibinde kullandığı sigara ve içki yüzündenmiş...

14. Son olarak haftaya damga vuran haberle içeriğimizi bitirelim! Malum...

Özcan Deniz ile Feyza Aktan evliliğinin bitme sebebi olarak Aslı Enver işaret edildi. Özcan Deniz'in Aslı Enver'e duyduğu hayranlık, evliliği noktalamış diyorlar...

Ayrıntıları burada!

Onun Gibi Olsun İstiyormuş... Özcan Deniz ile Feyza Aktan'ın Boşanma Nedeninin Aslı Enver Olduğu İddia Edildi! - onedio.com
Onun Gibi Olsun İstiyormuş... Özcan Deniz ile Feyza Aktan'ın Boşanma Nedeninin Aslı Enver Olduğu İddia Edildi! - onedio.com

Bu haftalık da bu kadar sevgili gıybetseverler! Haftaya yepyeni dedikodularla görüşmek üzere, hoşçakalın! 😘

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
aondur

#3 kızlarınızı kendi ayakları üzerinde duracakları şekilde yetiştirin...

Görüş Bildir