Survivor'da Dominik Faslı Bitti! Yarışmacılardan Biri Daha Elendi, Geriye Üç Finalist Kaldı

Ünlüler-
1 dakikada okuyabilirsiniz

Survivor'da final haftası son sürat devam ediyor. Yarı finalistleri belirleyecek son iki oyunun ardından artık Dominik günleri sona erdi ve finalistler Kıbrıs'a geldi.

Oylama girmeden son üçe kalmak için oynanan son oyunlardan ilkini kazanan Serhat Akın oldu ve kendini yarı final koltuğuna attı.

Survivor 2017'nin son oyunun galibi ise Ogeday'dı ve o da diğer koltuğun sahibi oldu.

Böylece yarışmanın başından beri favoriler arasında gösterilen Adem Kılıççı ve...

Bu senenin tartışmasız en iyi performansının sahibi Sema, oylamada karşı karşıya gelmek üzere Kıbrıs'ın yolunu tuttu.

Yarışmacılar yola çıkmadan önce son defa adaya döndüler ve barakalarını söküp eşyalarını ateşe verdikten sonra teknelerine bindiler ve beş ayın ardından Dominik'e veda ettiler.

Onları Kıbrıs'ta aileleri bekliyordu. Önce Adem geldi ve ailesi ile kucaklaştı. Uzun süreli bu ayrılıktan sonraki kavuşma anı herkesin gözlerini doldurdu.

Daha sonra Sema iskeleye yanaştı ve önce oğlu sonra ailesiyle hasret giderdi. Yarışmacıların yorgun ama mutlu ve şaşkın halleri görülmeye değerdi.

Gecenin sonunda Adem ve Sema, bir üst tura çıkmış olan Ogeday ve Serhat'ın yanına gidebilmek için Kıbrıs'ta oylamaya çıktılar.

Gecenin sonunda şampiyonluk hayallerine veda eden, belki de gelmiş geçmiş en başarılı yarışmacılardan Sema olurken Adem bir üst tura çıkıp Ogeday ve Serhat'ın rakibi olmaya hak kazandı.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
arda-altinoz

Kesinlikle Sema hak ediyodu şimdi herşey performans mı diycekler evet bu yarışmanın %90 ı performans.Zaten ben şu ana kadar performans olarak ilk 3 te olmayıp da şampiyon olan birini görmedim sanırım Adem bu konuda bi ilk olucak Adem'i sevmediğim için söylemiyorum bunları sadece orda daha çok hak eden insanlar var gönlüm Ogeday'ın kazanmasından yana ama kazanamıycak gibi

lahme

Hay ben Adem'in ... Lan Sema varken Adem ne ya

jennyhumphrey

Bu arada Adem doping yapmış bir sporcu.Turinabol isimli yasaklı maddeyi kullanmış.Hem bir kere de değil bir kaç kere doping yaptığı kanıtlanmış ve ona rağmen 5. olmuş.Olimpiyatlardan men edilmiş, dereceleri elinden alınmış.Doping yapan birisi haktan, adaletten nasıl bahsediyor ona şaşıyorum.

jennyhumphrey

Sema o kadar emek verdi, performansta zirvedeydi ama Adem gibi halka oynayanlar kazanıyor işte.Geçen senelerden Turabi ve Atakan'ı iyi izlemiş, çalışıp gelmiş.Ezbere söylediği sözlerle, kendini sürekli övmesiyle ve adamlıktan dem vurmasıyla oy alıyor.Şu an performans olarak Ogeday ve Serhat'tan çok çok geride ve elenen 6 kişiden de daha kötü sıralamada.Yarın umarım Serhat ve Ogeday finale çıkar, Adem elenir.Zaten adaletli olan da o.Serhat kaç gündür kendini paralıyor, sakat haliyle herkese fark atıyor.Ogeday da oyun kazanarak, hak ederek geldi.Adem ise kafası çalışmayan, hiçbir hatasını sorgulamayan, dar görüşlü taraftarları sayesinde.

emqeee

Malesef acunun işleri işte. Adam sms'ten para kazanıyor. O yüzden sms'i kapatamaz. Adam yan ekran uygulamasından bile kredi kartıyla oy satıyor. Umrunda değil Sonra halkımızın takdiri deyip geçiyor.

neclaakaplan

Ademin nesi halka oynadı yahu?? sen baştan sona izledin mi?? Ademin böyle olmaya zorlayan kişiler vardı o kendini elbette ki savunacak.. eger ağzını açmasaydı ağlasaydı bakın beni ezityorlar deseydi ,işte o zaman mağduru oynardı.. ama gayet kendinden ödün vermeyip hırslı ve başarılı oldu. orada kendini beğenmiş 4 kişi vardı egoist karşı tarafı küçümseyen dışlayan.. bir kez bile Adem ve Sabriyeyi mor odaya götürmediler takım olmadılar sadece kendilerini 4 kişi gördüler.. Sema eger yi bir karaktere sahip olsaydı 1. olurdu ama onu seven yok.. öyleyse her sene oylama yapılmadan istatistiklere bakılıp en cok puan toplayanı en cok oyun kazananaı direk şampiyon yapsınlar.. Ogeday da bildiğin mıymıymıymıy yapmacık ve ilk günden beri Bernanın üstünden prim yapma çalışan yapmacık bir kedicik

logicaldoor

Evet, bence de doğru bir tespit. O dörtlü kendilerini kesin finalist olarak görüyordu. O yüzden elendikleri zamanlarda yüzlerinin aldığı şekil değişiyordu. İlhan mesela her oylamada birisi korunacaksa, beni yazın diyordu. O kadar emindiler kendilerinden. Furkan şok olmuştu mesela. Performans olarak çok daha iyi yarışmacılar varken bile öyle anlamsız bir özgüvenleri vardı. Ara ara onlara yanaşanlar sayesinde de epey ilerleyebildiler. Ama ben yarışma performansları dahil her şeyin kurgu olduğunu düşündüğüm için çok da önemsemiyorum şahsen...

neclaakaplan

ne kurgusu ya kurguya ne gerek var bunlar robot mu senaryo oynucaklar?? kurgu olsaydı daha deli dolu reytingciler kalırdı en sona.. gayet doğal ve spontane bir yarışma.. siz de türkiyede dizleri programları eleştirmekten deli oldunuz artık. öyleyse yabancı kanalları yükleyin izleyin sabahtan akşama

logicaldoor

Aslında ben japonların bu tarz parkurlu yarışmalarını seviyorum ama artık yayınlamıyor kanallar. Normalde de farklı şeyler izlemeyi tercih ediyorum ama ses olmasa da izlenebilecek bir tek bu program var ne yazık ki. Çocuk uyurken dizi izleyemiyoruz. Bir de youtube'da dolaşan eski yarışmaların (hatta bir tanesi bu sezona aitti) bazı görüntüleri var. Mesela dokunulmazlık oyununda sona kalan yarışmacının dengede tuttuğu top, eğime rağmen düşmüyor veya yarışmacı parkura kol bandı olmadan başlayıp parkurun sonuna kol bandıyla geliyor filan. Acun'un milyon liralık projeyi oyuncu performansının insafına bırakacağını sanmıyorum açıkçası. Havayı iyi kokluyor. Bizim reyting getirir dediğimiz şeyin önünü ardını görüyordur muhakkak...

neclaakaplan

yok canım o videoların kanıtını izle en sonunda top düşüyor zaten.. Acun bu tepkilerden sonra hepsinin cevabnını verdi.. bende ilk başta şaşırdım ama öyle görüldüğü gibi dğeilmiş.. o yarışmacının topunun düşmeme sebebi ne olabilir o başbakan mı yoksa peygamber mi yoksa cumhurbaşkanı özel olarak onun elenmemesini mi talep etmiş??

jennyhumphrey

Ben yarışmayı en başından izlemeye başladım.Hatta ilk zamanlar Adem o kadar popüler değilken onu destekliyordum.Adem'le Serhat ilk hafta tartışıp duruyorlardı niye bu kadar yükleniyorlar çocuğa diyordum ama Adem'den birleşmeye bir hafta kala falan soğumaya başladım, şimdi ise hiç sevmiyorum desem yeridir.Sabriye ile olan kavgaları vs. ağızlarına geleni söyleyip defalarca barışmaları bana yüzsüzlük gibi geldi.Kardeşim deyip cilveleşmeleri de ayrı bir soğuma nedeni.Araba ödülü için de demek ki bizim daha çok ihtiyacımız var demesi ama BMW X5 arabası olması, çoğu seyirci onu durumu falan yok zannediyor ama hiç öyle bir şey yok yani evi de var arabası da.Sonrasında performansı yeterince iyi olmamasına rağmen sürekli en iyi oymuş gibi kendini övmesi, Serhat çok hızlıydım değil mi? İlhan nasıl attım, iyiydi değil mi? demeleri ama performans sıralamasında 9. olması anca birisi elenince yükselmesi ki şu an 3. lüğe yükseldi.

jennyhumphrey

Ben Sema'yı seven biri değilim bu arada.O gruptan bir Serhat'ı severim.Sema'yı karakter olarak iyi bulmasam da Adem'in de bir çok falsosu var yani.O yüzden değerlendirince en azından gerçekten başarılı olan hak ediyordu bana kalırsa.Ogeday'ı da Berna konularında haksız bulan birisiyim.Tuğçe ve Burçak ikilisiyle hiç iyi bir görüntü çizmiyordu, onlar gidince özüne döndü.Performans birincisi ve gayet hak ediyor şu an bence şampiyonluğu.Berna bile Ogeday'ı destekliyor.

neclaakaplan

yahu siz bi yanar dönersiniz be bi ara Serhat gitsin diye yalvaranlar vardı yaşlı nene gibi sabahtan akşama söylenip motivasyonu bozuyordu boş boş konuşmayın Adem hiçbir zaman rol yapmadı. orada hepsini tek tek ele alırsak hepsi için söylenecek söz var yaptıkları yanlış var düzenbazlıkları var.. ama sadece Adem gözünüze batıyor.. Eser West yakışıklı diye destekleniyordu ve her kişinin bir alımlı tarafı seçilmeye değer tarafı var.. .ogeday boş bir insan ya onun takımında hiç güçlü erkek olmadıgı için kendisi ön plana çıktı eger Eser West elenmeseydi Ogeday çoktaaan postalanmıştı.. falso malso deme çünkü hepsinin de falsosu kabarık objektif ol

neclaakaplan

ben herkesin dışladıgı gıcık kaptıgı sevmediği amannn bu kazanmasın dediği kişilerin ianada inat kazanmasını istiyorum anladın mı.. Serhat Ogeday kaznaırsa herkes eeeh peki deyip geçecek ama Adem şampiyon oldugunda Elif Berna Volkan Sema Furkan ve diger nefret içerenler mosmorr olcaklar ve biz yanlış kişiyi küçümsemişiz dicekler.. ve bunu da unutma bu yarışmadan elenen her yarışmacıya OPanoramaya programında soruldugunda kimin şampiyon olmasını istersiniz sorusuna yarısından çoğu Adem cevabını verdi.. sedat bile orada onunla tartışırken kötü biri oldugunu düşünürken elendikten sonra Adem artık beni temsil ediyor dedi

jennyhumphrey

Siz derken? Ben kendi fikrimi yazdım, bu kadar celallenme.Bence ben objektifim sana da tavsiye ederim.Eğer öyle olmasaydım, dar görüşlü olsaydım en başında desteklediğim Adem'i desteklemeye devam ederdim, her hatasını görmezden gelirdim.Serhat çenesiyle illallah ettirdi ama en azından gerçek bir karakter.Orada melek gibi bir insan yok zaten.Bu sene hatası olmayan tek bir insan yok, ben kimsenin hatasını da inkar etmiyorum yani, sen de Adem hakkındaki eleştirilere saygı duymalısın.

blackbrain.

gördüğünüz gibi ogeday ve serhat kendi emekleriyle yarı finale çıktı ademse keriz destekleyenleri sayesinde.

yasin-kaya12

hadi lan ordan mal. adem şampiyon enayi seni

blackbrain.

az ötede kudur

neclaakaplan

ne alaka adem çok mu kötü hüsran bir performansa mı sahip?? o zaman her sene oylama yapılmadan en cok oyun kazanan puan toplayanları direk şampiyon yapsınlar.. Adem de gayet haketti demek ki oy potansiyeli en yüksek yarışmacı çok hırslı ve başarılı.. şampiyon olunca bu laflarını unutma

nyeri

aynen ya (ŞAMPİYON OGEDAY!!!)

blackbrain.

'çok hırslı ve başarılı' diyosun. başarı sıralamasında 10. sırada olduğunu bilmiyosun galiba? ciddiye alamıyorum seni kusura bakma.

_oishii_

hakkını yememek lazım. adem kötü bir yarışmacı değil ama keriz sayesinde birinci olmak konusunda haklısın bundan önceki bütün survivor sonuçları ve semanın gidişine bakacak olursak

blackbrain.

kötü bi yarışmacı değil ama başarılıda değil. 10 üzerinden puanlarsak en iyi ihtimalle 5tir.

Başlıklar

survivor
Görüş Bildir