Sınav Dönemine Ne Kadar Hazırsın?

-

Geliyorrrrr gelmekte olan! 

Ortaokul öğrencilerinden tutun üniversite öğrencilerine kadar herkesin sınav dönemi geldi çattı. Bakalım, sen sınav dönemine ne kadar hazırsın? Öğrenmek istyorsan;

Haydi teste! 

1. Cinsiyetini öğrenelim.

2. Kaç yaşındasın bakalım?

3. İlk olarak, dönem boyunca devamsızlık hakkın 4 günü geçmiş midir?

Ohooo ne 4 gününden bahsediyorsun editör. Okula uğramadım desem yeridir.
Geçti ama en fala 6 kere falan kullanmışımdır.
Yok ya devamsızlık hakkımı hiç kullanmadım sonraki günlere saklıyorum.
Bilmiyorum ki...

4. Peki sabah derslerini büyük bir dikkatle mi yoksa uyuyarak mı dinlersin?

5. Söyle bakalım, sınıfta hangi sırada oturursun?

Tabii ki de en arkadalarda oturuyorum.
Genelde ortaları tercih ederim.
En ön sıra benimdir.
Derse göre değişebiliyor.

6. Peki okula gitmeden önce saatlerce hazırlananlardan mısın?

7. Diyelim ki, senin için çok önemli bir ders var ve ona kesinlikle katılman gerekiyor. Fakat en yakın arkadaşının başı belaya girmiş seni yanına çağırıyor. Gider miydin?

Yemişim dersini ya tabii ki de giderim.
Bilmiyorum arada kalırdım herhalde.
Başının çaresine baksın umrumda olmazdı vallahi.

8. Ve son olarak, sen de böyle vicdanını rahatlatanlardan mısın? 😂

"Neeee sınavlar mı başlıyor!" der gibisin!

Valla sen bütün dönem yatmışsın o yüzden sınav dönemine pek hazır değil gibisin. Arkadaşlarınla gezip tozarken dersler gram umrunda değildi. Şimdi sınav dönemi geldi çattı. Kara kara düşünüp sınavlarda ne yapacağını düşünüyorsun. Elinde doğru düzgün tuttuğun tek bir tane bile not yok. Ordan burdan not dilenmeye başlasan mı acaba? Çünkü böyle giderse sınavlarda da tökezleyecek gibisin. Sonra vay efendim hoca not vermedi, beni geçirmedi diye yakınıp duruyorsun. Eee sen o kadar gez toz ders çalışma sonra da ihale hocalara kalsın. O yüzden notlarını bir an önce toplayıp ders çalışmaya başlamalısın. Yoksa sonrasında başın çok yanacak gibi. Şimdi çalışmazsan sonra karşına yine çıkacak. Bunu sen de çok iyi biliyorsun. Zaten biraz tutuşmuş gibisin ama bir yanında keyfini hiç bozmak istemediğini söylüyor. Valla bu dert kimsenin değil sadece senin. O yüzden kendine gelip bir an önce toparlanmalısın. Yoksa çok ağlarsın. :)

Ehhhh işte pek de hazır sayılmazsın!

weloversize.com

Tam hazır olmasan da ehh işte diyebiliriz. Sanki kısmen bir şeyleri biliyorsun ama tam değil. Bazı derslerden notların var bazı derslerden de hiç yok. Dönem boyunca gezmekle ders çalışmak arasında kalmışsın. Bunu düşünürken de hiçbirini tam yapamamışsın. Ne doğru düzgün ders çalışmışsın ne de gezmişsin. Bu durumu ruh halinin karmaşıklığına veriyoruz. İnsan arada git geller yaşıyor ne yazık ki. Ama hala düşünüyorsun. Sanki bir harekete geçip ders notlarını tamamlasan mı? Yoksa sınav döneminde de arada kalıp hiçbir şey yapamayacaksın. Kara kara düşünmeyi bırak. Bak arkadaşların deli gibi çalışıyor. Özellikle "ben hiç ders çalışmıyorum" diyenlerden korkacaksın. Sözde ders çalışmıyorum gibi gösterip geceliyorlar. Sonra da güzel güzel notlar alıp gezmelere devam ediyorlar. O yüzden ayaklan canım. Böyle düşünmekle hayat mı geçer? Bize sorarsan herkesi şaşırtmanın zamanı geldi. Haydiii!

Sınavlara bomba gibi gireceksin!

Sen var ya sen çok fenasın! Dönem boyunca derslere girişmiş, notlar tutulmuş. O yüzden sınav dönemi hepsinin üstünden geçsen senin için yeterli olur diyebiliriz. Valla insanlar gezip tozarken sen dersine önem verip çalışmışsın. Şimdi sınav haftasına girince de insanlar peşinden koşuyor. "Canım ya sende not varmış." cümlesini çok duyar gibisin. İçten içe sinir olmuyor değilsin açıkcası. Ohh hem gezin tozun hem de sınavları bulduğunuz notla girip yüksek puanlar alın. Zaman zaman sinirin çok bozuluyor. Çünkü tanımadığın insanlar bile gelip şu sınav zamanında kanka  ayağı çekiyorlar. Sen de hiç kötü bir insan değilsin o yüzden insanlar hayır demek istemiyorsun. Mecbur elindeki notları paylaşıyorsun. Ama sinirlenmekte o kadar haklısın ki... Ne yazık ki okul ortamında her zaman böyle not dilenen tipler oluyor. Bir de sana gelip "birlikte çalışır mıyız?" diye soranlara ayrı bir ayar oluyorsun. Sen kendi başına çalışmak istiyorsun doğal olarak. Neyse ki onlara hayır diyebiliyorsun. Neyse anlayacağın sen sınavlara bomba gibi gireceksin. Sonra keyfine keyif katacaksın. Bizden söylemesi. Şimdiden bol şans!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
nadide-ceren-kahraman

Sınavlara bomba gibi gireceksin

yoonmins-daeughter

LGS'ye bomba gibi girecem oley

tavsiye-ediyorum32

>>> SENİ DÜŞÜNÜP SEVMESİNİ NASIL SAĞLARSIN ? >>>...............___iliskimiznereyegidiyor com___

123

sınav haftası yemek - temizlik yapma aşkı diye bişey var çok lanet bişey. Hiç olmadığın kadar titiz ve aşçı oluveresin geliyor

ecemnur-unlu

matematik sınavım vardı 100 aldım sınavlara bomba gibi girdim kısacası ben onedioyu değil onedio beni çözdü. 😂😂

Görüş Bildir