İstanbul'da Striptiz Dans Yapan Merve Filiz'in Merak Edilen Sorulara Açık Açık Verdiği Cevaplar

-
Abone ol

Çoğu kişinin merak ettiklerini profesyonel bir striptizci cevaplıyor...

Mert Karacan'ın YouTube'da yaptığı "İçindeki Sen" programında profesyonel dansçı Merve Filiz'le yaptığı sohbete denk geldik. Merve Filiz, aynı zamanda İstanbul'un büyük bir gece kulubünde striptiz dansı yapıyor.

Merve Filiz, şu an 29 yaşında ve 18 yaşından beri dansla ilgileniyor. Kendisini bir Gogo Girl ve Striptizci olarak tanımlıyor.

1. Nasıl başladınız?

Zaten ben küçüklüğümden beri danstan geliyorum. Jimnastik ve bale olarak başladım daha sonrasında 16 yaşlarımda merak ederek pole dance (striptiz direği ile yapılan dans) okuluna gittim. Daha sonrasında bunu striptiz ile birleştirdim.

2. Aileye striptiz dansçısıyım dediğinizde tepkileri ne oldu?

Zaten aile buna tepki gösterir ama ben danstan geldiğim için jimnastik, bale, pole dance diye ilerlediğim zaman birdenbire "noluyo?" demediler, adım adım oldu bu. O yüzden bir sorun yaşamadım. Ailem de sahnemi izledi, geldiler gördüler. Destekliyorlar beni, onlara da teşekkür ediyorum.

3. Birlikte olduğunuz kişi sizi kıskanmıyor mu?

Bilmiyorum beni kıskanıyor mu kıskanmıyor mu ama bana çok fazla yansıtmıyor. Çünkü zaten biz bunu sanat olarak yapıyoruz. Kendisi de bu işi yaptığı için birbirimizi anlıyoruz. O yüzde zorluk yaşamıyorum. Ama insanların bana olan bakış açısı ilgisi, onu rahatsız ediyor mu bilmiyorum. Başka biri olsa bu işi yapmayan o zaman zorluk yaşayabilirim. Beni anlamakta zorluk çekebilir.

4. Sahnede tacize uğradınız mı?

Sahnede değil de özel organizasyonlara gidiyorum zaten devamlı VIP organizasyonlara. Tacize uğradım tabii ki çünkü çok uzun zamandır bu işi yapıyorum. Tacize uğramak için zaten bir striptizci olmaya gerek yok.

5. Nasıl özel organizasyonlar?

Doğum günleri, bekarlığa veda partileri. Mesela kulüplere çıkamayan ünlüler bir yer kapatırlar, parti yaparlar öyle yerlerde bulunuyorum genelde.

6. Sahnedeki en uç çizginiz ne, sınırınız ne?

Sahnede son nokta dediğiniz zaten soyunuyorum, en son nokta bu. Ama sanırım bi öpüşme sevişmeden bahsediyorsunuz, buna yakın şovlarımız oluyor bizim striptiz pornografi olduğu için. Zaten erkek arkadaşım da dansçı. Bu tarz ufak şovlarımız oluyor birlikte.

7. Ahlaksız teklif alıyor musunuz?

Çok fazla alıyorum gerçekten, bu beni çok rahatsız ediyor. Onlardan nefret ediyorum. Çünkü paranın her türlü kapıyı açabileceğini zannediyorlar ve ben bu işi striptiz yaptığım için insanlardan o kadar çok DM'ler, mesajlar alıyorum ki hiçbirine bakmıyorum zaten.

8. Kendinizle konuştuğunuz zaman kendinize ne demek istersiniz?

Devam et diyorum. Hiç kimseye kulak asma. Eleştirilere de açığım, görüşlerine saygı duyuyorum, herkes desteklemeyebilir. Ama destekleyen insanlar, desteklemeyenlerden daha çok. Onlara teşekkür ediyorum. Onlar beni ne kadar çok desteklerse ben işimi o kadar sanat olarak yaparım. Şu anda Türkiye'de başka yapan var mı bilmiyorum ama sadece ben yapıyorum.

9. Porno film teklifi gelse ve partneriniz sevgiliniz olsa kabul eder misiniz?

Böyle bir şeyi kabul etmem çünkü benim bi ailem var. Yurtdışından Playboy dergisinden böyle bi teklif geldi ama çok fazla dövmem olduğu için engel oldu. Dergilerde boy gösterebilirdim ama porno film falan olmaz.

Röportajın tamamını buradan seyredebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
pinar-k.-erdem

Sanattan uzaklasinca insanlar olayi bedene ve cinsellige bagliyor hemen.Zaten Turk halkinin hazmedebilecegi bir sey degil bu ama belki bi 30-40 sene sonra normallesicek bu da. Bakiniz tum sosyete direk dansi dersleri aliyor bile .Celiski yok bence bakis acisi var..

unclecaner

Sosyete deyinCe benim aklıma bu hakkolar vakkolar mermerciler geliyor.. sosyete dedikleriniz onlar dimi?

galga-trky

At yalanı zikim inananı... Vallahi ailesi gelip izlemişse gerçekten öyle Bi aile olmaz olsun... Bide bu tarz şeyleri böyle sanki çok normalmiş gibi göstermeye çalışmak nedir arkadaş.. Doğru düzgün iş kadınları var onlar la neden röportaj yapılmıyor öyle şeyler gösterin. ya pavyon ya gay ya tele kız hayır yani yadırgamak filan değil de günümüz, deki çocuğu genç kız erkekler bu tarz şeylere baya eyilimliler daha düzgün şeyler lazım... Şahsen bu örneklerin her gün içinde olan biri olarak söylüyorum.. Atsınlar yalanları ziksinler inanları...

queen_of_the_7_kingdoms

Sahnede soyunup sevişip ailesi izleyince sorun yok,iş kameraya gelince mi "ailem var"? bu nece bi çelişkidir?Ayrıca onca estetige ragmen çok çirkin..

ece-ysl

Ailenin saygı göstermesi gerçekten bir istisna, hayretler içindeyim. bir tabu yıkmışlar. Benim kafam bir anda almadı. Ama bir insanın ailesi tarafından elalem ne dere bu derecesinde takmayıp, olduğu gibi kabul edilmesi harika bir duygu olmalı... .Helal!....çok şanslı bir kadın bu açıdan. bize de böylesine bir kabulün ve senin arkanda böylesine dağ gibi duranların hayalini kurmak düşer.....

muromuo

Her şey sanat anasını satayım. Elini sallasan sanata sanatçıya çarpıyor.

Görüş Bildir