Instagram'ın Yeni Trendi Evlilik Teklifini Kabul Eden Müstakbel Gelinler

-
1 dakikada okuyabilirsiniz

Yeni trendlerin adresi Instagram'a bir trend daha hakim oldu. İnsanların en özel anlarını sevdikleri ve takipçileriyle paylaştığı bu mecranın yeni modası evlilik teklifinden sonra #isaidyes (Evet dedim.) etiketinde paylaştığı mutluluk dolu görseller. Etikette dünyanın her yerinden 600 bine yakın post bulunuyor. Biz de en çok konuşulan ve beğenilenleri sizin için derledik.

1. O kadar beğeniyi pırlanta mı almış yoksa fotoğraf mı?

2. Yeni akım #ringselfie.

3. Aşkın dağlarda gezer.

4. 👏

5. Savaş filmi gibi figürasyon toplamışlar.

6. 🙃

7. İyi fikir.

8. 😎

9. Teklifi sanata çeviren bir abi.

10. Beni ne bungee jumpingciler ne kaya tırmanışçıları istedi...

11. 

12. Güzel açı.

13. Romantizmde çıtayı Eiffel'e çıkarmak.

14. 

15. 

16. 

17. Güzel yıldız Margot Robbie'yi de unutmamak lazım.

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
mary-jane

#10 numara harbiden 10 numara olmuş duygulandım be ya

aslylmz

evlenme teklifi ha güldürmeyin sahte hayatlar

alienca

hep bi erkeğe evlenme teklifi etmek istemişimdir ama kabul ederse diye korkumdan edemedim öyle de bi dengesizim ben.

jaymz-jetfeeld

Evlilik teklifini kabul etmeyen müstakbel gelin mi var lan?

Gizli Kullanıcı

şaşırıyormuşum gibi çek panpa :D

fafatara

aa hiç haberim yoktu :D ahahha

Gizli Kullanıcı

hiçte beklemiyordum bu teklifi, nereden çıktı seni çılgın :D

mrycgr

Her akıma tepki bir akım yapılıyo ya hani, bence etmeyenler de yapsınlar :D O daha eğlenceli olur bak! :)))))

fafatara

ben barkovizyonda yayınlatmayı düşünüyorum :D tüm dünyaya ibret olsun

mrycgr

İlk destek benden ! :D

FACEBOOK YORUMLARI

Başlıklar

EvlilikInstagramMargot RobbieSavaştrend
Görüş Bildir