Görüş Bildir

etiket Külkedisi Gibi Keşfedilme Hikayesiyle Bıçkın Delikanlılığın Kitabını Yazan Yakışıklı: Ufuk Bayraktar

Haberler
> Külkedisi Gibi Keşfedilme Hikayesiyle Bıçkın Delikanlılığın Kitabını Yazan Yakışıklı: Ufuk Bayraktar

Her oyuncunun üstünde taşıdığı bir duruş vardır muhakkak. Yüzüne baktığınız zaman oynadığı rolün gerçek olduğuna inandırır sizi. Bu yetenek ve duruştaki oyunculardan biri de Ufuk Bayraktar. Onunki hem biraz Külkedisi Masalı, hem de başarı hikayesi...

Şu sıralar hepimizin yüreği ağzında seyrettiği Vatanım Sensin'in bıçkın ve bir o kadar asi efesi Dağıstanlı olarak görüyoruz onu.

Şu sıralar hepimizin yüreği ağzında seyrettiği Vatanım Sensin'in bıçkın ve bir o kadar asi efesi Dağıstanlı olarak görüyoruz onu.

Yolda efe kıyafetiyle görsek yadırgamayacağız, o kadar iyi taşıyor bu rolü. Zaten 'Çanakkale 1915' filminde Seyit Onbaşı rolünü de aynı bu duruşla gerçekleştirmişti.

Biz onu asıl "Kader" filminin Bekir'i olarak tanıdık ve sevdik. Fakat ne filmdi be!

Biz onu asıl "Kader" filminin Bekir'i olarak tanıdık ve sevdik. Fakat ne filmdi be!

Zeki Demirkubuz'un mükemmel filminde Vildan Atasever ile başrolü paylaşan Ufuk o kadar iyi oynadı ki, 26. İstanbul Film Festivali'nde En İyi Erkek Oyuncu ödülünü aldı.

Peki onun aslında oyuncu olmadığını ve bir çay ocağında keşfedildiğini söylesek?

Peki onun aslında oyuncu olmadığını ve bir çay ocağında keşfedildiğini söylesek?

Evet, aynen böyle. Ufuk'un babası, Cihangir'de bir kahve sahibi. Cihangir malum, sanatçının çok olduğu bir İstanbul semti. Zeki Demirkubuz da bir gün burada çayını kahvesini içerken, kahvede çalışan Ufuk'u görüyor ve oyunculuk yapması konusunda aklını çeliyor. İlk filmi Demirkubuz'un  'Bekleme Odası'. Ne şans değil mi?

Onun başarısını sadece şans olarak açıklamak da biraz haksızlık olur. Çünkü Ezel'de Ramiz Dayı'nın gençliğini nasıl oynadığını hepimiz gördük!

Onun başarısını sadece şans olarak açıklamak da biraz haksızlık olur. Çünkü Ezel'de Ramiz Dayı'nın gençliğini nasıl oynadığını hepimiz gördük!

Üstelik Tuncel Kurtiz gibi usta bir oyuncunun hayat verdiği gençlik karakterini canlandırdı.

Dahası, Dağ ve Dağ 2 filmlerinde hepimizin içindeki o bam teline oyunculuğu ile çok fena dokundu.

Dahası, Dağ ve Dağ 2 filmlerinde hepimizin içindeki o bam teline oyunculuğu ile çok fena dokundu.

Bu filmler Ufuk Bayraktar'ın kariyerinde parıl parıl parladığı filmler diyebiliriz.

Onu biraz daha yakından tanıyalım derseniz şöyle başlayabiliriz: Hayatında en etkilendiği kitap Suç ve Ceza

Onu biraz daha yakından tanıyalım derseniz şöyle başlayabiliriz: Hayatında en etkilendiği kitap Suç ve Ceza

Hatta şu ana kadar iki tane kitap okuduğunu da söylüyor: Birisi Suç ve Ceza, diğeri de Kur'an-ı Kerim.

Yaklaşık 2,5 - 3 senedir ise maneviyata yönelmiş; kendini daha huzurlu ve sakin hissediyor.

Yaklaşık 2,5 - 3 senedir ise maneviyata yönelmiş; kendini daha huzurlu ve sakin hissediyor.

Hayatında hiçbir şeyin değişmediğini ancak kendine zarar verecek her şeyden kaçınıp daha dingin bir yol seçtiğini söylüyor.

1981 doğumlu yani şu an tam tamına 37 yaşında. O söylemese bile çok belli olan burcu ise Başak.

1981 doğumlu yani şu an tam tamına 37 yaşında. O söylemese bile çok belli olan burcu ise Başak.

Resmen Başak Burcu Erkeği yazan her yere fotoğrafı asılır.

Özellikle kadın hayranlarının en çok merak ettiği şey evli olup olmadığı. Evet, kendisi Merve Bayraktar ile evli ve çok mutlu bir evliliği var.

Özellikle kadın hayranlarının en çok merak ettiği şey evli olup olmadığı. Evet, kendisi Merve Bayraktar ile evli ve çok mutlu bir evliliği var.

Ufuk ve Merve Bayraktar çiftinin güzeller güzeli bir kız bir de erkek çocuğu var.

Ufuk ve Merve Bayraktar çiftinin güzeller güzeli bir kız bir de erkek çocuğu var.

Allah bağışlasın...

Keşfedildiği andan ünlü olduğu ana kadar yaşadığı dönüşümü ise şöyle özetliyor: "Ben bir hıyardım, Zeki Abi beni cacık yaptı"

Keşfedildiği andan ünlü olduğu ana kadar yaşadığı dönüşümü ise şöyle özetliyor: "Ben bir hıyardım, Zeki Abi beni cacık yaptı"

Estağfurullah...

Demek ki böyle bir bıçkın delikanlıya ihtiyacımız varmış ki kısa zamanda büyük bir hayran kitlesi oluştu, boşuna değil. Tebrikler Ufuk Bayraktar!

Demek ki böyle bir bıçkın delikanlıya ihtiyacımız varmış ki kısa zamanda büyük bir hayran kitlesi oluştu, boşuna değil. Tebrikler Ufuk Bayraktar!

Özellikle Bekir ve Ramiz için sana çok teşekkür ediyoruz...

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
642
255
36
24
13
12
8
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?
Uyuşuk adam

Hayatı boyunca sadece iki kitap okuduğu kısıma kadar her şey tamam sonrası da tamam ama o kısım maalesef olmamış...

replicant

abi boş boş konuşmayın artık yeter ya. sıktınız artık gerçekten. herkes kitap mı okumak zorunda ya? en anlamadığım şey, roman okuyan insanları bilgili, kültü... Devamını Gör

Monser

Bu adamı ne zaman seyretsem robert de nira aklıma geliyor.sırf benmi benzetiom lan?

Cengiz Kolbastı

Evet sırf sen.

dusunen_odun

bu adama bi kere düzgün insan rolü oynatsınlar lan çok canımı sıkıyor bu durum, hep iti köpeği oynamaktan ciğeri solmuştur bence onun da