Kuzey Kıbrıs Futbolunda Şok Karar!
Kıbrıs Türk Futbol Federasyonu'nun (KTFF) dün yapılan olağanüstü genel kurulunda şok bir karar çıktı.Kıbrıs liglerinde futbolcuların Türk takımlarına bedelsiz olarak gitmelerinin engellenmesi için 45 gün içerisinde önlem alınmadığı takdirde, Kıbrıs liglerinde mücadele eden takımlar Güney Kıbrıs Rum Kesimi Futbol Federasyonu'na (KOP) üyelik başvurusu yapma kararı aldı.Kıbrıs Türk Futbol Federasyonu, UEFA ve FIFA tarafından tanınmazken, Kuzey Kıbrıs Süper Ligi de resmi futbol ligi olarak kabul edilmiyor. Bu nedenle Kuzey Kıbrıs liglerindeki toplam 42 takımda forma giyen futbolcular, farklı ülkelere ve özellikle Türkiye liglerindeki takımlara bedelsiz olarak transfer olabiliyor. Bu nedenle futbolcuların bedelsiz olarak ayrılmaları, kulüpleri ekonomik olarak etkilediği için kulüp yöneticileri 45 gün içerisinde Kıbrıs ve Türkiye arasında resmi bir karar alınmadığı takdirde Güney Kıbrıs Rum Kesimi Futbol Federasyonu'na üyelik için müracaat etme kararı aldı.Kıbrıs Türk Futbol Federasyonu'nun dün yapılan genel kurulunda, Kuzey Kıbrıs liglerinden Türkiye liglerine giden futbolcularla ilgili yaşanan sorunun çözümü için kulüpler 45 gün süre verdi. Bu süre zarfında çözüm üretilmezse, ülke futbolcusu ve kulüplerine uluslararası kimlik kazandıracak olan Güney Kıbrıs Rum Kesimi Futbol Federasyonu'na üyelik başvurusu yapma kararı oy çokluğu ile alındı.GENÇLİK GÜCÜ BAŞKANI BİRİNCİ: 'YÖNETİM OLARAK KARAR ALDIK VE KOP'A BAŞVURUYORUZ'Gençlik Gücü Başkanı Tekin Birinci, yaşanan sorunlar nedeniyle KTFF'nin KOP'a başvuru yapmaması halinde, daha önce KOP üyesi sıfatlarını kullanarak Gençlik Gücü olarak KOP'a başvuru yapmayı yönetim olarak karar aldıklarını belirtti. Birinci, böylelikle futbolcuların sözleşme altına alınacağı ve bedelsiz olarak başka bir kulübe gidemeyeceğini savundu.Toplantıda söz alan başka temsilciler ise KOP üyesi olmadıkları için kendilerinin bu hakkının olmadığını, bunun ayrımcılık olacağını belirtti. Bireysel olarak kurtuluşun futbolcularla başladığı aktarılan konuşmalarda, bu tarz bireysel hareketin yapılmaması görüşü aktarıldı.FUTBOL KULÜPLER BİRLİĞİ BAŞKANI BIÇAKLI: 'KOP'A ÜYE OLURUZ, DÜNYA İLE BÜTÜNLEŞİRİZ'Toplantıda konuşma yapan Futbol Kulüpler Birliği Başkanı Arslan Bıçaklı, şunları söyledi:'Sorunun üzerine gitmeliyiz. Sorunu kabul etmeyip hastalığı teşhis etmezseniz doğru tedavi yapamazsınız. Bizim ülkemizin gençlerini bize sormadan, danışmadan, bedelini ödemeden alıyorlar. Bizim ülkemizi tanıdığını söyleyen bir ülkeye gidiyorlar. Bu sorun istendikten sonra iki devlet, başka imzaladıkları protokoller gibi bununla ilgili bir protokol imzalayabilirler. KTFF kulüplerinin dünya ile bütünleşmesi bir haftada olur. İsterlerse onu yaparız, çok kolaydır. KOP'a üye oluruz ve dünyayla bütünleşiriz. Sen onlarla maç yapacaksın, bir şey diyen yok, ben KOP'a üye olmak isteyince vatan haini oluyorum. En çok bir ay içerisinde iki devlet arasında bu sorun çözülecek ya da çözülecek. Hukuken çözülmediği takdirde KOP üyeliği dahil olmak üzere değerlendirme yapılmalıdır.'Futbolcular ile yapılması düşünülen sözleşmelerin sadece bir tarafı değil, kulübü ve futbolcuyu yani iki tarafı da koruması gerektiği konuşmalarda vurgulandı.KTFF BAŞKANI SERTOĞLU: 'SİZİN YERİNİZE BEN VATAN HAİNİ OLMAYA HAZIRIM'KTFF Başkanı Hasan Sertoğlu ise sözleşmelerle ilgili olarak ciddi bir çalışma içerisine girdiklerini, sözleşmelerin ilk etapta Süper Lig kulüplerini ilgilendirdiğini, onlarla bir toplantı yapılacağını belirtti. Sertoğlu, sözleşmelerin genel kurul ile kaldırıldığını ve yeniden genel kurul onayı gerektiğini dile getirdi.Başkan Hasan Sertoğlu, genel kurulun sonunda yaptığı konuşmada, ülke geleceğine sahip çıkma adına bugüne kadar her şeyi yaptıklarını ve yapmaya devam edeceklerini belirtti. Mevcut şartlar altında görüşmeler tamamlanmadan KOP'a üyeliği düşünmediğini, ancak sorunların çözümsüzlük noktasına geldiği yerde düşünmeye başladığını söyleyen Sertoğlu, 45 gün içerisinde sonuç alınamazsa KOP'a üyelik başvurusu yapacağını söyledi.'Sizin yerinize ben vatan haini olmaya hazırım' diyen Sertoğlu, bu süre zarfında herhangi bir gelişme olmaması halinde KOP'a üyelik başvurusu yapacağı önerisini genel kurula sundu. 31 üyenin 28 tanesi onay verirken, 3 tanesi çekimser oy kullandı ve bu öneri oy çokluğu ile kabul edildi.Ercan ATA / ANKARA DHA
Kelepçeye Direnen Eski Haber Kameramanı Kalp Krizinden Öldü
Eski haber kameramanı Yılmaz Koçyılmaz polis ile girdiği tartışma sırasında geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.  Polislerin Koçyılmaz'a tansiyon hastası olduğunu söylemesine rağmen yere yatırarak kelepçe taktıkları iddia edildi.Ankara Ayaş'ta dün akşam saatlerinde iş yerinden evine dönmek için aracıyla yola çıkan Koçyılmaz’ın aracını durduran polis, havanın kötü olduğunu bu şekilde yola devam edemeyeceği uyarısında bulundu. Görgü tanıklarının ifadesine göre aracında kış lastiği ve zincir bulunduğunu, yola gidebileceğini söyleyen Koçyılmaz polislerle tartıştı. Tartışma üzerine güvenlik güçleri Koçyılmaz’a kelepçe takmak istedi. Polislere itiraz eden Yılmaz Koçyılmaz tansiyon hastası olduğunu söyledi. Ancak polisler dinlemedi ve Koçyılmaz’ı kelepçe takmak için yere yatırdı. Bu sırada kalp krizi geçiren eski kameraman Koçyılmaz orada hayatını kaybetti. UBA Ajansı ve CNN Türk ve TV8 ‘de haber kameramanı olarak çalışan Yılmaz Koçyılmaz, medya sektöründen ayrıldıktan sonra Ankara’nın Ayaş ilçesinde meyve kurutma işi yapıyordu.
Milli Takımımızı Bekleyen Büyük Tehlike
Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği'nin (FIFA) yarın açıklayacağı dünya sıralamasında, Fatih Terim yönetimindeki Türk Milli Takımı ilk 50 dışına çıkmak üzere...2012 yılında ilk 25'te kendine yer bulan A Milli Futbol Takımımız, büyük düşüşünü perçinledi ve 619 puanla Kuzey İrlanda ve Ekvator Ginesi'nin hemen arkasında 52. sırada kendine yer buldu.Sabah Gazetesi'nde yer alan habere göre; yarın resmi açıklaması yapılacak sıralama Türkiye'nin son 18 yıldaki en kötü ikinci derecesi olacak. 2013'ün başında 58. sıraya kadar gerileyen Ay-Yıldızlılar, Temmuz 2014'te 32. sıraya yükselmesine karşın teknik direktör Fatih Terim ile Euro 2016 Elemeleri'nde aldığı kötü sonuçlarla tekrar düşüşe geçmişti.Eğer Türkiye, önümüzdeki ay oynanacak Hollanda maçından puan çıkaramazsa 20 sene sonra ilk kez Dünya Kupası kura çekimine 4. torbadan girecek.Eurosport
Sürücüsüz Araçlar İngiltere Yollarında
Otonom yani kendi kendine giden otomobiller İngiltere şehirlerinde test edilmeye başlanıyor.Birçok firmanın üzerinde çalıştığı sürücüsüz otomobillerin testleri için İngiltere’de de hazırlıklar başladı. İlk olarak İngiltere’nin Greenwich, Bristol, Milton Keynes ve Coventry şehirlerinde başlayacak testlerde 3 farklı araç yola çıkacak.İlkbahar aylarında başlayacak testlerin amacı ise otonom araçların yollarda nasıl çalıştığını gözlemlemek ve olası sorunlar konusunda düzenlemeler yapmak. İngiltere Ulaştırma Bakanlığı’nın verdiği izinle başlayan testlerde araçlar gerçek yol şartlarında kullanılacak.Greenwich’te denenecek olan yüzde 100 elektrikli araç Gateway iki nokta arasında insan taşımak için ’shuttle’ olarak kullanılacak. Ulaştırma Bakanlığı bu araçlarla ilgili mevzuat düzenlemelerinin de 2017 yılına kadar yapılacağını açıkladı.Dünya devleri çalışıyorAralarında Google, Uber ve benzeri teknoloji firmalarının da bulunduğu birçok şirket otonom araçlar konusunda çalışmalar yapıyor. Ayrıca BMW ve Audi gibi otomobil üreticileri de bu tip araç ve özellikler konusunda çözümler sunuyor. Önümüzdeki 5 ila 10 yıl içinde yollarda kendi kendine gidebilen araçların sayısının artması bekleniyor. Birçok ülkede bu araçların kullanımı için deneme, test ve mevzuat değişiklikleri konusunda çalışmalar da yapılıyor.Kaynak: BBC
Google Ekstra Depolama Alanı Hediye Ediyor
Bulut teknolojisinde gelecek gören firmalardan biri olan Google 2006 yılında bu sisteme adım atmıştı. Kurulduğunda Google Docs olarak hizmet veren bu servis Microsoft Office dokümanlarının çevrimiçi kullanılmasını sağlıyordu. Sürekli gelişerek büyüyen Google Drive , kullanıcılarına 15GB depolama alanı sunuyordu.Google bugün sürpriz bir şekilde kullanıcılarına ekstra depolama alanı hediye edeceğini açıkladı. Güvenli İnternet Günü kapsamında dağıtılan 2GB ekstra depolama alanını kazanmanız için yapmanız gereken çok basit. Google üyeliğinizin güvenlik aylarına girerek kurtarma telefon numarası ve kurtarma e-postası doğrulaması yapmanız gerekiyor.tarihine kadar sürecek olan bu kontroller sonucunda ekstra 2GB depolama alan hediyenizi tarihinde alacaksınız. Google 'dan ekstra 2GB depolama alanını kazanmak için .ShiftDelete.Net
Philips'in QHD Çözünürlüklü Yeni Monitörü Çok Yakında Türkiye'de
Philips moniörlerinin marka lisans ortağı MMD , yeni 27 inçlik Philips moniör 272P4APJKHB’nin Türkiye’de piyasaya çıkış tarihi ve satış fiyatını açıkladı. Adobe’nin RGB renk uzayının yüzde 99’unu, sRGB renk uzayının yüzde 100’ünü kapsayan monitör, bir milyardan fazla rengi tam doğruluğa yakın olarak sunuyor.IPS-AHVA teknolojisi sayesinde 178/178 derece ekstra geniş izleme açısı sağlayan monitör, her açıdan kaliteli bir izleme deneyimi vadediyor. Standart TN panellerden farklı olarak canlı renklerle net görüntüler sunan monitör, hem günlük kullanıma hem de profesyonel kullanıma hitap ediyor. 2560 x 1440 piksel çözünürlüklüğe sahip olan monitörde Philips Titreşimsiz teknolojisi de yer alıyor. Monitör, bu teknoloji sayesinde titreşimi azaltıp daha konforlu bir izleme deneyimi sunuyor. Her rengi tanımlamak için 10 bit kullanan monitör bir milyardan fazla renk gösterebiliyor.MultiView özelliğiyle çift bağlantı ve görüntüleme olanağı, SmartErgoBase ile eğilme ve sağa sola dönme esnekliği sağlayan 272P4APJKHB, Displayport, iki adet HDMI, Dual link DVI, üç adet USB 3.0 ve iki adet 2 wattlık hoparlöre destek veriyor. Önümüzdeki ay Türkiye’de piyasaya sunulacak monitörün satış fiyatı ise 3.249 TL .LOG
Reklam
Taş Devri'ne Geri Dönüyoruz! Çakmaktaşlar ve Moloztaşlar Ölmedi Arizona'da Yaşıyor
Çocukluğumuzda bizi en çok içine çeken kasaba, Bedrock kasabası! Dino, Çakıl, Barney, Fred, Betty, Wilma derken vaktin su gibi akması, jenerik müziğindeki yabadabaduu time kısmının dillere pelesenk olması biraz geçmişte kaldı. Fakat bu kasabanın hayallerde kalmasına gönlü razı olmayan Arizona'lılar çizgifilme bağlı kalarak kasabanın aynısını Grand Canyon'un yakınlarına inşa etmişler. Bir gün yolumuz düşse de gitsek dediğimiz Bedrock kasabası şöyle bir yer olmuş;
Elektrikte Açma-Kapama Şikayetleri Katlandı
Tüketici derneklerine göre şirketler ihbarname göndermeden elektrikleri keserek, 'açma-kapama' parası alıyor, kazanç yaratıyor. EPDK 'Bu sıkıntılar var, farkındayız, şikayetler belgelensin' derken, şirketler düzenlemelere harfiyle uyulduğunu savundu.Nuran Şen, İstanbul’da oturduğu sitede elektrik faturasının son ödeme tarihini birkaç gün geciktirdi. Şen’e henüz bir ihbarname ulaşmadan, siteye gelen görevli elektriğini kesti. Sitede benzer durumu yaşayan birkaç kişiyle hemen Ödeme Noktası’na giden Şen, faturayı ödedi. Geri döndüğünde elektriğini kesen görevli hala sitedeydi. Ondan elektriğini açmasını istedi ancak ödeme dekontunu göstermesine rağmen talebi reddedildi. Al Jazeera'den Melis Kobal'ın haberine göre Şen, hem görevlinin tutumuna, hem de ihbarsız şekilde elektriğinin kesilmesine dair şikayetini telefonda dağıtım şirketine ilettiğini söyledi.'Şikayetlerde patlama var'Tüketiciyi Koruma Derneği (TÜKODER) Disiplin Kurulu Başkanı Şükran Eroğlu, Nuran Şen gibi sorun yaşayanların sayısında artış olduğunu söylüyor, 'Tüketici derneklerine şikayetlerde patlama var' diyor. Aynı zamanda avukat olan Eroğlu, şirketlerin ihbarname göndermeden ve yasal süreyi beklemeden tüketicilerin elektriğini kestiğini anlatıyor:“Elektrik faturamızın son ödeme tarihini 1 gün geçirseniz hemen elektriğinizi kesmeye geliyorlar. Tüketicinin Korunması Yasası’na göre birbiri ardına iki ödemenin yapılmaması gerekiyor. Elektrik Piyasası Tüketici Yönetmeliği ise başka bir şey söylüyor. Bu yönetmelik hem Tüketicinin Korunması Yasası hem de Borçlar Kanunu ile çelişiyor. Tüketiciler mağdur ediliyor. Yapılan uygulama yasaya aykırı. Yasalar hiçe sayılıyor.”Eroğlu, konuyla ilgili şirketlere hangi kanunun, hangi maddesine dayanarak işlem yaptıklarına yazı yazdığını ancak cevap alamadığını söyledi. Eroğlu, tespit davası açacak.'Açma -kapama parasıyla kazanç elde ediyorlar'Bilinçli Tüketiciler Platformu Sözcüsü Mehmet İmrek de elektrik dağıtım şirketlerinin fatura sürelerini değiştirerek tüketiciye zor durumda bıraktığını, fatura tarihi gecikenlerin de hemen elektriğinin kesildiğini ve açma-kapama için şirketlerin 20.89 TL alarak kazanç elde ettiği görüşünde:“Son ödeme tarihi değişti. Kimi zaman kısa, kimi zaman uzun oldu faturalar. Vatandaşın hesabı şaştı. Ödeyemeyenler çok oldu. Vatandaşların elektriği hemen kesildi ve açma kapama parası alındı, kazanç oldu. Mevzuat diyor ki son ödeme tarihi fatura kesim tarihinden 10 gün sonra. Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’ne göre eğer abone borcunu ödemediyse ihbarname yollar, beş işgünü içinde faturanın ödenmesini istersiniz. İhbar üzerine fatura ödenmediyse elektirk kesilir. Elektriği hemen kesemezsiniz.''İhbarname kapının altından atılmaz, imza gerekir'İmrek, kendisinin de uzayan fatura tarihleri nedeniyle kabaran faturasını ödeyemediğini, ayın 31’inden kendisine ulaşan faturanın hemen akabinde bir gün sonra ihbarnamenin kendine gönderildiğini anlatıyor, ihbarnamenin kapının altına altılıp kendisine verilmemesinin de yanlış olduğunu söylüyor:'İhbarnamenin kişini kendisine verilip, imzalanması gerekir. Bana şirket bir gün sonra ihbarname göndermiş ve kapının altından atmış. Ya yanlışlıkla çocuk yırtsa, ya temizlikçi süpürse? Ayrıca şöyle bir sorun da var. Borcunuzu ödediniz, görevliler açma yapmaya bile gelmiyor. 'Borcunuzu ödediniz, şalteri kaldırın açın” diyorlar'. Ben buna şahit oldum.''Yönetmeliğe harfiyle uyuluyor'Şirketler ise yapılan uygulamalarda Elektrik Piyasası Tüketici Yönetmeliği'ne harfiyle uyulmakta olduğunu söylüyor. Elektrik Dağıtım Hizmetleri Derneği (ELDER) Genel Sekreteri Uğur Yüksel Al Jazeera'ye yaptığı açıklamada tüketicilerin şikayetlerini kendilerine ve EPDK'ya yapabileceğini ifade etti:'Mevzuat fatura ödenmemesi halinde nasıl ve ne zaman elektriğin kesilebileceğini kapsamlı olarak düzenlemiştir. Gerek dağıtım gerekse tedarik şirketleri bu düzenlemelere harfiyle uymaktadır. Kendisine bu bildirimler yapılmadan elektriğinin kesildiğini düşünen tüketicilerin öncelikle ilgili şirkette başvurarak her iki ödeme bildirim tarihi, kesme bildirimi gibi belgeleri talep etmeleri uygun olacaktır. Tüketiciler, bu bilgi ve belgeleri de tatminkar bulmamaları halinde, konuyla ilgili olarak dilerlerse ELDER’e, tercih etmemeleri halinde ise EPDK ya da Bakanlık gibi kamu kurumlarına başvurabilirler.'Yüksel ayrıca eleştirilerin yoğunlaştığı İstanbul Boğaziçi Elektrik'in gönderilen her belgeyi, ihbarnameyi fotoğrafladığını ve paylaşmaya da hazır olduğunu ifade etti.'Sıkıntılar var, şikayetler belgelenmeli'Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nda özellikle fatura sürelerinin değişmesi nedeniyle gündem yoğun, kurum incelemelerini sürdürüyor. 37 milyon abonenin şikayetlerine sadece 7 kişi bakıyor. EPK yetkilisi “Şikayetlerin farkındayız. Bu sıkıntılar var” derken, tüketicilerin şikayetlerini belgelemelerini istedi:“Tüketiciler bize şikayette bulunuyor ama belgesiz olabiliyor. Tüketici belge ile geri dönmüyor, belge sunmuyor. Tüketici bilinçli olmalı, sadece “Elektriğim kesildi” dememeli. Örneğin bir tüketici bilirkişi kanalıyla sorunu kanıtladı ve mağduriyeti giderildi. Yerinde incelemeye gidiyoruz, bu konuyla ilgili de yerinde incelemeye gideriz.”Kaynak: Al Jazeera
Reklam
Ukrayna Kriz Zirvesi Öncesinde Kim Ne İstiyor?
Bugün, Ukrayna krizini görüşmek üzere Minsk'te biraraya gelecek olan Fransa, Almanya, Rusya ve Ukrayna liderleri bir uzlaşmaya varmaya çalışacak.Dört görüşmeci taraf da varılacak herhangi bir anlaşmanın geçen yıl 5 Eylül'de yine Minsk'de Rusya yanlısı ayrılıkçılar ile Ukrayna hükümeti arasında varılan uzlaşma üzerine inşa edilmesi gerektiğini söylüyor.Hayata geçirilemeyen 12 Maddelik Minsk ProtokolüDerhal ateşkes ilanı edilmesiUkrayna'daki silahlı gruplar askeri donanım, savaşçılar ve paralı askerlerin geri çekilmesiAteşkesin Avrupa Güvenlik ve İşbirliği Teşkilatı AGİT tarafından gözlenip denetlenmesiDonetsk ve Luhansk'daki isyancıların elindeki bölgelere yönetim yetkileri devredilmesiUkrayna-Rusya sınırının AGİT tarafından gözlenmesi ve sınırda tampon güvenlik bölgeleri oluşturulması'Kapsayıcı ulusal diyalog'un devam ettirilmesiDonetsk ve Luhansk'da erken yerel seçime gidilmesini içeriyordu.Bu temel üzerinde tarafların yeni Minsk görüşmelerindeki pozisyonları ise şöyle:
TEM'de Zincirleme Trafik Kazası: 1 Ölü
Bu sabah yoğun kar yağışının da etkisiyle İstanbul'da zincirleme trafik kazaları meydana geldi. TEM'de onlarca aracın karıştığı zincirleme trafik kazasında İstanbul Valisi Vasip Şahin'in açıklamasına göre 18 araç birbirine girdi. 1 kişi hayatını kaybetti, 10 da yaralı var. İlk kaza kaza saat 10.45 sıralarında TEM Otoyolu Celaliye Mevkii Ankara istikametinde meydana geldi. Kar yağışı ve tipi nedeniyle çok sayıda araç birbirine girdi. Kaza nedeniyle yol trafiğe kapandı. Kazada ilk belirmeye göre 4 kişinin yaralandığı kaydedildi. Yol yaklaşık 2 saatlik çalışma sonucu açıldı.İkinci kaza da aynı saatlerde yine kar ve tipi nedeniyle TEM'in Selimpaşa mevkiinde Edirne istikametinde meydana geldi. Çok sayıda aracın karıştığı kazada 1 kişi ölürken yaralananlar oldu. Bu yol da yaklaşık 2 saatlik çalışma sonucu trafiğe açıldı.D-100'DE DE KAZA OLDUSabah saatlerinde ise D-100 Karayolu Selimpaşa mevkiinde meydana geldi. Kar ve tipinin neden olduğu belirtilen kazada 10'a yakın araç birbirine girdi. Kaza yapan araçların kaldırılmasının ardından yol trafiğe açıldı
Reklam
Trabzonspor'da Sakatlık Şoku: 'Belkalem Bir Ay Yok'
Trabzonspor'da sakatlık şoku yaşanıyor. Tecrübeli oyuncu Belkalem'in en az 1 ay sahalardan uzak kalması bekleniyor.Trabzonspor'un resmi internet sitesinden yapılan açıklama;Sağ arka adalesinde 2. derece kas yaralanması olan Belkalem’in yapılan tetkikler sonrası tedavisinin 4-6 hafta sürmesi planlanmaktadır. Daha önce MR’ı çekilen Bosingwa’nın tedavisi ise normal seyrinde sürmektedir. Fenerbahçe maçından sonra sol ayak bileğinde burkulma teşhis edilen Yusuf’un tedavisine başlanmış olup hafta sonu oynanacak olan Başakşehir maçına yetiştirilmeye çalışılmaktadır. Kronik bel rahatsızlığı olan Cardozo ise yoğun maç trafiği ve kart cezası da göz önüne alınarak 1 hafta süreyle özel çalışma ve tedavi programı doğrultusunda çalışmalarını sürdürecek. Uzun süredir takımdan ayrı çalışmalarını sürdüren Waris’in ise yapılacak son kontrolünün ardından durumu netlik kazanacaktır.Skorer
Reklam
Hollandalılar Arda'yı En İyi Türk Futbolcu Seçti
Hollandalılar Arda Turan'ı gelmiş geçmiş en iyi Türk futbolcu olarak gösterdi.Atletico Madrid forması giyen Arda Turan'a Fransızlar da ilgi gösteriyor. Ülkenin ünlü futbol magazin dergisi So Foot, 28 yaşındaki futbolcuya yeni sayısında özel bir yer ayırırken oyuncu için bazı kesimlerin 'Türk futbol tarihindeki gelmiş geçmiş en iyi futbolcu' ifadesini kullandıklarına dikkat çekildi. Galatasaray'dan İspanya'nın yolunu tutan milli futbolcunun serüvenini anlatan dergi, Atletico Madrid Başkanı Cerezo, Villarreal'in altyapı hocası eski Beşiktaşlı Nihat Kahveci gibi isimlerin futbolcu ile ilgili görüşlerine yer verdi.Öte yandan derginin haberi Hollanda'da da ilgi çekti. Ülkenin Voetbalzone internet sitesi, oyuncunun Türk futbolu için ne anlama geldiğini okuyucularına sordu. 'Arda Turan gelmiş geçmiş en iyi Türk futbolcusu mu?' sorusunun yöneltildiği ankete katılanların yüzde 85'i 'evet' şıkkını işaretledi.Skorer
Reklam
Cep Telefonu, Laptop ve Kulaklık Kullanarak İnsan Hayatını Tehlikeye Atan Sorumsuz Şoför
Land Rover marka aracı kullanan sürücü direksiyon başındayken insan hayatını hiçe sayar derecede cep telefonu kullanarak trafikte ilerlerken başka bir sürücünün dikkatini çekiyor. Kırmızı ışıkta yan yana gelindiğinde ise bir şok yaşanıyor. Nedeni ise sorumsuz sürücünün Laptop, Cep Telefonu ve Kulaklık üçlüsünü aynı anda kullanarak araç kullanmaya çalışması.
Bugün Mutlaka Okumanız Gereken 10 Köşe Yazısı
Bu iş nasıl oldu, herkes şaşırdı.MİT Müsteşarı, Başbakan yardımcısı Bülent Arınç’ın deyimiyle (donatıldığı yetkiler nedeniyle) Süpermen, istifa etti. AKP’den siyasete girmek için.Cumhurbaşkanı Erdoğan, en en güçlü tek adam, Fidan’ın istifa etmesine sıcak bakmadığını, bu hareketin kendisine rağmen yapıldığını söyledi. Sır küpüm dediği adam için.Hakikaten bu iş nasıl oldu, tam olarak kimse anlamadı.Benim görüşüm, Erdoğan’ın ‘başka bir hesap için’ sıcak bakmıyormuş gibi yapmadığı yönünde. Yani, gerçekten de bu işten hoşlanmadı. Ortada oyun filan yok.İyi ama… Bu ülkede emlak piyasasındaki kupon daireler dahil her şeyi kontrol eden en en güçlü adamın hoşlanmadığı bir olay, hem de bu kadar mühim bir mercide nasıl yaşanabiliyor?
Real Madrid'in 400 Milyon Euroluk Yeni Stat Projesine Mahkeme Engeli
Madrid Adalet Yüksek Mahkemesi, yasaya uymadığı gerekçesiyle Real Madrid'in stadının yeni tasarımıyla ilgili projenin iptaline karar verdi.Çevreci bir örgütün yeni Santiago Bernabeu Stadı'na açtığı dava sonuçlandı.Dava sonucunda, Madrid Adalet Yüksek Mahkemesi, toprak yasasını ihlal ettiği gerekçesiyle Santiago Bernabeu'nun genişletilip üstünün kapatılması ve etrafına otel ve alışveriş merkezi yapılmasını içeren projenin iptaline karar verdi.Yüksek Mahkeme, Madrid özerk yönetimi ile Real Madrid kulübü arasında 15 Kasım 2012 tarihinde yapılan anlaşmanın da geçersiz olduğunu duyurdu.Karara itiraz hakkı bulunan Real Madrid Kulübü'nden yapılan yazılı açıklamada, 'Real Madrid Kulübü, Santiago Bernabeu Stadı'nın reformu projesinin hayata geçirilebilmesi için mahkeme kararının gerekçeleri doğrultusunda istenenleri karşılayabilmek için Madrid Belediyesi ve Madrid özerk yönetimi ile birlikte çalışacaktır' denildi.Real Madrid yönetiminin, yeni tasarımında yeşil alan ve otopark sorunu bulunduğu belirtilen Santiago Bernabeu Stadı projesini bir daha gözden geçirmesi ve yerel yönetimler ile yeni bir anlaşma yolu bulması bekleniyor.Eurosport
Reklam