Emre Belözoğlu: "Allah Bizimledir"
Deplasmanda 1-0 kazanan Fenerbahçe’nin tek golünü atan Emre, golden sonra gözyaşlarına hakim olamazken maç sonrası yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.İşte Emre Belözoğlu’nun olay yaratacak sözleri;“ONLARIN VİCDANINA BIRAKIYORUM”“Bu konuyla alakalı gerekli işlemleri başlattı kulübümüz. Bu statlarda dağıtılan bir gazete. Bütün Türkiye’de vicdanlı insanlar var ülkemizde. Herkes vicdansız değil. İnsanların takdirine bırakıyorum. Şampiyonluk havasına girmiş bir takımız ceza da almak istemiyorum. Söylenecek çok şey var ama Türkiye’de vicdanlı insanlar var. Onların vicdanına bırakıyorum”“ALLAH BİZİMLEDİR, ÜZÜLMESİN”“Benim yaşamak istemediğim olaylar bunlar. Bu olayı da hiçbir şekilde büyük bir camiayla bağdaştırmıyorum. Bu tür insanların camiası olmaz. Beşiktaş olsun, Galatasaray olsun, Fenerbahçe olsun bunlar büyük camialar. Bunların camiası olamaz. Orada hakarete maruz kalan, 3 aylık bebeğimden tutun da anneme, eşime kadar herkese bu maçı armağan ediyorum. Annem çok üzüldü. Üzülmesin Allah bizimle beraberdir”“ALNIMIZA NİŞAN ALINMIŞ”“Fenerbahçe 2010-11 senesinen beri Türkiye futbol tarihinde yaşamadığı olayları yaşıyor. Bu da bizim ne kadar büyük bir camia olduğumuzu gösteriyor. Ülkede ayrıştırmalar hoş değil. Ama özellikle bu anlamda Fenerbahçe’ye karşı yapılan bu saldırılar, 1 ay önce silahlı saldırıya uğradık. Bugün statta dağıtılan dergide bile bizim alnımıza nişan alınmış bir hedef gösterile söz konusu. Futbolda sporda bunlar yok. Ülkemizde sizler dahil olaylara popülist yaklaşmayı seviyorsunuz. Bizim hatalarımız da var ama bunun karşılığı bu kadar ağır olmamalı.”“ŞAMPİYONLUĞA İNANMIŞ BİR HAVA”“Türkiye’de artık 2 haftalık bir süre kaldı. Hak edenin kazanmasını istediğimiz bir sezon olsun. Sonuna kadar bu mücadeleyi getirdik. Soyunma odasında takımın şampiyonluğa inanmış bir havası var. Bu yaşadıklarımdan sonra destek olan herkese de teşekkür ediyorum.”“Ayağımda ağrım vardı. Oynamamam gerekirdi zaten. 4 gün önce ağrı hissettim, maçta da oldu. Fedakarlık yapmamız gerekiyordu. Berabere bitseydi maç Galatasaray’ın şampiyonluğunu kutlamış olacaktık. Yapmam gerekeni yaptım, hoca da görev verdi ama 8 günlük süre içinde diğer maça yetişmek için elimden geleni yapacağım”Açık Mert Korkusuz
Kaptan Gemisini Kurtardı
Fenerbahçe, hayati önemdeki karşılaşamada Mersin İY'yi 90+3'te gelen Emre'nin golüyle 1-0 yendi ve şampiyonluk şansını son 2 maça taşımayı başardı. Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, geçen hafta 1-1 berabere kaldıkları Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor maçındaki ilk 11'den iki değişiklik yaptı. Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor maçında ilk 11'de forma giyen Webo ve Selçuk Şahin, Mersin İdmanyurdu karşısında yedek soyundu. Bu oyuncuların yerlerine Hasan Ali Kaldırım ve Meireles, Mersin deplasmanında ilk 11'de görev yaptı.Meireles, 25. haftada oynanan Beşiktaş maçının ardından 6 hafta sonra ilk 11'de sahaya çıktı. Sarı-lacivertlilerde, Emmanuel Emenike kadroda yer almazken, sakatlığı nedeniyle Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor karşılaşmasını tribünden izleyen Emre Belözoğlu de yedekler arasında yer aldı.
Hentbolda Türkiye Kupası Beşiktaş'ın
Beşiktaş Mogaz, Spor Toto Türkiye Kupası finalinde Rainbow Kayserispor’u 40-25 yenerek kupanın sahibi oldu.İzmir Celal Atik Spor Salonu'nda oynanan final mücadelesinde Beşiktaş Mogaz, Rainbow Kayserispor'u 40-25 yenerek Türkiye Kupası'nın sahibi oldu. Oyunun başlarında hücumda tutuk bir görüntü çizen siyah-beyazlılar skor üstünlüğünü kaybetmesini kaleci Yunus Özmusul yaptığı kurtarışlarla önledi.Beşiktaş ilerleyen bölümde hücumda ritmini buldu ve attığı gollerle oyun hakimiyetini tamamen ele geçirdi. Bir ara farkı dokuz sayıya kadar çıkaran siyah-beyazlılar, soyunma odasına 21-14 önde gitti.Skor avantajının verdiği rahatlıkla oynayan Beşiktaş Mogaz, farkı ona çıkardı(25-15). Mücadelenin son bölümünde farkı 15 sayıya kadar çıkarmasını bilen Beşiktaş Mogaz, baştan sona üstün oynadığı maçtan 40-25 galip ayrılarak Spor Toto Türkiye Kupası şampiyonu oldu.Fotomaç
Belhanda'dan Beşiktaş Açıklaması
Sezon başında Beşiktaş'ın 10 numara adaylarından biri olan Younes Belhanda'dan şok bir açıklama geldi.Bir dönem Fenerbahçe’nin transferi için büyük uğraş verdiği Belhanda, yaz döneminde Beşiktaş’ın gündemine gelmiş fakat siyah beyazlı ekip 10 numara pozisyonu için tercihi Jose Sosa’dan yana kullanmıştı. Ukrayna basınına konuşan Belhanda, Beşiktaş’ın ilgisinin yaz dönemiyle sınırlı kalmadığını söyledi.Ara transfer döneminde Beşiktaşlı yöneticilerin kendisini aradığını söyleyen Faslı oyuncu, “Bir şey söylemeye çalıştılar fakat çok iyi anlaşamadık. Zaten teklifleri ne beni ne de başkanı memnun etti” diye konuştu.25 yaşındaki oyuncu iki sezon önce 8.5 milyon euro bedelle Montpellier’den Dinamo Kiev’e transfer olmuştu. İç savaş dolayısıyla pek mutlu olmayan Belhanda, her fırsatta Premier League’e transfer olmak istediğini söylüyor.Beşiktaş ara transfer dönemini hareketli geçirmiş ve Tolgay Arslan, Daniel Opare ve Alexander Milosevic’i transfer etmişti.Eurosport
Gökhan Töre: "Bilic ile Aramda Herhangi Bir Sorun Bulunmamaktadır"
Gökhan Töre, teknik direktörü Slaven Bilic ile arasında problem olduğu iddialarını yalanladı.Beşiktaş Kulübü'nün resmi internet sitesi aracılığı ile yapılan açıklama şöyle;Bugün Yeni Şafak gazetesinde, Süleyman Hatısaru imzalı 'Bilic kalırsa ben giderim' başlıklı haber tamamen gerçek dışıdır.Haberde iddia edildiği gibi teknik direktörümüz Slaven Bilic ile aramda herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Daha önce de dile getirdiğim gibi, Beşiktaş'ta oynadığım için mutluyum ve kariyerime burada devam etmek istiyorum.Kamuoyunun bilgilerine saygılarımla sunarım.Gökhan TöreBJK
Albayrak: "Sneijder Hayatımı Kurtardı"
Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Abdurrahim Albayrak, Spor Toto Süper Lig'de Gençlerbirliği karşısında aldıkları galibiyet sebebiyle çok sevinçli olduklarını söyledi.Türk Telekom Arena'da 1-0 kazandıkları maçın ardından basın mensuplarına açıklamada bulunan Albayrak, müsabakanın zor geçtiğini belirterek, 'Gençlerbirliği iyi bir takım. Allah'ıma şükürler olsun, Sneijder herhalde hayatımı ve maçı kurtardı. İki maçımız kaldı. 180 dakika kolay olmayacak. Her takım diğerinden puan alabiliyor. Bu güzel günde, taraftarlarımızın önünde 3 puan aldığımız için sevinçliyim. Şimdi Sivas'a gideceğiz. Medicana Sivasspor ile kupa maçımız var. Ondan sonra gelip Beşiktaş maçına hazırlanacağız' diye konuştu.Maçın son anında Gençlerbirliği'nin Stancu ile yakaladığı pozisyonda büyük stres yaşadıklarını vurgulayan Albayrak, 'O an ben ve birkaç yüz kişi kalp krizi geçirebilirdi statta. Son anda gol olmadı. Biz de çok pozisyon kaçırdık. Gençlerbirliği'ni tebrik ediyorum. Onlar da iyi mücadele ettiler' ifadelerini kullandı.Hamza Hamzaoğlu'na Mersin İdmanyurdu maçında tepki gösteren ve Gençlerbirliği maçının kadrosuna alınmayan Emre Çolak ile ilgili soru üzerine Albayrak, 'Bu hocanın takdiridir, onun vereceği karara saygı duymak lazım. Emre zaten maçtan sonra da Florya'da da hocasından özür diledi. Bir problem olmaz aramızda. Biz bir aileyiz, Emre de bizim kardeşimiz, evladımız' değerlendirmesinde bulundu.Abdurrahim Albayrak, cezalı Muslera'nın yerine kaleyi koruyan Sinan Bolat'ın da iyi bir maç çıkardığını kaydederek, 'Son dakika iyi bir top çıkardı. Sinan iyi bir kaleci. Bugünler için aldık. Bugün de bize 3 puanı getiren kardeşimiz oldu. Bütün futbolcu arkadaşlarımı tebrik, taraftarlarımıza da teşekkür ediyorum' dedi.Galatasaray Sportif AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Ali Dürüst de şampiyonluk yolunda zor bir maçı geride bıraktıklarını anlatarak, 'Taraftarlarımızla, oyuncularımızla şampiyonluğu hak ettiğimizi gösterdik. Ama şampiyon olmak için gerekli puanları almamız lazım. O nedenle matematiksel olarak garantileyene kadar mücadele edeceğiz. Beşiktaş ile derbi maçı yapacağız. Derbinin favorisi olmaz. Bizim amacımız kalan iki maçımızı alıp, inşallah şampiyon olmak' şeklinde konuştu.Eurosport
Reklam
Hamzaoğlu: "Şampiyonluk Fedakarlık İster"
Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu , Gençlerbirliği'ni 1-0 yendikleri maçın ardından konuştu.'İyi bir maç oldu. İyi mücadele, tempolu bir oyun oldu. Kazanmamız gereken bir maçtı, golün gecikebileceğini biliyorduk. Bugün de böyle bir maç oldu. Biz bir an önce gol bulalım diye mesafalerimiz açıldı. Kazanmayı çok istedi oyuncularım, çok arzuladı. Oyuncularımı ve Gençlerbirliği'ni tebrik ediyorum. 2 maçımız ve kupa maçlarımız kaldı''ŞAMPİYONLUKLAR FEDAKARLIK İSTER''Hamit Allah razı olsun, uzun süreden beri takımla yaptığı tek antrenmanla böyle bir performans göstermesi ne kadar özverili olduğunu gösteriyor. Melo da aynı şekilde, Selçuk haftalardan beri inanılmaz bir performans... Kalecisinden hücuma kadar hepsine teşekkür ediyorum. Şampiyonluklar fedakarlık ister, mücadele ister. Şimdi Sivas maçımız var, en iyi şekilde oynayıp, Beşiktaş maçından da en iyi sonuçla ayrılmayı istiyoruz'Sporx
Demba Ba: "Bazı İnsanlar Gerçekten Utanmalı"
Beşiktaş'ın Senegalli golcüsü Demba Ba, Galatasaray-Gençlerbirliği maçı sonrasında ilginç bir çıkış yaptı.Sarı-kırmızılılar'ın Gençlerbirliği'nin 1-0 mağlup ettiği maçta Gençlerbirliği golcüsü Bogdan Stancu'nun son dakikada kaçırdığı gol sonrası sosyal medya adeta sallandı. https://twitter.com/YuruGunese/status/599650612494602240Stancu'nun maçın son dakikasında kaleciyle karşı karşıya pozisyonda yaptığı zayıf bir dokunuş sonrası G.Saray'ın ezeli rakiplerinden tepkiler yükseldi. Beşiktaş'ın golcüsü Demba Ba'nın resmi hesabından attığı tweet ise gündeme bomba gibi düştü.https://twitter.com/dembabafoot/status/599652495212859392Maçın bitiş düdüğüyle birlikte telefona sarılan Senegalli golcünün yazdığı 'Bu dünyada bazı insanlar gerçekten utanmalı' sözleri Bogdan Stancu'ya gönderme olarak yorumlandı. Ba'nın tweeti kısa sürede binlerce kez retweetlendi.Sabah
Reklam
Beşiktaş Mogaz Finale Yükseldi
Hentbol Erkekler Spor Toto Türkiye Kupası Dörtlü Finali ilk maçında Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor'u 34-26 mağlup eden Beşiktaş, finale yükseldi.Kupayı geçen sene müzesine götüren Beşiktaş, geçen yıl olduğu gibi yarı finalde Başkent temsilcisini saf dışı bıraktı. Beşiktaş'ın yarın oynanacak finaldeki rakibi İstanbul Anafen Koleji-Rainbow Kayserispor eşleşmesinin galibi olacak.Eurosport
Beşiktaş Beş Eksikle Çalıştı
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında, 18 Mayıs Pazartesi günü Torku Konyaspor ile Ankara'da oynayacağı maçın hazırlıklarına devam etti.BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde basına kapalı gerçekleştirilen idmana, gribal enfeksiyon geçiren Gökhan Töre, hafif sakatlıkları bulunan Ersan Adem Gülüm, İsmail Köybaşı, Hutchinson ve Demba Ba'nın katılmadığı bildirildi. Tedavisini Avusturya'da sürdüren Veli Kavlak ile bireysel çalışan Tolga Zengin'in de idmanda yer almadığı kaydedildi.
Galatasaray Maçı Öncesi Cavcav: 'Takım Vurdumduymazlık İçinde'
Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav, Süper Lig’de bu akşam Galatasaray ile karşılaşacakları maça ilişkin, “Takım, ligin sonu geldi diye vurdumduymazlık içinde. Bir şey yapma olanağımız yok” sözleriyle, futbol kamuoyunda şaşkınlık yarattı.Spor Toto Süper Lig’in 31. haftasında Galatasaray , son hafta ise Beşiktaş ile kozlarını paylaşacak olan Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav, şampiyonluk yarışında büyük önem taşıyan kritik maçlar öncesi ilginç bir itirafta bulundu.“Ligin sonu geldi diye…”Geçtiğimiz günlerde yeniden kulübün başkanlığına seçilen deneyimli futbol adamı, “Takımdan hiç memnun değilim. Son karşılaşmalarda, sıkıntıları da olmadığı halde ligin sonu geldi diye vurdumduymazlık içindeler. Bu nedenle bir şey yapma olanağımız yok. Özellikle Akhisar ve Konya maçlarında çok kötüydük. Lig bitti gibi hareket etmemeleri gerekir. İcra kurulu olarak gelecek sezonun planlamasını yapıyoruz. Gelecekleri açısından 3 maçı iyi oynamak durumundalar” ifadelerini kullandı.“Rakip ayırmıyoruz”Hem Galatasaray, hem de Beşiktaş maçlarının kendileri için final olduğunu dile getiren Gençlerbirliği Başkanı, “Mersin İdmanyurdu’nu da yenmek istiyoruz. Bizim için rakip ayrımı yok. En iyi mücadeleyi vermek zorundayız” dedi. Bugün
Reklam
Cicinho: "Beşiktaş'tan Teklif Aldım"
Sivasspor'un başarılı savunmacısı, menajerleri aracılığıyla siyah beyazlı ekipten teklif almış.Sivasspor 'un Brezilyalı savunmacısı Cicinho 'dan transferden Real Madrid günlerine kadar önemli açıklamalar geldi.Milliyet'in haberine göre Sivasspor Dergisi'ne konuşan deneyimli oyuncu, Real Madrid günlerini 'rüya gibi' ifadeleriyle anlatarak, 'O denem bende bir rüyanın gerçekleşmesi gibiydi. Çünkü dünyanın en büyük oyuncularından oluşan bir kadroda yer alıyordum ve bu kadroda yer almak benim için bir rüyaydı. Bunun için tanrıya şükrediyorum. Oynadığım takımın yanında Roberto Carlos, Figo, Beckham, Raul gibi çok büyük oyuncular var. Gerçekten benim için bir rüyaydı.' ifadelerini kullandı.'FUTBOL BENİM İÇİN BİR NİMET'Futbolun kendisi için önemine de değinen Cicinho, 'Futbol benim için tanrının vermiş olduğu bir nimet, bir yetenek ve bende bu nimeti yapabileceğim en iyi şekilde değerlendirmeye, en iyi şekilde oynayabilmeye çalışıyorum. Futbol benim hayatım demeyeceğim çünkü hayatım anlamında benim için futboldan önce gelen şeyler var. Gerçekten hayatımda önemli bir yer kaplayan tanrının vermiş olduğu çok büyük bir nimet.' dedi.
Galatasaray'da Ibrahimovic'e Para Bulundu
Ezeli rakiplerin kaybettiği 4 puan G.Saray’a 30 milyon TL kazandırdı. Yönetimin satmaya çalıştığı ancak müşteri bulamadığı hisseler o zaman 65 milyon TL ediyordu. Son 10 günlük yükselişle bu hisselerin değeri 95 milyon liraya yükseldi.G.Saray'a resmen büyük ikramiye çıktı. Şampiyonluk yarışında iki ezeli rakibi F.Bahçe ve Beşiktaş’ın kaybettiği 4 puan, Aslan’a şampiyonluk kapılarını ardına kadar açtı. Ancak bunun Sarı-Kırmızılı kulübe mali getirisi de müthiş oldu. Zira kulübün hisseleri son 1 haftada borsada yüzde 27.4 değer kazandı. Şirketin piyasa değeri de 389.5 milyon TL’den, 558.5 milyon TL’ye yükseldi.SATMAK İSTEDİ ELDE KALDIYani şirket değeri yaklaşık 168 milyon TL yükseldi. Elbette bu değer artışı G.Saray’a kredibilite açısından bir avantaj getirdi ancak kazanç sadece kredibilite düzeyinde kalmadı. Reel olarak da çok ciddi bir kazanç kapısı açıldı. Zira G.Saray’ın Ünal Aysal’ın başkanlığı döneminde yaptığı sermaye artışından elinde satabileceği yüzde 17’lik bir hisse var. Duygun Yarsuvat yönetimi bu hisseleri kongre üyelerine satabilmek için bir program yapsa da başarılı olamamıştı.BORSADA HEMEN SATABİLİRŞimdi Sarı-Kırmızılı yönetim 'İyi ki alıcı çıkmamış' diye seviniyor. Çünkü o dönem 18 TL civarında borsada işlem gören hisselerin piyasa değeri 65 milyon TL civarındaydı. Şu anda G.Saray aynı hisseleri borsada satmak isterse kasasına tam 95 milyon TL girecek. İki rakam arasındaki fark da 30 milyon TL’ye karşılık geliyor. Bir anlamda aradaki bu fark Zlatan İbrahimovic gibi bir yıldızı G.Saray’a kazandıracak kadar önemli bir yekun teşkil ediyor.Akşam
Tolgay'dan G.Saray ve F.Bahçe Açıklaması
Beşiktaş'ın yetenekli futbolcusu Tolgay Arslan'ın Galatasaray ve Fenerbahçe ile transfer görüşmesi yaptığı iddiaları gündeme bomba gibi düştü. Yapılan iddialı haberlerin ardından Beşiktaş Kulübü resmi sitesinden bir açıklama yaparak Tolgay Arslan'ın sözlerine yer verdi.'Fanatik gazetesinde Zafer Büyükavcı imzasıyla yer alan haber, tamamen gerçek dışıdır. Beşiktaş'a geldiğim günden bu yana aile ortamıyla karşılaştım ve bu uyumu sahadaki performansıma da yansıtmaya çalıştım. Burada olmaktan dolayı çok mutluyum. Ne benim ne de menajerimin haberde iddia edildiği gibi, rakip kulüp yetkilileriyle görüşmemiz olmamıştır.Kamuoyunun bilgilerine saygılarımla sunarım.'Tolgay ArslanBJK
Reklam
Ahmet Nur Çebi'den Bilic Açıklaması
Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, basında yer alan haberlerle ilgili açıklama yaptı.Beşiktaş'ın resmi internet sitesinde çıkan haberde Ahmet Nur Çebi 'nin açıklamaları şu şekilde;'Bugün, çeşitli basın-yayın organlarında Teknik Direktörümüz Slaven Bilic'in yerine Şenol Güneş'in getirilmesi için görüşmelerde bulunduğum ve prensip anlaşması yaptığım yönündeki haberler asılsızdır. Futbol Takımımızın teknik direktörü Slaven Bilic'tir ve kalan 3 maçta takımımızın arzuladığımız şampiyonluğu elde etmesi için tüm gücümüzle çalışmaktayız. Futbol Takımımız ile ilgili basında yer alan her türlü transfer haberini, kamuoyunun ve taraftarlarımızın dikkate almamasını rica ederim. Saygılarımla,'Ahmet Nur ÇebiBeşiktaş JK İkinci Başkanı ve Futbol Şubesi BaşkanıBJK
Reklam
Obradovic: "Takımımla Gurur Duyuyorum"
Fenerbahçe Ülker Başantrenörü Zeljko Obradovic, Real Madrid'e karşı kaybedilen Final Four maçının ardından kısa bir basın toplantısı yaptı.'Bir şansımız olabilmesi için savaştık. Psikolojik olarak da bizim için zor bir maçtı. Özellikle, Beşiktaş ile yaptığımız maçın ardından zorlu bir maçın olacağını biliyorduk. Takımımı maça hazırlamaya çalıştım. Tabii ki play-offlar'ın da ne kadar önemli olacağını anlatacağım. Türkiye bizim için önemli.''RAKİBİMİZ KUSURSUZ OYNADI''Rakibimiz kusursuz oynadı. Defansif anlamda bizi sürekli cezalandırdılar. Bizim için olumlu bir tecrübe olmalı bu. Eminim ki Fenerbahçe yeniden buralara gelmek için elinden geleni yapacaktır. Hakemler üzerine konuşmaya gerek yok. Eğer burada bir şansımız olmasını istiyorsak kusursuz olmamız gerekiyordu. Rakibimiz bunu başardı. İlk kez Final Four maçına çıkan ve ellerinden geleni yapan takımımla gurur duyuyorum.''FİNALDE MADRID'İ DESTEKLEYECEĞİM''Real Madrid'i çalıştırmıştım daha önce ve Olympiakos'a karşı oynayacaklar. O karşılaşmada Real Madrid'i destekleyeceğim. Pablo ve arkadaşlarına başarılar.'HaberTürk
Beşiktaş'ta Konya Hazırlıkları Başladı
Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Akhisar Belediyespor ile 1-1 berabere kalarak zirveden uzaklaşan Beşiktaş, 32. haftada Torku Konyaspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, teknik direktör Slaven Bilic yönetiminde gerçekleştirilen basına kapalı idmanda Akhisar Belediyespor maçında görev alan futbolcuların, yenileme çalışması yaptığı bildirildi.
Beşiktaş PFDK'ya Sevk Edildi
Beşiktaş, Akhisar maçındaki çirkin tezahüratlar nedeniyle PFDK'ya sevk edildi.Hukuk Müşavirliği'nce 15.05.2015 tarihinde Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na yapılan sevk raporları aşağıda belirtilmiştir.1- AKHİSAR BELEDİYE GENÇLİK VE SPOR Kulübü'nün 14.05.2015 tarihinde oynanan AKHİSAR BELEDİYE GENÇLİK VE SPOR - BEŞİKTAŞ A.Ş. Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki 'çirkin ve kötü tezahüratı' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.2- BEŞİKTAŞ A.Ş.Kulübü'nün 14.05.2015 tarihinde oynanan AKHİSAR BELEDİYE GENÇLİK VE SPOR - BEŞİKTAŞ A.Ş. Spor Toto Süper Lig Süleyman Seba Sezonu müsabakasındaki 'çirkin ve kötü tezahüratı' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.TFF
Çiçek Sever, Esans Sürer, Vurur İncitmez, Galatasaray'dan Dönmez: Karıncaezmez Şevki
Ayakkabısından çorabına, gömleğine kadar her şeyi sarı kırmızı renklerde bir amigo, 1960'lı ve 1970'li yıllarda Galatasaray tribününde herkes tarafından bilinir hale gelmişti. Mesleği otobüs şoförlüğü olan Şevki bey, otobüsleri çiçeklerle donattığı için kurum tarafından ikaz edilince görevinden istifa etmiştir ve Opel marka otomobiliyle taksicilik yapmıştır. Taksisiyle Galatasaray Lisesi önüne gelir, yaklaştığında otomobilini durdurup üzerine çıkar ve selam dururdu. İstiklal Caddesi'nin trafiğini kitleme pahasına!
Reklam