
Beşiktaş Fenerbahçe Maçına Deplasman Yasağı!
Senelerdir türlü deneysel özgürlüksüz uygulamaların biriciği, deplasman yasağı!Gerçekten nedir bu? Sporda güvenliği birbirimizden izole olmaya çalışarak mı sağlayacağız? Yoksa birlikte yaşama kültürümüzü güçlendirerek mi?



















