Gebze Adliyesi'ndeki Bir Çalışanın Paylaştığı Video Sosyal Medyada Tepki Çekti
Kendisi her gün adliyede olduğu çok rahat, benim işim bir gün adliyeye düştü, savcıya ifade verecektim, yemin ederim konuşmayı unuttum, okuma yazma hak getire. Asansör varken merdivenden indim. İnince fark ettim. 7 kat tek tek inmişim. Yani sonuç olarak bu ablamız umarım ceza alır.
10 beğeni