"Sert Konuşurum, Lay Lay Lom Yapmam"
Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi, Genel Sekreter ve Basın Sözcüsü Mahmut Uslu, Fenerbahçe Dergisine röportaj verdi. Uslu, sert konuştuğunu ancak kimseye hakret etmediğini belirtti ve Kadıköy'deki Trabzonspor maçını örnek gösterdi. İşte Mahmut Uslu röportajından öne çıkan bölümler...Fenerbahçe Genel Sekreteri ve basın sözcüsü Mahmut Uslu, kulüp dergisine açıklamalarda bulundu. Mahmut Uslu sert konuştuğunu belirtirken, kimseye hakaret etmediğini '12 kişi defans yaptılar' cümlesi yüzünden ise 45 gün hak mahrumiyeti cezası aldığını söyledi.“SIRITMA” DEMEK KÜFÜR MÜ?Trajikomik tabii ki, onlar şunu istiyor, konuşmayın, susun oturun. Bu hale gelmemizi istiyorlar. Biz bu hale gelmeyiz. Ama önemli olan bu değil. Bizim konuşmamızda suç unsuru varsa ceza ver. Bakın geçen sene ben yönetime yeni geldim, adımımı attım, Sivas’ta bir maça gittik. Meşhur 2-1 yenildiğimiz maç. Sivas’ta adam resmen voleybolda smaç yapar gibi topa elle vurdu, penaltımız verilmedi. Diğer ikinci konuda adam bizim stadımızdaki maçta Gökhan Gönül’e faul yaptı, hakem oyunu durdurup faul vereceğine avantaj verdi. Birinci devre tam tersine avantaj vermesi gerekirken vermedi. O hakemin ismini vermeyeceğim. Ben de aşağıda bizim soyunma odasına inerken, solda hakemlerin sağda ise bizim soyunma odamız var. Kimseyi rencide etmek için gelmedik. Biz oraya kendi çocuklarımıza, “Rahat olun, hoca yanlış görmüştür ama bu işleri çözersiniz siz” demek için indik. Fakat hakem gülerek karşımıza çıktı. “Hem penaltıyı vermiyorsun hem de sırıtıyorsun” dedim. 30 gün ceza aldım. “Sırıtma” demek, küfür mü? Hakaret mi? Görmeme ihtimali olmayan penaltıyı vermiyorsun, hem kendisi hem de 5. hakem açısından. Sonunda ne olduğunu bilemem. Bir sene 3-5 ay onu öylesine onu dinlendirdiler falan. Çok da iyi insan olduğunu biliyorum hakemin. Penaltıyı vereceksin, veremiyorsan bir idareci de karşına çıkar takımının hakkını arar. Biz köle miyiz? Köle Isaura mı bizim adımız. Bizim adımız Aziz Yıldırım, Mahmut Uslu.SERT KONUŞURUM, LAY LAY LOM YAPMAMGeçen Trabzonspor maçından sonraki demecimde “12 tane adam defans yaptı. Buna rağmen yenmemiz gerekirdi, çok gol kaçırdık” dedim ve 45 gün hak mahrumiyeti cezası aldım. Hiçbir hakaret yok. Evet, ben sert konuşurum. Gülerek mi, lay lay lom mu konuşayım. Berabere kalmışım tabii ki sert konuşacağım. Biz bir emek veriyoruz. Kötü oynadığımız da “Kötü oynadık” diyoruz. Gençlerbirliği maçında kötü oynadık. Ama burada hakkınız yeniyor. Galatasaray maçında Allah’tan yendik. Bu ne kadar hatadır, ne kadar ayıp şeylerdir bunlar. Şimdi bunları söylesem gazetede yine ceza verirler. Ama, rakiplerimizden birinin idarecisi maçtan sonra verdiği demeçte şunu söylüyor: “Hakemler bizi doğramaya gelmiş” yani gelecek demiyor, gelmiş diyor. Bu arkadaşa 20 gün ceza. Şimdi bu reva mı? Bu ayıp değil mi? Ben size 2 tane örnek veriyorum. Kardeşim penaltı vermiyorsun bir de sırıtıyorsun. Yaş olarak ondan büyüğüm, “Saygısızlık etme bana” diyorum. Ben de spor adamıyım. Hayatımızın 30-40 senesini antrenörlüğe, sporculuğa vermişiz. Milli takımlarda görev yapmışız, biz de sporcuyuz. Sende bana saygı göstereceksin, en azından sırıtmayacaksın.DEMOKRATİK BİR KULÜP OLDUKSorunuza gelirsek, Fenerbahçe Kongre üyeliğini ne kadar çok tabana yayabilirsek o kadar güçlü olacağımızı anladık. Bu proje 8-9 sene evvel ben yönetimdeyken konuşuluyordu. Bugün çıkmadı. 2000 TL olmasının nedeni de buydu. Yani insanların ekonomik gücü yok. Bugün çok insan işsiz. Türkiye’de çok problemler var. Problemsiz bir gün yaşamıyoruz. Dolayısı ile Kulüp üyeliğini 5’te 1’e indirelim, demokratik bir kulüp olduğumuzu da ispat edelim istedik. Normal nasıl delegasyon sistemi var. Onlar kendi aralarında yönetim kurullarını seçsinler, bu yönetim kuruluna girenler seçme ve seçilme haklarına sahip olsunlar istedik.TOPARLANMAYI AZİZ YILDIRIM YAPTIBunu da başlatan Aziz Yıldırım’dır. Başkanımız bu kulübü derleyen toplayan bir insandır. Tabiî ki daha evvelki başkanlarımız, rahmetli olanlar, şu anda sağ olanlar, hepsinden Allah razı olsun. Çok emek vermişlerdir, çok önemli işler yapmışlardır. Ama Aziz Yıldırım bütün bu yapılanların üzerine çok çok önemli katkılar sağlamış ve toparlamıştır. Yalnız tesisleşmeden bahsediliyor. Yalnız tesisleşme değil. Gerçekleştirdiği birlik ve beraberlik sayesinde camiamız Hedef 1Milyon Üye Projesi’ne müsaade etmiştir. Şu anda bütün kongre üyeleri, divan kongre üyeleri, % 99’u bu projeyi destekliyor. Çünkü insanlar anlamışlardır ki; Tabanda ne kadar çok bütünleşme sağlanırsa, o kadar güçlü oluruz. Önce manevi ve maddi olarak güçlü oluruz. Sportif başarılar ondan sonraki gelişmeler.Bizim önümüz çok acımasızca kesildi. Ben yönetimde değildim o dönem, dışarıdan bakan gözle çok rahat söylüyorum; çok muazzam bir takım kurulmuştu. Santoslu, Nianglı, Luganolu. Alex’le ilgili problem falan da yoktu. Stoperleri ile, sağ bek ve sol bek bunların hepsi hazır ve çok önemli bir takım oluşmuştu. Aziz Yıldırım bunu başarmıştı. Ondan 2 sene evvel biliyorsunuz Şampiyonlar Ligi’nde ilk 8’e girmiş bir takımdı. Bu takımın üzerine takviyeler yapılacak ve çok önemli yerlere gelebilecekti. Nerelere gelecekti? Belki ilk 4’e girecekti, belki final oynayacaktı, belki de şampiyon olacaktı. Ama bunlar da önemli değil. Mühim olan; Avrupa’da her zaman ilk 8’e, ilk 4’e girebilecek takımımızın olmasıydı. Bunu da yakalamıştık. 3 Temmuz bütün bu aşkı, bütün bu hayallerin hepsini bitirdi. Hani var ya kışlaları dağıttılar, silahın topunu aldılar, aynı o hale getirdiler Fenerbahçe’yi. Bazı oyuncular satıldı. Oyuncular gitmek istememelerine rağmen mecburen gittiler. Çünkü kapıda 400 milyon borç var ama onun karşılığında Şampiyonlar Ligi vs. gelecek gelirleri var. Bunların hepsi kesildi.BU KULÜP BAŞKANLIK SİSTEMİ İLE YÖNETİLİRFenerbahçe’de başkanlık yapmak çok zor, idarecilik kolaydır. Ben yönetime girmeden evvel de aynı şeyi söylüyordum. Fenerbahçe’de başkanlık sistemi vardır. Şimdi diyorlar ya başkanlık sistemi. Evet, bu kulüp başkanlık sistemiyle yönetilir. Başkanlık sisteminde demokrasi vardır. Yönetim kurulunda herkes fikrini açık açık söyler ama sonunda başkan ne derse o olur. Sistem budur. Çünkü başkanlık sisteminde genel kurul üyeleriniz başkanı seçiyor. Tabii ki yöneticiler, bizler çok önemliyiz. Tabii ki bizimde önemli fonksiyonlarımız var ama başkan önemlidir. Siz başkanı hapse atmışsınız. Kulüp ‘Tığ teber’ kalmış. Allah razı olsun o zamanki Nihat Özdemir gibi, Ali Koç gibi ve diğer yönetici arkadaşlarımız gibi bütün yönetim kurulu üyeleri darbe üzerine darbe yiyen kulübü ayağa kaldırmışlardır ve başkanın hapiste olmasına rağmen hiç olmazsa belli yerlere getirmişlerdir.KİMSEYE MUHTAÇ OLMAYAN BİR KULÜP OLACAĞIZBuradan tekrar Hedef 1 Milyon Üye Projesi’ne geliyorum, çok önemli bir proje. Biz yöneticiler olarak bunu çok önemsiyoruz. Biz tabiî ki şampiyon olmak için uğraşıyoruz. Bizim için 1 Milyon Üye hedefe ulaşırsa, biz bunları görürsek 5-6 yıl sonra en büyük mutluluğu biz paylaşacağız. Çünkü o zaman ne borcu, ne harcı olan. Yalnızca üyelerin aidatıyla 50 milyon gibi bir paraya sahip olan, amatörleri de hiç kimseye muhtaç olmadan yöneten bir kulüp haline gelecek burası ve nereden baksanız 8-10 tane şehirde kendi tesisleri olan, sosyal dayanışması olan bir sistem kurulacak. Yatırımlar yapılacak. Dolayısıyla bu kadar önemli bir olaydır…Fenerbahçe’nin 3 Temmuz olayında yaşadığı ağır travmaların yaraları sarılıyor. Onun için böyle günlük yenildik, yenilmedik, üzüldük gibi olaylarda kulüp dimdik ayakta. Fenerbahçe artık bunları bitirdi. Artık böyle şeyler yok. Eskiden 2 kötü sonuç olunca ortalık karışırdı, yönetimler giderdi. Bu tabii Genel Kurulun takdiri.DEVLETE, YÖNETENLERE SESLENİYORUMÖnerimiz şuydu; Dersiniz ki yıl sonu itibari ile ödeyeceğiniz vergiden Amatörlere harcadığınız parayı mahsup edin, gerisini ödeyin. Bu kadar basit. O zaman ben daha çok yatırım yapabilirim. Getirdiği şampiyonluklar nispetinde de branşlaştırır, her şehre, her kulübe bir görev verirsiniz. Birine güreş, ikisine yüzme. Başkasına kayak vs. Bu şekilde sporcu da yetiştirme imkanı yaratılacak. Peki bunu suistimal eden olmaz mı? Her teşvikte suistimal eden olabilir ama % 10 olur, % 5 olur. Fakat şunu düşüneceksiniz; bu spor kulüplerinden aldığın para çok büyük bir para mı? Türkiye’nin büyümüş bütçesinde çok az bir para.Sen bu aldığın parayı spora doğru dürüst yaratabiliyor musun? Yapmıyorsun. Yapsan zaten sporcu yetişir. Şu an yine sesleniyorum; Sporu seven Sayın Cumhurbaşkanına, Başbakan, Maliye bakanı, Spor bakanı kim varsa. Federasyon’dan sonra Fenerbahçe’ye geldiğimde, aynı şeyleri Aziz Yıldırım defalarca, ben defalarca anlattım. Çünkü ben amatör branşlardan, basketboldan gelen, milli takım seviyesinde antrenörlük yapmış, genç milli oyuncusu olan bir insan olarak bunları görüyorum. Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş gibi kulüplere bu imkanları sağlamalısın. Bakın bugün komünizm öldü. Komünizm döneminde devlet yoluyla oyuncu yetiştiriliyordu. Bugün Türkiye’de hala o zihniyet var. Bu zihniyetlerin değişmesi lazım. Bunları spor kulüplerine vermeniz lazım.BANA LAF YETİŞTİRME, DESTEK VERBakın hep anlatıyorlar; Belediye Spor A.Ş’den bir arkadaş “Fenerbahçe bizim spordan çekilmemizi istiyor” demiş. Senin çekilmeni kimse istemiyor. Sen Amerika’daki gibi, Avrupa’daki gibi spor yaptır. Mahallende yaptır, gençliğe yaptır. Belediye olarak senin görevin bu. Sen yarışmacı olma. Bizim anlattığımız o. Kanunda var. Yarışmacı olma sen. Yarışmacı olduğun zaman işin şekli değişiyor. Benim vergilerimle sen bana rakip oluyorsun. Bunu anlamıyorlar. Başkanımız Aziz Yıldırım’a oradan laf gönderiyor. Arkadaşlar, sizlerin yaşı kadar, babalarınızın, dedelerinizin yaşı kadar bu kulüp spora hizmet vermiş. Belediyeler yoktu o zaman. Sen gücünü kamu yararına kullan. Onlara mesaj veriyorum. Net. Bakın Amerika’da YMC’ler var. Bunlar belediyelerin spor kuruluşları. Salonları var. Git, bir tanesinin salonlarında seyirci yoktur, açık hava spor salonları vardır, futbol sahaları vardır. Amerikan futbol sahaları vardır, basketbol sahaları vardır. Belediye bu hizmeti verir, oraların bakımını yapar, temizliğini yapar ve vatandaşların mahalle aralarında, ilçeler arasında yarışmalarını sağlar. Profesyonel değil amatördür. İşte budur belediyenin spora hizmeti. Ama sen bana rakip oluyorsun destek olacağına, bir de “Kapatmayı düşünüyorlarmış” diye laf gönderiyorsun, buna hakkın yok senin. Sen kamu görevlisisin. Benim vergimle sen bunları yapıyorsun. Yarışmacı olamazsın.AZİZ YILDIRIM’IN KATKISI BÜYÜKYayın ihalesi gelirleri, 5 yıl evvel Başkanımız Aziz Yıldırım’ın Kulüpler Birliği Başkanı iken dile getirdiği ‘’Gelirler 400 milyon dolar’ olmalı sözünden sonra arttı ve nitekim başkanımızın girişimleri ile o dönemde gelirler 400 milyon dolara yükseldi. Şimdi Kulüpler Birliği “İhaleyi biz yapacağız’’ diyor, Federasyon destekliyor ama 2017’ye kadar sözleşmemiz var ve altı doldurulmalı şeklinde görüş bildiriyor. Yani bu projenin altını dolduracaklarmış, bunun altı 2-3 ayda doldurulur. 2017’ye kadar beklemeye ne gerek var. Digiturk biliyorsunuz artık devletin. TRT’den bir farkı yok. Ayrıca neyin altı dolu ki, mesela sen Passolig’i niye altını doldurmadan çıkarttın? Bin tane aksaklık var. Vatandaş ne ümit ediyordu Passolig’ten? O kameraları koyduk, orada küfür edenleri, terbiyesizlik yapanları tespit edecek. Onları alacak 6 ay, 3 ay ceza. Masuma bir şey olmayacak. 12 bin kişi arasında bin kişi, 300 kişi 500 kişi kaç kişiyse, babalar bakıyorlar; küfür var, kaç dakika. Tak yazıyorlar. Hepsine ceza. Üstelik bir dahaki maça da gelemiyor taraftar, oradaki 10 bin kişi. 9 bin kişi masum. Böyle adaletsizlik olmaz. Sonra benim locam var, kartlarım var, kombinelerim var. Ben sorumlu değilim, ben satın almışım kulübe hizmet vermek için. Adam “Kullanamazsın” diyor. Benim aldığım kombinelerin geçerli olması lazım. Kim alırsa alsın sorumluluğu da ona verilmesi lazım. Bunların yeniden tartışılıp düzeltilmesi lazım. Yönetmelik mi değişir ne yapılacaksa yapılması lazım. Şimdi stadı hizmete girdiği zaman Beşiktaş’ta aynı problemlerle karşılaşacak. Galatasaray’da aynı problem var. Her zaman seyirci azalacak. Bize günah değil mi? Bize karşı bunlar, sizin yolunuzu biz keseriz diye uğraşmaya çalışıyorlar. İşte bunun için de Hedef 1 Milyon Üye Projesi çok çok önemli.DHA
Bursaspor UEFA'ya Başvurusunu Tamamladı
Avrupa kupalarından 1 yıl men cezası alan Timsah, UEFA Lisans başvurusunu Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) teslim etti.Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Bursaspor Kulübü Avrupa kupalarından 1 yıl men cezası almasına rağmen 4 klasörden oluşan UEFA Lisans başvurusunu dün İstanbul’da Türkiye Futbol Federasyonu’na (TFF) teslim etti.Timsah Arena’nın gelirlerinin mevcut borçlara karşılık olarak gösterildiği başvuruda Büyükşehir Belediyesi ile yapılan protokol de TFF’ye sunuldu. Nisan ayında kulüplerin başvuruları değerlendirilecek ve en geç mayıs ayının 10. gününde de UEFA Ulusal Lisans kararları açıklanacak. Kulüp Lisans ve Mali Fair Play Talimatı’nda belirtilen tarihler kapsamında Ulusal Kulüp Lisans başvurusunu geç yapan kulüpler veya Ulusal Kulüp Lisans sistemine başvurmayan kulüplere talimatta belirtilen yaptırımlar uygulanacak. Ayrıca, kendilerine verilen süre içinde eksikleri tamamlamayanlara, kulübün bulunduğu lige ve yerine getirilmeyen kritere göre çeşitli cezalar verilecek.Eurosport
BJK Kabataş Üniversitesi İçin İlk Adımı Atıldı
Beşiktaş Kulübü ve Kabataş Erkek Liseliler Eğitim, Kültür ve Sağlık Vakfı'nın ortaklaşa kurmayı planladığı BJK Kabataş Üniversitesi için ilk adım atıldı.Kabataş Erkek Lisesi Eğitim Vakfı Feriye Sitesi'nde gerçekleştirilen törende, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve Kabataş Erkek Lisesiler Derneği Başkanı Hasan Anıl Cansızoğlu'nun imzaladıkları protokolle BJK Kabataş Erkek Liseliler Eğitim Kültür ve Sağlık Vakfı kuruldu.Törende konuşan Fikret Orman, tarihi bir gün yaşadıklarını belirterek, 'Uzun zamandır hayalini kurduğumuz ve camiamız için önemli olduğunu düşündüğümüz adımı atıyoruz' dedi.Türkiye'nin en köklü spor kulübü Beşiktaş ile Türkiye'nin eğitim alanındaki en köklü camiası Kabataş'ın bugünden itibaren güçlerini birleştirme kararı aldığını vurgulayan Orman, 'Beşiktaş ailesi olarak Kabataş gibi ekol olmuş bir kuruluşla hareket etmekten çok mutluyuz. Kabataş Erkek Lisesi ile kurduğumuz eğitim kültür ve sağlık vakfı, Beşiktaş ve Kabataş değerlerine uygun, ülkemizin ihtiyacı olan nitelikli gençleri yetiştirmeye katkı sağlayacaktır. Hem eğitim anlayışı hem uygulayacağı bilimsel çalışmalarla referans gösterilecek kurum olacaktır. İlk adımını attığımız bu güzel beraberliğin uzun olmasını temenni ediyorum' diye konuştu.Orman, mali bir beklentilerinin olmadığını vurgulayarak, 'Beşiktaş, Türkiye'nin en önemli sivil toplum örgütlerinden biri olduğu için sosyal projelere ben de önem veriyorum. Misyonu sadece üniversite ile kısıtlı değil. Ortaokul gibi beraber yapacağımız şeyler olabilir. Bunu başka kurumlarla yapamazdık. Kabataş, Türkiye'nin en önemli eğitim camiası, başkanlarımızı ve sporcularımızı yetiştirmiş ilçemizde bulunan kıymetli bir okul' ifadelerini kullandı.Üniversitenin kurulma süreciyle ilgili bilgi veren Orman, şunları söyledi:'100 kişilik mütevelli heyetini kuracağız. Ondan sonra yer konusu, eğitim programları, ne zaman başlanacağı, sürecin nasıl işleyeceğini konuşacağız. Artık temellerini atmaya başlayacağız. Özellikle şehir merkezli bir yer yapmak istiyoruz. Üniversitenin bir kısmı sporla da alakalı olacak. Yapmak istediğimiz spor kompleksleri var.'Üniversitenin yeri konusunda birçok alternatifin olduğunu anlatan Orman, 'Biz semt okuluyuz, semt kulübüyüz ve bu coğrafyada, bizim olduğumuz bölgede olan bir şeyler yapmak ya da yakın olan bir şeyler yapmak istiyoruz. Onu zorlayacağız' diye konuştu.Beşiktaş Koleji konusuBeşiktaş Koleji konusuna ilişkin ise Orman, burada bir Beşiktaşlılık ruhu oluşturamadıklarını ancak bu konuda defteri kapatmadıklarını dile getirdi.Siyah-beyazlı kulübün başkanı Orman, 1,5 sene önce Beşiktaş Koleji'ni kiraya vermediklerini o anlaşmanın yaklaşık 6 sene önce yapılmış olduğunu vurgulayarak, şunları kaydetti:'Beşiktaş Koleji yazıyor ancak bütün yönetim mevcut firma tarafından veya kurum tarafından yapılıyor. Beşiktaş bundan hiçbir katkı sağlayamıyor. Bizim ahlakımızla, bizim çizgimizle, bizimle ruhumuzla yetişecek insanların yetişmesini istiyoruz. Kar müessesi değiliz. Kar elde edip taraftarlarımıza para dağıtan kurumlar değiliz. Kalıcı şeyler yapmak durumundayız. Beşiktaş Koleji'nde bir Beşiktaşlılık ruhu yaratamadık. Onun için defteri kapatmadık, yeniden açacağız. O defter bir ruh üzerine kurulmuş şekilde açılacaktır.'Cansızoğlu: 'İnşallah daim olur'Kabataş Erkek Liseliler Derneği Başkanı Cansızoğlu ise iki kurumun etkileşim içinde olduğunu dile getirdi.Yaptıkları işten mutlu olduklarını vurgulayan Cansızoğlu, 'Şeref Bey'le başlayan, başkanlarımız Adnan Kozanoğlu, Süleyman Seba ile devan eden, birçok yönetici ve sporcunun karşılıklı etkileşim içinde olduğu iki camiadır. Bu işi buraya getirene kadar iki yıl çalıştık. Kimseyi kırmadan, dökmeden bugünlere geldik. İnşallah dünyaya bilimle, sporla yetişmiş nice değerler katarız. İnşallah Kabataş ve Beşiktaş değerleri her zaman daim olur' ifadelerini kullandı.Cansızoğlu, vakfı kurduklarını, bunun bir irade beyanı olduğunu ve kanuni 50 milyon liralık bütçe oluşmadan Yüksek Öğretim Kurumu'na gitme durumunun olmadığını ifade etti.Toplantının sonunda katılımcılardan birinin bunun 1 Nisan şakası olup olmadığı yönündeki sorusuna Orman, 'Hayır' diye yanıt verdi.Bu arada Cansızoğlu, protokolün imzalanması için kendi kalemini Orman'a verdi. Cansızoğlu, kalemin Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın Atatürk imzalı kalemi olduğunu söyledi.AA
Solaklar İçin Futbol Topu Yapıldı
PUMA ve Arsenal, dünyanın solaklara özel ilk futbol topunu tanıttı.Arsenal için özel olarak tasarlanan yeni PUMA evoPOWER Solak Top, genelde dezavantajlı kabul edilen sol ayaklı oyuncuların kesinlik, güç ve isabet yeteneğini geliştirmek için yaratıldı.Futbol topu, geçtiğimiz haftalarda Arsenal oyuncuları tarafından test edildi ve ilginç sonuçlar alındı.Sağ ayağa özel ekipmanların egemen olduğu futbol dünyasında, sol veya çift ayakla oynayan oyuncular için özel bir top geliştirmek, Arsenal için büyük bir öncelikti. Bu yeni teknolojide, topun dış tabakasındaki doku 180 derece döndürüldü. Ek olarak, topun sol tarafı, sol ayakla vuran oyuncuların darbelerine daha iyi dayanması için, sağlam bir köpükle güçlendirildi.Santi Cazorla, Mesut Özil, Nacho Monreal ve Hector Bellerin yeni topu deneyen ilk futbolcular oldular ve topun performansı karşısında çok şaşırdılar.Santi Cazorla “İnanılmaz. Kendim denemiş olmasam, bu yeni topun bu kadar etkili olabileceğine inanmazdım. Futbol topu teknolojisinde uzun zamandır gördüğüm en büyük yenilik” diyerek düşüncelerini ifade ederken, sağ ayaklı futbolcu Hector Bellerin ise “Sağ ayakla kullanmak pek kolay değil ama sol ayağımı şimdiden iyileştirdi. Harika bir teknoloji” şeklinde konuştu. DHA
"Recep Tayip Erdoğan Türkiye İçin Büyük Şans"
Fenerbahçe'nin yıldız golcüsü Moussa Sow, milli takım için bulunduğu Fransa'da yaptığı açıklamalarda Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın zaman zaman kendisini aradığını ve insanların Erdoğan'ı çok sevdiğini söylediFenerbahçe'nin Senegalli golcüsü Moussa Sow, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın zaman zaman kendisini aradığını söyledi. Fransa’da bulunan ve Dakar FM 94.5 radyosunun programına konuk olan Sow, Cumhurbaşkanı’nın hayranı olduğunu dile getirdi. Sow, bu konuda sorulan soruya da şu cevabı verdi: 'Kendisi çok iyi bir Fenerbahçeli. Futbolu da çok iyi bilen bir insan. Attığım gollerden sonra zaman zaman beni mesaj atarak tebrik eder. Türkiye için büyük şans. İnsanlar kendisini çok seviyor.'TÜRKİYE’DE KESİNLİKLE IRKÇILIK YOKSow ligdeki yarışı da şöyle değerlendirdi: 'Ligin bitimine 9 maç kaldı. 9 maçı da kazanacak bir takım varsa o da F.Bahçe. Daha önce de üst üste maçlar kazanmıştık. Bu kez de yapabiliriz. Gelecek sezon şampiyonlar ligi'ne hazırlanıyoruz. O şarkıyı duymak için can atıyorum. Şampiyonlar Ligi'ne katılırsak hedeflerimiz çok büyük. Türkiye'de derimin rengi yüzünden hiç rahatsızlık duymadım. Kim Türkiye'de ırkçılık var diyorsa yalan söyler. Emenike olayının da ırkçılıkla ilgisi yok.'Akşam
Alman Basını Beşiktaş'ın Transferi Bitirdiğini İddia Etti
Beşiktaş'ın, Werder Bremen'in Avusturyalı defans oyuncusu Sebastian Prödl ile anlaştığı iddia edildi.Alman basınında yer alan haberlere göre, Werder Bremen ile sezon sonunda sözleşmesi sona erecek milli futbolcunun Beşiktaş ile 3 sezonluğuna anlaştığı öne sürüldü.Haberlerde, Werder Bremen'in sözleşme uzatma konusunda 27 yaşındaki stoperle uzun süredir görüşmesine rağmen anlaşmaya varamadığı ve bu nedenle Hoffenheim takımının savunma oyuncusu Jannik Vestergaard'ın ara transfer döneminde kadroya katıldığı da belirtildi.Prödil, bu sezon Werder Bremen formasıyla çıktığı 18 karşılaşmada 3 kez fileleri havalandırdı.Cumhuriyet
Reklam
Yıldırım Demirören 3 Yıl Daha Kalmak İstiyor
Haziran ayında yapılacak kongrede yeniden aday olacağını açıklayan TFF Başkanı Yıldırım Demirören, yola eski takım arkadaşları ile devam etme kararı aldı.2012’de gerçekleştirilen TFF Olağan Genel Kurulu’na tek başkan adayı olarak giren ve görev süresi haziran ayında sona erecek olan Yıldırım Demirören, yeniden başkanlığa aday olmaya hazırlanıyor. Görevi süresinde yabancı kuralındaki değişiklik, Kulüpler Birliği’nin şirketleştirilmesi gibi tarihi kararlara imza atan Demirören, yazın gerçekleştirilecek seçimlerde TFF Yönetim Kurulu’nda yer alan çekirdek kadroyu bozmayacak.Seçimler öncesi verdiği demeçlerde sık sık “Hiçbir işimi yarım bırakmadım. Yapacak o kadar çok iş var. Onları halletmeden başkanlığı bırakmak gibi niyetim yok” diyerek kesinlikle aday olacağının vurgusunu yapan Demirören, Kurulu Üyesi Cengiz Zülfikaroğlu, Basın Sözcüsü Mete Düreni 1. Başkanvekili Servet Yardımcı ve Tesisler Komitesi Başkanı ve Profesyonel Kurul Başkan Yardımcısı Mustafa Beyazlı’dan oluşan yönetim kurulunu, yeni seçimlerde de yanında görmek istiyor.Adalı teklifi reddettiDemirören’in ilk hedefi, hazirandaki seçimlerde yeniden göreve gelmesi halinde İngiltere ve Almanya’da olduğu gibi naklen yayın sistemini tepeden tırnağa değiştirmek olacak. Bu konuda Kulüpler Birliği A.Ş isminde bir şirket kurup ihaleyi ve kulüplerin alacağı payları yeniden belirlemek isteyen Demirören, işin başına Göksel Gümüşdağ’ın yerine bir dönem Beşiktaş’ta birlikte çalıştığı Serdal Adalı’yı getirmek istedi. Adalı’dan gelen olumsuz yanıt sonrası Gümüşdağ ve Hüsnü Güreli isimleri üzerinde yoğunlaşan Demirören’in, seçimlerden kısa süre önce kararını netleştireceği öğrenildi.Fanatik
Porto'nun Sağ Beki Danilo, Real Madrid'de
La Liga ekiplerinden Real Madrid, Porto'nun defans oyuncusu Danilo Luiz da Silva'yı 31,5 milyon Euro bonservis bedeli karşılığında transfer ettiKulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, sağ bek mevkisinde oynayan 23 yaşındaki oyuncunun bonservisi konusunda Porto ile 31,5 milyon Euro karşılığında anlaşmaya varıldığı belirtildi.Brezilya Milli Takımı'nda 13 kez forma giyen forma giyen Danilo, gelecek sezondan itibaren 6 yıl boyunca Real Madrid için ter dökecek.Danilo, bu sezon Porto formasıyla çıktığı 34 karşılaşmada 4 gol ve 4 asistlik bir performans sergilemişti.AA
Reklam
Terim: "Ülkemiz Bunları Aşar"
Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim, Lüksemburg maçının ardından konuştu.Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim, Lüksemburg'u 2-1 mağlup ettikleri mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. Terim, savcı Mehmet Selim Kiraz'ın terör saldırısı sonrasında hayatını kaybetmesi nedeniyle futbol konuşmak istemediğini söyledi.İŞTE TERİM'İN SÖZLERİ...'Gündemimiz futbol mu olmalı, oyunun kritiğini mi yapmalı emin değilim. Savcımıza çok üzüldüğümüzü belirtmek istiyorum. Çok, çok üzüldüm. Bir yandan elektrikler kesiliyor, bir yandan savcının durumu, şu anda şunu attık, bunu yedik, ilk yarıda iyiydik, kötüydük diyecek durumda olmadığımı düşünüyorum. Beni mazur görmenizi istiyorum. Ülkenin huzurlu olmasını diliyorum. Ülkemiz aşar bunları. Tabii ki beklemediğimiz, istemediğimiz şeyler. Ülkemiz güçlü bir ülkedir, bunları aşar. Tarihteki büyüklüğü de buradan geliyor. Uzun uzun konuşuruz...'Sporx
Milliler Zor Kazandı
2016 Avrupa Futbol Şampiyonası elemelerinde Hollanda ile 1-1 berabere kalan Türkiye, üç gün sonra çıktığı özel maçta Lüksemburg'u 87'nci dakikada bulduğu golle 2-1 yendi.Türkiye henüz dördüncü dakikada Mevlüt Erdinç'in golüyle öne geçti. 30'uncu dakikada ise sağ çaprazdan Mario Mutsch'un golü geldi.Lüksemburg'un ciddi ataklar bulduğu maçta Türkiye'nin galibiyet golü 87'nci dakikada geldi.Hakan Çalhanoğlu'nun uzak mesafeden şutunda savunmaya çarpan top kaleciyi çaresiz bıraktı. Maçı Türkiye 2-1 kazandı.Lüksemburg, Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği’nin (FIFA) mart ayı dünya sıralamasına göre 209 puanla 136. sırada yer alıyor.Al Jazeera
FIFA Şike Cezalarını Onadı
FIFA, Estonya, Litvanya, İsveç ve Çek Cumhuriyeti futbol federasyonlarının daha önce şike yaptığı tespit edilen 27 futbolcuya verdiği cezaları onadı.Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği (FIFA) internet sitesinden yapılan açıklamaya göre, disiplin kurulunun onayladığı ve kapsamını dünya çapında genişlettiği cezalar şöyle:Estonya Futbol Federasyonu, 5 Aralık 2014'te yaptığı toplantının ardından 21 futbolcusuna çeşitli sürelerde futboldan men cezaları vermişti. Aralarında 9 oyuncuya ömür boyu futboldan men cezası veren federasyon, 1. Lig, Estonya Kupası ve 21 yaş altı kategorisinde oynanan karşılaşmalarda şike tespit etmişti.Litvanya Futbol Federasyonu ise 24 Ekim 2014'te, Litvanyalı futbolcular Jevgenijs Kosmacovs ve Aleksandrs Vlasovs ile kulüp görevlileri Jevgenijs Klopovs ve Ivan Tabanov'u geçici olarak futboldan men etmişti. Tarafların karara yaptığı itiraz ise 21 Kasım 2014'te reddedilmişti.İsveç Futbol Federasyonu, ülkenin 2. Ligi'nde şike yaptığı tespit edilen Sırp futbolcu Adnan Ajrovic'i 2 yıl men etmişti. Futbolcunun daha sonra yaptığı itiraz da kabul edilmemişti.Çek Cumhuriyeti Futbol Federasyonu, 2013'de 1. Lig'de oynanan 2 maçta şike yaptığı tespit edilen Çek futbolcu David Placak'ı 5 yıl boyunca futbolla ilgili tüm aktivitelerden men etmişti.AA, Doğa Kırmızıoğlu
Reklam
Emenike'nin Menajeri: "Hiçbir Kulüple Anlaşmadık"
Emmanuel Emenike’nin menajeri Erdem Konyar, son günlerde bazı yazılı ve görsel basında çıkan haberlerle ilgili Fenerbahçe TV mikrofonlarına konuştu.Emenike’nin transferiyle ilgili çıkan haberlerin doğruyu yansıtmadığını belirten Konyar, “Bu haberler doğru değildir, hiçbir kulüple anlaşmadık. Hiçbir kulüple çalışmamız yoktur. Emenike, Fenerbahçe’nin sözleşmeli oyuncusudur. İnşallah sezonu iyi bir şekilde kapatır. Bizim tüm düşüncelerimiz bundan yana. Bu meslekte dedikodular çıkabiliyor. Emenike’nin hedefi, sezonu iyi bir şekilde kapatıp şampiyon olmaktır” dedi.Ajans Spor
Angel McCoughtry'den Fenerbahçe'ye Şok Suçlama
Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nın eski oyuncusu Angel McCoughtry, sarı lacivertli kulübe ciddi bir suçlama yöneltti.ABD'li yıldız basketbolcu Angel McCoughtry, Fenerbahçe'den ayrılma sebebi hakkında çarpıcı bir açıklama yaptı.2010'dan bu yana formasını giydiği sarı lacivertli kulüple geçen ay bağlarını koparan McCoughtry, Instagram hesabından çok konuşulacak bir mesaj yayınladı.Kız arkadaşıyla birlikte çekilmiş bir fotoğrafını paylaşan McCoughtry, eşcinsel ilişkisi nedeniyle yaşadığı zorluklardan bahsederken, Fenerbahçe ile yaşadığı anlaşmazlığa da değindi. Fenerbahçe'nin kendisinden sosyal medyada bu ilişkiyi yalanlayan bir mesaj yayınlamasını istediğini söyleyen McCoughtry, bunu yapmaması halinde takımdan gönderilmekle tehdit edildiğini iddia etti.Eurosport
Milan'dan 'Hello Kitty' ile Partnerlik Anlaşması
Son zamanlarda İtalya Serie A'da kötü günler geçiren Milan, ünlü 'Hello Kitty' firması ile sponsorluk anlaşması imzaladı.Kedi figürü ile Japon bir firma tarafından hayata geçirilen ve özellikle kız çocuklarının çok sevdiği 'Hello Kitty' ile yapılan ortaklık herkesi şaşırtırken, Milan Reklam Direktörü Jaap Kalma yaptığı açıklamada şunları söyledi;'Kendi sektöründe her zaman mükemmel işlere imza atan Milan, diğer sektörlerde de var oldu. Bu yüzden Hello Kitty gibi prestijli ve önemli bir marka ile güçlerimizi birleştirme kararı aldık. Hello Kitty dünyada birçok gencin ilgisini çekiyor.'Eurosport
Reklam
Beşiktaş'a Durmak Yok
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında 6 Nisan Pazartesi günü İstanbul Başakşehir ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.BJK Nevzat Demir Tesisleri 'nde, teknik direktör Slaven Bilic yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda siyah-beyazlı futbolcular, koşu ve ısınma hareketlerinin ardından pas, oyun kurma ve taktik çalıştı. Antrenman, yarı sahada oynanan çift kale maçla sona erdi.Antrenmana milli takımlarda bulunan Olcay Şahan, Demba Ba, Pedro Franco ve Veli Kavlak, tedavileri süren Tolga Zengin, Mustafa Pektemek, Tolgay Arslan, Ersan Gülüm ve Gökhan Töre ile bireysel çalışan Alexander Milosevic ve Daniel Opare katılmadı. Cenk Gönen ve Atiba Hutchinson ise takımla birlikte çalıştı.Tolgay'da yırtık tespit edildiBeşiktaş'ın devre arasında Almanya'nın Hamburg takımından transfer ettiği Tolgay Arslan dünkü antrenmanın son bölümünde bir sakatlık geçirdi.Tolgay Arslan'ın bu sabah Acıbadem Fulya Hastanesi Sporcu Sağlığı Merkezi'nde çekilen MR'ı sonucunda sol kasık bölgesinde 1. derece yırtık tespit edildiği Beşiktaş'ın resmi internet sitesinden belirtildi.Kaynak: DHA
Fenerbahçe'de Rizespor Mesaisi
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında 4 Nisan Cumartesi günü deplasmanda Çaykur Rizespor ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre, Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda, izinli oldukları için dünkü çalışmaya katılmayan Mehmet Topal ve Gökhan Gönül'e yenileme programı uygulandı.Sakatlıkları bulunan Raul Meireles ve Dirk Kuyt'ın tedavi edildiği, Hasan Ali Kaldırım'ın ise takımdan ayrı çalıştığı bildirildi.Mert Günok, Caner Erkin, Alper Potuk, Michal Kadlec, Moussa Sow ve Bruno Alves'in milli takımlarda bulunduğu sarı-lacivertli ekip, hazırlıklarına yarın devam edecek.Maraton
Reklam
Galatasaray'da 5 Eksik
Galatasaray Futbol Takımı, Süper Lig'in 26. haftasında Kardemir Karabükspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bir günlük aranın ardından yaptığı antrenmanla başladı.Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki antrenman, fiziksel çalışma ve topla yapılan egzersizlerle başladı.Ardından gruplara ayrılan sarı-kırmızılılar, 5'e 2 pas ve pres çalışmasına geçti. Antrenmanın ana bölümünde çift kale maç yapıldıSabri Sarıoğlu ve Semih Kaya , takımdan ayrı kondisyonerler eşliğinde özel bir idman gerçekleştirdi. Felipe Melo , tedavisinin ardından salonda ve sahada özel çalışma yaptı.Burak Yılmaz ve Blerim Dzemaili , günü izinli olarak geçirdi. Milli takımlardan dönen Fernando Muslera, Hakan Balta ve Hamit Altıntop , takımla birlikte çalıştı.Galatasaray Futbol Takımı, Kardemir Karabükspor maçının hazırlıklarına yarın(1 Nisan) sabah saat 11.00'de yapacağı antrenmanla devam edecek.Sporx
Bilic'ten Gerginlik İddialarına Yanıt
Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Sosa ile gerginlik yaşadığı iddialarını yalanladı.Bilic'in açıklamaları şu şekilde;' Fenerbahçe maçının devre arasında futbolcum Jose Sosa ile aramızda gerginlik ve tartışma yaşandığı iddiası gerçek dışıdır. Böyle bir olay kesinlikle yaşanmamıştır. Tamamı kurgu olan bu habere, kamuoyunun ve taraftarlarımızın itibar etmemesini rica ederim. 'Eurosport
"Fenerbahçe'de Mutluyum ve Burada Kalmayı Umuyorum"
Fenerbahçe Ülker baş antrenörü Zeljko Obradovic, sarı-lacivertli kulüpteki geleceğiyle ilgili olarak umutlu konuştu.'Bu birlikteliğin taraflar açısından herkesin istediği ve mutlu olacağı şekilde devam edeceğini umuyorum' diyen Obradoviç, Fenerbahçe Ülker'de kalma isteğini dile getirdi.Sarı-lacivertli takımla ilgili görüşlerini ve hedeflerini Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın resmi yayın organı Gençlik Spor Dergisi'ne değerlendiren Obradovic, pota gündemine dair çarpıcı açıklamalarda bulundu.Fenerbahçe Ülker'de ikinci sezonunu geçiren Obradovic, 'Bu yıl tabii ki geçen seneye oranla daha farklı. Öncelikle kimle çalıştığınızı ve oyuncularınızı daha yakından tanımak için zamana ihtiyacınız oluyor. Bu yüzden bu yıl benim için bir önceki yıldan daha kolay geçiyor' diye konuştu.Geçen yıl takıma geldiğinde oyuncuları çok fazla tanıma fırsatı bulamadığını kaydeden tecrübeli antrenör, 'Bu sezonla birlikte takıma, oyunculara ve şehre daha fazla adapte olabildim. Bu yıl durum farklı. Kadromuzun temelini koruduk ve herkes birbirini daha yakından tanıdı. Ben de öyle. Sistem yavaş yavaş oturuyor. Dolayısıyla bu sene, geçen yıla oranla daha fazla parmakla gösterilen bir takım olduğumuzu düşünüyorum' ifadelerini kullandı.'Euroleague'in en kritik bölümündeyiz'THY Avrupa Ligi'nde sezonun en kritik yerinde olduklarını ve şu ana kadar her şeyin yolunda gittiğini dile getiren Obradovic, şöyle dedi: 'Ancak her zaman daha iyi oynama ihtimali vardır. Bu konuda hiçbir zaman tatminkar olmadım. Oyuncularımın, oyunları ne kadar iyi olursa olsun, daima daha iyi olmaları yönünde gelişeceğine inanırım. Sezonun ilk antrenmanından son maçına kadar çalışıyoruz. Bu bizim hayatımız. Sezon çok uzun, oldukça fazla oynuyorlar, farklı birçok müsabakaya giriyorlar. Oyuncular için bu kolay değil. Şu an sezonun en önemli bölümündeyiz ve bunun bilincindeyiz.''Final Four'u konuşmak için henüz erken'Fenerbahçe Ülker'in THY Avrupa Ligi'nde Final Four'da yer alıp almayacağıyla ilgili şu anda konuşmanın iyi olmayacağını düşünen Obradovic, 'Final Four'a henüz uzağız. Bu konuda ya da daha henüz yaklaşmamış olan hiçbir şey hakkında konuşmak istemiyorum. Önümüzde başka şeyler var. Daha yolumuzda çok önemli 2 maç bizi bekliyor. Kime karşı oynarsak oynayalım çok sıkı bir oyun olacaktır. Çünkü play-off gerçekten zordur. Bu nedenle Final Four'a oldukça uzağız. Her şeyi adım adım düşünmeliyiz' ifadelerine yer verdi.'Fenerbahçe'de mutluyum ve basketbola konsantreyim'Fenerbahçe Ülker'in Avrupa'nın en önemli kulüplerinden biri olduğunu söyleyen Obradovic, 'Bizlere inanan çok büyük bir taraftar kitlemiz var. Salon ve basketbol sevgisi anlamında büyük bir avantaja sahibiz. Burada mutluyum ve basketbola konsantreyim. Bu birlikteliğin taraflar açısından herkesin istediği ve mutlu olacağı şekilde devam edeceğini umuyorum' diye konuştu. Tecrübeli antrenör, 'THY Avrupa Ligi'nde sistem olarak şampiyonluğun tek maçtan ziyade, seri sonunda belli olmasına dair eleştirilere katılıyor musunuz?' sorusuna ise, 'Hayır. Bence Euroleague'in harika bir sistemi var. Bu sistem devam etmeli' yanıtını verdi.'Genç oyuncuların ayırt etmesi gereken konu...'Obradovic, genç oyuncuların her zaman desteğe ihtiyacı olduğunu belirterek, 'Onlara verdiğimiz fırsatları, ne yazık ki her zaman değerlendiremiyorlar ama oyuncular daha çok genç. Desteğimize ve hayatı anlamaya ihtiyaçları var. İçinde bulundukları dünyayı anlamaya ihtiyaçları var. Yakınlarında birçok insan var ancak hangileri onlar için gerçekten en iyisini istiyor, bunu ayırt edebilmeliler' değerlendirmesinde bulundu.'Başarılı bir antrenör olmak istiyorsanız herkes sizin için çok önemli olmalı''Avrupa basketbolunda en fazla şampiyonluk kazanan antrenör' olma titrini taşımanın kolay olmadığını belirten Obradovic, şunları söyledi: 'Kolay diye bir şey yok. Önemli olan kendini basketbola adamaktır. Ben kendimi tüm oyuncularıma ve kulüpte çalışan herkese adıyorum. Herkes size saygı duyuyor. Başarılı bir antrenör olmak istiyorsanız herkes sizin için çok önemli olmalı. En alt seviyeden, en üst seviyeye kadar.''Hayatım boyunca başka bir işte çalışmayı düşünmedim'Avrupa basketbolunun en önemli antrenörlerinden olan Obradovic, hayatı boyunca basketbol dışında başka bir meslekte çalışmayı düşünmediğini söyledi. Obradoviç, 'Sevdiğim bir işi yaptığım için çok mutluyum. Basketbolun dışında ailemle ve arkadaşlarımla vakit geçirebiliyorum. Benim için en iyi hayat biçimi bu sanırım' dedi. Obradovic'in hayatındaki en sevmediği soru! Zeljko Obradovic, hayatında en sevmediği sorunun 'Sizi en çok ne motive eder?' olduğunu söyledi. Başarılı antrenör, 'kısa kısa' köşesinde yer alan sorulara ise şu yanıtları verdi:Hayatınızdaki en iyi beş oyuncu?Elbette takımdaki oyuncularım.En büyük özleminiz?Ülkem.Çalışmaktan en çok zevk aldığınız?Sahadaki herkes.Hayatındaki en büyük hatanız nedir?Hayat hatalarla doludur ama bilirsiniz bunun üzerine fazla düşünmek iyi değildir. Hayatınız boyunca bir şeylere karar vermek durumunda kalırsınız. Ben şuna inanıyorum, daha doğrusu öyle yapıyorum. Kararımı veriyorum ve yanlış bir karar bile olsa üzerinde fazla düşünmüyorum. Çünkü düşünmeye başlarsanız bu pek iyi olmuyor.En büyük mutluluğunuz?Çocuklarım.Eurosport
Euroleague, G.Saray'a Seyircisiz Oynama Cezası Verdi
Euroleague Disiplin Kurulu, Galatasaray Liv Hospital'ı 1 maç seyircisiz oynama cezası ile cazalandırdı.THY Euroleague mücadelesinde Berlin'de oynanan Alba Berlin - Galatasaray Liv Hospital maçı öncesi olaylar çıkmıştı. Galatasaraylı taraftarlar ile Alba Berlinli taraftarları arasında yaşanan olaylar sırasında Galatasaray Liv Hospital Başantrenörü Ergin Ataman mikrofonu eline alarak, Sarı kırmızılı taraftarları sakinleştirmeye çalışmıştı. İki takım taraftarları arasında çıkan olaylar nedeniyle 22.00'de başlaması gereken maç olaylar nedeniyle 23.00'te oynandı.Bu karşılaşmayla ilgili Euroleague Disiplin Kurulu kararını açıkladı. Kurul, Galatasaray Liv Hospital'a 1 maç seyircisiz oynama cezası verdi.Temsilcimiz Galatasaray Liv Hospital, Barcelona ile oynayacağı mücadeleye seyircisiz çıkacak.Şampiy10
Reklam