İlk Yarı Fikstürü Açıklandı! İşte Derbi Tarihleri...
Türkiye Futbol Federasyonu, Spor Toto Süper Lig'de ilk yarıda kalan 14 haftanın fikstürünü açıkladı. Federasyon, 15. haftada oynanacak Beşiktaş-Galatasaray derbisinin pazartesi günü yapılmasını kararlaştırdı. Spor Toto Süper Lig Hasan Doğan Sezonu’nun ilk devresinde oynanacak maçların gün ve saatleri Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından açıklandı.Açıklamada 1 Kasım 2015 tarihinde yapılacak 26. Dönem Milletvekili Genel Seçimi nedeniyle Spor Toto Süper Lig’de 31 Ekim, 1 ve 2 Kasım tarihlerinde müsabaka oynanmayacağı belirtildi.Avrupa Kupaları’nda mücadele eden kulüplerin maç takvimleri ve mevsim şartları göz önüne alınarak yapıldığı belirtilen programda Avrupa Kupası, Ziraat Türkiye Kupası eşleşme durumları ve mücbir sebepler dışında değişiklik yapılmayacağının altı çizildi.Buna göre; Fenerbahçe-Galatasaray derbisi 25 Ekim 2015 Pazar günü saat 19.00'da oynanacak. İlk yarının son maçı ise 17. haftada Fenerbahçe ile Sivasspor arasında 28 Aralık Pazartesi günü oynanacak. Diğer önemli karşılaşmalar şu şekilde:5. hafta Trabzonspor-Galatasaray (19 Eylül Cumartesi 20.00)6. hafta Beşiktaş-Fenerbahçe (27 Eylül Pazar 19.00)9. hafta Fenerbahçe-Galatasaray (25 Ekim Pazar 19.00)13. hafta Fenerbahçe-Trabzonspor (30 Kasım Pazartesi 20.00)15. hafta Beşiktaş-Galatasaray (14 Aralık Pazartesi 20.00)İlk devre programına buradan erişebilirsiniz...Açık Mert Korkusuz
Ünal Aysal: "Galatasaray Yönetimi İsterse Yardım Ederim"
Dursun Özbek ve yönetimden memnun olmayan bazı taraftarlar sosyal medyadan ağır eleştiriler yapmış, eski başkanın göreve dönmesi için kampanyalar başlatmıştı; Aysal da sessizliğini bozdu ve Galatasaray'a yardıma hazır olduğunu açıkladı.
Grosskreutz Dortmund'a Veda Etti
G.Saray’ın transferin son gününde renklerine bağladığı ancak eksik imza nedeniyle ocak ayına kadar oynatamayacağı Kevin Grosskreutz, eski kulübü Borussia Dortmund’a veda etti
Reklam
Galatasaray'ın Grosskreutz Savunması Hazır
Yaşanan problem için FIFA'nın kapısını çalacak olan sarı kırmızılıların ana savunma unsuru ''Tüm evrakları doğru zamanda girdik. Fakat belgelerin yanlışlığında dolayı oluşan durumu uzlaşma ile çözelim'' olacak.Galatasaray, eksik evrak gönderimi nedeniyle ilk transfer döneminde tamamlayamadığı Kevin Grosskreutz'un transferini FIFA'ya götürecek. Yani sarı kırmızılılar FIFA'nın kapısını bu kez ana merkezinde yapacağı görüşme ile çalacak. Galatasaray, krizi çözme adına 2 yönetim kurulu üyesi ile İsviçre'de olacak. 'Grosskreutz Zirvesi'ne Borussia Dortmund'un avukatları da katılacak.KONUŞARAK ÇÖZELİMGalatasaray, Başkan Yardımcısı Eşref Alaçayır'ın hazırladığı savunma ile sarı kırmızılılar, Ocak ayına kadar oynatamayacakları oyuncunun bu sorununu halletmeye çalışacak. G.Saray'ın savunmasının ana unsuru ise tüm evrak ve belgelerin sisteme zamanında girildiği bilgisi olacak. Ancak evrak ve belgelerdeki yanlıştan ötürü ortaya çıkan tablonun çözülmesi için ise uzlaşma sağlanmaya istenecek.Mackolik
Reklam
Dursun Özbek İsyan Etti
Yakın dostlarına içini döken Dursun Özbek, “Kısa süredemali yapıyı düzelttik. 89 milyon TL tasarruf ettik. Nakit akışı için cebimden 10 milyon Dolar koydum. Daha ne yapalım?” dedi.
Reklam
Grosskreutz'tan Taraftarlara Mesaj
Galatasaray'ın kadrosuna kattığı fakat transfer süresince çıkan problemler nedeniyle ocak ayına kadar oynatamayacağı Grosskreutz, sarı kırmızılı taraftara seslendi.Galatasaray'ın Almanya'nın Borussia Dortmund Kulübü'nden kadrosuna kattığı ancak FIFA Transfer Eşleştirme Sistemi'ne (TMS) imzası eksik evrak girildiği için lisansı çıkarılamayan Kevin Grosskreutz, antrenmanlarda da olsa sarı-kırmızılı takıma katkı vermek istediğini belirtti.Alman futbolcu, kişisel instagram hesabından yaptığı açıklamada, şu ifadeleri kullandı.'Maalesef ocak ayına kadar oynayamıyorum ama şimdiden bu büyük takımın antrenmanlarına katılıyorum. Ben, Galatasaray'ı seçtim, çünkü sizleri daha yakından tanımak ve şimdiden takımıma antrenmanlarda yardım edip, daha da başarılı olmamız için bütün gücümle yardım etmeye hazırım. Bu takım için yaşamayı, savaşmayı ve mücadele etmeyi istiyorum. Sizinle beraberliğimize ve ilk maçımıza şimdiden çok seviniyorum.'AA
Reklam
Josef de Souza: "Avrupa Ligi'ni Kazanabiliriz"
Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Josef de Souza, UEFA Avrupa Ligi'nde iyi işler yapabilecek bir takıma sahip olduklarını belirterek, 'UEFA Avrupa Ligi'nde şampiyon olabilecek kapasitemiz var. Eminim ki Avrupa'da ileri turlara kadar gideceğiz' dedi.De Souza, Fenerbahçe Gazetesi'ne yaptığı açıklamada, çok iyi çalıştıklarını ve doğru yolda olduklarını düşündüğünü kaydederek, 'Hepimizin de bildiği gibi şampiyonluk bizim net bir şekilde hedefimiz. Sahip olduğumuz hoca ile birlikte hedefe kesinlikle ulaşacağız' ifadelerini kullandı.Ziraat Türkiye Kupası'nın da sarı-lacivertli takımın önemli hedeflerinden biri olduğunu aktaran Brezilyalı futbolcu, 'UEFA Avrupa Ligi'nde de iyi işler yapabilecek takıma sahibiz. UEFA Avrupa Ligi'nde şampiyon olabilecek kapasitemiz var. Eminim ki Avrupa'da ileri turlara kadar gideceğiz. Uzun bir yol bizi bekliyor ama kupayı kazanmamız için çok çalışmalıyız' şeklinde görüşlerini aktardı.Fenerbahçe'ye gelmeden önce sarı-lacivertli takımla ilgili olumlu referanslar edindiğini dile getiren De Souza, şunları kaydetti:'Menajerim, Cristian Baroni ve Andre Santos'un da menajeri ve Fenerbahçe'yi daha önceki yıllarda aramızda hep konuşurduk. Fenerbahçe'nin büyüklüğünden, ne kadar çok kupa kazanan bir kulüp olduğundan bahsederdik. Aynı zamanda Alex de Souza, Fenerbahçe'de uzun yıllar hizmet etmiş bir futbolcu. Fenerbahçe'nin teklifini duyduğum anda ikinci defa düşünmedim. Bana kupalar kazanma fırsat sunacak ve beni büyük bir kulübe geldiğim hissine sokacak bir takıma geldim.''Pereira, her maçı bizimle beraber yaşıyor'Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira ile daha önce Porto'da çalıştığının hatırlatılması ve Portekizli teknik adamla ilgili düşüncelerinin sorulması üzerine De Souza, 'Duygularını yoğun yaşayan bir hoca olduğunu düşünüyorum. Her maçı bizimle beraber yaşıyor' ifadelerini kullandı.De Souza, Pereira'nın kendilerini son derece iyi motive ettiğini de anlatarak, 'Maçın içinde kalan bir hoca. Beni tanıması benim için avantaj. Kalitemi bildiğini düşünüyorum. Buraya gelmemi de isteyen hocamız Vitor Pereira. Onun tarafından istenmek beni de mutlu ediyor. Takım ve hocamız için en performansımı göstermek zorundayım' değerlendirmesinde bulundu.Fenerbahçe taraftarına bir mesajının olup olmadığı sorusu üzerine ise 26 yaşındaki futbolcu, şunları kaydetti:'Galatasaray'da oynayan futbolcular bile Fenerbahçe taraftarı hakkında bana çok övgü dolu sözler söylemişlerdi. Bugün de görüyorum ki, Fenerbahçe taraftarı çok tutkulu ve takımlarına aşırı bağlılar. Brezilya'da görmüş olduğum taraftar gruplarından çok daha farklı bir taraf grubu var. Hep derler 'Brezilya taraftarı çok tutkulu' diye ama Fenerbahçe'ye geldiğimde fikrim değişti. Esas tutku Fenerbahçe taraftarında var. Onların desteğine çok ihtiyacımız var. Hep yanımızda olsunlar.'LİG TV
Reklam
Cumhurbaşkanlığı Kupası Maçı Samsun'da
Galatasaray ile Fenerbahçe'nin karşı karşıya geleceği maç 10 Ekim Cumartesi günü Samsun'da oynanacak.Basketbolda bu yıl 23. kez düzenlenecek Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası maçı, 10 Ekim Cumartesi günü Samsun'da yapılacak.Türkiye Basketbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, geçen sezonun lig şampiyonu Galatasaray ile Türkiye Kupası sahibi Fenerbahçe'nin karşı karşıya geleceği müsabaka, Yaşar Doğu Spor Salonu'nda oynanacak.Müsabakanın başlangıç saatinin daha sonra açıklanacağı duyuruldu.AA
Galatasaray Gönderirken de Para Ödüyor
Galatasaray Futbol Takımı, transfer döneminde kiraya verdiği ve yollarını ayırdığı oyuncular için 2,5 milyon avronun üzerinde ödeme yapacak.'Cim Bom', İtalyan ekibi Genoa'ya kiralanan Blerim Dzemaili, Slovenya'nın Olimpija Ljubljana takımına kiralanan Lucas Ontivero, Kayserispor'a kiralanan Furkan Özçal ve Şanlıurfaspor'a kiralık verilen Umut Gündoğan'ın yanı sıra, sözleşmeleri feshedilen Yekta Kurtuluş ile Kaan Baysal için ödeme yapmak durumunda.Rekor Dzemaili'deBu sezon İtalyan ekibi Genoa'nın formasını kiralık olarak giyecek olan Blerim Dzemaili, Galatasaray'ın oynatamadığı halde en yüksek ödemeyi yapmak zorunda olduğu futbolcu.Geride kalan sezonun başında Napoli'de 2 milyon 350 bin avro bonservis verilerek alınan Dzemaili, Genoa'ya kiralık olarak verilmesine karşın, ödemelerinin 1,3 milyon avroluk kısmını Galatasaray'dan alacak.Ontivero parasını Galatasaray'dan alacakRoberto Mancini döneminde 2 milyon avro bonservis bedeli ödenerek Uruguay ekibi Centro Atletico Felix'ten kadroya katılan genç oyuncu Lucas Ontivero, Slovenya'nın Olimpija Ljubljana ekibine kiralık olarak gönderilmesine karşın, ödemelerinin tamamını Galatasaray üstlenecek.Slovenya ekibinden kiralama bedeli almayacak olan sarı-kırmızılı ekip, Ontivero'nun bu sezonki 450 bin avroluk garanti parasının tamamını da karşılayacak.Furkan Özçal için 100 bin avro fark ödenecekGalatasaray, Kayserispor'a kiralanan Furkan Özçal için de 100 bin avro fark ödemek durumunda.Oyuncunun sözleşmesini uzatan ve bu sezon için 600 bin avro garanti ücret veren sarı-kırmızılı takım, Furkan'ın Kayserispor'a 500 bin avroya kiralanması nedeniyle 100 bin avroluk bir eksi farkla karşı karşıya kaldı.Öte yandan sarı-kırmızılı ekip, Şanlıurfaspor'a kiralık verilen Umut Gündoğan'ın 750 bin liralık sabit ücretinin 150 bin lirasını kendi üstlendi.Yekta ve Kaan'a 675 bin avroSarı-kırmızılı kulüp, yeni sezon planlamasında düşünülmeyen isimlerden Yekta Kurtuluş ile Kaan Baysal için toplam 675 bin avro sözleşme fesih bedeli ödedi.Yekta Kurtuluş'un sözleşmesini 600 bin avro ödeme karşılığı fesheden 'Cim Bom', Kaan Baysal'a ise sözleşme feshi için 75 bin avro ödeme taahhüdünde bulundu.Öte yandan, İtalyan ekibi Inter'e 3,7 milyon avro bonservisle satılan Felipe Melo'ya 657 bin 500 avro sözleşme fesih bedeli ödendiği açıklanmasına karşın, daha sonra bu rakamın, oyuncunun hak edişleri ve maç başı ücretlerinden kaynaklandığı duyuruldu.Galatasaray'ın kadrosundan kiralayarak veya sözleşme feshi yoluyla gönderdiği oyuncuların mali yükü şöyle oldu:Yönetimlerin hatalı tercihleri giderleri artırıyorGalatasaray yönetimlerinin transferdeki hatalı tercihleri, uzun vadede kulüp giderlerini önemli ölçüde artırıyor.Özellikle 2013-2014 sezonu ara transfer döneminde kadrosuna kattığı 9 oyuncuyla dikkati çeken Galatasaray, aradan geçen 1,5 yılın ardından bu oyuncularından 8'ini yeni sezon kadrosunda değerlendirmedi.O dönem alınan 9 futbolcu için 45 milyon avronun üzerinde mali yükümlülüğün altına giren 'Cim Bom'un bu sezonki kadrosunda, o isimlerden yalnızca Koray Günter kaldı.AA
Reklam