Sevgilisine Attığı Mesajın Cevabını Beklerken Bir Erkeğin Aklından Geçen 30 Düşünce

 > -

Görmedi mi acaba?

1. Acaba okumadı mı?

2. Kesin görmedi, bir de çaldırsam mı?

3. Babası yanında galiba

4. Benim operatörde sıkıntı mı var?

5. Burada çekmiyor olabilir mi? Yoo az önce Kerem aradı!

6. Evdeyim derken yalan söylemiş olabilir mi?

7. Duş alıyor herhalde

8. Ya da tuvalette

9. Amaan er geç yazar, niye takıyorssam...

10. (30 saniye sonra) Allah Allah ya hiç böyle yapmazdı...

11. Uyudu galiba canım benim... Saat daha 9 ne uyuması acaba?

12. Yoksa dün gece dışarıda mıydı?

13. Yok ya, telefonda konuştuk hiç dışarıda değil gibiydi...

14. Ama nereden bileyim ki belki dışarı çıkıp konuştu, belki de tuvaletten...

15. İyice saçmalıyorum, birazdan mesaj atacak ve bütün bu saçmalık bitecek.

16. Kesin yanında bir erkek var, ondan şey edemiyor.

17. Selim mi acaba ya da belki o p..t Arif...

18. Belki başka biriyle yazışıyor... beni umursamayacak kadar ne yazışıyor olabilirler ki?

19. Off Necati kendine gel iyice ergene bağladın.

20. ...... "Benim mesajıma cevap vermeyecek kadar meşgul olacak ne yaptığını bilmek isterim açıkçası!!" sert mi oldu biraz?

21. Yolluyorum ya, yarım saat oldu ses seda yok... Yolluyorum valla, yalnız ünlemi teke indireyim bari

22. Son beş dakika, cevap gelmezse yolluyorum...

23. 3 dakika...... 2..... Yolladım..... neyse son 10 dakika...

24. Başına bir şey gelmiş olabilir mi ki? Yok canım ne gelecek?

25. Ya dışarı çıktıysa ve eve tek başına dönüyorsa ve...

26. İyice paranoyak oldum yemin ederim... Necati kendine gel ya kaç yaşında adamsın

27. Aha geldi be!! Canan ne alaka ya?

28. "Canım çok özür dilerim, Canım'a yolluyorum diye sana mesaj atmışım" ahaha salağım ben ya, dur mesaj atıp bu salaklığımı anlatayım.

29. Acaba okumadı mı?

30. Kesin görmedi, bir de çaldırsam mı?

Bonus

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
Gizli Kullanıcı

İSTEDİĞİNİZİ ALINCA GEÇER BEYLER.....

Gizli Kullanıcı

La sevgilinize nasıl güvenmezsiniz ya. Güvenmediğiniz insan sevgiliniz midir ya da..

Gizli Kullanıcı

Devrin hastalığı paranoya zaten :)

Gizli Kullanıcı

bu ne ya hu? bir yerlerden ergen kızların mesaj bekleme sürecini alıp erkeğe mi uyarladınız. :D yok böyle bir dünya. severse ekime sevmezse ...kime der erkek milleti. erkek olmanın yüzde 90'ı "kaçmak" nelerden kaçmak olduğunu iyi düşünmek lazım. erkeklik sadece bir cinsiyet işi değil, bir o kadar da felsefe işidir. yoksa sokak köpekleri hepimizden daha erkek. ;)

ateserkut

bunlardan herhangi birini düşünen erkek pembe kimlikli erkektir.

Görüş Bildir