Şarkıcı Berkay'ın Yaptığı "Kadınlar Erkeklere Gönderilmiş Hediyelerdir" Açıklamasına Tepkiler Çığ Gibi Büyüdü

1PAYLAŞIM

Ne çiçeğiz, ne hediye. İnsanız, insan!

Dün çok kötü bir güne uyandık. 16 Temmuz'dan beri kayıp olduğu düşünülen 27 yaşındaki üniversite öğrencisi Pınar Gültekin'in cani Cemal Metin Avcı tarafından öldürüldüğü haberini aldık.

Bir kişi daha eksilmiştik.

Sosyal medya başta olmak üzere tüm Türkiye'de isyan çığlıkları çığ gibi büyüdü.

Canımız, ciğerimiz yanarken yapılan talihsiz açıklamalar içimizi bir kez daha yaktı. Önce Haluk Levent'in verdiği tavsiye,

Katledilen Pınar Gültekin İçin Haluk Levent'in Kadınlara Verdiği Abi Tavsiyesi Tepki Topladı - onedio.com
Katledilen Pınar Gültekin İçin Haluk Levent'in Kadınlara Verdiği Abi Tavsiyesi Tepki Topladı - onedio.com

Sonrasında Demet Akalın'ın tweeti...

Pınar Gültekin'in Katledilmesinin Ardından Demet Akalın'ın Cinayetle İlgili Merak Ettiği Detay Tepki Gördü - onedio.com
Pınar Gültekin'in Katledilmesinin Ardından Demet Akalın'ın Cinayetle İlgili Merak Ettiği Detay Tepki Gördü - onedio.com

Bugün ise Berkay Şahin, Pınar Gültekin cinayetinin ardından çok talihsiz bir açıklama yaptı.

Berkay paylaşımında şu sözleri paylaştı: 

Kadınlar biz erkelere Allah tarafından gönderilmiş hediyelerdir, meleklerdir. Biz onlara en iyi şekilde bakmakla yükümlüyüz. Kadına şiddetin karşısındayım. İki kızım var, onların saçının teli yere düşse dünyayı yakarım.”

Berkay'ın 'kadınlar hediyedir' sözleri sosyal medyada büyük tepki çekti. 👇

twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com

Biz kimseye hediye edilmedik, biz çiçek değiliz, kimsenin korumasına ihtiyacımız yok.Biz de her insan gibi eşit şartlarda yaşamak istiyoruz. Tek istediğimiz korkmadan, önümüze taş koyulmadan, özgürce YAŞABİLMEK...

Siz ne düşünüyorsunuz?

Bu içerikler de ilginizi çekebilir:

İnsan Değilsiniz! Cemal Metin Avcı Tarafından Katledilen Pınar Gültekin'in Ardından Yapılan Kan Dondurucu Yorumlar - onedio.com
İnsan Değilsiniz! Cemal Metin Avcı Tarafından Katledilen Pınar Gültekin'in Ardından Yapılan Kan Dondurucu Yorumlar - onedio.com
Utanın! Kadınların Tacizden, Tecavüzden, Kaçırılmaktan, Alıkoyulmaktan ve Öldürülmekten Korunmak İçin Uyguladıkları Yöntemler - onedio.com
Utanın! Kadınların Tacizden, Tecavüzden, Kaçırılmaktan, Alıkoyulmaktan ve Öldürülmekten Korunmak İçin Uyguladıkları Yöntemler - onedio.com
Pınar Gültekin'in Ardından Yeniden Gündeme Gelen İstanbul Sözleşmesi'nin Uygulanmaması İnsanları İsyan Ettirdi! - onedio.com
Pınar Gültekin'in Ardından Yeniden Gündeme Gelen İstanbul Sözleşmesi'nin Uygulanmaması İnsanları İsyan Ettirdi! - onedio.com
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
Gizli Kullanıcı

kezbanlarla hiç uğraşılmıyo rus kadınları gelip kezbanlar gidebilirmi acaba

burak-erol6

bir şeyden de memnun olun be kardeşim. bir kere de ağzınız şikayet etmek için açılmasın aq

Gizli Kullanıcı

türkiyedeki feministlerin çoğunun kendi görüşü yok. ordan burdan 3. dalga feminizm zırvaları duyup kendilerini doldurmasalar bu sözler onlara normal gelecekti.

thelaststand

kadınlarla uğraşılmaz. hele ki bu ülkenin kadınlarıyla hiç uğraşılmaz. iyi bir şey söylersin suç, kötü söylersin zaten suç. iyi davranırsın heyecanı yok diye giderler, kötü davranırsın ben kadınım beni el üstünde tut der. ne yaparsan yap kabahat. efendi erkek olursun değer görmezsin. güzel şeyler söylersin salak salak tepkiler alırsın. bu ülkenin kadınlarıyla muhattap olunmaz arkadaşlar. kendi hallerine bırakın şunları.

lanadelreis2

tek derdimizde zaten senin kadınlarla iletişimindeki kopukluğun zaten demi? kadınlar öldürülüyor, tecavüz ediliyor, tacize uğruyor hemde sayısız kere. git bir kadınların taciz hikayeleri dinle o zaman anlarsın asıl dert neymiş bazısı 10 bazısı 9 yaşındayken başlıyor tacize. sonra türk kızı neden kezban neden bize yüz vermiyor neden sinirli. bir kendini onların yerine koy bakalım sokakta dedenden büyük adamların iğrenç bakışlarına mağruz kalıyorsun her sokağa çıktığında erkekler bakışlarıyla yiyor seni otobüste geliyor bir yavşak sana dayıyor hergün kadınların öldürüldüğü haberlerini okuyorsun kimseye güvenemiyorsun hep şüphe içindesin. bunlar çok çok küçük bir kısmı ama azıcık vicdanın varsa seni sarsmaya yetmiştir zaten. hatta bende ilk taciz hikayemi anlatayım sana.

lanadelreis2

bir gün kuran kursundan çıkmıştım cami için para toplayan bir adam 60 70 yaşında bir de ilk kez onun tacizine uğramıştım hemde beni taciz ederken namaz kılıp kılmadığımı soruyordu. tabii o yaşta anlayamadım çok küçüktüm büyüyünce idrak edebildim ne olduğunu. bazen tacize uğrarım diye dışarı bile çıkasım gelmiyor. bu ülke böyle bir yer işte. o yüzden senin kadınlarla iletişimdeki kopukluğun çözülecek asıl mesele değil. başkalarının acılarını hissedebilene insan diyoruz biz. biraz kendini yerine koyda böyle içi boş genellemelerle kadına düşman bu toplumu daha da düşman etme

bbbbb

Kötü niyetle dememiş. Ortam çok gergin linç etmeye yer arıyorlar.

Görüş Bildir