Son Zamanlarda Acun Ilıcalı'nın Sinirlerini Hoplatıp Küplere Bindiren Birtakım Olaylar ve Gelen Tepkiler

1.3bPAYLAŞIM

Valla Acun o kadar haklı ki sinirlenmekte...

Survivor 2020 oldukça hararetli geçiyor biliyorsunuz. Gıybetler, olaylar, itiraflar, çekişmeler...

Acun Ilıcalı da program sürecinde sakin kalmakta oldukça zorlanıyor hatta küplere biniyor diyebiliriz!

Nisa-Sercan meselesi sonunda açıklığa kavuştu, ayrıntıları burada anlatmıştık 👇

Olaylar Olaylar! Survivor'da Nisa Sercan'a Karşı Bütün Kapıları Kapattı, Survivor Ekstra'da Semih Acun Ilıcalı'yı Fena Kızdırdı - onedio.com
Olaylar Olaylar! Survivor'da Nisa Sercan'a Karşı Bütün Kapıları Kapattı, Survivor Ekstra'da Semih Acun Ilıcalı'yı Fena Kızdırdı - onedio.com

Sonrasında Survivor Ekstra'da Semih'in Nisa için davetkar şekilde gülümsediği iddiaları Acun Ilıcayı küplere bindirdi.

Sadece bununla kalmadı yeni bölüm fragmanında da Acun Ilıcalı'nın ünlüler takımına karşı da sinirlerine hakim olamadığını gördük.

"Hepiniz oradasınız. Hiçbiriniz duyduğunuzu söylemiyorsunuz. Hepiniz ayıp ediyorsunuz. Her şeyi ispat edeceğim. Bu yapılan, sizi yaptığınız en büyük ayıplardan biri" diyerek çileden çıktı.

Yasin'in Evrim'e ses yükseltmesi de Ilıcalı'yı oldukça kızdırdı. 'Bizim programımızda kadına bağıran erkek olmayacak arkadaşlar.' diyerek kızgınlığının sebebini belirtti.

Tepkiler de gecikmedi, Acun'un tepkilerini haklı bulan da vardı haksız bulan da...

twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com

Sürpriz sonlu 😂

Kaostan beslenenler de çekirdeğini almış bekliyordu 😂

Bakalım yeni bölümde göreceğiz 😂

twitter.com

Kısacası Acun'u kelimenin tam anlamıyla çıldırttılar. Siz ne düşünüyorsunuz?

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
enverani

para konuşur, konuşturur, susturur, yutturur. Para adama herşey yaptırır, yaptırtır...

eminegul-akbulut

Evrim gibi siz de aklınıza takılanı sorsaydınız bu durumda olmazdınız . Duymadık görmedik bilmiyorduk diyen mert esat bey anlatırken en önde dinliyor 😂Konseyde mert sercan ersinin devamlı gülmesi de 5 yaşındaki çocuktan farksızdı .30-40 yaşındaki koca adamlar ayıp yani. Barışı yazdılar bir de o kadar sayı alan kişi. 10-9 kaybedilen bir dokunulmazlık var hiç sayı alamayan gizem kıl payı kaybettik diyor😂El hareketi yapan ardahan kadınlara bağırıp çağıran yasin sürekli küfür eden sercanın yaptıkları konuşulmuyor dondurmayı barış yedi bilmem ne . Dondurma dedikleri de 2 kaşık sosmuş sonradan öğrendik. Voleybol oyununda oynamayan nisan kazandıkları zaman nasıl yedi . O zaman ben haketmedim demedi . Şimdi hepsi haktan bahseder oldu . Yazık günah bir şey demiyorum artık .

nazar-donmez

herif adada mahsur kalınca loğusa kadınlarına döndü, ota boka sarıyor tuhaf bir şekilde. valla bu seyahat yasağı bir kaldırılmasın yarışması doğrayan kanal sahibi olarak tarihe geçer bu

saryo

Her ne kadar hepsi kurgu olsa da Acun'un uyarıları gayet doğru. Nisa Sercan olayında kız kibarca istemediğini belirtiyor. Arkasından yok gülüyordu, davetkardı, istemese gülmezdi diye aptalca yorumlar yapılıyor. Nisa orda teklifi kabul etseydi 'kaşara bak dünden razıymış' denilecekti ya da Sercan'ı ters bi şekilde reddetseydi 'adam düzgünce duygularını belirtmiş ne gerek vardı bu kadar terslemeye' denilecekti. Yani bu coğrafyada her şekilde kadınları suçlu çıkarmayı başarıyorlar...

cokomayi1

Kesinlikle doğaçlama gelişmiş bir şey. Bence planlı değil :P

Görüş Bildir