
Kripto Para Dünyasında Yeni Bir Kriz mi? FTX ve Binance Arasında Yaşananların Beyaz Sarayla İlişkisi Ne?
Bu hafta kripto para piyasaları için zor geçti hatta belki de geçmedi. Kısa bir özetle, Binance rakibi FTX'i satın almaya kalktı, FTX'de likidite sorunu oldu, Binance alımdan vazgeçti, ABD'nin SPK'sı SEC, FTX'e soruşturma açtı, bunu duyan Bitcoin çöktü, onu gören minik coinler boynunu büktü, cüzdanlar kârlara küstü, balinalar ayıya döndü. Yetmedi, bugün FTX iflasını açıkladı, CEO'su da istifa etti! Eee bunun ABD'deki seçimlerle ne alakası var? Komplo teorisi, pelikan dosyası, başkanın adamları hazırsa hadi bakalım birlikte👇



















