Kartal Bu Kez Hata Yapmadı! Alanyaspor'u 3 Golle Geçen Beşiktaş Zirvedeki Yerini Sağlamlaştırdı

297PAYLAŞIM

Beşiktaş, Süper Lig'in 33. haftasında Alanyaspor'u 3-0 mağlup ederek 2 maç aradan sonra kazandı ve en yakın rakibi Fenerbahçe ile puan farkını 5'e çıkardı.

Beşiktaş, Süper Lig’in 33. haftasında Alanyaspor’u konuk etti.

Maçı 3-0 kazanan Beşiktaş, ligde iki hafta sonra kazandı ve zirvedeki yerini korudu.

Siyah-beyazlılara galibiyeti getiren golleri Cenk Tosun, Ghezzal ve N'Koudou kaydetti.

Atiba Hutchinson, Beşiktaş'ın attığı üç golün de asistini yaptı.

Atiba kariyerinde ikinci kez bir maçta 3 asist yapmış oldu.

Beşiktaş böylece puanını 67 yaptı ve Fenerbahçe ile 5 puan, Galatasaray ile 6 puanlık fark yapmış oldu.

Maçla ilgili paylaşımlar, yorumlar ve istatistikler ise şöyleydi: ⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

⬇️

Futbol keyfi Ruffles’la bir başka! Peki maç keyfini arkadaşınla doyasıya yaşamak için Messi’nin yardımına ne dersin?

Sen de Messi ile arkadaşını maça davet et!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
melih-ugur-oktar

Demek ki sadece alanya ya koymamışız ulan alanya bize yatacak olsa ilk maçta neden bizi yensin? salih ile ceyhun sanki hala fener de gs de oynuyor tekme tokat daldı 3 top direkten dönmüş alanya da kaçırdı güzel maç oldu. benim anladığım işleri güçleri şike olanlar şikeden anlıyor sanırım başka açıklaması olamaz kudurun hatta ağlayın

saryo

10 senede bi şampiyon olan takımın taraftarları gelmiş bu ligde beşiktaşı anca gününde değilse yenebilirsin diyo LOL. Bugünkü maçın şaibeli olduğu her halinden belliydi. Alanya galatasaraya oynadığı futbolun çeyreğini oynamadı gs maçında ölüm kalım maçıymış gibi oynayan futbolcuları bugün topa vurmaya tenezzül bile etmedi. Maç sonunda alanyanın twitter hesabını önce yoruma kapatması sonra tamamen kilitlemesi bile bi şeyleri belli ediyor. Çağdaş atan ustasını üzmedi. Ayrıca beşiktaşın özellikle son yıllardaki şampiyonluklarına bakarsanız çekiştiği takımlar başakşehir, sivas, konya gibi takımlar. Galatasaray ve fenerbahçeyle çekişiyorsa işi çok zor. Göreceksiniz bjk bu sene şampiyon olamayacak

mstfagncc

KONUŞ DÜDÜK MAKARNASI

badcatsero

ahahhahahaaa birilerinin kuyruk acısı var anlaşılan.... 3 tane top direkten dönmüş 3 tane golü çakmış maç boyunca tempoyu istediği gibi yönlendiren takıma gelip şaibeli olduğu belli diyecek kadar utanmazmısın gerçekten :) Fener kadıköyde 10 kişiyken bizden 4 yedi o zaman o maçta şaibeli. Gökhan eskiden beşiktaşta oynadığı için önce Necip'e kafa vurdurttu sonra Nskala'ın peşinden koşmadı bariz şaibe. Hem BJK GS maçında Diagne'de TR'de oynamamak için Montero'ya tekme atarak kırmızı kart gördü o yüzden yenildi kesin şaibe var.. Ama mesela Marcao'nun attığı dirseklere kör muamelesi yapan hakemler taraf tutmuyor ADALET sağlıyor değil mi :)) bırakın bu işleri...

badcatsero

Futbol tarihinde olmayan şekilde 2 hafta üstüste boktan maç yöneten hakemi BJK maçına ver, kamera görüntülerinden BJK oyuncusuna ceza ver ama ondan sonra olan hiçbir görüntüye bu cezayı verme, bi TD rakip takımın klübesine tehdit küfür etsin üstüne yürüsün en az 4 maç alması gereken ceza 1 maç verilsin bide üstüne haksız şekilde ceza verildi diye ağlayan bi takım, TR'de açık açık şike yapan takımın GS olduğunu söyleyen Aziz Yıldırım'a cevap bile veremeyen takım utanmadan Adalet istiyoruz diye ağlıyorsa kimse karşıma çıkıp BJK maçı şaibeli demeyecek. Çakma imPARAtorunuz gidip Başakşehir'e verdi şampiyonluğu gelmiş BJK Başakşehir'le çekişti diye küçümsüyor XD lan biraz omurgalı olun be :)))

chuck-berry

Çekemiyorsan anten tak sikik.Eze eze oynadık bastık geçtik ne şikesi.Kudurun renkliler alayınıza bastık hala bıdı bıdı yapıyorsunuz.

saryo

Burda hakem hatalarından, yapılan haksızlıklardan bahsedersek kaybedersin. Marcaoya verilmeyen kartları görüp Rosier'in haftalarca sarı kart sınırında bulunup yaptığı faullere rağmen 1 tane bile kart yememesini görmemek nasıl bi ikiyüzlülük. Mohammedin dirseğinin aynısı her hafta nerdeyse bütün maçlarda yaşanıyor ama onlar sarı görürken bizimki kırmızı görüyor. Taca çıkan toplardan gol atan sizsiniz. Saha içinde futbolcularınız hakemlerin üstlerine yürüyüp küfürler savururken, saha kenarında hocalarınız hakemlere aynı şekilde küfür edip üstlerine doğru yürürken pfdkya bile sevkedilmezken bizim oyuncularımız soyunma odasında kimseyi hedef almayan küfürlerden, attıkları tweetlerden ceza aldı bu ülkede. Fatih terim'e verilen ceza bu ülkede hangi hocaya verilmiş bugüne kadar? Adam ağzını açsa kafadan 5 maç ceza yiyor. Geçiniz bu işleri. Herkes neyin ne olduğunu çok iyi görüyor.

saryo

Ayrıca aziz yıldırım daha önce şike yaptıysam fenerbahçe için yaptım diyerek kendi yaptığı şikeyi kabul etti. Aziz yıldırımın lafına göre şekillenecek kadar düşük ve aciz bir kulüp değiliz. Her şey ortada. Bizim muhattabımız aziz yıldırım ve türkiyedeki düşük zekalı futbol fantikleri değil avrupa resmi kayıtlarıdır ve o kayıtlara göre türkiyede şike nedeniyle avrupa kupalarından men yiyen ve şikeci olarak tescillenen 4 tane kulüp var. Onlar da fenerbahçe, beşiktaş, eskişehir ve sivasspor. Başkasına bok atacağınıza kendinize bakın

badcatsero

lan bekliyordum da bu kadar utanmaz olmanı beklemiyordum vallahi pes... FT basın toplantısında alın bunu çekin diye sikini gösterir, Emre Belözoğlu hakemin arkasından ana avrat küfreder, Arda'nın küfürleri kameralarda, kimseyi hedef almıyor dediğin küfürler bariz bir takıma karşı yapılıyor, FT karşı takımın klübesinin üstüne yürüyor, hakeme alenen hakaret ediyor aşağılıyor ama ne hikmetse kuralda en az 2 maç denilen her yerde 1 maç ceza alıyor. Şu ligde 4 sarı karttan maç kaçıran tek TD Sergen Yalçın ne hikmetse ama ellerini kaldırıyor diye ağlıyorsunuz.. ağlayın olum tek işiniz bu zaten. Bu ligde Mario Gomez 17 maç sarı kart sınırında oynayıp şampiyonlıuğu getirdi sizin derdiniz her faulun sarı kart olması. Ulan adamınız açık açık bir maçta 3 kez dirsek attı faul verildi kart verilmedi sen neden bahsediyorsun..

badcatsero

ağzını açsa kafadan 5 maç ceza yiyormuş senin yalanını sikim... PFDK kural kitabında hakaretten 2 ila 4 maç, sportmenliğe aykıırı hareketten 1 ila 3 maç, tehditten 5 ila 7 maç ceza alması gereken FT bu 3 fiili tek bir maçta sergilemesine ve gözlemcinin önünde yapmasına rağmen ne hikmetse 1 maç ceza alıyor ve utanmadan buna ağlıyorsunuz ya hakkatten acınacak haldesiniz.. Bana muhammed'i örnek vereceğine 60 metreden kalecimize faul yapılmasına rağmen kalecimizin kırmızı kart gördüğü pozisyonu örnek versene?? yada ceza sahasında bu ligin en çok topla buluşan ekibi olmamıza rağmen 15 haftadır en az 10 tane net oğlu net penaltımız olmasına rağmen penaltı verilmemesi?? hala taca çıkan toptan diyosun utanmadan ulan bunu yapan sizsiniz sizinkinde herkes taç derken bizimkinde kesin bişey denilemez dedi herkes ama size göre sütten çıkmış ak kaşık sizsiniz ya..

badcatsero

hey yavrum hey.. aziz yıldırımın lafı ile şekillenecek değiliz diyen sizler başka bi klübün sözcüsü açıklama yaptığında havlıyorsunuz ama onlara göre mi şekilleniyorsunuz?? bak şimdi başkanınız ağlıyor fb klübü şöyle dedi böyle dedi diye.. şike yaptığınızı en az 5 tane futbolun içinde o zamanlarda aktif olan kişi belgeledi bişey diyemediniz ne diyosun sen hala.. bu ülkede şerefiyle hakkıyla oynayan, kendisine karşı açık açık şike yapılan, masabaşı oyunlarıyla doğranan kulüp beşiktaştır.. bunu futbolun şu anda içinde olanda dışarıda olup o zamanları yaşayan herkeste kabul ederken sizin gibi at gözlüklü davarlar anca boş fanatizm yaparlar... tarihteki en büyük hakem hatalarının olduğu videoda hataların 80%'inin BJK aleyhine yapılması bile bişey ifade etmiyor anlaşılan. sizle oynadığımız 2018 yılındaki maçtaki hatalarından sonra Bülent Yıldırım düdüğünü astı lan daha ne diyim size...

badcatsero

Beşiktaşlı olarak iki takımında oyuundan keyif aldım Sergen doğru söylüyor ligin üstünde bir maç oldu. Beşiktaş takım olarak ne yaptığını bilerek oynadı rakibi iyi analiz etmişler. Hakem'in iki tarafa da hataları vardı Cenk'in pozisyonu net penaltı olmalı, Souza 2. sarıdan atılmalı gibi hataları var ama oyun desen keyifliydi gerçekten. Ghezal'in golü ilk bakışta garip görünüyor ama kendim de kalecilik yaptığım için biliyorum bazen topun dışarı çıktığını düşünüp ellerinizi uzatmazsınız korner olmasın diye. Arka kameradan bakıldığında top inanılmaz bir falso alıyor bu nedenle kesin bişey demek çok güç. Ama gerçek birşey var Marafona kötü günündeydi Hem 2. hem 3. golde yememesi gereken golleri yedi standart bi kaleci onu yemez. Ama bu maça şike demeden önce maçı düzgünce izlemeyi öneririm

whitesmoke1

beşiktaş mükemmel oyun oynadı. Takım makina gibi işledi. Kanatlar, defans, forvet kusursuz oyun oynadılar. Ha bir de hakem her pozisyonu beşiktaş lehine çaldı. Souzayı 2. sarıdan atmadı. Hadi onu atmadı aynı pozisyonda welinton rakibin tendonuna bastı kart bile vermedi. Alanyalı oyuncular boş kalaye 2-3 metre mesafeden 2 tane topu dışarı atmadı. Beşiktaşın 2. golünde Gezzal öyle bi şut attı ki o kadar yavaş giden topa kaleci uzandı ama elini uzatmaya gerek duymadı. Mission Completed!! Herkese hayırlı işler!

xcomso

3 top direkten dönmüş bizimkiler abuk subuk hareketler yapmasa maç astronomik biter ne şikesi anasını satiyim alanya şike yapmış olabilir ama daha fazla gol atmayalım diye maçı izlemeyen fanatik bebeleri ağlatık yine

huzml03

Hee babacarın bilerek dışarı atması kalecinin kollarının birden yok olması çağdaş atanın ustasına karşı oynaması ve alanyanın rakibinin tesislerinde antrenman yapmadı dışında sorun yok başka takım olsa nasıl davranacağınızı herkes biliyor alanyanın yorumları kapatması hesabını gizliye alması da mı tesadüf şikenin kabulüü !!!!

huzml03

Daha geçen hafta aytacın 2. Sarısı verilmedi diye ağlayan bendim zaten ona itiraz edenler buna futbol şöleni diyor resmen tiyatro futbol bilmeyen birine izlet o bile anlar şike olduğunu

Görüş Bildir