İzmir-İstanbul-Manisa Karayolu Kapandı
İZMİR'e beklenen kar sabaha karşı geldi. Kentin çevresindeki dağlar beyaza bürünürken İzmir-İstanbul karayolunun İzmir-Manisa arasındaki Sabuncubeli mevkii kar nedeniyle kayıp devrilen TIR'lar nedeniyle kapandı.İzmir'de hava sıcaklığı gece sıfıra kadar düşerken sabaha karşı kentin yüksek kesimlerinde kar yağışı başladı. İzmir'in çevresindeki dağlar beyaza bürünürken şehir merkezine ise kar yağmadı. Karayolları ekipleriyle trafik ekipleri sabah erken saatlerden itibaren Manisa çıkışındaki Sabuncubeli ile Turgutlu yönündeki Belkahve geçitlerinde önlem aldı. Ancak her zaman olduğu gibi yine tır kazaları önlenemedi. Bornova-Manisa arasındaki virajlı ve eğimli Sabuncubeli'nde iki tır kar nedeniyle kayarak devrildi. Bu nedenle İzmir'in İstanbul'a ulaşımını Manisa üzerinden sağlayan Sabuncubeli yolu trafiğe kapandı. Araçlar Bornova çıkışında durdurulup Belkahve-Turgutlu üzerinden Manisa'ya yönlendirildi. Ekiplerin yolu açma çalışmaları devam ediyor.
‘İç Güvenlik Paketi Meclis Kapanmadan Yasalaşacak’
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, İç Güvenlik Paketi'nin Meclis kapanmadan önce yasalaşacağını söyledi.Adalet Bakanı Bozdağ, 'İç Güvenlik Paketi' görüşmelerinin ertelenmesine ilişkin soru üzerine, 'Şu anda Grup Başkanvekili arkadaşlarımız ile görüşme yapmış değilim, ertelenme sebebini bilmiyorum ama İç Güvenlik Paketi'nin Meclis kapanmadan önce yasalaşacağını biliyorum' diye konuştu.Meclis'te gazetecilerin sorularını yanıtlayan Bozdağ, 'İç Güvenlik Paketi değişime uğrayabilir mi?' sorusuna ise 'Benim İç Güvenlik Paketi'nin detayları üzerinde bir değerlendirme yapmam doğru olmaz. İçişleri Bakanımız yasayı takip ediyor. Benim bildiğim, yasada bir değişiklik yok. Komisyondan geçtiği gibi yasalaşacak. Yeni bir gelişme varsa ondan da haberim yok' yanıtını verdi.AYM ve Yargıtay başkanlık seçimleriBozdağ, Anayasa Mahkemesi Başkanlığı seçim sonucunun hayırlı olmasını diledi.Anayasa Mahkemesi Başkanlığına seçilen Zühtü Arslan'ı tebrik eden Bozdağ, 'Anayasa Mahkemesi'nin başında, anayasa hukuku profesörü bir hocamız görev yapacaktır. Zühtü Arslan Bey geçmişi itibariyle çok başarılı bir bilim adamı. Anayasa Mahkemesi tecrübesi de var. Ülkemiz için hukukumuz için faydalı hizmetler yapacağına yürekten inanıyorum' dedi.Bekir Bozdağ, Haşim Kılıç'ın kendisini en çok 'darbeci' eleştirisinin üzdüğünü açıklamasına ilişkin soru üzerine, 'Sayın Kılıç'ın kendi şahsi değerlendirmeleri hakkında 'niye böyle dedi?' demek benim işim değil. O kendi açısından olayı nasıl değerlendiriyorsa öyle ifade ediyor' diye konuştu.Bozdağ, Kılıç'ın bugün itibariyle görevden ayrıldığını açıklamasına ilişkin şunları söyledi:'(Aynı çatı altında iki başkan olmaz) ifadesini kullandı. Bu açıdan baktığınızda yeni seçilmiş bir başkan var. Bu açıdan kendisi emekliliğini isteyerek görevden ayrılmayı tercih etti. Bu tamamiyle kendi takdirinde olan bir konu. Yoksa yasal açıdan bir mani yok. Ayın 13'üne kadar görevine devam edebilirdi.Nitekim Cumhurbaşkanlığı seçimi yapıldığında 10 Ağustos'ta, seçim sonuçları kesin ilan edildikten sonra da seçilmiş Cumhurbaşkanı, Başbakanlık vazifesini sürdürmüştü. O zamanki Sayın Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül Beyefendi de Cumhurbaşkanlığı görevine devam etmişti. Yani görevi bırakması tamamiyle kendi takdirinde olan bir husustur. Anayasal ve yasal bir engel yoktur. Kendi tercihidir, saygı duymak lazım.'Bozdağ, 'Zühtü Arslan ile Haşim Kılıç'la çalıştığınızdan daha rahat bir şekilde çalışabileceğinize inanıyor musunuz?' sorusuna şu yanıtı verdi:'Biz Haşim Kılıç Beyefendi ile de iyi çalıştık. Belki bir yıl içerisinde bir takım şeyler oldu ama baktığınızda Haşim Kılıç'la da iyi çalıştık. Bugüne kadar verdiği kararlar ortada. Bizim eleştirdiğimiz pek çok karar oldu. Bizim eleştirilerimiz de ortadadır. Ama bir insanı değerlendirirken sadece eleştirilen konularla ilgili değil, takdir edilen konularla beraber değerlendirmekte fayda var. Haşim Kılıç da Başkanlık, Başkanvekilliği ve üyelik yaptığı süre içerisinde ki toplam 25 yıl yapıyor, pek çok önemli kararlara imza atmıştır. Bizim beğenmediğimiz kararlar var, takdir ettiğimiz kararlar var. Beğenmediğimiz kararların sayısı daha az.'Yargıtay Başkanlığına seçilen İsmail Rüştü Cirit'i de tebrik eden Bozdağ, 'Görev süresi içinde Yargıtay'a, hukuk sistemimize hizmet edeceğine, faydalı olacağına yürekten inanıyorum' dedi.Kubilay Çelik, AA
'Hamile Kadına Bıçaklı Saldırı' Senaryo Çıktı
Eski eşinden hamile kalan kadının bu bebekten kurtulmak için sahte bir saldırı planlayıp sevgilisine kendini bıçaklattığı öne sürüldü. Şimdi kendisini bıçaklatan genç kadının da, karnındaki bebeğin de yaşamı tehlikede.1.5 aylık hamile Zeynep Yıldız'ın Beyoğlu'nda geçen hafta yol ortasında bıçaklı saldırıya uğramasının ardında akıllara durgunluk veren bir plan çıktı. Saldırının kadının planladığı bir senaryo olduğu, eski eşinden hamile kalan Zeynep Yıldız'ın (22) karnındaki bebekten kurtulmak için sahte bir saldırı planlayıp sevgilisini de bu senaryoda oynattığı iddia edildi.‘TİNERCİ BIÇAKLADI’ DEDİBeyoğlu'nda cuma günü bıçaklı saldırıya uğrayan Zeynep Yıldız, ifadesinde saldırganın kendisinden sigara isteyen bir bağımlı olduğunu söyledi. Ancak Yıldız’ın, ifadesinin devamında ve tekrarında çelişkiler yaşaması üzerine, polis daha ayrıntılı bir çalışma başlattı.Saldırının yaşandığı nokta ve çevresindeki güvenlik kameralarının tamamını inceleyen polis, kayıtlarda Zeynep Yıldız'ın saldırıdan önce bir kişiyle birlikte yürüdüğünü fark etti. Söz konusu kişinin kimliği belirlendi ve kadının birlikte yürüdüğü kişinin Hamza Tarhan (25) olduğu tespit edildi. Saldırıyla ilgili olarak gözaltına alınan Hamza Tarhan, polisleri bile şaşırtan gerçeği itiraf etti ve saldırının kadının planladığı bir senaryo olduğunu söyledi.SEVGİLİDEN ŞOK İFADE: KARNIMA BIÇAKLA VUR DEDİHamza Tarhan akıllara durgunluk veren senaryoyu şöyle anlattı:“Zeynep benim eski sevgilim. Yaklaşık 4 ay aynı evde yaşadık. Bazı sorunlar nedeniyle ayrıldık. Muğla'ya eski eşinin yanına gitti. İstanbul'a geldiğinde bir süre yine görüştük. Olaydan bir gün önce beni aradı. Buluşma teklifinde bulundu ve bir gün sonra buluştuk. Eski eşinden hamile kaldığını söyledi ve bu bebeği yok edip evlenme teklifinde bulundu. Ben de onu çok sevdiğimden teklifini kabul ettim. Nasıl olacak diye sorduğumda ise ‘Bıçakla karnıma vur’ dedi. Ben kabul etmedim. Cerrahi yöntemlerle halledelim dedim. Kabul etmedi. Beni de razı etti. Seyyar satıcıdan aldığımız küçük bıçakla olayın yaşandığı yere geldik. Bana ısrarla yapmamı söyledi. Yapmak istemedim. Birkaç defa denedim ama yapamadım. Onun zorlamasıyla ve bana bağırıp vücudunu bıçağa yaklaştırmasıyla elimde bulunan bıçağın ucu karnına girdi. Sonra bana sen git dedi. Ben de bıçağı alıp gittim. Bıçağı daha sonra bir sokakta çöpe attım…”ONUN DA, KARNINDAKİ BEBEĞİN DE YAŞAMI TEHLİKEDEHamza Tarhan ifadesinin ardından adliyeye sevk edildi. Olaydan sonra hastaneye kaldırılan Zeynep Yıldız'ın hayati tehlikesinin sürdüğü karnındaki bebeğin kaybedilme ihtimalinin de yüksek olduğu öğrenildi.Zeki GÜNAL / DHA
Bursaspor'a Şok! Tribün Kapama Cezası Geliyor
Spor Toto Süper Lig 'de aldığı iyi sonuçlarla keyifli günler geçiren Bursaspor 'a TFF 'den kötü haber geldi...Evinde Gençlerbirliği'ni son dakikada gelen gollerle mağlup eden Bursaspor taraftarlarının çirkin ve kötü tezahurat eylemlerinden dolayı TFF Hukuk Müşavirliği tarafından PFDK 'ya sevk edildi.Bursaspor bu ihlalle aynı sezon içinde 5. ihlalin olmasından dolayı Çaykur Rizespor karşılaşmasında iki önemli tribününe seyirci alamayacak.Bursaspor'a 5. ihlal nedeniyle tribün kapama ve para cezası gelecek.SPORX
BTK'dan Çalıntı Telefon Uyarısı
BTK, vatandaşlara, cep telefonlarının çalınması durumunda, ilk olarak 0 312 294 94 94 numaralı telefondan BTK'nın Bilgi ve İhbar Merkezinin aranması çağrısında bulundu. Ancak bu numarayı aramadan önce IMEI numaranızı mutlaka bilmeniz gerektiğini de unutmayın!Hürriyet'ten Zeynep Gürcanlı'nın haberine göre; BTK yetkilileri cep telefonları hırsızlar tarafından çalınan veya cep telefonlarını kaybeden vatandaşların yapması gerekenleri şöyle sıraladı:BU NUMARAYI HEMEN ARAYINRızası dışında cep telefonu elinden çıkan vatandaşların cep telefonlarını iletişime kapattırabilmesi için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu bünyesinde kurulmuş 7 gün 24 saat hizmet veren 0312 294 94 94 numaralı telefondan Bilgi ve İhbar Merkezini araması gerekiyor.Merkeze IMEI numaranızı, kimlik bilgilerinizi ve telefonunuzu en son kullandığınız zamanı bildirmeniz halinde verdiğiniz bilgilerin doğrulanması durumunda telefonunuz siyah listeye alınıyor. Böylece iletişime kapattırılan cihazın bir başkasına ait SİM kart takılarak kullanılması engelleniyor.Bilgi ve İhbar Merkezine ihbar edilen telefonlara kapatılma öncesinde cihazın çalıntı olduğu ve cihazın en yakın kolluk kuvvetine teslim edilmesi yönünde yasal uyarı SMS’i gönderiliyor. IMEI NUMARANIZI UNUTMAYINBu ihbarı hızlı bir biçimde yapabilmek için telefonunuzun IMEI numarasını bilmemiz gerekli. O nedenle kullandığımız telefona ait IMEI bilgisini ihtiyaç olduğunda ulaşabileceğimiz bir yere not etmeniz tavsiye ediliyor.GSM OPERATÖRÜNÜZÜ ARAYINCihazın üzerindeki kendi SİM kartınızın kullanılmasını engellemek için ise GSM operatörünüzü arayarak hattınızı da kapattırmanız gerekiyor.YARGIYA BAŞVURUN Hırsızlık, gasp ve kapkaç gibi durumlar söz konusu ise savcılıklara ya da ikametgahınızın veya olayın gerçekleştiği ilçe emniyet müdürlüğüne veya olayın gerçekleştiği ilçe emniyet müdürlüğüne başvurularak şikayetçi olunması, faillerin kovuşturulması açısından  önemli.TELEFON BULUNUNCA YAPMANIZ GEREKENCihazı tekrar kendisine iletilen veya bulunan kişilerin telefonunu hangi yolla kapattırdı ise aynı yolla tekrar iletişime açtırması gerekiyor. Yani telefon ile ihbarda bulunulduysa yine Bilgi İhbar Merkezinin aranması, savcılık talimatı ile ihbarda bulunulduysa cihaz bulununca yine savcılığa başvurulması gerekiyor. 35 BİN KAYIP İHBARIBTK’nın Bilgi ve İhbar Merkezi’nen 2014 yılında 35 Bin ihbarda bulunuldu. Kayıp,çalıntı cihazlarla ilgili 2014 yılında BTK’nın Bilgi ve İhbar Merkezi üzerinden 35.171 ihbar yapıldı. Bu ihbarların yüzde 80’inde verilen bilgiler doğrulanarak cihazlar iletişime kapatıldı. Kapatılan cihazların yüzde 20’si, cihazın bulunması nedeniyle tekrar iletişime açtırıldı.
‘İç Güvenlik Paketi Çıkacaktır, Çıkacaktır, Çıkacaktır...’
Partisinin grup toplantısında konuşan Başbakan Ahmet Davutoğlu, 'hiç kimse bu bir haftalık ertelemeyi iç güvenlik reformu paketinden herhangi bir şekilde vazgeçildiği gibi intibaya kapılmasın. İç güvenlik reformu paketi çıkacaktır, çıkacaktır, çıkacaktır' dedi.Kürsüden CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na çağrıda bulunan Davutoğlu 'Bir hafta önce yapılan CHP grup toplantısında Kılıçdaroğlu Türkiye'de otoriter bir yaklaşım olduğunu ve polis devleti kurulacağını iddia ederek halkı direnmeye çağırdı. Madem demokratik bir partisin halkı sandığa çağırsana be adam sandığa çağır sandığa' dedi.Davutoğlu'nun konuşmasında satırbaşları:AK Parti'nin siyasi serencamı Sakarya türküsüdür. istanbul'da muhteşem bir kongre yaptık. Böyle bir kongre hiçbir partiye nasip olmaz. AK Parti anlaşılmadan ortadoğu anlaşılamaz, Kafkaslar anlaşılamaz. AK Parti anlaşılmadan dünya siyaseti anlaşılamaz. Cumhurbaşkanımızdan aldığımız her emaneti güçlendirerek taşımakta kararlıyız.'İNADINA BARIŞ, İNADINA DEMOKRASİ'Çözüm süreci birbirine düşürülmek istenen kardeşlerin yeniden buluşma hareketidir. Ulusalcılar içeride ve dışarıda etnik milliyetçiliği körüklediler. Çözüm sürecinde ileriki günlerde çok daha güzel gelişmelere şahitlik edeceksiniz. Çözüm sürecini durdurmak isteyenler her yolu denediler. Ulusalcılar karşılıklı etnik ve mezhebi çatışmayı körükledi. Biz ise inadına çözüm inadına barış inadına demokrasi dedik ve demeye devam edeceğiz.'ÇOK SAĞLAM ADIMLAR ATILDI'Türk Kürt kardeştir ayrım yapan kalleştir. Anadolu'nun şiarı olmuş bu söz AK Parti grubuna da yansıyor. Biz onurlu vatandaşlardan oluşmuş tarağın dişleri gibi birbiriyle eşit ve kardeş topluluk olarak görüyoruz. Sünni ve Alevi tahriği yapanlara ve siyasi provokasyon yapanlara çağrıda bulunuyorum. Milleti bölen ve parçalayan yaklaşımlarla siyaset yapılamaz. Alevi vatandaşlarımızla çalıştaylarla beraber olduk. Alevi vatandaşlarımızın sorunlarıyla yakından ilgilenildi. Çok sağlam adımlar atıldı. Biz kimsenin inancı düşüncesi örfü mezhebi etnik yapısı dolayısıyla ayrıştırılmadığı yepyeni bir Türkiye'ye doğru yürüyoruz. Bu yeni Türkiye kardeşliğin eşit vatandaşlığın ve özgürlüğün Türkiyesi olacak.'ÇAĞIRSANA BE ADAM'Üç muhalefet ve arkalarındaki gerçek muhalefet olan Pensilvanya'nın amacı ülkeyi kaosa çekmektir. İç güvenlik paketinde tek bir fıkra bile Avrupa birliği standartlarına aykırı değildir. Dertleri özgürlük değil. İktidara gelmenin tek umudu olarak kaos ve krizi görüyorlar. Bir hafta önce yapılan CHP grup toplantısında Kılıçdaroğlu Türkiye'de otoriter bir yaklaşım olduğunu ve polis devleti kurulacağını iddia ederek halkı direnmeye çağırdı. Madem demokratik bir partisin halkı sandığa çağırsana be adam sandığa çağır sandığa.'HESABINI SORARIZ ARKADAŞ'Molotof kokteyli alıp da sokağa çıkacak olanların önüne geçersen sen siyasetçi olmaktan çıkarsın provokatör olursun provokatör. Kadıköy'de toplandılar gösteri yaptılar hiçbir çatışma olmadı. Barışçıl gösteri herkesin hakkıdır. Ama insanları direnmeye çağırırsan bu direnme talimatını Pensilvanya'dan alırsan biz hesabını sorarız arkadaş.'CHP'LİLERE SESLENİYORUM: PARTİNİZE SAHİP ÇIKIN'New York Times'da yayınlanan makalede gayri müslim haklarının gaspedildiği iddia ediliyor. Çünkü 24 Nisan yaklaşıyor. Washington'da lobiler hareketli. Ermeni lobisi yahudi lobisi hareketli. Tam böyle kritik bir evreye girilmişken NYT'de bu makaleyle bir işaret fişeği veriliyor. Lobilere harekete geçin diyorlar. Türkiye içine de Kılıçdaroğlu'na mesaj gönderiyorlar. Aynı üslupda bu mecliste konuşuyor. Kılıçdaroğlu bu sana yakışmaz bir kere de kendin gibi ol. CHP'lilere sesleniyorum partinize sahip çıkın. Bu dışardan yönlendirilen lidere karşı sesinizi yükseltin. Gerçek cumhuriyetçilik TBMM'de halkla milletle konuşmaktır. Philedelphia ile paralel konuşmak değil. Paralel makale paralel grup konuşması yapılıyor. Mübarek olsunlar bu paralelleri. Onlar paralel gitmeye devam etsinler biz sıratı müstakimdeyiz bir milim de sapmayız.'BİZ BU TEZGAHLARI BOZARIZ'Paralel yapının mensupları otoriteye teslim olmak gerektiğini söylediler. Başörtüsü teferruattır diyerek ikna odalarıın mucidi hanımefendi ile aynı tonda konuştular. Paralel çete fetva ederek ikna etmeye çalıştı. Aynı paralellik sürüyor ha. En kritik günlerde halk iradesiyle iş başına gelmiş hükümete karşı içerde ve dışarda tezgah kuruyorlar. Biz bu tezgahları bozarız arkadaş. Kim ne tezgah kurarsa kursun biz bu ülkeyi suhuletle 7 Haziran seçimlerine götüreceğiz.'SİZ 12 EYLÜL'ÜN TAKİPÇİLERİSİNİZ'MHP de aynı dili benimsiyor. Niye bu teröristlere fırsat veriyorsunuz diyordu biz tedbirler aldık. Kamu düzenini de her gün tahkim ediyoruz. Bu yasayı hazırlıyoruz. Aynı Bahçeli bu yasayı kendisinin de talep ettiği bu yasayı polis devleti olmakla suçluyor. 12 Eylül döneminde sizin öncüleriniz biz hapisteyiz düşüncelerimiz iktidarda diyordu. Siz 12 Eylül'ün takipçilerisiniz polis devletine de engel olan parti AK Parti'dir.'İÇ GÜVENLİK REFORMU PAKETİ ÇIKACAKTIR'HDP sanki 6-7 Ekim'de doğuyu karartanlar onlar değilmiş molotofla yakılan dükkanlar Yasin Börü ve arkadaşları onların tahrik ettikleri tarafından öldürülmemiş gibi konuşuyor. Biz tedbirimizi alırız. Hiç kimse bu bir haftalık ertelemeyi içgüvenlik reformu paketinden herhangi bir şekilde vazgeçildiği gibi intibaya kapılmasın. İç güvenlik reformu paketi çıkacaktır, çıkacaktır, çıkacaktır. Bu bir hafta partilere düşünme teneffüsü sağlıyoruz. Kılıçdaroğlu Pensilvanya ile yürüttüğü paralel çalışmaları düşünsün. Halkın önüne nasıl çıkacak tefekkür etsin. Tefekkür kelimesinin anlamını biliyor mu ondan da şüpheliyim. Sözlüğe baksın öğrensin.'YENİ SEÇİLEN BAŞKANLARI TEBRİK ETTİM'Bugün yüksek yargıda iki önemli değişiklik oldu. Buraya gelmeden önce her iki saygın yargıcımızı telefonla tebrik ettim başarılar diledim. Anayasa Mahkemesi ülkede anayasal ilkelerin teminatıdır. Sadece bu misyonlar AYM'ye duyduğumuz güveni bireysel başvuru hakkı ile gösterdik. Eğer AYM'den şüphe ediyor olsaydık bireysel başvuru hakkını getirmezdik. Şimdi diğer partiler AYM ve yargı bağımsızlığından konuşan partiler 2010 referandumuna hayır dediler. Biz ise yargıya güvenimizi her zaman gösterdik. Ama hiçbir örgütlü yapı şu veya bu ideoloji şu veya bu paralel yapı yargıya nüfuz ederek yargıyı tekeline alamaz. Böyle bir yargı demek ülkede yürütme ve yasamanın bitmesi demektir. HSYK seçimlerini neredeyse bir varoluş mücadelesine döndüren bu yapılar yargı bağımsızlığına en büyük tehdittir. Ama bu iki seçimde vakar içinde yargı mensuplarının olgunluğuna yakışır yeni başkanlar seçildi. Kim seçilse hepsi makbuldü. Bu arkadaşlarımızı bir kez daha tebrik ediyorum. Hükümet olarak yargının gerçek bağımsızlığını ve tarafsızlığını ahenk içinde çalışmayı benimsediğimizi bir kez daha söylüyorum.DOLARIN YÜKSELİŞİKimse son dönemde kurdaki hareketlilik nedeniyle Türkiye’de bir ekonomik kriz beklemesin. Tüm dünyada ABD dolarının değer kazanması nedeniyle benzer durumlar yaşanıyor. Tüm dünya Türkiye ekonomisinin gücünü takdir ediyor.“BARBARCA ‘DIŞARI’ DİYE BAĞIRAN ZİHNİYET…”Benim babam da DP’li olduğu için 28 Mayıs sabahı alıp götürülmüştü. Biz oradaydık şimdi buradayız. Siz neredesiniz. Yargı mensuplarına brifing verildiğinde bugün yargı bağımsızlığından bahsedenler neredesiniz. Halk oyuyla seçilmiş bir hanımefendi Meclis’e geldiğinde tam bir barbarca tutumla ‘dışarı’ diye bağıran zihniyet neredeydiniz. Şimdi başı açık ya da kapalı hanımlar Meclis’e girebiliyor. İşte nezaket bu, işte zarafet bu, işte Meclis’e saygı bu. Şimdi bir anda hepsi parlamenter demokrasiyi savunuyorlar.“ONLAR BİZİM HEP ARKAMIZDA OLACAKLAR”Millet iradesi ne derse Türkiye’de sivil bir anayasa çerçevesinde başkanlık sistemi de dahil millet iradesinin gerektirdiği her şeyi yaparız uygularız. Bizim güç kaynağımız millettir. Sayın Bahçeli nefesimiz ensenizde diyor. Doğru bundan rahatsız olmadık. Ben şunu anladım biz nereye gidersek Sayın Bahçeli de oraya gidecek. Sayın Bahçeli bir gerçeği daha işaret ediyor. Onlar hep bizim arkamızda olacaklar. Biz koşarsak yetişemezler ama yürüdüğümüzde arkamızda olacaklar. Öne geçmeye ümitleri yok.Ajanslar
Reklam
Odeabank, Beşiktaş'a Sponsor Oldu
Beşiktaş Kulübü ile Odeabank arasında kadın basketbol takımı için forma önü sponsorluğu anlaşması imzalandı.Beşiktaş İntegral Arena'da gerçekleştirilen törene Beşiktaş Kulübü  Başkanı Fikret Orman, Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Özköse,  Odeabank Yönetim Kurulu Üyesi Ayşe Korkmaz ve Genel Müdür Yardımcısı Cem  Muratoğlu ile siyah-beyazlı takımın oyuncuları katıldı. Törende konuşan Orman, camia olarak bankacılık sektörünün yenilikçi  oyuncusu Odeabank ile işbirliğine gitmekten dolayı mutlu olduklarını söyledi. Orman, Odeabank'ın kadın basketbol takımının saha içi ve dışında hızla  büyümesine katkı sağlayacağını belirterek, bu işbirliğinin artarak devam etmesini  umduğunu dile getirdi. Yeni sponsorlarıyla uzun zamandır görüştüklerine dikkati çeken Orman,  'İletişim ve dayanıklı tüketim konusunda sponsorluklarımız var. Bankacılık  sektöründe de bir ortaklık arıyorduk. Bizde sponsorluk anlaşmaları imza attığımız  gün başlar. Sponsorlarımızın memnuniyetlerine çok dikkat ediyoruz. Bu 'kazan  kazan' ilkesine dayanan bir anlaşmadır' diye konuştu. Odeabank'ın Galatasaray'ın da sponsoru olduğunun hatırlatılması  üzerine Orman, 'Odeabank'ın büyük bir camiayla yaptığı işbirliği var. Orada isim  sponsoru olan Odeabank, bizde forma göğüs sponsoru. Bununla alakalı başvurumuzu  Basketbol Federasyonuna yaptık. Herhangi bir sıkıntı yok. Bu haftaki maça  Odeabank yazılı formalarla çıkacağız' ifadelerini kullandı. Kendisinin ve yönetim kurulundaki arkadaşlarının sponsorluk konusunda  fark yarattığını savunan Orman, bütün adımları stratejik ve planlı bir şekilde  attıklarını sözlerine ekledi. Anlaşma 1,5 yıllık Beşiktaş Kulübü Basketboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Özköse  ise 1,5 yıllık bir anlaşma gerçekleştirdiklerini ve Odeabank'ın toplam 250 bin  dolar ödeyeceğini ifade etti. Özköse, işbirliğinin iki taraf için de başarılı  olacağını ve uzun yıllar süreceğini vurguladı. Odeabank Yönetim Kurulu Üyesi Ayşe Korkmaz da Beşiktaş'ın gücüne güç  katmaya geldiklerini dile getirdi. Odeabank Genel Müdür Yardımcısı Cem Muratoğlu ise dinamik yapılarına  uygun bir paydaş edindiklerini ifade etti. Kadın basketbol takımlarına destek  vermenin kendilerini gururlandırdığını kaydeden Muratoğlu, 'İşbirliğinin  sonuçlarını yakında göreceğiz. Bu anlaşmanın aldığımız en doğru kararlardan biri  olduğuna inanıyoruz' diye konuştu. İmza töreninin ardından Fikret Orman, Ayşe Korkmaz'a kadın basketbol  takımını oyuncularının imzaladığı formayı hediye etti. Skorer
Esad BBC'ye Konuştu: 'IŞİD Karşıtı Koalisyona Katılmayız'
Suriye lideri Beşar Esad, Irak Şam İslam Devleti'ne (IŞİD) karşı oluşturulan uluslararası koalisyona katılmayacaklarını söyledi.Şam'da BBC'nin sorularını yanıtlayan Esad, 'Terörizmi destekleyen ülkelerle aynı ittifak içinde yer alamayız' dedi.Suriye yönetimi, cihatçı militanları ve siyasi muhalefeti 'terörist' olarak niteliyor.Esad mülkatta, IŞİD konusunda diğer ülkelerle işbirliği yapmaya karşı olmadıklarını ancak Amerikalı yetkililerle görüşmeyeceğini belirtti.Beşar Esad, 'Çünkü onlar, kuklaları olmayan hiç kimseyle konuşmazlar. Şimdi bizim egemenliğimizde olduğu gibi uluslararası hukuku çiğnerler. Yani onlar bizle konuşmuyor, biz de onlarla konuşmuyoruz.'
Reklam
A.Madrid'in Türkiye Planı
Milli futbolcu Arda Turan 'ın 4 sezondur formasını giydiği İspanya'nın Atletico Madrid kulübü, başlattığı ekonomik atılımlar kapsamında Türkiye 'ye de önemli bir yer ayırdı.Atletico Madrid'in en büyük hissedarı ve Yönetim Kurulu Başkanı Miguel Angel Gil Marin , kulübün resmi internet sitesinde yer alan açıklamasında, 2015'te Türkiye, Hindistan, Çin ve ABD'de toplam 8 spor akademisi açmak için anlaşmaya varmak üzere olduklarını belirterek, '4 ülkede açılacak spor akademileriyle yaklaşık 5 bin çocuğa kurs verilecek. Meksika ve İspanya'daki diğer spor akademileriyle beraber bir marka haline dönüşecek ve büyük bir aile olacağız' değerlendirmesinde bulundu.Teknik direktörlüğe, Diego Simeone'yi getirdikleri 2011 yılından bu yana her alanda büyük gelişme kaydettiklerine vurgu yapan Gil Marin, 'Atletico Madrid, son 10 yılın en iyi dönemi yaşıyor. 10 final oynadık. 7 kupa kazandık. 75 bin kulüp üyemiz var. 45 bin kombine bilet sattık. 900 taraftar derneğine sahibiz ve sosyal paylaşım sitelerinde dünyada 12 milyondan fazla izleyicimiz var. Gelirlerimizi 75 milyon avrodan 150 milyon euroya çıkardık. 3 yıl içinde de kulübün gelirlerini ikiye katlamayı hedefliyoruz' ifadelerini kullandı.Gil Marin, Wanda Grubu'nun sahibi Çinli işadamı Wang Jianlin'in de kulübün hissedarı olmasıyla güçlerinin arttığını dile getirerek, Çin'deki alışveriş merkezlerinde Atletico Madrid'e ait 200 satış noktası kurulacağı bilgisini paylaştı.Atletico Madrid'in 'UEFA Şampiyonlar Ligi'nde her yıl son 16'ya kalan bir takım olma alışkanlığını elde etmek zorunda olduğunu' savunan Gil Marin, ayrıca 2 yıl sonra tamamlaması öngörülen yeni stadın da gelecek projelerinde önemli bir yer tuttuğunu kaydetti.THY ile sponsorluk anlaşması iddiasıBu arada sponsorluk anlaşmaları kapsamında Azerbaycan'da bulunan Gil Marin'in, daha sonra Türkiye'ye geçeceği öğrenildi.Son 2 sezondur forma reklamı için Azerbaycan devleti ile anlaşmalar yapan Atletico Madrid'in, gelecek sezon için görüşmelerini sürdürdüğü, İspanyol kulübünün yeni forma sponsoru adaylarından birinin de Türk Hava Yolları olduğu iddia edildi.Sporx
İngiltere'de HSBC İddialarına Soruşturma
İngiliz Parlamentosu Kamu Hesapları Komisyonu'nun, ülkenin önde gelen bankalarından HSBC'ye yönelik iddialarla ilgili soruşturma başlatacağı bildirildi.İngiliz yayın kuruluşu BBC’nin haberine göre, Komisyon Başkanı ve muhalefetteki İşçi Partisi Milletvekili Margaret Hodge, merkezi İngiltere'de bulunan HSBC’nin, İsviçre’de toplam hacmi 100 milyar doları aşan binlerce hesap üzerinden müşterilerinin vergi kaçırmasına yardımcı olduğu iddialarının ardından komisyonun konuyu incelemek üzere acilen soruşturma başlatacağını duyurdu.Hodge, “Bugün şok edici bir şekilde açığa çıkanlar HSBC’nin gizlice küresel endüstrinin bir varlıklı elit kesimine hizmet ettiğini göstermektedir. Komisyon olarak acil soruşturma başlatarak HSBC’nin kanıt sunmasını talep edeceğiz' dedi.Öte yandan, söz konusu iddialara ilişkin dönemin İngiltere Ticaret ve Yatırım Bakanı Lord Green’in adı sıklıkla gündeme geliyor. Green’in yaşananlarla ilgili bilgisinin olup olmadığı İngiliz basını tarafından sorgulanıyor.Hodge, daha önce, HSBC'ye yönelik iddialarla ilgili, dönemin Ticaret ve Yatırım Bakanı Green hakkında, 'Ya bilmiyordu ve direksiyon başında uykuya daldı ya da biliyordu ve bundan dolayı şüpheli vergi uygulamalarına dahil oldu” ifadesini kullanmıştı.Hodge, “Her iki şekilde de sorumlu kişi oydu ve bence cevaplandırması gereken gerçekten önemli sorular var” değerlendirmesinde bulunmuştu.AA
Reklam
A Milli Kadın Basketbol Takımının Teknik ve İdari Kadrosu Basına Tanıtıldı
2015 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası'nda mücadele edecek A Milli Kadın Basketbol Takımı'nın teknik ve idari kadrosu basınla bir araya geldi.11-28 Haziran tarihleri arasında Macaristan ve Romanya'nın ev sahipliğinde düzenlenecek 2015 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası'nda mücadele edecek A Milli Kadın Basketbol Takımı Teknik ve İdari Kadrosu basınla bir araya geldi.Abdi İpekçi Spor Salonu'nda yapılan basın toplantısına TBF Yönetim Kurulu Harun Erdenay, TBF Sportif Direktörü Barbaros Akkaş, A Milli Kadın Takım'ın yeni baş antrenörü Ekrem Memnun, A Milli Kadın Takım'ın yeni genel menajeri Arzu Özyiğit, TBF yetkilileri ve davetliler ile çok sayıda basın mensubu katıldı.Açılış konuşmasını gerçekleştiren TBF Yönetim Kurulu Üyesi Harun Erdenay, 'A Milli Kadın Takımın yeni yapılanmasında Ekrem Memnun ve Arzu Özyiğit ile birlikte yeni bir döneme başlıyoruz. Öncelikle bu dönemin herkese hayırlı olmasını dilerim. Ekrem Memnun şu an Avrupa'nın en iyi antrenörlerinden bir tanesi. Ceyhun Yıldızoğlu, döneminde büyük işlere imza attı. Ekrem Memnun, kendisini uzun yıllardır takip ettiğim, Avrupa şampiyonu olmuş bir antrenör. Arzu Özyğit de uzun yıllar milli takım kaptanlığı yapmış ve basketbol oynamış sporcu kardeşimiz. Milli takım son yıllardaki başarısını devam ettirecek. Ekrem Memnun ve Arzu Özyiğit'e başarılar diliyorum. Onlarla çalışmaktan büyük memnuniyet duyacağız' dedi.Ay Yıldızlı takımın son yıllarda büyük başarılara imza attığını beliren TBF Sportif Direktörü Barbaros Akkaş, 'Bildiğiniz gibi A Milli Kadın Basketbol Takımımız, son beş yıldır dünyada ve Avrupa'da ses getiren başarılar kazandı. Takım sporlarında ilk defa olimpiyatlara katıldı. Dünya dördüncülüğünden sonra teknik ve idari kadroda oluşan boşluklar nedeniyle bir yapı değişikliğine gittik. Basketbol tarihimizin en değerli hocalarından birisi olan ve Kadınlar Avrupa Lig'nde şampiyonluğa ulaşan Ekrem Memnun başantrenör olarak göreve geldi. Milli takımlarda uzun yıllardır görev yapan, herkesin sevdiği bir isim olan Arzu Özyiğit Milli Takım Menajeri oldu. Her ikisiyle de iki yıllık sözleşme imzaladık. Federasyonumuzun görev süresi 2016 Kasın ayında dolacağı için bu anlaşmaları 2 yıllık imzaladık. Görev süreleri boyunca Ekrem Memnun ve Arzu Özyiğit'e başarılar dilerim. İki milli takımımızın da en önemli hedefi bu yaz Olimpiyat Oyunları'na katılmak' diye konuştu.A Milli Kadın Takım'ın yeni başantrenörü Ekrem Memnun ise konuşmasında şunları söyledi:'Hayatımda yeni bir dönem başladı. İlk defa milli takımda görev alacağım. O konuda çok tecrübesizim. Ama şu ana kadar ki en önemli görevin teklif edilmesini de düşünmeden kabul ettim. Çok başarılı bir milli takım var. Bundan birkaç yıl önce bu başarılar söylenmiş olsa, 'Rüya görüyorsun' denecek başarılar. Bizim görevimiz bundan daha iyiye girmesini sağlamak ve sürdürülebilir olduğunu göstermek. Bu hedef doğrultusunda ciddi çalışmalar yapacağız. Kariyerle ilgili bir düşüncem yok. Eğer olsaydı teklifi daha çok düşünürdüm. Sadece basketbola yapılacak hizmet olarak gördüm. Yönetim Kurulu'na da beni layık gördükleri için yürekten teşekkür ediyorum.'A Milli Kadın Basketbol Takımı'nın yeni başantrenörü Ekrem Memnun'un yardımcılık görevlerini Aziz Akkaya, Özlem Piroğlu ve Mehmet Kabaran üstlenecek.'Bu görevi bana layık görev TBF Başkanı Turgay Demirel'e ve TBF Yönetim Kurulu'na teşekkür ederim' diyerek sözlerine başlayan A Milli Kadın Takım'ın yeni genel menajeri Arzu Özyiğit, '2005 yılında ev sahibi olduğumuz Avrupa Şampiyonası sonrası milli takımdan ayrılırken, takım kaptanıydım. 10 sene sonra 2015 yılında Avrupa Şampiyonası'na takım menajeri olarak gideceğim. Bu, benim için ayrıca bir mutluluk kaynağı. Jülide Sonat, Canan Erdoğan ve Ceyhun Yıldızoğlu'na kadın basketbolunu buraya taşıdıkları için teşekkür ederim. Zor bir dönem olacak ama biz iddialı insanlarız. İlk hedefimiz Avrupa Şampiyonası'nda madalya kazanmak. Ekrem Memnun benim Galatasaray'dan eski antrenörüm ve ondan çok şey öğrendim. O günlerde de milli takım antrenörü olmasını istiyordum. Onunla beraber milli takımda çalışma şansı bana kısmetmiş. Aziz Akkaya ile Beşiktaş'ta çalıştım ve onunla da şampiyonluk yaşadım. Bu ekip ile büyük başarılar kazanacağımıza eminim' açıklamasında bulundu.DHA
Imgur Pro Artık Bedava
Çevrimiçi en büyük fotoğraf platformlarından biri olan Imgur, ücretli versiyonunu kaldırdı. Kullanıcılara arşivlerinde sınırsız fotoğraf saklamak gibi birçok yeni imkan sunuldu.Reddit için içerik paylaşım hizmeti olarak tasarlanan ve ardından hızla büyüyen Imgur, ücretli versiyonu olan Imgur Pro'yu kaldırdı. Yıllık 24 dolar ücret isteyen hizmetin sunduğu özellikler tüm kullanıcılara bedava olarak sunuldu.Kullanıcılar için tek olumsuzluk, para ödeyerek kaldırılabilen reklamların da artık herkesin ekranında belirmesi olacak.Imgur Pro özelliklerini kullanmaya başlayacak üyelerin göreceği değişiklikler şu şekilde:Bedava üyelikler en fazla 225 fotoğraf saklama hakkı verirken, kullanıcılar arşivlerinde artık sınırsız fotoğraf bulundurabilecek.Kullanıcılar Imgur'un analitik araçlarına erişim şansı bulacak ve fotoğraflarına kaç kişinin baktığı gibi istatistikleri görebilecek.Pro kullanıcıları için 10 MB olan maksimum fotoğraf boyutu, bedava kullanıcılar için geçerli olan 5 MB'a indirildi. GIF formatındaki içerikler ise 200 MB boyuta ulaşabiliyor.Imgur, son bir ay içinde ücretli üyelik yaptıranlara paralarının geri ödeneceğini belirtti.Kaynak: TechCrunch
"Oyunun, Oyuncular Tarafından Belirlendiği Lig İstiyoruz"
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, sahada adalet isteyen ve oyunun, oyuncular tarafından belirlenen bir lig olmasını istediklerini söyledi.Kadın Basketbol Takımı'nın Odeabank ile yaptığı anlaşma töreninin ardından gazetecilere açıklamalarda bulunan başkan Fikret Orman, bir gazetecinin Trabzonspor Kulübü Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun hakem Bülent Yıldırım'ı telefonla aramasını sorması üzerine bu konuda fazla yorum yapmak istemediklerini söyledi.Yapılan fiilin yorumunu kendilerinin yapmasının doğru olmadığını ve buna Futbol Federasyonu yönetim kurulunun karar vermesi gerektiğini belirten Orman, 'Bu federasyonu ilgilendiren bir konu. Sayın Hacısmanoğlu’nun yaptığı hareketi bizim yorumlamamız olmaz. Tahmin ediyorum TFF bununla alakalı bir karar verecektir. Bizim çizgimiz bellidir. Biz sahada adalet isteyen, kimseye farklılıklar yapılmadan, oyunun sonucu oyuncular tarafından belirlenen bir lig istiyoruz. İbrahim bey ve federasyonun yapacağı hareket kurallar çerçevesinde ne ise odur. Başka bir şey söylemeye gerek duymuyorum.' diye konuştu.'LİDER OLMAKTAN DOLAYI MUTLUYUZ, AMA BU GÜNLÜK BİR OLAYDIR'Fikret Orman son olarak futbol takımının ligdeki durumu hakkında da görüşlerini bildirdi. Önemli olanın ligin sonunda lider olmak olduğunu da belirten Başkan Fikret Orman, 'Beşiktaş’ın 44 puanı var. Ortada bir 45 puan daha alınabilecek bir durum var. Derbi maçlarımız var. Dolayısıyla bu derenin altından daha çok sular akar. Lider olmaktan dolayı mutluyuz ama bu günlük bir olaydır. Önemli olan ligin sonunda lider olmaktır.' ifadeleriyle sözlerini tamamladı.Cihan
Reklam
Aynı Yaşta Olduklarına İnanamayacağınız 20 Futbolcu
Dünyada en ilgi çekici spor dalı olan futbolda futbolcuların yaşları da her zaman merak konusu olmuştur. Ancak bu futbolcuların aynı yaşta olduklarına inanamayacaksınız.Bu yazı 90min.com sitesi tarafından hazırlanmıştır.
Reklam
‘Çamur Ahmet Bu Sefer de Cebir Ahmet Olup Çıkmıştır’
Partisinin grup toplantısında konuşan MHP lideri Devlet Bahçeli, '2014’te 10 bin 537 dolar olan gelirin, 2015’in ilk aylarında 19 bin’e çıkması, sırrını hiç kimsenin bilmediği matematik yöntemlerinin bir sonucu olsa gerektir. Çamur Ahmet bu sefer de cebir Ahmet olup çıkmıştır. IMF’nin 2015’te kişi başı milli gelirinin 11 bin 018 dolara çıkmasını tahmin etmesi henüz çok yenidir' dedi.Bahçeli'nin açıklamalarından satır başları: Konuşmamın başında şu açık gerçeğe temas etmek isterim ki, demokrasi ve ekonomi birleşik kaplar gibidir. Demokrasinin yara aldığı demokratik kültürün yozlaştığı bir ülkede ekonominin güvencede kalması akla ve bilime aykırıdır. Toplumsal güven sarsılıyor, gelecekle ilgili beklentiler bozuluyorsa elbette ekonomi bundan olumsuz şekilde etkilenecektir. UMUT SATICILIĞINA DEVAM ETMEKTEDİR Kaygıyla izliyoruz ki Türkiye’nin ekonomik direnci sorumsuz iktidar tarafından devamlı zayıflatılmaktadır. Ancak başbakan hala hayal tacirlerine süslediği umut satıcılığına devam etmektedir. Davutoğlu geçtiğimiz hafta sonu İstanbul’da gerçekleştirilen konferansta kalıplaşmış açıklamalarına yenilerini eklemiştir. Nitekim işsizlikten kırılırken, geçen yıl türkiye’nin istihdam konusunda başarılı olduğunu ve bir milyon 500 bin üzerinde yeni istihdam oluşturulduğunu ifade etmiştir. Hükümet zihniyeti iş bulmada bu kadar başarılıysa, milyonlarca vatandaşımızın işsiz kalmasını nasıl açıklayacaktır?ELİNE KİMSE SU DÖKEMEYECEKTİRYandaşlarına iş bulmayı marifet görüyorsa hakkı vardır, bu alanda eline kimse su dökemeyecektir. Eşe dosta akrabaya ballı ve bol kazançlı iş kapılarını açmayla övünüyorsa, bu konuda ustalık belgesi alacak seviyelere gelmiştir. Ancak hiçbir torpili hatırlı tanıdığı olmayan, arkası bulunmayan masum insanlarımız işsizlik zulmüyle mücadele etmektedir. Sınav yolsuzluğu yapan çeteler kardeşlerimizin hakkını gasp etmektedir. Bir yanda Erzurumlu yoksul Mehmet bir işe girmek yuva kurmak için gece gündüz çalışırken, diğer yanda yan gelip yatan asalak ve tembel yandaşlar kolaylıkla işe yerleştirilmektedir.BUNUN VEBALİ FAZLADIRBaşbakan’ın vicdanlara sığmayan bu hazin gerçekleri bilmemesi duymaması mümkün değildir. Aksi takdirde ülke gerçeklerinden tamamen kopmuş olacaktır ki bunun vebali fazladır. Davutoğlu, kişi başına milli gelirin de 19 bin doları aştığını iddia etmektedir. Zannederim son günlerdeki siyasi tartışmalardan, sarayın müdahalelerinden ayarı kaçmıştır. Davutoğlu, kişi başına düşen geliri söylerken ciddi midir? Hangi arada 19 bin dolarlık gelire ulaşmıştır? Davutoğlu senin aklın başında mıdır? 4 şubat 2015 tarihinde, kaçak sarayda hitap eden cumhurbaşkanı kişi başı gelirde şu anda 10 bin dolar demişti. Hatırlarsanız aynı Erdoğan 3 nisan 2012 tarihinde grup toplantısında bu rakamın 10 bin 444 dolar olduğunu ifade etmişti. 2014’te 10 537 dolar olan gelirin, 2015’in ilk aylarında 19 bin’e çıkması, sırrını hiç kimsenin bilmediği matematik yöntemlerinin bir sonucu olsa gerektir. Çamur Ahmet bu sefer de cebir Ahmet olup çıkmıştır. IMF’nin 2015’te kişi başı milli gelirinin 11 bin 018 dolara çıkmasını tahmin etmesi henüz çok yenidir.SERVETİNE SERVET KATAN...Servetine servet katan kaymak tabakanın, rüşvetçilerin kimler olduğunu pek tabidir ki Davutoğlu bilmektedir. Birkaç gündür birleşik krallık menşeili bir bankanın İsviçre koluyla ilgili haberler dikkatimizi çekmiştir. Usulsüz ve ahlak dışı para transferlerine ev sahipliği yaptığı iddia edilmektedir. 30 binden fazla hesapla ilgili sızıntı ülke gündemine oturmuştur. Bu bankada 2711 Türk vatandaşının 3,5 milyar dolara yakın parasının bulunduğu anlaşılmaktadır. AKP iktidara geldiğinde Türk vatandaşlarına ait 800 hesap varken 5 yıl içinde bu sayı 2711’e çıkmıştır. Her şey meydandadır, AKP durmak yok çalmaya devam etmiştir. Başbakan İsviçre bankalarına kaçırılan paraları baz alıyorsa, kişi başına geliri hesaplıyorsa açıkladığı rakam azdır.BAŞBAKANIN VİCDANINI TÖRPÜLEMİŞTİR17-25 Aralık lobisi Başbakanın vicdanını törpülemiştir. Bu yüzden Davutoğlu’nun şuur kapakları kapanmıştır. Buna rağmen Davutoğlu bizimle mahcup olacağı altından kalkmayacağı polemiklere girmeye yeltenmektedir. Davutoğlu, şahsımın piramitler elipsler çizdiğini geçtiğimiz hafta söylemiş, biraz da paralelle ilgilenmemi tavsiye etmiştir. Bize tavsiye vermeye akıl öğretmeye kalkan cüret eden Davutoğlu’na diyorum ki, aritmetikle uğraşan asıl sen ve çevrendir. Biz küp yapıp içini haram lokmayla doldurmadık. Allah’a şükür etrafımızda ne yamuk ne de ahlaksızlıkla yamulan namert gördük. Yanımızda ne ihanetten dört köşeye dönmüş millet hasımları, ne de kalbi silindire çevrilmiş şeref fukaraları bulduk. Siz kendinize bakın, kendi çukurunuzda birbirinizle uğraşın. 12 yıl boyunca paraleli çizen siz, doğrudan sapan siz, 17-25 aralık çemberine sığan siz, Oslo’da ihanet karesine giren siz, Türkiye’ye BOP prizmasından bakan yine sizsiniz. Sayın Davutoğlu sen git de saraydaki abin gelsin. Karşımıza 17-25 Erdoğan çıksın.Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın merkez bankasına dönük eleştirileri dövizin tansiyonunu yükseltmiştir. Öyle ki Erdoğan konuştukça döviz tırmanmış, dövizin ateşi artmıştır. Enflasyona göre faizin ayarlanamayacağını söyleyen Erdoğan ekonomiyi zora sokmaktadır. “Kendine çeki düzen ver, dalga mı geçiyorsun mesajdan nasibini almamış” sözleriyle güvensizliği tetiklemiştir. Bir ay bile dolmadan Türk lirasındaki değer kaybı yüzde 10’u bulmuştur. Bütün oklar gizli devalüasyonu göstermektedir. Faiz enflasyon arasında kurduğu sakat mantık ilişkisi insanımıza fatura edilmektedir.ORTADA VAHİM BİR YANLIŞ VARDIRErdoğan’ın düzenlediği basın toplantısında doların alçalması yükselmesi bu süreci değerlendirmek bana ait bir şey değil demesi tamamen sorumsuzluk örneğidir. Merkez bankasına saldıran, faizin aşağı çekilmesini dayatan, piyasaları endişelendiren Erdoğan, döviz pahalılaşmasında bir numaralı suçlusudur. merkez bankası yönetemiyorsa hesabını verecektir diyen Erdoğan sanki sütten çıkmış ak kaşıktır. Ortada vahim bir yanlış vardır. Çıkan dövizin hesabını önce Erdoğan vermelidir.Madem ekonominin temel kaideleri görmezden gelinmektedir, o zaman Erdoğan merkez bankası kanununda değişiklik yaparak faizle istediği gibi oynayabilecektir. Yürekleri yetiyorsa bir kanun değişikliği yaparak faize son darbeyi indirebileceklerdir. Fakat bu oluyorken vatandaşlarımızın aşırı borçlanmasını hesaba katmak, düşen faizden artacak olan döviz fiyatının nerede duracağını iyi kestirmek lazımdır. Cari açık büyüyebilecek, buna bağlı olarak enflasyon yukarıya tırmanacaktır. Çoktandır merkez bankası en iyi seçeneği belirlemek durumundadır. KANUNSUZ ŞEKİLDE EL KOYDURMUŞTURBugün Erdoğan yüzünden döviz artmakta ve memurumuz kaybetmektedir. Maaşları erimektedir, işçilerimiz kaybetmektedir. Kıdem tazminatı reel olarak azalmaktadır. Esnafımızın uykuları kaçmaktadır. Şirketlerin bilançoları bozulmaktadır. Bize göre Recep Tayyip Erdoğan suç işlemiş, ekonomik tetikçilerin eline koz vermiştir. Türkiye ekonomisi imdat çağrısı vermekte, rüşvet ve yolsuzluk faillerinin emellerine mahkum edilmektedir. Erdoğan paralel diyerek, ‘zaten battı’ diyerek malum bir bankanın yönetimine kanunsuz şekilde el koydurmuştur. Milliyetçi Hareket Partisi dövizden canı yanmış, sömürüden nefesi daralmış borçtan bunalmış aziz vatandaşlarımızın tercümanı olmak maksadıyla iktidara ulaşacaktır. Ayın başını getiremiyorum, geçinemiyorum diyenler bilsin ki MHP ümittir. İşçiyim, toplu sözleşmelerde hakkım verilmiyor, köle gibi çalıştırılıyorum diyenler unutmasın ki MHP onlar için vardır. Türkiye için elini taşın altına koymaya kararlıdır. MHP iktidar sorumluluğunu taşımaya inançlıdır.8 Şubat 2015 Pazar günü Kırşehirli kardeşlerim bizlere kucağını açmış, nefesimiz ensenizde olacaktır temalı açık hava toplantımızın şölen havasında geçen bir toplantımızdır. Bütün dava arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bedeli ne olursa olsun MHP haksızlığın karşısındadır. Türkiye Cumhuriyeti’nin tarihsel yürüyüşünü engellemeye kast eden teşebbüs eden etmeyi aklından geçiren her zaman bizi karşısında bulacaktır.ERDOĞAN TÜRKİYE’NİN SİNİR UÇLARIYLA OYNAMAKTADIRErdoğan’ın cumhurbaşkanlığı makamının vicdanı hukuki varlığına aykırı davranması cevapsız bırakılmayacaktır. Anayasa’nın 104’üncü maddesinde ifade edildiği gibi, cumhurbaşkanı Türk milletinin birliğini temsil etmektedir. Anayasanın uygulanmasını, devlet organlarının düzenli çalışmasını gözetmekte cumhurbaşkanına ait bir görevdir. Latin Amerika ülkelerinde turist gibi gezen Erdoğan devletin ve milletin birliğini temsil etmekten uzaktadır. Hukuka suikast düzenlemektedir. Erdoğan başkan olabilmek amacıyla AKP’ye oy istemekte 400 milletvekilinin düşünü kurmaktadır. Türkiye için gelecek için başkanlık sistemini istiyorum sözleriyle gerçek niyetini saklamaktadır. Hükümet sözcüsünün “yüzde 50 oy alıyoruz fakat diğer yüzde 50’de nefret seziyorum.” Sözleri aslında Erdoğan’a örtülü bir suçlamadır. Türkiye’nin başına böyle bir cumhurbaşkanı gelmemiştir. Alışılmış cumhurbaşkanı olmayacağım diyerek yetki alanları geçen Erdoğan Türkiye’nin sinir uçlarıyla oynamaktadır. Gelmiş geçmiş hangi cumhurbaşkanı bu kadar frensiz kontrolsüz kuralsız hareket etmiştir. Birliği temsil etmekle görevli bir cumhurbaşkanı bir parti adına ne zaman oy istemiştir? Anayasanın yüzüncü maddesinde yazılı olan yemini okuması yazması olan herkes bilmektedir. Biz okuyunca tarafsızlık üzerine edilen şeref ve namus yeminini görüyoruz. Peki Erdoğan okuyunca neyi çıkarıyor, neyi anlıyor. Erdoğan tarafım demekle milletin etrafında durduğunu söylemektedir. AKP’ye oy istemekle tarafsızlık adamlık ve demokratik olgunluk nasıl bağdaşacaktır? Erdoğan davet ediliyorum gitmeyecek miyim diye sormaktadır, biz de diyoruz ki gitsen de propaganda yapmayacaksın. Sorumluluklarına leke sürmeyecek, sürdürmeyecektir. Eğer ki ısrarla AKP lehine konuşmalarını sürdürürsen bilesin ki nefesimiz 17-25’ten kararmış kalın ensenden ayrılmayacaktır.NE YAZIK Kİ SON 13 YILA YAKIN TESLİMİYETÇİ...Öteden beri Erdoğan’ın palazlandığı ideolojik mühit cumhuriyetin temelleriyle ters düşmektedir. 8-9 Şubat 1969’dan beri sürdürdüğümüz mücadelemizde hep doğruları söyledik. Hep milli olduk. 46 yıl önce milliyetçilik yalnızca bir aydın hareketi olmaktan çıkmış, hem siyasallaşmış hemde toplumun en ücra köşelerine dokunmuştur. Biz 46 yıldır milli devleti savunduk. Ne yazık ki son 13 yıla yakın teslimiyetçi korkak bir iktidar ülkemizi heba etmiştir.Her zaman söylediğimiz gibi tek çözüm dünyaya Türkiye merkezli bakmak, insanlığa Türk İslam kültürüyle dokunmaktır. Böyle bir siyasetle Türkiye’yi değil soydaşlarımızı mazlum milletleri de kurtaracak yeni bir ruh dirilecektir. Tarihte büyük devletler kurmuş olan Türk milletinin bugün her evde her ocakta her ailede yaşadığı medeniyet kudreti onu saklı durduğu yerden çıkaracak beceriyi aramaktadır. Bize yeni çağın dinamiklerini kavrayacak ve milli yorum getirecek azim hırs iradesi fazlasıyla mevcuttur. Yeter ki milletimiz fırsat versin. Biliyoruz ki yeni gelişmeleri kavrayamayanlar gerekli atılım ve dönüşümleri başaramayacak ve hatta anlamlandıramayacaktır. Geleceği belirleyen değil, başkalarının belirlediği geleceğe doğru sürüklenen bir milletin istikrara kavuşması imkansızdır. Biz geleceğin dünyasında kimliğimizde tarihimizle dilimizle ve dinimizle yer almak istiyor, bağımsız kudretli bir türkiye’yi inşa etmeyi amaçlıyoruz. Bunun için emperyalist bir proje, AKP’den kurtulmak ön şarttır. Elbette ardından millete adanmış 46 yıllık tecrübenin içinden gelen MHP’nin iktidara gelmesi Türkiye’nin kurtuluşu demek olacaktır.Geçmişte bahsettiğimiz gibi MHP’nin siyaset anlayışının öznesi insan, nesnesi devlet, yüklemi demokrasi, cümlesi ise millettir. Biz iktidara hazırız. Türkiye’yi yönetmeye kararlıyız.İç güvenlik paketiyle ilgili kanun tasarısının görüşülmesi AKP tarafından ertelenmiştir. Dileğim bu tasarının meclis gündemine hiç getirilmemesidir. İç güvenlik paketinin polis devletini tesis edeceği, can ve mal güvenliğini sakatlayacağı kuşkusuzdur. AKP’nin maksadı Molotof atanları maske takanları cezalandırmak değildir. Mesele buysa güvenlik görevlilerin elini tutan yoktur. Teröristler önüne gelene şiddet uygulamaktadır. AKP korku devletinin yasal kılıfını hazırlamaktadır. AKP demokratik tepkileri bastırmaya çalışmaktadır. MHP, esastan itiraz etmektedir. Başbakan, adımın devlet olduğunu ama devlete sahip çıkmadığımı, neden vandallarla tenkit  ettiğimi sormuştur.Davutoğlu için atış serbesttir. Mikrofon müsaittir. Davutoğlu bilmiyorsan sana öğreteyim, adım devlet olduğu kadar milletime sahip çıkarım ve milletime toz kondurmam. Biz devlet başak kuzgun leşe diyorken, türk devletinin izzetini savunurken acaba sen neredeydin? Vandallarla işbirlikçilerle hainlerle düşüp kalkan sensin ve hükümetindir. Başbakan hatırlarsan 13 ocak 2015’te şöyle söylemiştin “Paris’te bulunduğumuzda Avrupalı olarak, semerkand’da hoca Ahmet yesevi gibi konuşuruz, saraybosna’da evladı fatihan gibi konuşuruz” İtiraf ediniz, imralı’da cani başıyla konuşurken bölücü mü oldunuz? Kandil’de PKK’yla aynı masayı paylaşırken terörist mi kesildiniz? Biz her yerde konuştuğumuz gibi olur, olduğumuz gibi konuşuruz. Müslüman Türk olarak aleme sesleniriz. Sayın Davutoğlu sana ve zihniyetine farklı farklı konuşma konusunda başarılar dilerim, yüzünüzün de kızarmayacağını biliyorum. Bu ülkeyi sizlere bırakmayacağız. Tezgahlarınızı senaryolarınızı inşallah başınıza yıkacağız. Bu da size Devlet sözü olsun.Ajanslar
Katy Perry'nin de Oyunu Geliyor
Amerikalı ünlü şarkıcı ve aynı zamanda oyuncu olan Katy Perry, video oyun platformunda da karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. Oyun, Glu Mobile tarafından geliştirilecek.Kim Kardashian: Hollywood oyunuyla yaklaşık olarak 80 Milyon dolar gelir elde eden Glu Mobile, gözünü yeni bir dünyaca ünlü stara çevirdi. Kim Kardashian'ın oyunuyla resmen küllerinden doğan video oyun şirketi, bu sefer başka bir ünlü isim olan Katy Perry ile oyun geliştirilmesi üzerinde anlaştı.Glu Mobile'ın Katy Perry ile anlaşmasında beş yıllık gibi uzun bir süreç yer alıyor. Bu da akıllara birden fazla Katy Perry oyunu mu gelecek sorularını getiriyor. Aynı zamanda Deer Hunter 2014, Hercules, RoboCop, Frontline Commando ve Contract Killer gibi ünlü mobil oyunların geliştiricisi olan Glu Mobile'ın Katy Perry oyununu da free2play olarak satışa sunup, oyun içerisindeki eşyalarda ücretlendirme yapması bekleniyor.Nasıl bir tarzda oyun olacağı hakkında henüz bir detay verilmez iken oyunun bu yıl içerisinde iOS ve Android platformlarındaki yerini alması bekleniyor. ShiftDelete.Net
PFDK'dan Trabzonspor'a Kötü Haber
Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda karşılaşan Trabzonspor, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevk edildi.Türkiye Futbol Federasyonu'nun resmi sitesinden yapılan açıklamada, Trabzonsporlu 8 futbolcunun Fenerbahçe maçında sarı kart görmesi nedeniyle bordo-mavililerin sportmenliğe aykırı hareketten PFDK'ya sevk edildiği belirtildi.İşte Trabzonspor'la ilgili o açıklama...'TRABZONSPOR A.Ş. Kulübü'nün 07.02.2015 tarihinde oynanan FENERBAHÇE A.Ş. - TRABZONSPOR A.Ş. Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki '8 futbolcusunun sarı kart görmesi suretiyle takım halinde sportmenliğe aykırı hareketi' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 40. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.'Sporx
Volkan Demirel, Caner Erkin ve Mahmut Uslu, PFDK'ya Sevk Edildi
Fenerbahçe'nin kaptanı Volkan Demirel, Caner Erkin ve yönetici Mahmut Uslu, PFDK'ya sevk edildi.TFF Hukuk Müşavirliği, Fenerbahçe - Trabzonspor maçı sonrasında yaşananlardan ötürü Volkan Demirel, Caner Erkin ve yönetici Mahmut Uslu'yu PFDK'ya sevk etti.Yapılan açıklama şöyle:'FENERBAHÇE A.Ş. Kulübü futbolcusu CANER ERKİN'in aynı müsabakadaki 'sportmenliğe aykırı hareketi' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 36. maddesi uyarınca 08.02.2015 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK'ya sevkine,FENERBAHÇE A.Ş. Kulübü futbolcusu VOLKAN DEMİREL'in aynı müsabakadaki 'hakaretleri' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 41. maddesi uyarınca 10.02.2015 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.FENERBAHÇE A.Ş. Kulübü İdarecisi MAHMUT USLU'nun 07.02.2015 tarihinde müsabaka sonrasında yaptığı basın açıklamasında yer alan 'sportmenliğe aykırı açıklamaları' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 38. maddesi uyarınca 10.02.2015 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.'Eurosport 
Reklam