Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

Süper Kahramanlar Siz Kim Köpeksiniz? Gerçek Kahramanların Annelerimiz Olduğunu Kanıtlayan 11 Durum

-

Annelerimiz bizler için birtanedir. İyi kötü her anımızda bizi yalnız bırakmayan yegane destekçilerimiz onlar. Biz de onları biraz gülümsetmek biraz da ne kadar mükemmel olduklarını sizlere hatırlatmak için güzel bir içerik hazırladık. Ama öyle kuru kuruya okumak yok. Alın annenizi de yanınıza keyifli bir vakit geçirin😍

1. Annelerimizin meşhur terliği Kaptan Amerika’nın kalkanı olmuş. Bari bunu çalmasaydınız, kutsaldı o…

Meşhur terlikle illa ki hepimiz buluşmuşuzdur. Annelerimiz isabet konusunda terlikle bir araya gelince bir efsane oluyorlar. Hedefi her zaman 12den vururlar. Sinirden gözleri de dönse o an göze falan ihtiyaç kalmıyor zaten. Rastgele de fırlatsalar terlik gideceği yeri iyi biliyor. Kaptan Amerika ayağını denk al annelerimizi kızdırma! Valla yersin terliği kalkan falan dinlemezler.

2. Superman insanlara yardım edebilmek için Superman olmaya ihtiyaç duymuş. E bu annelerimizin hep yaptığı basit bir şey…

Bizim cefakar annelerimizin bundan değil eksiği bir de fazlası var. Biz daha söylemeden, anlatmadan bilirler zor durumda olduğumuzu. Bir bakışıyla anlar onlar. Ayrıca sadece kendi çocuklarına değil annelik iç güdüsüyle her zor durumda olan çocuğa yardım etmek için ellerinden geleni yaparlar. Böyle de koca yüreklidirler❤️

3. Spiderman abimizin kötü bir şey olacağı zaman hissetmesi, annelerimizin terleyip üşüteceğimizi bilip sırtımıza önceden havlu, atlet sıkıştırması...

Annelerimiz alışıktır bu tehlikeli durumlara😂 Hep bilir, hissederler ne olacak ne bitecek. Sokaklarda koşturup oynarken terleyip hasta olacağımızı da adı gibi bilir onlar. Evden çıkmadan o havlu sırta yerleştirilir. Ha bir de arkadaş mevzularında iyi mi kötü mü onlara sorun 2 saniyede çözerler. Arkadaşım diye getirdiğiniz kişinin size tehlike getirip getirmeyeceğini anlamak, onlar için çocuk oyuncağıdır. Valla her seferinde de haklı çıkmaları da cabası. Bir insan hiç mi yanılmaz kardeşim? Az da çekmedik o sevmedikleri arkadaşlarımızdan….

4. Hulk devsin güçlüsün anladık. Ama yiyorsa bir de doğum sancısına dayan bakalım???

Annelerimiz belki fiziksel anlamda bir Hulk değiller ama mental açıdan Hulk'u 10'a katlarlar. En zoru da o değil midir zaten? Mental acı, yorgunluk...

Bir aile kurmak, evin her bireyiyle ayrı ayrı ilgilenmek ve onların derdini kendi derdin gibi benimsemek her yiğidin harcı değildir. Ama bunlar annelerimiz için yapılması olağan şeyler. Çünkü onlar güçlerini sevgiden alırlar.

5. Siz yoksa Flash’in hızlı olmasını hayalgücü mü sandınız? E bu basbayağı düşen vazo olsun, bebek olsun son hız yetişen annelerimiz

Gerçi bu durum Spidermanle de kapışır. Tehlikeyi mi hissettiklerindendir bilinmez saniyeler içinde duruma el koyarlar. Olacak felaketi engellerler. Tabii sadece tehlike durumlarında değil. 2-3 çocuklu annelerimiz hız konusunda Flash’i sollar geçer. Çocukları sabah okula gönderirken, tek tek hazırlar hepsini yetiştirir. Kızının saçını yapar bir yandan oğlunun gömleğini ütüler. Eyy Flash sen kimsin ya???

6. Wolverine iyisin hoşsun da bu acısa da öldürmez triplerin annelerimize sökmez. Onlar canı yansa da ağzını açıp iki kelime etmezler.

Öyle bir yürek vardır ki annelerimizde, canları yansa da tek düşündükleri aileleridir. Eğer aileden birine bir şey olmuşsa kendilerini unuturlar. Onların yaralarını kapatmaya çalışırlar önce. Çünkü bu hayatta en çok değer verdikleri canları bildikleri aileleri kendilerinden bile önce gelir…

Sırf kimse üzülmesin diye kimseye anlatmazlar dertlerini. Kıymetini bilmek lazım annelerimizin❤️

7. Jean Grey zihin okumayı kimden öğrendi? Tabii ki annesinden!

Anneye yalan söyleyebilmek imkansız gibi bir şeydir. Anında anlarlar mevzuyu. Düşününce de anlaması baya mantıklı zaten. Bizim huyumuzu suyumuzu onlardan iyi bilen mi var. Kaşımızın,gözümüzün bir hareketinden bile ne anlamlar çıkarırlar. Ne zaman üzgünüz yalandan çaktırmamaya çalışsak bile başarılı olamayız. Hani hep derler ya ana yüreği hisseder diye. E doğru, anlamasalar da hissediyorlar…

8. Wanda Maximoff imkansızlıkları gerçekleştirebiliyorsun madem, kolaysa misafir gelince 5 dk içinde efsane bir sofra hazırla bakalım.

Bu gelmiş geçmiş en havalı süper güç olabilir. Misafir diyelim ki habersiz gelmiş, annelerimize gram sıkıntı değil. Öyle bir masa hazırlıyorlar ki yeme de yanında yat. Tabii bu arada bir de evi  anında tertemiz yaparlar. 

Çalışan annelerimizin her biri birer mucize. Hem çalışıp, hem çocuklarının her sorunuyla yakındn ilgilenip hem de evin düzenini sağlamayı çok iyi becerirler. Yani Wanda’cım anlayacağın annelerimizn öyle süper güce falan ihtiyacı yok sen bir şeyi halledemezsen gel onlara sor.

9. Nightcrowler o işler teleportla falan olmaz bırak sen, annelerimiz o işi teleportsuz hallediyor…

Söz konusu aile bireyleri olduğu zaman annelerimizin yanımızda olmasına gerekmeden ne olup bittiğini bilmesi biraz Show sanki…

Valla herhalde içlerine doğuyor. Bunun sırrını henüz açıklayabilen yok. Ama annenizden uzak olduğunuzda siz de ondan şöyle bir telefon mutlaka almışssınızdır; “ İyi misin sen, ay kızım içimde bir sıkıntı var. Bir derdin var bak biliyorum hissederim ben anlat bakayım bana.” Yani gidip görmelerine falan gerek yok. O his geliyor bir yerlerden😂

10. Sue Storm Fantastik Dörtlü'yü güç kalkanı oluşturup koruma fikrini meğer annesinden çalmış.

Hikayeyi okuyanlar bilir. Sue ablamız bir sıkıntı problem olduğunda hooop bir kalkan yapıyor ekibini her türlü beladan koruyor. Size de bir yerde tanıdık gelmedi mi bu olay? Biri aileden birine zarar vermeye çalışırsa annelerimiz en önde bizleri korumak için bekliyorlar. En önde durdukları gibi bir de hepimizi de kolları arasına alıyorlar. Onları kolları arasındayken hissettiğimiz güveni, huzur başka bir yerde bulan yoktur.

11. Vee son noktayı tahmin ederseniz ki Wonder Woman karakteriyle koyuyoruz.

Kendisi birebir annelerimizin kopyasıdır. A'dan Z'ye her özelliğiyle kesinlikle annelerimizi temsil ediyor. Zaten her anne muhteşem değil midir? Biz onlarsız ne yapardık bilmiyorum. Kıymetlerini her zaman bilmeniz dileğiyle. Her biri melek olan annelerimize aileleriyle mutlu huzurlu bir hayata sahip olmalarını diliyoruz❤️

Bu içerik Onedio üyesi kullanıcı tarafından üretilmiş, Onedio editör ekibi tarafından müdahale edilmemiştir. Siz de Onedio’da dilediğiniz şekilde içerik üretebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
hastalik-hastasi

gercekten de oyle he

Başlıklar

Show tvanneolay
Görüş Bildir