
Evine 15 Günde 3. Kez Giren Hırsıza Mektup Yazdı: 'Ömrümün Kalan Günlerinde Üzme Beni Daha Fazla'
Antalya'da yaşayan 87 yaşındaki Şükriye Altındağ, 15 günde 3 kez evine giren ve kirası olan 200 lira, bozuk para ve 2 teneke sıvı yağını çalan hırsıza yazdığı mektupla seslendi. Altındağ, kapısına astığı mektupta, 'Üzme beni daha fazla ömrümün şu son günlerinde' dedi.



















