Kamuda Taşıt Alımları 10 Kat Arttı
Kamuda taşıt alımları son sürat devam ediyor. Geçen yıl ilk 8 ayda 59.8 milyon liralık taşıt alımı yapılırken, bu yılın ilk 8 ayında 628.5 milyon liralık taşıt alımı yapıldı. Geçen yılın 8 aylık dönemine göre taşıt alımları 10 kattan fazla artmış oldu. Maliye Bakanlığı ise, Emniyet Genel Müdürlüğü ve Orman Genel Müdürlüğü tarafından yapılan taşıt alımlarının 2014 ile 2015 yılları ilk 8 aylık dilimler itibarıyla meydana gelen ciddi orandaki artışın temel sebebi olduğuna dikkat çekerek, “Bu idareler dışındaki idarelerde taşıt alımlarına ilişkin artış seyri normaldir” açıklaması yaptı.