Seren Serengil ve Yaşar İpek'in Kapitülasyon Tadındaki Aşırı İlginç Maddeli İlişki Şartnamesi

-
3 dakikada okuyabilirsiniz
Bu içerik tamamen eğlence amaçlı üretilmiş olduğundan kullanılan görsel ve metinler haber değeri taşımamaktadır.

Magazin gündemimiz bir ilginçliğe daha sahne oldu arkadaşlar. Daha önce hapishaneden çizdiği kroki ile gündeme oturan Seren Serengil, bu kez de sevgilisi Yaşar İpek ile imzaladığı şartname ile gündemde. Detaylar öyle böyle değil... Buyurun aşağı geçelim.

Biliyorsunuz magazin gündemimizde dolu dizgin yaşanan bir aşk var. Bir ayrılıp bir barışan Yaşar İpek ve Seren Serengil, laf sokmalı ayrılıklarından sonra yeniden barıştılar.

Fakat bu sefer ilişkilerini yeni bir boyuta taşıyarak karşılıklı kapitülasyon imzaladılar. Bu çift için artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak!

Burdan okumanız zor olur diye yaptırımlarını ve cezalarını henüz bilmediğimiz bu antlaşmanın maddelerini aşağıda tek tek yazacağız. Allah'ım, çok büyük acılar var...

Önce taraflardan Yaşar İpek'in, Seren Serengil'den talep ettiği maddelere bir bakalım. Hazırsınız değil mi? Eminsiniz yani, bakacaksınız?

Geçmiş hayattaki teyze, abla, amca, yok. Cenazeye bile gidilmeyecek.

Acaba hangi cenazeyle ilgili bir takım sorunlar yaşandı çiftimizin arasında? İşin içine ahiret bile girdiyse durum çok ciddi olabilir.

Kız kıza tatil yok

Kızlı erkekli olur o zaman? Bundan bu çıkıyor yani...

Kız kıza gece kulübü yok

Haydaaa... Yukarıdaki sorumuz bu madde için de geçerli. Evet.

Her ne olursa olsun yalan yok

Bunu maddelerle somutlaştırmak iyi fikir bak. Normalde biz sözleşme yapmadığımız için bir sürü yalana maruz kalıyoruz, öyle değil mi?

Dışarıda kalmak yok

Seren Serengil'in bilmediğimiz bir homeless olma merakı mı var acaba?

Haftada bir arkadaş grubuyla akşam yemeği olabilir

Sağol ya, Allah razı olsun.

Benle yaşlanacaksın

Yalnız yaşlanan sevgiliye trip atmak!

Telefon şifreleri bilmek yok ama istenirse beraber bakılacak

Candy Crush oynarsınız beraber artık.

İstendiği an taraflar birbirlerini görüntülü arayabilecek

İnsan sevgilisini görüntülü arar mı? Lütfen ama!

Şimdi de gelelim Seren Serengil'in, sevgilisi Yaşar İpek'ten talep ettiği şeylere. Güçlü kalmaya çalışın arkadaşlar, az kaldı!

Konu ne olursa olsun herhangi bir anlaşmazlıkta ve tartışmada, evden eşyalarını alıp gitmek yok. Yan oda olabilir, salon olabilir.

Sevgilinize GPRS takmayı denediniz mi Seren Hanım?

Aramızda olup biteni aile fertlerine, sosyal medyada ve diğer mecralarda anlatmak yok.

-İçinde patlasın

+Tşk

-ÖD

Haftada bir gün erkek arkadaşlarıyla yemeğe gidebilir. Mekan bildirmek kaydıyla masada başkalarının kız arkadaşları olmayacak.

O kadar testosteron da ortamda biraz koku yapar.

Birbirinin telefonunu karıştırmak yok. İstendiği an bakılabilir.

Bakılsın zaten, ortada özgürlük mözgürlük kalmadı nasıl olsa...

Bir ay içinde bekar evi kapatılacak

Boş yere kira verme demiş olabilir, kızın üstüne gitmeyelim; bi durun...

Aldatmak asla yok. Sevgi bittiğinde gitmek isteyen söyleyecek. Bir başka kadınla mesajlaşmak, görüşmek, yemek yemek de bunun içine giriyor.

AAAAA YOK MU??? HİÇ Mİ YOK?

Sevgimiz sorgulanmayacak. Sosyal medyada paylaştığım şarkıları takmayacak. Dinlediğim şarkılara karışmayacak. 1 Haziran 2018 tarihinde müzik paylaşımlarına başlanacak.

Tövbeler tövbesi... Anlayan beri gelsin.

Umuyoruz ki Yaşar ve Seren, karşılıklı imza attıkları bu kapitülasyonlarla beraber mutlu bir birliktelik yaşarlar da gündemimiz biraz nefes alır.

Aldatmak yok diye madde var ya avgsdahbfkdsbsjbfsgsl

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
ordekkac

"Özsaygı" nedir,nasıl kullanılır? Bunu bir arşatırmalılar.

aerialz

bu "özel" belgenin paylaşılmasıyla seren serengil'in 2 nolu şartı ihlal edilmiş bile. bi de belgedeki tarih neden 20 nisan? ayrıca ben neden belgeyi inceledim?

justice_fighter

hayır sevmiyorsanız içerik yapmayın paylaşmayın aq..gülbenle falanla filanla ilgili içerik yok niye bu kızı yerden yere vuruyosunuz hergün?sizene yani milletin ilişkisinden?dalga geçmek için yapılmış,gifler koyulmuş..birbirlerinden beklentileri de gayet normal yani!sanki sizin sevgiliniz olunca böyle şeyler istemiyosunuz!!bi sg yaa!peki bu şartnamemidir nedir,kim düşürmüş medyaya?!!

Gizli Kullanıcı

Boş beleş insanlar.Ama asıl çözemediğim soru;ben bu içeriği neden okudum?

denizzozturkk

Dün 5 kişinin saldırıp hamile bıraktığı kızın "bağırmadı" gerekçesiyle tecavüzcüleri serbest bırakıldı. İnsanlar #sinemiçinbağırıyoruz hashtag'i ile ayaklandı. Henüz sonuç yok. Başka bir yerde 4 yaşındakı çocuk 70 yaşındaki "dede" tarafından tecavüze uğradı, iltihaplanma ve bağırsaklarındaki zarar nedeniyle öldü. Dedenin mahkemesi devam etmekde. 3 yaşındaki kız çocuğu kendi öz babası tarafından tecavüze uğradı. Ayrı ayrı bölgelerde biri eski imam(?) iki erkek cinsiyetli mahlukat köpeğe tecavüz ederken yakalandı. Tabii ki ceza yok. Bu ülkede her gün, her saniye böyle olaylar olurken bizim uğraştığımız şeylere bak. Medya sessiz, insanların umurunda değil. Çünki böyle gerzeklerin saçma hayatları daha önemli. Yazık. Çok yazık..

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

Seren Serengilaşkmüziktatil
Görüş Bildir