Görüş Bildir
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
181
60
26
11
7
6
0
ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Ya şu kızları koymayın videoları küfür edicem hemcinslerim diye etmek istemiyorum ama amk sanki analarının evinde hergün suşi yiyolar sırf sosyetık gozukucem... Devamını Gör

sue

kız hamsiye alaturka dedi lan.

sue

düşünsenize bin bir emekle hazırlanıp sofraya getiriliyosunuz sonra tikinin biri çıkıp diyo ki ay bu alaturkaa .s.s

tosarık

türk kadinlari cok özenti ya erkekler öyle degil bak ama su yeni nesil kadinlari 20-40 yas arasi kadinlar o kadar özentiki tiksinc bi özentilik var yurtdisin... Devamını Gör