Albayrak: "Sneijder Hayatımı Kurtardı"
Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Abdurrahim Albayrak, Spor Toto Süper Lig'de Gençlerbirliği karşısında aldıkları galibiyet sebebiyle çok sevinçli olduklarını söyledi.Türk Telekom Arena'da 1-0 kazandıkları maçın ardından basın mensuplarına açıklamada bulunan Albayrak, müsabakanın zor geçtiğini belirterek, 'Gençlerbirliği iyi bir takım. Allah'ıma şükürler olsun, Sneijder herhalde hayatımı ve maçı kurtardı. İki maçımız kaldı. 180 dakika kolay olmayacak. Her takım diğerinden puan alabiliyor. Bu güzel günde, taraftarlarımızın önünde 3 puan aldığımız için sevinçliyim. Şimdi Sivas'a gideceğiz. Medicana Sivasspor ile kupa maçımız var. Ondan sonra gelip Beşiktaş maçına hazırlanacağız' diye konuştu.Maçın son anında Gençlerbirliği'nin Stancu ile yakaladığı pozisyonda büyük stres yaşadıklarını vurgulayan Albayrak, 'O an ben ve birkaç yüz kişi kalp krizi geçirebilirdi statta. Son anda gol olmadı. Biz de çok pozisyon kaçırdık. Gençlerbirliği'ni tebrik ediyorum. Onlar da iyi mücadele ettiler' ifadelerini kullandı.Hamza Hamzaoğlu'na Mersin İdmanyurdu maçında tepki gösteren ve Gençlerbirliği maçının kadrosuna alınmayan Emre Çolak ile ilgili soru üzerine Albayrak, 'Bu hocanın takdiridir, onun vereceği karara saygı duymak lazım. Emre zaten maçtan sonra da Florya'da da hocasından özür diledi. Bir problem olmaz aramızda. Biz bir aileyiz, Emre de bizim kardeşimiz, evladımız' değerlendirmesinde bulundu.Abdurrahim Albayrak, cezalı Muslera'nın yerine kaleyi koruyan Sinan Bolat'ın da iyi bir maç çıkardığını kaydederek, 'Son dakika iyi bir top çıkardı. Sinan iyi bir kaleci. Bugünler için aldık. Bugün de bize 3 puanı getiren kardeşimiz oldu. Bütün futbolcu arkadaşlarımı tebrik, taraftarlarımıza da teşekkür ediyorum' dedi.Galatasaray Sportif AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Ali Dürüst de şampiyonluk yolunda zor bir maçı geride bıraktıklarını anlatarak, 'Taraftarlarımızla, oyuncularımızla şampiyonluğu hak ettiğimizi gösterdik. Ama şampiyon olmak için gerekli puanları almamız lazım. O nedenle matematiksel olarak garantileyene kadar mücadele edeceğiz. Beşiktaş ile derbi maçı yapacağız. Derbinin favorisi olmaz. Bizim amacımız kalan iki maçımızı alıp, inşallah şampiyon olmak' şeklinde konuştu.Eurosport
Hamzaoğlu: "Şampiyonluk Fedakarlık İster"
Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu , Gençlerbirliği'ni 1-0 yendikleri maçın ardından konuştu.'İyi bir maç oldu. İyi mücadele, tempolu bir oyun oldu. Kazanmamız gereken bir maçtı, golün gecikebileceğini biliyorduk. Bugün de böyle bir maç oldu. Biz bir an önce gol bulalım diye mesafalerimiz açıldı. Kazanmayı çok istedi oyuncularım, çok arzuladı. Oyuncularımı ve Gençlerbirliği'ni tebrik ediyorum. 2 maçımız ve kupa maçlarımız kaldı''ŞAMPİYONLUKLAR FEDAKARLIK İSTER''Hamit Allah razı olsun, uzun süreden beri takımla yaptığı tek antrenmanla böyle bir performans göstermesi ne kadar özverili olduğunu gösteriyor. Melo da aynı şekilde, Selçuk haftalardan beri inanılmaz bir performans... Kalecisinden hücuma kadar hepsine teşekkür ediyorum. Şampiyonluklar fedakarlık ister, mücadele ister. Şimdi Sivas maçımız var, en iyi şekilde oynayıp, Beşiktaş maçından da en iyi sonuçla ayrılmayı istiyoruz'Sporx
Demba Ba: "Bazı İnsanlar Gerçekten Utanmalı"
Beşiktaş'ın Senegalli golcüsü Demba Ba, Galatasaray-Gençlerbirliği maçı sonrasında ilginç bir çıkış yaptı.Sarı-kırmızılılar'ın Gençlerbirliği'nin 1-0 mağlup ettiği maçta Gençlerbirliği golcüsü Bogdan Stancu'nun son dakikada kaçırdığı gol sonrası sosyal medya adeta sallandı. https://twitter.com/YuruGunese/status/599650612494602240Stancu'nun maçın son dakikasında kaleciyle karşı karşıya pozisyonda yaptığı zayıf bir dokunuş sonrası G.Saray'ın ezeli rakiplerinden tepkiler yükseldi. Beşiktaş'ın golcüsü Demba Ba'nın resmi hesabından attığı tweet ise gündeme bomba gibi düştü.https://twitter.com/dembabafoot/status/599652495212859392Maçın bitiş düdüğüyle birlikte telefona sarılan Senegalli golcünün yazdığı 'Bu dünyada bazı insanlar gerçekten utanmalı' sözleri Bogdan Stancu'ya gönderme olarak yorumlandı. Ba'nın tweeti kısa sürede binlerce kez retweetlendi.Sabah
Beşiktaş Mogaz Finale Yükseldi
Hentbol Erkekler Spor Toto Türkiye Kupası Dörtlü Finali ilk maçında Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor'u 34-26 mağlup eden Beşiktaş, finale yükseldi.Kupayı geçen sene müzesine götüren Beşiktaş, geçen yıl olduğu gibi yarı finalde Başkent temsilcisini saf dışı bıraktı. Beşiktaş'ın yarın oynanacak finaldeki rakibi İstanbul Anafen Koleji-Rainbow Kayserispor eşleşmesinin galibi olacak.Eurosport
Beşiktaş Beş Eksikle Çalıştı
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında, 18 Mayıs Pazartesi günü Torku Konyaspor ile Ankara'da oynayacağı maçın hazırlıklarına devam etti.BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde basına kapalı gerçekleştirilen idmana, gribal enfeksiyon geçiren Gökhan Töre, hafif sakatlıkları bulunan Ersan Adem Gülüm, İsmail Köybaşı, Hutchinson ve Demba Ba'nın katılmadığı bildirildi. Tedavisini Avusturya'da sürdüren Veli Kavlak ile bireysel çalışan Tolga Zengin'in de idmanda yer almadığı kaydedildi.
Galatasaray Maçı Öncesi Cavcav: 'Takım Vurdumduymazlık İçinde'
Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav, Süper Lig’de bu akşam Galatasaray ile karşılaşacakları maça ilişkin, “Takım, ligin sonu geldi diye vurdumduymazlık içinde. Bir şey yapma olanağımız yok” sözleriyle, futbol kamuoyunda şaşkınlık yarattı.Spor Toto Süper Lig’in 31. haftasında Galatasaray , son hafta ise Beşiktaş ile kozlarını paylaşacak olan Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav, şampiyonluk yarışında büyük önem taşıyan kritik maçlar öncesi ilginç bir itirafta bulundu.“Ligin sonu geldi diye…”Geçtiğimiz günlerde yeniden kulübün başkanlığına seçilen deneyimli futbol adamı, “Takımdan hiç memnun değilim. Son karşılaşmalarda, sıkıntıları da olmadığı halde ligin sonu geldi diye vurdumduymazlık içindeler. Bu nedenle bir şey yapma olanağımız yok. Özellikle Akhisar ve Konya maçlarında çok kötüydük. Lig bitti gibi hareket etmemeleri gerekir. İcra kurulu olarak gelecek sezonun planlamasını yapıyoruz. Gelecekleri açısından 3 maçı iyi oynamak durumundalar” ifadelerini kullandı.“Rakip ayırmıyoruz”Hem Galatasaray, hem de Beşiktaş maçlarının kendileri için final olduğunu dile getiren Gençlerbirliği Başkanı, “Mersin İdmanyurdu’nu da yenmek istiyoruz. Bizim için rakip ayrımı yok. En iyi mücadeleyi vermek zorundayız” dedi. Bugün
Cicinho: "Beşiktaş'tan Teklif Aldım"
Sivasspor'un başarılı savunmacısı, menajerleri aracılığıyla siyah beyazlı ekipten teklif almış.Sivasspor 'un Brezilyalı savunmacısı Cicinho 'dan transferden Real Madrid günlerine kadar önemli açıklamalar geldi.Milliyet'in haberine göre Sivasspor Dergisi'ne konuşan deneyimli oyuncu, Real Madrid günlerini 'rüya gibi' ifadeleriyle anlatarak, 'O denem bende bir rüyanın gerçekleşmesi gibiydi. Çünkü dünyanın en büyük oyuncularından oluşan bir kadroda yer alıyordum ve bu kadroda yer almak benim için bir rüyaydı. Bunun için tanrıya şükrediyorum. Oynadığım takımın yanında Roberto Carlos, Figo, Beckham, Raul gibi çok büyük oyuncular var. Gerçekten benim için bir rüyaydı.' ifadelerini kullandı.'FUTBOL BENİM İÇİN BİR NİMET'Futbolun kendisi için önemine de değinen Cicinho, 'Futbol benim için tanrının vermiş olduğu bir nimet, bir yetenek ve bende bu nimeti yapabileceğim en iyi şekilde değerlendirmeye, en iyi şekilde oynayabilmeye çalışıyorum. Futbol benim hayatım demeyeceğim çünkü hayatım anlamında benim için futboldan önce gelen şeyler var. Gerçekten hayatımda önemli bir yer kaplayan tanrının vermiş olduğu çok büyük bir nimet.' dedi.
Galatasaray'da Ibrahimovic'e Para Bulundu
Ezeli rakiplerin kaybettiği 4 puan G.Saray’a 30 milyon TL kazandırdı. Yönetimin satmaya çalıştığı ancak müşteri bulamadığı hisseler o zaman 65 milyon TL ediyordu. Son 10 günlük yükselişle bu hisselerin değeri 95 milyon liraya yükseldi.G.Saray'a resmen büyük ikramiye çıktı. Şampiyonluk yarışında iki ezeli rakibi F.Bahçe ve Beşiktaş’ın kaybettiği 4 puan, Aslan’a şampiyonluk kapılarını ardına kadar açtı. Ancak bunun Sarı-Kırmızılı kulübe mali getirisi de müthiş oldu. Zira kulübün hisseleri son 1 haftada borsada yüzde 27.4 değer kazandı. Şirketin piyasa değeri de 389.5 milyon TL’den, 558.5 milyon TL’ye yükseldi.SATMAK İSTEDİ ELDE KALDIYani şirket değeri yaklaşık 168 milyon TL yükseldi. Elbette bu değer artışı G.Saray’a kredibilite açısından bir avantaj getirdi ancak kazanç sadece kredibilite düzeyinde kalmadı. Reel olarak da çok ciddi bir kazanç kapısı açıldı. Zira G.Saray’ın Ünal Aysal’ın başkanlığı döneminde yaptığı sermaye artışından elinde satabileceği yüzde 17’lik bir hisse var. Duygun Yarsuvat yönetimi bu hisseleri kongre üyelerine satabilmek için bir program yapsa da başarılı olamamıştı.BORSADA HEMEN SATABİLİRŞimdi Sarı-Kırmızılı yönetim 'İyi ki alıcı çıkmamış' diye seviniyor. Çünkü o dönem 18 TL civarında borsada işlem gören hisselerin piyasa değeri 65 milyon TL civarındaydı. Şu anda G.Saray aynı hisseleri borsada satmak isterse kasasına tam 95 milyon TL girecek. İki rakam arasındaki fark da 30 milyon TL’ye karşılık geliyor. Bir anlamda aradaki bu fark Zlatan İbrahimovic gibi bir yıldızı G.Saray’a kazandıracak kadar önemli bir yekun teşkil ediyor.Akşam
Tolgay'dan G.Saray ve F.Bahçe Açıklaması
Beşiktaş'ın yetenekli futbolcusu Tolgay Arslan'ın Galatasaray ve Fenerbahçe ile transfer görüşmesi yaptığı iddiaları gündeme bomba gibi düştü. Yapılan iddialı haberlerin ardından Beşiktaş Kulübü resmi sitesinden bir açıklama yaparak Tolgay Arslan'ın sözlerine yer verdi.'Fanatik gazetesinde Zafer Büyükavcı imzasıyla yer alan haber, tamamen gerçek dışıdır. Beşiktaş'a geldiğim günden bu yana aile ortamıyla karşılaştım ve bu uyumu sahadaki performansıma da yansıtmaya çalıştım. Burada olmaktan dolayı çok mutluyum. Ne benim ne de menajerimin haberde iddia edildiği gibi, rakip kulüp yetkilileriyle görüşmemiz olmamıştır.Kamuoyunun bilgilerine saygılarımla sunarım.'Tolgay ArslanBJK
Ahmet Nur Çebi'den Bilic Açıklaması
Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, basında yer alan haberlerle ilgili açıklama yaptı.Beşiktaş'ın resmi internet sitesinde çıkan haberde Ahmet Nur Çebi 'nin açıklamaları şu şekilde;'Bugün, çeşitli basın-yayın organlarında Teknik Direktörümüz Slaven Bilic'in yerine Şenol Güneş'in getirilmesi için görüşmelerde bulunduğum ve prensip anlaşması yaptığım yönündeki haberler asılsızdır. Futbol Takımımızın teknik direktörü Slaven Bilic'tir ve kalan 3 maçta takımımızın arzuladığımız şampiyonluğu elde etmesi için tüm gücümüzle çalışmaktayız. Futbol Takımımız ile ilgili basında yer alan her türlü transfer haberini, kamuoyunun ve taraftarlarımızın dikkate almamasını rica ederim. Saygılarımla,'Ahmet Nur ÇebiBeşiktaş JK İkinci Başkanı ve Futbol Şubesi BaşkanıBJK
Obradovic: "Takımımla Gurur Duyuyorum"
Fenerbahçe Ülker Başantrenörü Zeljko Obradovic, Real Madrid'e karşı kaybedilen Final Four maçının ardından kısa bir basın toplantısı yaptı.'Bir şansımız olabilmesi için savaştık. Psikolojik olarak da bizim için zor bir maçtı. Özellikle, Beşiktaş ile yaptığımız maçın ardından zorlu bir maçın olacağını biliyorduk. Takımımı maça hazırlamaya çalıştım. Tabii ki play-offlar'ın da ne kadar önemli olacağını anlatacağım. Türkiye bizim için önemli.''RAKİBİMİZ KUSURSUZ OYNADI''Rakibimiz kusursuz oynadı. Defansif anlamda bizi sürekli cezalandırdılar. Bizim için olumlu bir tecrübe olmalı bu. Eminim ki Fenerbahçe yeniden buralara gelmek için elinden geleni yapacaktır. Hakemler üzerine konuşmaya gerek yok. Eğer burada bir şansımız olmasını istiyorsak kusursuz olmamız gerekiyordu. Rakibimiz bunu başardı. İlk kez Final Four maçına çıkan ve ellerinden geleni yapan takımımla gurur duyuyorum.''FİNALDE MADRID'İ DESTEKLEYECEĞİM''Real Madrid'i çalıştırmıştım daha önce ve Olympiakos'a karşı oynayacaklar. O karşılaşmada Real Madrid'i destekleyeceğim. Pablo ve arkadaşlarına başarılar.'HaberTürk
Beşiktaş'ta Konya Hazırlıkları Başladı
Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Akhisar Belediyespor ile 1-1 berabere kalarak zirveden uzaklaşan Beşiktaş, 32. haftada Torku Konyaspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, teknik direktör Slaven Bilic yönetiminde gerçekleştirilen basına kapalı idmanda Akhisar Belediyespor maçında görev alan futbolcuların, yenileme çalışması yaptığı bildirildi.
Beşiktaş PFDK'ya Sevk Edildi
Beşiktaş, Akhisar maçındaki çirkin tezahüratlar nedeniyle PFDK'ya sevk edildi.Hukuk Müşavirliği'nce 15.05.2015 tarihinde Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na yapılan sevk raporları aşağıda belirtilmiştir.1- AKHİSAR BELEDİYE GENÇLİK VE SPOR Kulübü'nün 14.05.2015 tarihinde oynanan AKHİSAR BELEDİYE GENÇLİK VE SPOR - BEŞİKTAŞ A.Ş. Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki 'çirkin ve kötü tezahüratı' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.2- BEŞİKTAŞ A.Ş.Kulübü'nün 14.05.2015 tarihinde oynanan AKHİSAR BELEDİYE GENÇLİK VE SPOR - BEŞİKTAŞ A.Ş. Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki 'çirkin ve kötü tezahüratı' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.TFF
Çiçek Sever, Esans Sürer, Vurur İncitmez, Galatasaray'dan Dönmez: Karıncaezmez Şevki
Ayakkabısından çorabına, gömleğine kadar her şeyi sarı kırmızı renklerde bir amigo, 1960'lı ve 1970'li yıllarda Galatasaray tribününde herkes tarafından bilinir hale gelmişti. Mesleği otobüs şoförlüğü olan Şevki bey, otobüsleri çiçeklerle donattığı için kurum tarafından ikaz edilince görevinden istifa etmiştir ve Opel marka otomobiliyle taksicilik yapmıştır. Taksisiyle Galatasaray Lisesi önüne gelir, yaklaştığında otomobilini durdurup üzerine çıkar ve selam dururdu. İstiklal Caddesi'nin trafiğini kitleme pahasına!