Kızların Birbirine Söylediği 13 Pembe Yalan

-
3 dakikada okuyabilirsiniz

Her ne kadar arkadaşlığın birinci kuralı dürüstlük olsa da zaman zaman hepimiz, en yakınımız üzülmesin  ya da daha iyi hissetsin diye küçük, tatlı, zararsız pembe yalanlara sığınırız. "Ay olur mu öyle şey, ben asla yapmam, ne düşünüyorsam onu söylerim..." diyenler, hadi hadi siz de itiraf edin şimdi, şu maddelerden en azından birini söylemişsinizdir. 

Hem adı üstünde pembe yalanlar bunlar, tamamen iyi niyetimizden söylüyoruz bunları. :)

1. Beş dakikaya oradayım!

Oysa belki daha hazırlanman bile bitmemiştir.

2. Kız çok çirkinmiş. Senden sonra iyice zevksizleşmiş bu çocuk.

Tabiki en yakın arkadaşımızın eski sevgilisinin, yeni sevgilisini beğenmeyeceğiz. Kız gerçekten güzelse bile eminiz ki ya çok iticidir, ya aptaldır vs vs ... Bulunacak kusur mu yok?

3. Ya saçmalama çok güzel çıkmışsın.

Yani tamam ne var arkadaşın biraz tuhaf çıktıysa, bu onun çirkin olduğu anlamına gelmez ki.

4. Hiç üzülme.Sen o çocuğa zaten fazlaydın!

Aslında bu pek de yalan sayılmaz. Bizim en sevdiğimiz insanı üzen biri  tabi ki onu hak etmiyordur. Sadece bazı zamanlarda, kız arkadaşımızın ruh haline göre bu durumu biraz abarttığımız, bire beş kattığımız bir gerçek.

5. Yok yok kötü değil. Yani farklı bir tarzın olmuş.

İşte en kötü anlardan biri, arkadaşımız saçlarında geri dönüşü zor bir değişiklik yapmış, bir ton para verip biz gözlük bir elbise vs almış, kendisine de pek yakışmamıştır ama biz bunu söyleyemeyiz. Nasıl söyleyebilirsin ki? Çok güzel olmuş, ay çok yakışmış gibi samimiyetsiz bir yalandansa böyle pembe bir yalana sığınırız.

6. Emin ol daha iyileri çıkacak karşına.

Daha iyileri çıkar mı gerçekten bilmiyorum hatta daha kötüsü de gelebilir ama diğerini unutmak için şu an buna inanman lazım.

7. Tamam ya sen o kızı sevmiyorsan, ben de görüşmem.

Yani görüşmemeye çalışırım işte.

8. Bak sakın kendini suçlamıyorsun. Sen hiç bir şey yapmadın hatalı olan o.

İlişki bittiyse elbette iki tarafta da bazı hatalar vardır ama üzülen arkadaşımıza sen de bunları yaptın diyecek değiliz herhalde.

9. Bir seferlikten bir şey olmaz. Bak bunu yiyelim sonra hep sağlıklı şeyler tüketeceğiz.

Aslında bu yalanı kendimize de söylüyoruz ve iki tarafta inanmış gibi yapıyor.

10. Buraya yazıyorum bak, çok pişman olacak çooook!

Yani aslında pek olmayacak gibi görünüyor hatta çoktan hayatına devam etmeye başlamış. Seninde bunu yapman gerektiği için seni  böyle bir şeye inandırmaya çalışıyorum. Bu düşünceye tutunmak iyi gelecek sonra sen de toparlanmaya başlayacaksın sonra bir bakmışsın umurunda bile değil.

11. Sana söz veriyorum, onu bir daha asla aramayacağım.

Aradı.

12. Kesin başka bir şey var çünkü seni aramaması için hiç bir neden göremiyorum.

Zaten aranmadığı için morali yeterince bozuk olan arkadaşımıza aslında ondan hoşlanmamış olabileceğini nasıl söyleyelim, nasıl açıklayalım?

13. Ya senden dolayı değil, bunların kalıpları bir tuhaf ondan kilolu gösterdi.

Onedio Yaşam'ı Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

FACEBOOK YORUMLARI

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
douchebek

ya aşkımmmm çok özledim öpücükler kalpler smilelar filan :D:DD:

mr-nobadi

Çok yakışmış tatlım, hı hı evet, saçmalama kızım çok zayıf göstermiş, yani zaten zayıfsın iyice sıçmış yani bitirmiş olayı!, evet, ıı hımm.

mr-nobadi

Saçmalama sen daha güzelsin.

kadr

kızlarda erik gibi kütür kütür

renklikadin

Gerçekten... taciz etmek nasıl bir duygu? Böyle iğrenç olmayı bırakıp, karşı cins fotoğraflarına sadece cinsel açıdan bakmak ve taciz etmek normalleşmiş gözünüzde anlaşılan.Bu kadar rahat konuştuğunuza göre.

kadr

Ortada taciz yok kendine gel :)

joliie

"Evet bencede güzel bu elbise, çanta vs.

hazal-venus1

Bu yalanları söyleyenler gerçek arkadaş değildir.

zulal-alparslan

oha gamze ablanın çetinden birini buldum adsfd

hazal-venus1

Yey^^ #CCBBTEAM!

Başlıklar

tatlı
Görüş Bildir