
Beşiktaş 1-0 Gençlerbirliği
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasının kapanış maçında Beşiktaş, Ankara ekibi Gençlerbirliği'ni konuk etti. Siyah-beyazlı takım 64. dakikada Mario Gomez'in attığı golle maçı 1-0 kazandı ve Fenerbahçe'nin 1 puan önüne geçerek liderlik koltuğunu geri kazandı.



















