Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

İnanılmaz ama Gerçek! Penisi İflas Etmeden Önce Sadece 100 Orgazmlık Hakkı Kalan Adam

 > -

Her gün onlarca "işte şimdi mahvoldum" veya "hayatımın anlamı kayboldu" tarzı haberler görüyoruz ve kendi kendimize "yuh, adam ayvayı yemiş" diye düşünüyoruz. Bu gibi haberlerin neredeyse %95'inin üreme organlarıyla ilgili olması da dikkat çekici. Mastürbasyon yaparken kalp krizi geçirip öleninden kız arkadaşı tarafından çükü elinde bir pozisyonda yerde bayılmış yatarak bulunanına kadar, bu tarz haberler hem acıklı hem de ironik bir etki bırakıyor üzerimizde. Eminim ki hiç kimse bu tarz bir habere konu olmak istemez. 

Bu içerikte sizlerle paylaşacağımız haber de işte 'o' haberlerden ve hatta onların en beteri. Doktorlar tarafından yalnızca 100 kere orgazm olabilecek ve ardından penisi iflas edecek olan adamın hikayesine götürüyoruz sizi. Yaşadığı acı yüzünden kendi gibi bir soruna sahip olan diğer insanlara ulaşmak adına bir e-mail yazan ve bu yazıyı çeşitli dergi ve internet sitelerine gönderen bu adama R.L.S diyeceğiz. Onun yazdığı e-maili okuyunca kendi halinize şükredecek ve bu adam için gerçekten çok üzüleceksiniz.  

İşte R.L.S. isimli bu şanssız adamın yazdıkları;

"34 yaşındayım ve hiçbir şekilde ereksiyon problemi yaşamıyorum. Gerçek, çalışan ve orgazma ulaşmak isteyen bir penisim var. Fakat doktorların söylediğine göre 100 hakkım kalmış. Bom bom bom... Ve bitti... 

Bu duyguyu asla bilemezsiniz. Rutin bir fiziksel birliktelik dediğim şeyler artık karşıma çıkar çıkmaz elim ayağım birbirine dolaşıyor. Tüm hayatım artık değişiyor, tıpkı doktorların size "6 aylık ömrün kaldı" demesi gibi bir şey... Doktorum bana son 100 orgazm hakkım kaldığını söylediğinde, ciddi ciddi benimle dalga geçtiğini düşündüm. İnsanın kaç orgazm hakkı kaldığını nasıl ölçebilirlerdi? 

Onlarca uzmana göründüm. Bende bulunan rahatsızlığın adı "Korpora Kavernosanın İdyopatik Fibröz Dejenerasyonu" imiş... Ne isim ama, değil mi? Basitçe anlatmak gerekirse; herkesin penisinde bir tür hazne var ve erekte olunduğunda bu hazne kan ile doluyor. Benim durumumda, erekte olduğum zaman ortaya bir otoimmun reaksiyon çıkıyor ve her seferinde penisimdeki haznede bir skar (yara) dokusu oluşuyor. Yani zamanla haznenin her tarafı bu skar dokuları ile dolacak ve bir daha asla erekte olamayacağım... Doktorlar 100 diyor... Hayalarım bu durumdan etkilenmeyecek ama ne işe yaracaklar ki... Geçmişte birlikte olduğum bazı kadınlar, bu durumu onlara yaptığım kötülükler yüzünden karma'nın beni cezalandırması olarak yorumladı ve ben de bu fikre yavaş yavaş inanmaya başlıyorum.

Her tür terapi ve meditasyonu denedim, elimden gelen her şeyi yaptım ama hiçbir şey penisimi kurtarmama yardım etmiyor. Acı ve keder doluyum anlayacağınız... Kaderimi kabul ediyorum tamam ama ortada mücadele edemeyeceğim bir şey olduğu için kendimi çok güçsüz hissediyorum. Benim için mastürbasyon tedavülden kalkmış durumda, öyle bir şey yok yani... Kadınlar konusunda çok seçici olmalıymışım gibi hissediyorum, ne de olsa son 100 hakkım... Sanki birden Victoria Secret mankenleriyle sevişmeye başlayacakmışım gibi... Kendimi kandırıyorum sanırım. Son zamanlardan seks sözcüğünden korkar hale geldim. Bana bu teşhis konulduktan sonra bir kadınla birlikte olmuştum... İkinci postayı istemişti ama bunu duyar duymaz beynime sanki kan sıçradı. Sırtımdan soğuk terler akmaya başladı ve kendimi ne yapacağımı bilemez bir halde buldum. O günden beri seksten uzak duruyorum fakat rahatsız edici boyutlara varan seks içerikli rüyalardan kurtulamadım. En büyük endişem geriye kalan 99 hakkımdan bir tanesini uyku esnasında harcamak...

Bu yazıyı sizlerle diyalog kurmak ve kendimi anlatmak için yazıyorum. Bu tarz bir durumla karşılaşanınız oldu mu? Seks yaşamınıza nasıl veda ettiniz? Seks jübilenizde özel bir şeyler planlamış mıydınız? Bana verebileceğiniz her tür tavsiye ve öneri inanın çok işime yarayacak. Sevgiler."

Kaynak: http://www.brobible.com/life/article/guy...

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ali-altinel

Türkiye'ye yerleşsin. Kesin çözüm. Adam 100'den sonra nolacak derdine düşmüş. Gel abi Türkiye'ye. gel sen...

mustafa-birol

kıymete biner şimdi adam. kızlar arkasında koşar aq (hele ki sonlarda)

tarikhantd

bencede bu adamın amacı kendini dünyaya tanıtıp en ünlü kadınlarla yatmak.

zaferafkan18

Türk erkeği hayatın boyunca 100 kadını yatakta göremiyor lükse bak

wrestler

Eyvah amk korktugum başımıza geldi böle bi hastalık olabilicegini bi aralar düşünmüştüm beyler sadece düşünmüştüm ölesine amma velakin gerçekmiş ya la

aritamus

Allah'ın sopası yok.Karması var ahahah

Başlıklar

Cinsellikkadınlarorgazm
Görüş Bildir