Evinde Yemek Pişirilmeyen Kadının Sözleri Yeni Bir Tartışma Yarattı
Sosyal medyada 'Zeylii' kullanıcı adıyla tanınan genç kadının evlilik hayatı ve yemek düzeni üzerine çektiği soru-cevap videosu büyük bir tartışmanın fitilini ateşledi. Takipçisinden gelen 'Kaç yıldır evlisin, daha önce yemekleri nasıl hallediyordunuz?' sorusuna yanıt veren içerik üreticisi destek de gördü tepki de...
Yanıt şöyleydi...
Önce, 2,5 senelik evliyim. 2 senedir hiç yemek yapmadım. Yani 2 sene boyunca hiç yapmadım. Yarım senedir işte birkaç aydır falan yapıyorum. Ben yapmadan önce de Samet yapıyordu. Samet'in yapmadığı dönemde de herkes yiyip eve geliyordu. Mesela arıyorduk birbirimizi, diyorduk ki 'Ne yapıyorsun, ne ediyorsun? Aç mısın?'. Açım derse, ben diyordum ki 'Yiyip gel.' Yani ya dışarıda yiyip geliyordu ya da biz ortak birleşip evde yiyorduk. Çiğ köfte yedik, pizza yedik, hamburger yedik. Efendime söyleyeyim... Öyle yani, yiyecek bir sürü yemek vardı. Ya da ne yedik; evliliğimizin ilk yıllarıydı, cips yedik. Bol bol cips yedik. O yüzden tavsiye ediyorum. Eğer yemek yapmayı bilmiyorsanız, dışarıda kendi yemeğini yiyip eve gelebilecek bir adamla evlenin. Tavsiye.
Tepkiler şu şekilde:
👇
👇
👇
👇
👇
Keşfet ile ziyaret ettiğin tüm kategorileri tek akışta gör!




Yorum Yazın