Emre Belözoğlu: 'Ersun Yanal'ı En İyi Şekilde Ağırlayacağız'
Fenerbahçe Futbol takımı kaptanı Emre Belözoğlu, gündeme dair açıklamalarda bulundu.Tecrübeli oyuncunun açıklamaları şu şekilde;Sakatlığımın ne durumda olduğunu hep biliyorduk. Aslında bazı maçlarda oynamayabilirdim ama risk aldık. Şimdi Milli Takım arası var. Bu ara da iyi geldi açıkçası. Bursa maçına büyük ihtimalle yetişeceğim.Oğlumun hayatımdaki önemi çok fazla... Ben saha içinde lider yapılı olsam da, saha dışında evin lideri eşim...Saha içine dönecek olursak, bu sezon fazlasıyla şampiyon olmuş takımdan emareler görüyorum. Bu sene özellikle son 2 maç çok belirleyici oldu. Sezon başı itibariyle kolay şeyler yaşamadık. Bunları atlatmak gerçekten çok kolay değildi. Nedense her seneye çok ciddi problemlerle başlıyoruz ama bunları atlatmayı başarabiliyoruz. Elimizden geldiğince saha içine konsantre olmaya çalışıyoruz.Bizim ülkemizde herkes kendi evladının üstüne fazla gelir. Biz kendi yetiştirdiğimiz evlatlarımıza sert tepkiler göstermeyi seviyoruz. İsmail hoca da bu tepkileri aldı ancak o bunları karşılayabilecek bir hoca. Teknik bilgisi çok yüksek bir isim.Maç taktiklerine, hatta antrenmanlara bile Aziz Yıldırım'ın karıştığı iddialarına sadece gülmek lazım. Bu tür iddialar sadece kulübü karıştırmak için ortaya çıkıyor. Bunlara cevap vermeye tenezzül bile etmiyoruz.Herkesin Fenebrhaçe'nin geleceği için çok önemli olan 1 milyon üye projesine destek olmaya çağrıyorum.Gelen eleştirlere, yaklaşık 7-8 senedir gülüp geçiyorum ancak benimd e bir ailem var. Annem, babam var. Özel hayatımla ilgili, kişiliğimle ilgili kimsenin haddine değil aban karışmak ki, herkes sınıfta kalır tartışacak olursak...Ben sırtımı Allah'tan başka hiçbir şeye dayamadım. Bir şeyleri doğru yaptığım için hala bu takımdayım. Şunu ehrkes bilsin, futbol kuralları neyi gerektiriyorsa ben saha içinde onu yapıyorum. Allah'a şükür ben şu ana kadar kimseyi sakatlamadım. Kimse için kötü bir niyetim yok. Saha içinde ne yaşarsak yaşayalım kimse için kötü bir düşüncem yok. Ben de herkes gibi kendi doğru ve hatalarımla öleceğim.Ben saha içinde yaşananların orada kalma taraftarıyım . Gerektiğinde elimi bile sıkmadılar. Beni belki insan olarak bile görmedikleri için elimi sıkmadılar belki ama herkes kendi ahlakını sergiler gün sonunda... Küfür konusunda da aynı... 'Nasıl olsa Emre yapmıştır' dediler sürekli...Emenike'yle antrenmanlarda konuşmadığım iddiaları da yalan. Bruno Alves için de aynısını söylüyorlar... Onun yanına kırmızı kart gördükten sonra ben gittim. 'Geçen sene de aynı hatayı ben yaptım' dedim ve onu teselli ettim. Emenike konusu daha farklı bir durum. Saha içinde yaşanan bir olaydı. Benim onu uyarmam gerekiyordu, ben de onu uyardım. Fenerbahçe'nin menfaatleri için gereken buydu.Ben kaptanlık pazubandını takıyorum diye kimse beni uyarmayacak diye bir durum da yok. Fenerbahçe'nin menfaatleri neyi gerektiriyorsa onu yaparım. O gün yaşandı, bugün gerekirse yine yaparım ama asla konuşmuyoruz diye bir şey yok.Emre'nin oynadığı takımlardan seçtiği en iyi oyuncular: Kalede Taffarel (Volkan), Sağ bek Javier Zanetti (Gökhan Gönül kurura bakmasın), stoper Ivan Cordoba, Bülent Korkmaz, sol bek Filipe Luis, orta sahada Veron ve Davids ve Seedorf, Recoba'yı da koyabilirim... İlerde de Michael Owen, Alex ve Hagi, Hakan Şükür, Alan Shearer...Avrupa'da oynamayı çok özledim . Keşke 33 yaşındaki beynim, 24 yaşındaki fiziğim olsaydı ama çok şükür ki Türkiye'nin en büyük kulübünde oynuyorum.Gençlerştirme operasyonu, kulübün menfaatine olacaksa, bizim burada olmamız kulüp menfaatine değilse bizler zaten burada olmayız....Ersun hoca'nın Trabzonspor'a gitmesi hayırlı olsun. Misafir olarak geldiğinde en iyi şekilde onları ağırlayacağız...Milli Takım'da arkadaşlarımın yanında olmak isterdim. Şansımız az ama hala da var. Bunu kabul etmek lazım. Biz tarihin en iyi Milli Takımı'yken de Brezilya'ya yenildik. 'Yenilsen de yensen de' diye besteler yapıyoruz ama o bestenin en çok yakıştığı yer Milli Takım'dır. Dün skordan çok taraftarın bu haline üzüldüm..Eurosport
"Ne Güzel Yenildiniz Diye Alkış mı Tutacaklar?"
Futbol yorumcusu Mehmet Demirkol, Brezilya ile A Millilerin oynadığı ve 4-0 kaybettiği karşılaşmaya yönelik açıklamalarda bulundu.NTV Spor ekranlarında Spor Servisi adlı programda konuşan Demirkol, A Milli Takım’ın kötü bir futbol oynadığını söylerken taraftarı haklı buldu.Demirkol şöyle konuştu:“Böyle oynarsan seyirci yuhalar. Sen bu insanlara müşteri muamelesi yapmıyor musun? Tiyatroda domates atılır… Ne güzel yenildiniz diye alkışlayacalar mı? Adam gibi futbol oynanacak diye 50 bin kişi geldi. Neymar geliyor maça… Dünkü taraftar değil seyirciydi. Willian bir çalım attı ve bir anda ses çıktı, lay lay yapmıyor taraftar… Neymar’ı alkışlıyor. Güzel olanı alkışlayıp kötü olanı yuhalıyor. Çok kötüsünüz niye gideyim Kazakistan maçına? Neymar’ı seyretmeye gelmişlerdi, sizi hatırladılar ve yuhaladılar. Zaten evlerinde seyrediyorlardı.”Sporx
Cüneyt Çakır Zorlu Maça Atandı!
Cüneyt Çakır, UEFA EURO 2016 Elemeleri I Grubu'nda yarın oynanacak Sırbistan-Danimarka maçını yönetecek.FIFA kokartlı hakem Cüneyt Çakır, UEFA EURO 2016 Elemeleri I Grubu'nda yarın oynanacak Sırbistan-Danimarka maçını yönetecek.Belgrad'daki Partizan Stadı'nda saat 21.45'te başlayacak karşılaşmada Çakır'ın yardımcılıklarını, Bahattin Duran ve Tarık Ongun yapacak. Mustafa Emre Eyisoy'un 4. hakem olarak görev alacağı karşılaşmada, Hüseyin Göçek ve Barış Şimşek ise ilave yardımcı hakemlik görevini yürütecek.Skorer
"Utanılacak Durumdayız"
Gözümün önüne birden 2002 Kore'deki Dünya Kupası'nın ilk maçı geldi.Karşılaşma öncesi çayımı koydum başlama vuruşunu bekliyorum. Gözümün önüne birden 2002 Kore'deki Dünya Kupası'nın ilk maçı geldi. O kel kafalı Hasan Şaş'ın Brezilyalılar arasından slalomlarını hatırladım. Daha sonra yarı final maçındaki başarılı oyunumuz geldi aklıma. Ve birden maç başladı. 10-15 dakika geçti ki bu sefer aklıma yaz tatillerinde geçirdiğim o güzel günler geliverdi.Zamanında futbol oynamış yaşlı ağabeyler bir takım yapar, karşılarında da biz yeni yetmeler olarak maça çıkardık. Hava genelde çok sıcak olurdu. Dura dura oynardık. Biz koşar gibi yapardık, o eski futbolcu ağabeyler tekniklerini konuşturup bizi yenerlerdi. O yazlık maçlar biter, denize girerdik ve çok mutlu olurduk.PARAMIZLA REZİL OLDUKTürk futbolu utanılacak durumda beyler! Dün geceki yazlık maçı kim aldıysa, kim oynattıysa, 2 milyar dünya vatandaşına canlı yayınlanan bu müsabaka ile bizi dünyaya kim rezil etsiyse yazıklar olsun! Üstelik bu maçı oynamak için bir de Brezilya'ya 2 milyon dolar para vermişiz.Brezilya yürüye yürüye içimizden geçti. Sakın adamların, dün gece A Milli Takım'a karşı müthiş bir takım oyunu oynadıklarını falan düşünmeyin. Bireysel yeteneklerle basit goller atıp bizi dünyaya rezil ettiler. Dört attılar ama biraz disiplinli olsalardı çift hanelere ulaşıverirlerdi.DEVRİME İHTİYAÇ VARŞimdi bu moralle pazar günü EURO 2016 elemelerinde Kazakistan ile çok kritik bir maç oynayacağız. Şunu kabul edebiliriz ki, Brezilya'ya yenilmek ayıp değil. Ama dün geceki konsantrasyonumuz ,daha maçın birinci dakikasından başlayan mağlubiyete boyun eğişimiz kabul edilebilir gibi değil.Türk Milli Takımı'nın hatta Türk futbolunun devrime ihtiyacı var. Oyuncu çıkartamıyoruz, çıkan oyuncular da rakip bizden biraz kaliteli olduğunda çok komik duruma düşüyorlar.Bu iş böyle gitmez! 77 milyonluk bir ülkenin bu kadar kötü futbol takımı ve bu kadar kötü futbolcuları olamaz, olmamalıdır.En yüksek not8 NeymarEn düşük not3 SemihSabah
Veli'ye Bir Talip Daha
Beşiktaş ile henüz sözleşme yenilemeyen Veli Kavlak'a İngiltere'den bir talip daha çıktı.Beşiktaş'ın başarılı geçirdiği sezonda oynadığı futbolla herkesin beğenisini kazanan Veli Kavlak, Avrupa'nın da ilgisini çekmeyi sürdürüyor. Veli Kavlak'ı isteyen kulüpler listesine şimdi de Swansea City eklendi.İngiliz kulübüne yakın yerel kaynaklarda yer alan habere göre sezon sonunda sözleşmesi bitecek olan Veli için Swansea City devre arasında ciddi bir teklif yapmaya hazırlanıyor. Haberde Veli Kavlak'ın henüz Beşiktaş ile sözleşme uzatmadığına da yer verilirken, siyah-beyazlı kulübün de sezon sonu oyuncunun bedava gitmesini istemediği için, teklifi değerlendirebileceği belirtildi.Veli Kavlak ile daha önce Schalke, Stutgart, Napoli ve Southampton'ın da ilgilendiği iddia edilmişti.4 sezondur Beşiktaş'ta forma giyen Veli Kavlak, bu yıl siyah-beyazlı ekibin en istikrarlı isimleri arasında yer alıyor.Şampiy10
Reklam
Milliler Hazırlık Maçında Brezilya'dan Fark Yedi
Türkiye ve Brezilya İstanbul Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda karşı karşıya geldi.Neymar'ın 20. dakikada attığı golle 1-0 öne geçen Brezilya, Semih Kaya'nın kendi kalesine attığı golle skoru 2-0'a taşıdı.Karşılaşmanın 44. dakikasında Neymar orta sahadan aldığı topu ceza sahasına getirdi. Pasını Willian'a aktardı, bu oyuncu ise plase bir vuruşla topu ağlara gönderdi.60. dakikada sahneye bir kez daha Neymar çıktı ve maçın skorunu 4-0'a getirdi.Maç bu sonuçla bitti.A Milli Takım 16 Kasım Pazar günü 2016 Avrupa Şampiyonası elemelerinde Kazakistan'la karşı karşıya gelecek.T24
Hamit: "Yetersiz Olduğumuzu Biliyoruz"
Milli futbolcu Hamit Altıntop, Brezilya'ya 4-0 yenildikleri özel maçta kendilerini ıslıklayan taraftarlara tepki gösterdi.Karşılaşmadan sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Hamit, kendi sahalarında kötü bir skor aldıklarını aktararak, şöyle konuştu:'Kabul etmemiz gereken Türk futbolu, bu milli takıma da yansıyor. Zorlu bir süreç, kötü bir süreçteyiz. Bunu kabul etmemiz lazım. Bunu kabul ettikten sonra iyi analiz etmemiz gerekiyor. İşimize sevgiyle, saygıyla ciddiyetle dürüstlükle yaklaşmamız gerekiyor. Gerekiyorsa uyumadan kolları sıvayıp çalışmamız lazım. Hedefimiz olması gerekiyor. Birbirimizi kandırmayalım, yetersiz olduğunu biliyoruz. Ancak ilk hedefimiz bunu kabul etmek, ondan sonra küçük küçük adımlar atmak ve haddimizi bilmek.'Hataları birlikte aşabileceklerini vurgulayan tecrübeli futbolcu, '20 yaşındaki yavrumuzu ıslıklamak, affedersiniz küfür etmek Türk milletine yakışmaz. O yavrumuza hiçbir konuda yardımcı olmaz. Bütün kulüp başkanları, yönetimdeki insanlar kendilerini sorgulamaları lazım. Futbol içinde olduklarında futbol için ne yaptılar. Sadece para vermek, 'ben bu transferi yaptım, ben bu kadar para verdim' demek, bunlar yeterli değil. Önemli olan sevgi, saygı ve doğruları yapmak' ifadelerini kullandı.2016 Avrupa Futbol Şampiyonası elemelerinde A Grubu'na Kazakistan'la yapacakları maçın çok önemli olduğunu belirten Hamit, 'Kazakistan'la önemli bir maça çıkacağız, sonuç ne olursa olsun birbirimizi sevelim. Birbirimizin ayıplarını örtmesini bilelim. Türk kültüründen, ailemizden, dinimizden bunu öğrendik' dedi.Sporx
Reklam
Neymar: "Türkiye’yi Kalbime Kazıdım”
Brezilya'nın yıldızı Neymar, 4-0 kazaılan Türkiye maçının ardından ülkesinin basınına açıklamalarda bulundu.Türk futbolseverlerin büyük desteğini alan Neymar, “Tribünlerin ismimle tezahürat yapmalarını beklemiyordum. Türkiye’yi kalbime kazıdım” şeklinde konuştu.Kadıköy Şükrü Saracoğlu Stadı’nda tribünlerin Neymar lehine tezahüratta bulunmaları yıldız futbolcuyu şaşırttı. Maçın ardından Brezilyalı basın mensuplarına konuşan yıldız futbolcu, “Herkese destekleri için çok teşekkür ediyorum. Açıkçası ismimle bana tezahürat yapılacağını hiç düşünmemiştim ama çok mutluyum. Büyük duygular yaşandı. Türkiye’yi kalbime kazıdım. Bir ülke daha kalbimde yer etti” dedi.Kendi performansını da değerlendiren Barcelonalı futbolcu, “En iyi zamanlarımı geçiriyorum. Bu maçta da iyi bir performans ortaya koydum. Ancak daha iyi olmak istiyorum. Olduğum yerde duramam. Her zaman, bugünkünden daha iyi olmalıyım” diye konuştu.Kaynak: Skorer
Mesut Özil'e Onur Ödülü
Almanya milli takımının Türk asıllı oyuncusu Mesut Özil’e Brezilya’da 23 çocuğun ameliyat masraflarını üstlenmesinden dolayı Laureus-Medya Onur Ödülü verildi.Brezilya’da düzenlenen 2014 Dünya Kupası’nda Almanya Milli Takımı’yla dünya şampiyonu olan Özil, Almanya’nın başkenti Berlin’de düzenlenen ödül töreninde sosyal çalışmalarından dolayı Laureus-Medya Onur Ödülü’ne layık görüldüğü bildirildi.Saha dışında yaptığı bir şeyden dolayı ödüllendirildiği için Laureus-Medya Onur Ödülü’nün kendisi için çok anlamlı olduğunu belirten Özil, 'Bu beni çok gururlandırıyor. Geleceğimiz olan çocuklara yardım ettiğim için de benim için çok anlamlı' dedi.Özil, çocuklarla ilgili her şeyin yolunda gittiği için mutlu olduğunu ifade ederek, 'Doktorlar iyi bir iş çıkardı. Şimdi önemli olan çocukların hayatlarını yaşaması ve geleceklerinin açık olması' ifadesini kullandı.Ünlü olmasından dolayı yardım etmenin kolay olduğuna ve futbolcuların da zaten çok para kazandığına işaret eden Özil, çocuklara yardım etmeyi önemsediğini belirtti. Özil, hayata geçirmek istediği başka küçük projeler daha olduğunu ifade ederek, daha fazla çocuğa yardım etmek için saha dışında da çok çalışacağını kaydetti.Özil, Brezilya’nın ev sahipliğinde düzenlenen 2014 Dünya Kupası sırasında Alman Milli Takımı’nın kadrosundaki futbolcu sayısının 23 olduğu için 23 çocuğun ameliyat masraflarını karşıladı. Laureus Medya Ödül töreninde, sosyal çalışmalar yapan kişiler ve organizasyonlar ile sportif alanda bu konuda yayınlan yazılar ödüllendiriliyor.Sporx
FIFA'nın Sitesinde Skandal Türkiye Hataları
FIFA'nın internet sitesinde Türkiye-Brezilya maç sonu haberinde ilginç hatalar yapıldı. Türkiye hazırlık maçında Brezilya'ya 4-0 mağlup oldu. FIFA'nın resmi internet sitesinde mücadele sonrası yapılan haberde skandal hatalar göze çarptı.19. dakikada Brezilya'nın attığı ilk gol anlatılırken Volkan Demirel yerine eski cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'in ismi yazıldı. 2. golde de Semih Kaya'nın yerine eski milli futbolcu Suat Kaya'nın adı yazıldı.FutbolArena
Reklam
Sneijder'in Harika Golü Hollanda'ya Yetmedi
Avrupa Şampiyonası Elemeleri A Grubu'nda A Milli Takımımız'ın rakiplerinden Hollanda , hazırlık maçında Güney Amerika temsilcisi Meksika ile karşı karşıya geldi. Amsterdam Arena Stadı'nda oynanan mücadeleyi Meksika 3-2 kazandı.Mücadeleye konuk ekip Meksika etkili başlayan taraf oldu ve yıldız ismi Carlos Vela ile 1-0 öne geçti. Bu golün ardından iki takım da ilk yarıda yakaladıkları pozisyonları gole çeviremedi ve ilk yarı Meksika'nın 1-0'lık üstünlüğü ile sona erdi.İkinci yarı tam bir gol düellosu şeklinde geçti. Karşılaşmanın 49. dakikasında Galatasaraylı Wesley Sneijder'in ceza alanı dışından bulduğu muazzam golle Hollanda skoru 1-1'e getirdi. Meksika, bu gole 62. dakikada ilk golün sahibi Carlos Vela ile karşılık verdi ve Güney Amerika temsilcisi skoru 2-1'e getirdi. Real Madrid forması giyen Javier Hernandez, 69. dakikada attığı golle Meksika adına skoru 3-1'e taşırken Hollanda Daley Blind attığı şık golle skoru 3-2'ye getirirken aynı zamanda maçın da skorunu ilan etti ve Meksika, Hollanda'yı 3-2 mağlup etti.Hollanda, Avrupa Futbol Şampiyonası Elemeleri A Grubu'nda 16 Kasım Pazar gecesi sahasında Letonya'yı konuk edecek.Sporx
Fatih Terim'den Taraftara Sitem
A Milli Futbol Takımı teknik direktörü Fatih Terim, Brezilya karşılaşması sonrası açıklamalarda bulundu.Fatih Terim'in açıklamaları şöyle;'Teknik analiz yapılacaktır ama. Çok müthiş bir takım seyrettirdik. Zaman zaman biz de seyrettik. Hepimizin bazı gerçeklerle yüzleşmeye , ihtiyacı vardı. Dünyanın en iyi takımlarından birisiyle oynadık. Japonya'dan geldiler, orada da 4-0 kazandılar. Bazı şeylerle yüzleşmemiz lazım. Bazı şeylerin altını daha sert çizmemiz lazım. Küçük vizyonlarla bir yere varılamayacağını herkesin görmesi lazım. İzlanda maçında bana yıldızlar diye soruldu. Taffarel ile konuştuk. Yarın sabah antrenmanda Neymar yine aynı koşacak dedi. İşte yıldız böyle oluyor.'...MUTLUYUM'Lokal başarı artık kıstastan çıkmalı. Uzun vadeli düşünmeliyiz. Bunun için yıldızlar topluluğunu izlettiğimiz için mutluyum. Dünya yıldızları işte böyle oluyor. Burada daha önemli bir konu var. Bu çocuklar bizim çocuklarımız. Suçlu aramaya gerek yok. Elinden geleni yapmaya çalışıyorlar. Ne, daha 15. dakikada Federasyon başkanımız ıslıklanmayı hakediyor, ne bu çocuklar ıslıklanmayı hak ediyor.TARAFTARA SİTEMTamam Neymar alkışlandı alkışlanabilir. Ama bu çocukların da alkışlanması lazım. Top Brezilya'nın ayağına geçince alkış, bize geçince yuhalanıyor. Bu olmaz.'SEYİRCİ KÜLTÜRÜMÜZÜ DEĞİŞTİRMEMİZ GEREKİYOR'Kazakistan maçı öncesi biz başka bir takım seçemez miydik? Daha zayıf bir rakiple oynayıp farklı da kazanabilirdik. Bunu tercih etmedim. Hayır ben arkasında durdum gerekirse Messi'yle oynayalım dedim. Bizim çocukların arkasında durmamız gerekiyor. Oyun anlayışımızı nasıl değiştirmemiz gerekiyorsa, seyirci kültürümüzü de değiştirmemiz gerekiyor. Yanlışları olabilir. Ama onlar bizim evladımız.Daha da önemli oyuncular var da niye oynatmadın diye sorabilirsiniz. Aramızdaki farkı görüyorsunuz işte. Neymar işte önümde 90. dakikada top istiyor. Sorduğunuzda benim için istatistik önemli diyor. Biz buralara nasıl yaklaşabilirizi sormalıyız. Bu ülkede zaman zaman böyle bir rüzgar esmeli. Gerçekleri bizim gözümüze batırmalı ki rüyadan uyanalım. Ben çok pozistif bir adamım ancak bazen kulübede bile aciz kalabilirsiniz. Önemli bir ders aldık. Bu maçın milat olması gerekiyor.'İnternet Haber
Oscar Cardozo: "Benfica'yı Özlüyorum"
Trabzonsporlu Oscar Cardozo Türkiye'de bile eski takımının maçlarını izlediğini söyledi, 'Benfica'yı özlüyorum' dedi.Trabzonspor'un sezon başında Portekiz'in Benfica takımından transfer ettiği Oscar Cardozo eski takımıyla ilgili samimi açıklamalarda bulundu. Pasaportuyla ilgili konular nedeniyle Lizbon'a giden ve burada Portekiz basınına konuşan golcü oyuncu, 'Benfica'yı özlüyorum' diye konuştu.Cardozo, 'Benfica'yı özlüyorum. Luz Stadı'nın ışıklarını özlüyorum. Portekiz'de Benfica'dan başka bir takımın formasını giymem. Kendimi farklı bir takımın formasını giyerken hayal bile edemiyorum. Orada bir çok yakın dostumu bırakarak ayrıldım. Ancak Benfica'nın maçlarını hala takip ediyorum. Örneğin Estoril maçını izleyebilmek için hemen otele koştum' dedi.Benfica'nın parlayan yıldızı, Brezilyalı forvet Anderson Talisca ile ilgili görüşlerini de açıklayan Paraguaylı futbolcu, 'Onu çok yakından tanıyorum. Gerçekten çok iyi bir oyuncu. Kendisiyle çıktığım ilk idmanda yeteneklerini fark etmiştim. Benfica'ya çok şey verecek ve zamanla daha da iyi olacak bir isim' değerlendirmesini yaptı.Kaynak: Milliyet
Reklam
Trabzonspor'da 2. Ersun Yanal Dönemi Resmen Başladı
Trabzonspor Kulübü, prensipte anlaşmaya vardığı Ersun Yanal'la 1,5 yıllık sözleşme imzaladı.İstanbul'dan özel uçakla öğle saatlerinde kulüp başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ile Trabzon'a gelen Yanal için Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde imza töreni yapıldı.Yanal, başkan Hacıosmanoğlu'nun da yer aldığı törende 1,5 yıllık sözleşmeye imza attı.Basın mensuplarının soru sorulmasına izin verilmeyen ve 2,5 dakika süren törende konuşan Hacıosmanoğlu, imzanın hayırlı olması dileğinde bulundu.Hacıosmanoğlu, Yanal'ın önümüzdeki günlerde geniş kapsamlı bir basın toplantısı düzenleyeceğini ifade ederek, 'Kamuoyunun duyması gerekenleri sizlerle paylaşacak. Şampiyonluğa oynayacak bir kadro kurduk. Cenab-ı Allah nasip ederse inşallah, bundan sonraki süreçte yukarıya doğru çıkan bir Trabzonspor'u hep beraber seyredeceğiz' diye konuştu.Yanal da imzanın hayırlı olmasını diledi.ERSUN YANAL 1.5 SEZONDA 3.2 MİLYON EURO ALACAKTrabzonspor'la bugün 1.5 yıllık sözleşme imzalayan Ersun Yanal, bordo mavili kulüpten toplam 3 milyon 270 bin euro ücret alacak.Trabzonspor'dan Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) gönderilen açıklamada, 'Profesyonel Futbol Takımı teknik direktörlüğüne Sayın Kazım Ersun Yanal'ın getirilmesi konusunda, 1.5 yıllık (2015-16 futbol sezonu sonuna kadar) anlaşma sağlanmıştır. Anlaşmaya göre Sayın Kazım Ersun Yanal'a; 2014-15 futbol sezonu için 1.470.000 euro garanti ücret, 2015-16 futbol sezonu için 1.800.000 euro garanti ücret ödenecektir' ifadesi kullanıldı.İkinci Yanal dönemiTrabzonspor'da Ersin Yanal, ikinci kez göreve getirildi.Teknik direktör Ziya Doğan'ın istifasının ardından, 2007-2008 sezonun 11. haftasındaki Ankaraspor maçıyla göreve başlayan Ersun Yanal, 2008-2009 sezonunun 29. haftasında görevden ayrılmıştı.Yanal yönetiminde Trabzonspor, 53 lig maçında, 26 galibiyet, 16 yenilgi, 11 de beraberlik elde etmişti.AA
Beşiktaş Meydanı Bu Hale Gelecek!
Taksim Meydanı'nın yayalaştırılmasının ardından sırada Beşiktaş Meydanı var. Projeyle meydanda trafik yer altına alınacak, bazı caddeler trafiğe kapatılacak. Deprem riskiyle karşı karşıya olan mahallerde ise kentsel dönüşüm yapılacak. Beşiktaş Meydanı Yayalaştırma ve Kentsel Dönüşüm Projesi için geri sayım başladı.İBB ve Beşiktaş Belediyesi'nin yürüttüğü ortak çalışma olan Yayalaştırma Projesi'yle Beşiktaş Meydanı araç trafiğinden arındırılacak. Trafik yer altına alınacak.CNN Türk'ten Ezgi Canpolat'ın haberine göre, meydandaki toplu taşıma durakları kaldırılacak. Otopark, bankalar ve iş yerleri yıkılacak. Anıtlar ise korunacak.Yayalaştırma kapsamında Ihlamurdere Caddesi de araç trafiğine kapatılacak. Beşiktaş Evlendirme Dairesi'nin bulunduğu alana Ihlamur Meydan Projesi'yle de 1000 araç kapasiteli otopark yapılacak.Proje sadece meydanı kapsamıyor, kentsel dönüşüm de gündemde.Beşiktaş'ta deprem riski taşıyan Sinanpaşa, Türkali, Vişnezade, Ortaköy ve Mecidiye mahallerinde dönüşüm yapılacak.Peki ya iki bu projelere itirazlar olursa?Projeler hazır. 2016 yılının sonuna kadar bu projelerin onaylanması, 2017-2018 sezonunda uygulanmaya başlaması, 2019'da ise Beşiktaş'ın yeni yüzüne dair ilk sonuçların alınması bekleniyor.Ezgi Canpolat | CNN Türk
Reklam
FM 15'te Yer Alabilmek İçin Babasından İzin Kağıdı Aldı
15 yaşındaki wonderkid’in babası, oğlunu FM’ye almaları için yapımcılara özel izin belgesiyle seslendi!1998 doğumlu Norveç mucizesi “wonderkid” bu yıl içinde ülkesini A milli takımlar seviyesinde temsil eden en genç oyuncu olmuştu. Büyük bir yıldız olma yolunda emin adımlarla ilerleyen genç futbolcunun hayranları, Football Manager 15 ‘te yer almadığı için kariyerini ellerinde şekillendiremedikler i Odegaard ‘ı oyunda görme isteklerini belirtmiş ve yapımcı firma Sports Interactive ailesinden izin gelmesi halinde 15 yaşındaki genç yıldızı oyuna ekleyebileceklerini belirtmişlerdi.Cevap ise Odegaard ‘ın babası Hans Eric ‘ten geldi:Ailenin iznini alan yapımcı Miles Jacobson yukarıdaki tweet’inde paylaştığı linke tıklayanların oyun içinde‘ı bulabileceklerini müjdeledi.FourFourTwo
Yarsuvat'tan İtiraf: "Vicdanım Sızlıyor..."
Galatasaray Başkanı Duygun Yarsuvat, Olağan Divan Kurulu'nda önemli açıklamalarda bulundu.İşte Duygun Yarsuvat'ın açıklamaları;Galatasaray Başkanı Duygun Yarsuvat, sarı kırmızılı kulübün divan kurulu toplantısında çarpıcı açıklamalar yaptı. Çok sayıda kulüp çalışanının görevine son vermeleri nedeniyle yapılan eleştirileri yanıtlayan Yarsuvat, 'Üzülüyorum ama mecburum' dedi. Yarsuvat'ın açıklamaları şöyle:- Biz kısa bir dönem için geldik. Bütçeyi kapatabilmek ve Galatasaray'ı yükseltmek, dördüncü yıldızı takabilmek için geldik.- Genel Kurul kararı aldık çünkü Galatasaray'ı nasıl teslim aldığımızı sizlere göstermek istiyoruz.- Galatasaray için büyük mesai harcıyoruz ancak yükümüzün çok ağır olduğunun bilinmesini isteriz.- Galatasaray'ı Ruslara satacakmışız... Aklımın ucundan geçmez. Bunu nasıl yakıştırıyorsunuz?- Biz kimseyi yollamayacağız. Elimizdeki imkanlarla şampiyon olmak istiyoruz.- Galatasaray içinde indirime gidiyoruz. Çalışanları azaltıyoruz. İyi bir iş yapmıyoruz aslında. Vicdanım sızlıyor.- Prandelli kalıyor, çaycı gidiyor' diye haberler çıkıyor. Vicdanım sızlıyor ama mecburuz. Aksi halde kulüp gider.- Üzüle üzüle, istemeyerek yapıyoruz. Benden sonra gelecek olan kişiler Galatasaray'ı şaha kaldırırsa; değil 636 kişi, 1036 kişi ile çalışsınlar.- Bu işten çıkarmaları, üzüle üzüle yapıyoruz. Belirli kıstaslar koyduk. Bunlar doğrultusunda devam edeceğiz.- Mecidiyeköy'deki araziyi satmayacağız. O bittiği zaman 150 milyon lira edecek. Bunu elden çıkarmak istemiyoruz. Çünkü gelire ve nakit akışına ihtiyacımız var.Skorer
Boğaziçi Köprüsü'nden Paraşütle Atladı
Emekli SAT komandosu Namık Ekin, yine bir rekora imza attı. Boğaziçi Köprüsü'nden paraşütle atlayan 71 yaşındaki Ekin, en yaşlı kişi olarak, en alçakta paraşüt açıp rekor kırdıBoğaziçi Köprüsü'ne saat 12.00'da üzerinde GALATASARAY eşormanı ile gelen Namık Ekin, araçtan inerek köprü korkuluklarına gitti. Ekin'in eşi Fatma Ekin ve vatandaşlar da Ortaköy Sahili’nde endişeli gözlerle rekor denemesini takip etti. Daha sonra eski SAT Komando Namık Ekin, kendini köprü korkuluklarından aşağıya bıraktı.  Endişeli bakışlar arasında Namık Ekin, suya 20 metre kala paraşütünü açtı. Daha sonra denize sağlıklı bir iniş gerçekleştirdi. Ekin, kendisini bekleyen botla Ortaköy Sahili’ne çıktı. Sahilde bekleyen Fatma Ekin ve vatandaşlar, Namık Ekin’i tebriklerle karşılandı.İHA muhabirinin sorularını cevaplayan Namık Ekin, “En yaşlı ve en alçaktan atlayıp, en alçakta paraşüt açan kişi olmak için uğraştık. Allah bize nasip etti. Şimdi 10 gün 10 gece akvaryumda en uzun kalma rekorunu kırmaya çalışacağım. ardından da 178 ton ağırlık kaldırma var. Bu köprü benim için çok önemliydi. Bu atlayışı karıma ve tüm amatör sporculara hediye ediyorum. Galatasaray Başkanı Duygun Yarsavut'a teşekkür ediyorum. Sponsor oldu' dedi. Bundan sonra amacının 3. köprüden atlamak olduğunu söyleyen Ekin, 'Cumhurbaşkanımıza yazı yazdık. İnşallah açılışta atlamak istiyorum. Paraşütüm de Türk bayrağı şeklinde olacak. Onu da Cumhurbaşkanımıza hediye edeceğim' diye konuştu.Ekin, bu tür olayların çok gösterişli olması gerektiğini de söyleyerek, “Ancak bir engelle karşılaşırız diye böyle sessiz sedasız yaptık' dedi.En yaşlı olarak rekor kırdığını söyleyen Ekin, 'Bundan sonra yapacak kişinin 72 yaşında olması gerek. Bir haftadır heyecan vardı. Eşim de aynı heyecanı yaşıyordu. Sayın valimize ve tüm yetkililere teşekkür ediyorum. Bu bilgi teknik işi. Bundan sonraki rekorlarımda Türkiye el ele verip ülkemizi tanıtmalıyız' şeklinde konuştu.Köprüde yaşanan intihar olaylarına da değinen Namık Ekin, “İntihar ediyorlar ya hayat çok tatlı. Kesinlikle düşünmesinler. Oraya çıkınca anlıyorsunuz. Hayat yaşamaya değer' dedi.
Alex Telles'ten Türkiye'ye Yeşil Işık!
Galatasaray'ın Brezilya'lı oyuncusu Alex Telles, bu akşamki Brezilya-Türkiye maçı öncesi konuştu.Galatasaray'ın Brezilya'lı sol beki Alex Telles, bugünkü idman öncesi açıklamalar yaptı.Telles, basın mensuplarına yaptığı açıklamada 'Benim için güzel bir maç. Hem ülkem burada. oynadığım ülkeyle maç yapılacak. Çok mutluyum. Tabi ki Brezilya Milli Takımı'nda oynamak isteridim. Galatasarayda oynamak o yol için güzel bir adım bence.' ifadelerini kullandı.'ÖNCELİK BREZİLYA AMA BELLİ OLMAZ...'Alex Teles, 'Aurelio gibi Türk Milli Takımı'nda oynamayı düşünür müsün? sorusuna 'Her oyuncu kendi ülkesinin Milli Takımı'nda oynamak ister. Ailemle konuşuyorum Türkiye'de insanların bize yaklaşımını iyi niyetini. Futbolda hiçbir şey belli olmaz. Bunu zaman gösterecek.' cevabını verdi.TEKLİF VAR MI?Bu sezon fazla forma şansı bulamaması konusunda 'Bir futbolcu her zaman oynamak ister. Ne kadar geniş bir kadromuz olduğunu gösterir bu. Hocamızın kararına saygı duyuyorum. BUgün yapmam gereken her zaman çalışmak, hazır olmak. Sonrasındaki karar hocanındır.' şeklinde görüş bildiren Alex Telles, geçen yıl aldığı teklifler hakkında yöneltilen soruya, 'Resmi olarak gelen bir şey yok ama bu tip haberler çıkıyor. Bu haberler beni daha çok motive ediyor. Benim için öncelik Galatasaray. Bir şeyleri iyi yaptığınız zaman mutlaka teklifler gelecektir ama Galatasaray'da mutluyum, buradayım.' yanıtını verdi.'ABDÜRRAHİM BEYİ BANA ANLATTILAR'Yeni yönetimle ilgili, 'Başkanımız geldiğinde beraber yemek yedik. Sıcakkanlı, Galatasaray'a yardım etmek için gelmiş bir insan. Abdürrahim beyi herkes bana çokça anlattı. Onla da çalışma fırsatı buldum. Şuan için olumlu bir hava olduğunu düşünüyorum.' diyen Brezilya'lı, ligdeki durumlarıyla ilgili ise 'Lideriz ama eleştiriler olabiliyor. Ben takım arkadaşlarımız, hocamız. Hepsi çok değerli kaliteli oyuncular. Kimsenin şüphesi olmasın, elimizden geleni yapacağız.' yorumunu yaptı.Skorer
Reklam